Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata



Odpovědět na téma Stránka 185 z 229    Přejít na stránku Předchozí  1 ... 182, 183, 184, 185, 186, 187, 188 ... 229  Další
Autor Zpráva
Offline
Uživatelský avatar

1435
15 zář 2005 13:43
čtvrť s největší koncentrací rozjezdů v Brně
No především není pravda, že ten kruháč není potřeba. Zkus někdy jet ve špičce z Veslařské a odbočit doleva do Hlavní. Někdy se opravdu načekáš.


Offline
868
10 pro 2004 20:53
Brno
Na křižovatce ulic Hlavní a Veslařská pomalu začíná stavba kruhového objezdu. O jeho účelnosti nebudu diskutovat i když si myslím, že není potřeba. Zároveň má dojít k novému napojení ul.Absolonova do kurjáče směrem severně od Veslářské. Kdesi sem slyšel, že se uvažuje o přeložení t-36 do ulice Absolonova mimo zastávky Kristenova a Svratecká, což by neumožnilo napojení t-36 na Svratecké na d-1,3,11 a asi naštvalo dost lidé z Komína. t-36 sice jezdí na Českou, ale hodně lidé na Svratecké přesedá na šaliny, protože to je rychlejší. Pravděpodobně by to tomu předcházela i rekonstrukce ul.Absolonova. Co je na tom pravdy?


Offline
868
10 pro 2004 20:53
Brno
Ives píše:
No, co se týče té t-29, bublina nebublina, k zavedení asi dojde, nebo nevidím žádný náznak, že ne. Možná ale bude jinak vypravována - představuju si, že by 20 minutový interval mohl stačit. Jinak když sem si četl ty Bezstarostí, vyvolalo to ve mně dojem, že by ta t-29 mohla končit i na Jírovcově..


Končit na Jírovcově, od Osové nebo od České? Protože spojení Bellova-Osová je dost potřeba.


Offline
Uživatelský avatar

1435
15 zář 2005 13:43
čtvrť s největší koncentrací rozjezdů v Brně
ds píše:
předrátování se dá udělat za víkend, kdy je vypravenost nula nula nic - zvlášť když by x25 a 36 byla autobusová, tak ten zbytek jde bez problému vypravit z husovic...
Tak to tvoje předrátování se asi trochu protáhne, jelikož křižovatka má být od 31. 7. na shruba měsíc uzavřena..


Offline
Uživatelský avatar

1435
15 zář 2005 13:43
čtvrť s největší koncentrací rozjezdů v Brně
No, co se týče té t-29, bublina nebublina, k zavedení asi dojde, nebo nevidím žádný náznak, že ne. Možná ale bude jinak vypravována - představuju si, že by 20 minutový interval mohl stačit. Jinak když sem si četl ty Bezstarostí, vyvolalo to ve mně dojem, že by ta t-29 mohla končit i na Jírovcově..


Offline
Uživatelský avatar

361
27 pro 2005 18:05
Brno-Vinohrady
Izzy píše:
3903 je treti vyrobeny vuz 17Tr ktery jde do TMB...
Aha :lol: díky promiňte a kdy tu bude?


Offline
Uživatelský avatar

1378
26 úno 2005 04:51
Brno soukromně / Ostrava studijně
3903 je treti vyrobeny vuz 17Tr ktery jde do TMB...


Offline
Uživatelský avatar

6348
11 říj 2005 14:03
Brno - Kohoutovice
3903? to je co? :shock:


Offline
Uživatelský avatar

361
27 pro 2005 18:05
Brno-Vinohrady
ted jsem se o to moc nezajímal ale kdy má do brna dorazit 3903? Četkl jsem na k-reportu že by měl dorazit nebo co? Prosím víte kdy? A na jakých linkách by jezdil jestli teda bude? Díky moc


Online
Uživatelský avatar

3207
14 čer 2004 18:56
blekfild
Do Mariánského údolí se svého času počítalo i s tramvají, ale ber to spíš jako to zbožné přání. To, že DP něco slibuje v Bez starostí, ještě neznamená, že to tak skutečně bude. 2 linky, které nemají na opačné straně pořádnou konečnou, se prostě na Osovou nevejdou, to je jasný fakt. Bez přestavby smyčky to prostě nevidím jako reálné.


Offline
868
10 pro 2004 20:53
Brno
Izzy píše:
Tak tak...splitaji se tu ohromne plany a pritom je nad slunce jasne ze DP s nejvetsi pravdebodobnosti zavede linky tak jako pred zahajenim rekonstrukce Hlinek...otazkou tak zustavaji intervaly nebot soucasny pocet trbusu rozhodne nedovoluje vypraveni t-29...a jak psal ds myslim ze ta bublina hodne rychle splaskne protoze na vyber je bud t-29 nebo t-37 v rozumnych intervalech...a hadejte co by predevsim chteli Kohoutovicti? Ze by zpatky t-37 v intervalech takovych aby se mohli co nejrychleji a nejpohodlneji dostat do mesta jakozto trolejbusem jedinym dopravnim prostredkem...a nebo radeji t-29 pul hodinku na Ceskou...?


