Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata



Odpovědět na téma Stránka 222 z 222    Přejít na stránku Předchozí  1 ... 218, 219, 220, 221, 222
Autor Zpráva
[quote="Hal"] No právě,já jsem četl,že než skončí Škoda Ostrov,že se vyrobí ještě objednané 22Tr(ty už dorazily) a 21Tr pro Brno + poslední 15TrM pro Č.Budějovice. To už se nebudou vyrábět ani ty skvělý 22Tr??? To by v ty Plzni,kam se to přesune,nemohli dál vyrábět aspoň ty 22Tr(protože ty široko daleko nemaj konkurenci - leda tak k nám se nedovážející Solaris Trollino 18 nebo už zmiňovanej 25Tr)? Já proti CityBusům (ani v podobě 24 a 25Tr) nic nemám,ale 21 a 22Tr byly teda rozhodně esteticky stokrát lepší a měly i lepší řešení prostoru. To mě teda nas.... :evil:


Offline
467
13 čer 2004 23:04
to mendl-man zadne dalsi 21Tr nebudou, protoze koncem mesice vyroba v Ostrove konci a Skodovka bude delat uz jen 24 a 25Tr tedy traify vychazejici ze Slintaku.


Jestli to nevíte,do Brna dorazily další dvě 22Tr - č.3505 a 3506 - doufejme že budou v provozu co nejdřív. Plus jedna otázka - Kdy mají přijít nové 21Tr pro Brno? - už by bylo načase protože poslední solo troliš(21Tr 3043) byl dodán přesně před dvěmi lety.


Mám jednu otázku: Kdy se dodají objednané 21Tr pro Brno - už by bylo načase,protože poslední solo troliš byl dodán přesně před dvěma rokama. Jestli to nevíte do Brna už dorazily další dvě 22Tr - č. 3505 a 3506 - doufejme,že budou v provozu co njdřív.


Offline
467
13 čer 2004 23:04
pd píše:
Aby se to nakonec lidem z Kameňáku nezalíbilo, taková rychlá doprava... Za tři roky si na x35 zvyknou a budou se bránit jejímu zrušení. No, taky doufám, snad to nebude tak hrozné :wink:
No budem pozadovat zachovani teto super expresni linky.
:-)


Aby se to nakonec lidem z Kameňáku nezalíbilo, taková rychlá doprava... Za tři roky si na x35 zvyknou a budou se bránit jejímu zrušení. No, taky doufám, snad to nebude tak hrozné :wink:


Offline
Uživatelský avatar

923
14 čer 2004 18:43
Brno - Bystrc
VS píše:
No zast. jen Oblá,Koniklecova,Čtvrtě a pak až na Křížkovského.BUS to za těch 10 min. zvládne,teda pokud nebudou při uzavírce nějaký velký zácpy.


... a ty zacpy se rozhodne vyloucit nedaji. Nedavno jsem jel IGK tunelem dolu a stalo se od pisarecke krizovatky az k tunelu (a ti blokovali i ty, kteri chteli odbocit za tunelem vpravo. Od zari tam sice nebudou semafory, ale zase tam bude slalom s rychlosti max 20 km ...
Navic se do tunelu presunou lide, kteri jezdili po Hlinkach a pres most v Pisarkach.

... no uvidime snad to nebude tak hrozne.


No zast. jen Oblá,Koniklecova,Čtvrtě a pak až na Křížkovského.BUS to za těch 10 min. zvládne,teda pokud nebudou při uzavírce nějaký velký zácpy.


8-10 minut z Kameňáku kam? Až na Mendlák?


Včera a dnes výluka na Rybnické ul.(oprava značně rozbité vozovky) na t-25/26 nasazeny autobusy a jedou přes tunel,ve směru na Mendlák i přes Křížkovského.Cesta z Kameňáku trvá snad 8-10 min. Cestující si aspoň vyzkouší jak rychle se dostanou do města při uzavírce křižovatky.


--------------------------------------------------------------------------------
Tak se nám kvapem blíží rekonstrukce a uzavírka křižovatky v Pisárkách.Již od 1.7 je ul.Hlinky uzavřena pro Auta,od 7.7 do 21.7 je linka d-1 vedena přes Husovou a Veveří a od 1.9 začne výluka u busů a trajfů.
Díval sem se na ty linky a řikám,kdo potřebuje jezdit přes Lískovec=nikdo! Z Kamenného vrchu pojede rychlá kloubová linka a-35 přes tunel na Mendlák,z Rybnické pojedou na Meńdlák a-37,52,68 a 44/84.Nikdo nebude na zast.Čtvrtě přestupovat na t-25 a a-50 směr Lískovcec.Z Dolních Kohoutovic(zast.Glinkova,Borodinova,Libušák)bude lepší jet buď:1) a-37 oklikou přes Rybnickou a Tunel na Mendlák(občanům Stárých Kohoutovic ostatně ani nic jinýho nezbývá)
2)t-25 po Veslařské do Komína a na d-3/11 na Českou
3)t-25 přes Jírovcovu a Kamňák do Lískovce.
Var.1 a 2=30-35 min.
Var. 3 =přes 35 min.,k nádraží jěště aspoň trochu použitelná,na Českou nikoliv.