K návratu do původního stavu nepochybně dojde, ale z více zdrojů je jasné, že k tomu ještě přibude t-29. DP s ní počítá a všude to oznamuje. Dotázy v Bez starostí jak to bude po výluce Pisárky s t-x25 jsou docela časté a vždy je na ně odpověd, že se t-x25 plánuje zachovat jako 29. Je jisté, že po několik let, na t-27 a 35 ještě déle, nebudou na některých linkách trolejbusy, ale autobusy. Když DP plánuje zavést t-29 a současně obnovit původní t-25 musí to určitě mit nějak vymyšlený. Takže asi tak.

Trolejbusy v Mariánským údolí jsou jen zbožný přání fandů nebo se s tim někdy i počítalo? Taková t-25 nebo 26 z kameňáku nebo Osové až do mariánskýho údolí přes celý Brno by byla ale moc dlouhá.


Online
Uživatelský avatar

3207
14 čer 2004 18:56
blekfild
fixi : V případě prodloužení trolejbusu by na Jírově kromě 151 nekončilo nic. Nabízela by se varianta 45 přes Velkou Klajdovku (místo 56), 79 zkrátit k Zetoru. Pro 2 trolejbusové linky zbude místa dost, nehledě na to, že nahoru by asi stačila jen jedna.


Offline
Uživatelský avatar

3059
15 čer 2004 08:24
No, na Jírové zas až tolik moc místa není, musel by se tam v tom udělat systém...ale někdy 5 kloubáků na Novoldě je vážně moc...trolejbusy do Mariánského..no jéejda to by se mi ňam jezdilo domů


Offline
Uživatelský avatar

9266
10 čer 2004 11:19
penize budou v okamziku, kdy si nejaky nadrizeny organ konecne dupne a zastavi provoz na tyhle provizorni konecny.


Online
Uživatelský avatar

3207
14 čer 2004 18:56
blekfild
Počet odstavených vozů se vyhrazeným pruhem nezmění :-). Oba mluvíme o tom samém, mně je taky jasné, že Novolíšeňská není vyhovující konečná. Kamenný vrch bych ale až tak problematicky neviděl, tam je to rozhodně řešitelné. Pochopitelně zadrátování až na Jírovu je jediné plnohodnotné řešení (i když bych moc rád viděl trolejbusy v Mariánském údolí :-)) , otázkou je, kdy se na to najdou prostředky...


Offline
Uživatelský avatar

9266
10 čer 2004 11:19
od toho je tam podchod ...
on zase pokud by odstaveny vuz zakryl lidi ,tak je snadneji nekso sestreli. Ale stale to neresi ridice. Ti se kor v takovychto vedrech potrebuji osvezit. Ona palubovka rozpalena na 50-70 stupnu neni zadny problem a v polouzavrene kabine nejakych 40-50 taky ne. Tam uz pak nejde o jednoho cloveka na prechodu , ale o plny vuz lidi. A t25/26 neamni ani na jenom konci zadnou poradnou konecnou..


Online
Uživatelský avatar

3207
14 čer 2004 18:56
blekfild
Já jsem nepsal, že je to vyhovující řešení. Na druhou stranu, i z hlediska bezpečnosti cestujících by vyhrazený pruh mohl být doplňkovým řešením i do budoucna - přeci jen, cestující by takhle přecházeli jen jeden jízdní pruh s provozem. Nemůže se pak stát nepříjemná situace, kdy řidič v pravém pruhu pustí chodce a předjíždějící ho sejme...


Offline
Uživatelský avatar

9266
10 čer 2004 11:19
ds píše:
PvvS : provizorním řešením pro Novolíšeňskou by mohly být vyhrazené krajní pruhy pro MHD - snad tam není takový provoz, aby vznikaly zácpy. Ve směru z centra se nabízí nechat pruh k Zetoru jen jako odbočovací a jeho pokračování už jako vyhrazený. V opačném směru podobně.


Mno provoz tam sice az tak neni,ale ty vozy pokud maji zatet k zastavce, tak pak po odstaveni zavazej trebas kloubum na a-45. To vyhrazenej pruh , bez presunu zastavky neresi.
Ale opravovat ejenso nevyhrazujici provizorium , jinym nevyhovujicim provizoriem , neni reseni. Sic eby se to na DP asi libilo, pac by to melo nulovy naklady, ale pro ridice by to bylo za trest . Zadny poradny socialni zarizeni v dosahu, problemy s delsima prestavkama(objizdeni , popojizdeni). To uz by mozna bylo lepsi resenito resit stridajicima ridicema, trebas na mendlaku, kde by nahradni ridic, udelal to 1/2 kolo , pripadne kolo, s tim ze by si pak kmenovy vzal vozidlo spet. Ovsem to by svacinari muslei umet se vsema (a)typama v brne.