Z Horních Kohoutovic(zast.Jírovcova,Pavlovská,Bellova) nejlepší možnost t-25 na Kameňák a odtud a-35 na Mendlák=30 min.
Přes Veslařskou i Lískovec o aspoň 5-10 min. delší.
Měla se zavést BUS linka Kohoutovice,hájenka-Jírovcova-Kameňák(expres)-Mendlák(aby lidé z Kohoutovic nepřeplňovali lidem z Kameňáku BUSy).
d-10 v Lískovci má význam,ale spíš pro posílení,které již mělo být od Ledna 2004 v souvislosti s IDS a doufám,že už tam zůstane.I když bude na ní potřeba saspoň 8-9 vozů K2.


Díky za zprávu, uz jsem si říkal, jestli mám do Brna vyrazit ještě tenhle víkend, abych to stihnul ... !
Co se týče těch Teplic, tak taky doufám, že se to změní, i kdyby až v důsledku těch komunálních voleb v r. 2006.
Je pro mě nepochopitelné, že město v devadesátých letech téměř zvojnásobí trolejbusovou síť, aby ji v další dekádě úplně rušilo! Vždyť za to by snad měl být někdo trestně odpovědný! O:)
Nejsem ekonom, ale myslím, že v životě (i města) jsou i jiné důležité věci, a tou by elektrická doprava pro lázeňské město velikosti Teplic podle mě být měla. Vždyť jde o image, a argument 'ekologických' autobusů neberu - denně v Praze narážím na hlasitý čoudící busy, a nejsou to jen starý Karosy!
Myslím, že lidi elektrickou trakci berou - viz http://www.volny.cz/ustecke.tramvaje/ odkaz na minireportáž vpravo dole, obr.č.4


Původně se ve Šlapanicích měla od 30.6. opravovat kanalizace (nebo něco takového) -> asi dva roky rozkopané ulice a náhradní autobusová doprava. Toto je odloženo asi na příští rok. Takže trolejbusy tam budou jezdit i po 30.6., ale stále je jejich osud nejistý.
Některým na MěÚ Šlapanice se totiž zdá vysoká částka, kterou přispívají na provoz a mysleli si, že autobusová linka do Brna ve vlastní režii je vyjde levněj (v podstatě chtěli založit vlastní DP Šlapanice, a to ještě nezapojený do IDS). Ale už možná zjistili, že by to dost dobře nefungovalo.. Poslední věcí je, že tuším v roce 2006 končí životnost měnírny ve Šlapanicích a bude nutná oprava. Jenom sponzoři se na to nějak nehrnou...

Co se týče Teplic, místní poměry sice až tak dobře neznám, ale když už chtějí být lázněmi, tak by čistší dopravu měli podporovat. Snad se po komunálních volbách změní složení zastupitelstva...


Zdravím, chtěl bych se zeptat, co je pravdy na tom, že se má k 30.6.2004 zastavit provoz trolejbusů do Šlapanic?! Jako obvykle není na stránkách DPMB ani zmínka! (Stejně jako plánované rušení trolejbusů v Teplicích - dle stránek J.Hertla se měla Rada města Teplic 28.5.2004 usnést o zrušení trolejbusového provozu k 2007/08, ale nikde ani slovo! Ani na stránkách Statutárního města Teplice, usilujícího změnu názvu na Lázně Teplice (!), ani na webu Dopravního podniku Teplic). To přichází zastavení výroby trolejbusů v Ostrově právě vhod, ne? :evil: (Takový krásný trolejáky jako jsou 21Tr a 22Tr !!!! - bohužel si nemůžu odpustit osobní výlev vzteku a smutku! :-( )


Všeobecná trolejbusová diskuze...


Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 5540 ]  Přejít na stránku Předchozí  1 ... 218, 219, 220, 221, 222

Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 návštěvník


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Přejít na:  
Právě je 25 zář 2022 01:09
Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Fórum běží na systému phpBB
Pro BMHD.cz vytvořil mceza | © 2011-12 [mceza.com]