Offline
Uživatelský avatar

1378
26 úno 2005 04:51
Brno soukromně / Ostrava studijně
I o toto jde...linka t-x25 byla vytvorena jako docasna a tak to take skonci...nebot jizda z Kohoutovic do Pisarek je par minut a prestup na a-44/84 bude jak pises o dost lepsi a komfortnejsi...takze bych se spis zajimal o intervaly na znovuobnovenych linkach nez vymyslenim jak ty stare linky skloubit s novou a kam dat busy...s kamosem nam vyslo zhruba 20-25 potreba vozu navic kdyby se pocitalo s t-29 a stejnymi intervaly na puvodnich linkach pred rekonstrukci...o cemz si muzeme nechat zdat az do dodavky 18M trbusu v brzke dobe...


Online
Uživatelský avatar

3207
14 čer 2004 18:56
blekfild
V pisárkách navíc bude oproti minulosti velmi komfortní přestup na 44/84 - čímž bude i jízdní doba do Žabin kratší.


Offline
Uživatelský avatar

1378
26 úno 2005 04:51
Brno soukromně / Ostrava studijně
Tak tak...splitaji se tu ohromne plany a pritom je nad slunce jasne ze DP s nejvetsi pravdebodobnosti zavede linky tak jako pred zahajenim rekonstrukce Hlinek...otazkou tak zustavaji intervaly nebot soucasny pocet trbusu rozhodne nedovoluje vypraveni t-29...a jak psal ds myslim ze ta bublina hodne rychle splaskne protoze na vyber je bud t-29 nebo t-37 v rozumnych intervalech...a hadejte co by predevsim chteli Kohoutovicti? Ze by zpatky t-37 v intervalech takovych aby se mohli co nejrychleji a nejpohodlneji dostat do mesta jakozto trolejbusem jedinym dopravnim prostredkem...a nebo radeji t-29 pul hodinku na Ceskou...?


Online
Uživatelský avatar

3207
14 čer 2004 18:56
blekfild
PvvS : provizorním řešením pro Novolíšeňskou by mohly být vyhrazené krajní pruhy pro MHD - snad tam není takový provoz, aby vznikaly zácpy. Ve směru z centra se nabízí nechat pruh k Zetoru jen jako odbočovací a jeho pokračování už jako vyhrazený. V opačném směru podobně.


Online
Uživatelský avatar

3207
14 čer 2004 18:56
blekfild
Nejsem si úplně jist, jak by se radnici v Bohunicích líbilo, že by horní část sídliště (zastávka Pod nemocnicí) přišla o přímé spojení s centrem. Přes Osovou to není pravé ořechové. Ten terminál těžko bude umožňovat odstavení několika trolejbusů s kompletním zázemím. Je potřeba si uvědomit, že jak 25, tak případná 29 jsou na druhé straně města ukončeny jednoduchými smyčkami, kde delší odstavování nepřipadá v úvahu. Možností by bylo převlékání kabátů mezi 29 a linkami z České, tak aby vozy byly odstavovány jinde. To už je ale možná krkolomné - spíš si myslím, že po otevření Pisárek bublina jménem 29 brzy splaskne.


Offline
Uživatelský avatar

9266
10 čer 2004 11:19
Novolisenska je vhodna akorat na odstaveni vozu a jejich otoceni. 2klouby , nebo 3 sola zaplni smycku a ostatni vozy postavaji v telese zastavek, pripadne na komunikaci.

Uz delsi dobu se to nelibi ani DU, ani MC, ani policii.Vcelku je zazrak ze se tam jeste nestala vaznejsi nehoda. Jedin reseni je prodlouzeni trbusu na jirovu , kde je dost mista na delsi prestavku.


Offline
868
10 pro 2004 20:53
Brno
ds píše:
Anitrak, Aladin, Fixi a ostatní : aby nedošlo k omylu, doufám že vám konečně docvaklo, že interval 10 min. na lince 26 jsem uvažoval proložený 10 min. linky 25. Pokud se 2 linky na Osovou nevejdou, měla by být preferována 25 a ne 29.


Obě linky na Osovou jezdit nemusí, to je zbytečný, Ale co třeba ukončit t-29, jde i t-25 v nově plánovaným terminálu u zastávky Nemocnice bohunice? Před právě budovaným archivem má být menší terminál s možností otáčení trolejbusů směrem do města jako náhrada za smyčku Kamenice. Proč neukončit t-29 tam? Osobně bych tam ukončil t-25, ta je potřeba v prokladu s t-26 a jako spojení k Nemocnici, k Osové je už zbytečná, kdežto t-29(dnešní x25) je provázána s a-50 v úseku Osová-Bellova. Pokud by se ukončila u nemocnice ztratila by jako posila a-50 smysl. ta t-25 je potřeba v trase Novolíšeňská-Nemocnice bohunice, dál na osovou už ne, stejně tam jezdily ty trajfy poloprázdný. Jinak t-25/26 můžou dělat přestávky na Novolíšeňské a t-29 na České i když je to dost natěsno. Stejně zůstane pro t-29 levé nástupiště.


Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 5705 ]  Přejít na stránku Předchozí  1 ... 182, 183, 184, 185, 186, 187, 188 ... 229  Další

Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 2 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Přejít na:  
Právě je 29 bře 2024 08:22
Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Fórum běží na systému phpBB
Pro BMHD.cz vytvořil mceza | © 2011-12 [mceza.com]