Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata



Odpovědět na téma Stránka 2 z 229    Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3, 4, 5 ... 229  Další
Autor Zpráva
Offline
Uživatelský avatar

3084
29 srp 2009 19:30
Pokud někdo říká "zbylo jen 30 %!", je potřeba ještě dodat, že nejde o 30 % celkové kapacity akumulátorů, ale o 30 % z nějaké kapacity, kterou výrobce určil k používání. Jinými slovy, pokud se trolejbus dostane na ukazateli na 0 %, stále ještě nejsou akumulátory zcela vybité, ale zbývá v nich cca 20 % ze skutečné kapacity. To je ochrana právě před hlubokým vybitím a těch ochran je celkově více. 30 % tedy není málo. Již dříve to tu/k-repu popisoval OndraS - doporučuju si to dohledat. Na druhou stranu akumulátorům neprospívá ani jejich dlouhodobé nepoužívání (viz až na výjimky 5,5letá služba 26Tr), byť na to battery management pamatuje taky.

_________________________________
Brnem hrne šmirgl, trajf a basík. Vo tym ani nedéché.


Offline
Uživatelský avatar

133
01 srp 2011 14:55
Jo, topení, zátěž a zastavování v každé zastávce včetně otevírání/zavírání dveří.


Offline
428
24 lis 2017 11:40
Jako po zkoušce jízdy z KPN na Klarisky z plnýho nabití? 6 km z 10 km (jestli mě pamět neklame), ono by to skoro odpovídalo. Předpokládám, že to byl zátěžový test v zimě s topením a vším co jde zapnout, ne?


Offline
129
02 bře 2012 14:57
Hodně řidičů mně říkalo, že byla na 30%, což je málo. Proto se ptám na to zatrolejování


Offline
Uživatelský avatar

3084
29 srp 2009 19:30
Kdy/jak se pozná, že trpí baterky?

_________________________________
Brnem hrne šmirgl, trajf a basík. Vo tym ani nedéché.


Offline
129
02 bře 2012 14:57
Bude alespoň část trasy do Soběšic zatrolejovaná, aby netrpěly baterky?


Offline
2667
23 říj 2012 11:06
na křížení trolejbusu 25 s devítkou
Tak tady to člověk celkem bere, že 60 je adekvátní, je potřeba myslet na fakt, že jde o průpletový úsek a na vyšší rychlost by musely být delší odbočovací pruhy a žádná mhd, i když ta má ze zákona rychlostní výjimku a může jet i na takovém západním přivaděči, kde je osmdesátka minimálně od mostu přes Jemelkovu do tunelů a přesto tudy jezdí E56, když zrovna nekutají něco na křižovatce Pisárky u bývalé vodárny nebo třeba teď na Bauerové.

_________________________________
Jaro, léto, podzim a zima: nejlepší podnební pás.


Offline
428
24 lis 2017 11:40
Ono v reálu tam stějně pojedou víc:)


Offline
Uživatelský avatar

1337
17 črc 2010 21:41
Krno
Maulincio: Vždyť v tom úseku bude několik sjezdů a nájezdů za sebou a bude se tam divoce přejíždět mezi pruhy, tam mi 60 přijde adekvátních i bez ohledu na hlukové limity. A hlavně, to že někde pojedeš 1 km 60 km/h místo 80 km/h ti udělá časový rozdíl závratných 15 sekund. Pointa VMO není, že se tam bude jezdit rychle jako na dálnici, ale že odpadnou všechny ty křižovatky, na kterých se musí čekat a s nimi spojené zácpy. To je ta největší časová úspora, ne to, že se někde kousek pojede 80 místo 60. (Ale to čeští řidiči si všímám obecně nechápou, že nesmyslně rychlou jízdou v drtivé většině případů ušetří naprosté minimum času, pokud se zrovna nebavíme o stovkách kilometrů po dálnici.)

_________________________________
Ano, jsem to já, Fantomas...


Offline
1458
28 čer 2014 21:40
Fanklub 21/22Tr
3018, 3061: definitivně odstaveno, možno tmavě zašedit

3260, 3274, 3276 a 3279 prodáno

3231 má v evidenci chybně růžovou "prodejní" barvu.

_________________________________
Jediný normální auto na elektriku je trolejbus!


Offline
Uživatelský avatar

270
31 led 2010 23:09
Ondra K. píše:
Hlavní trasa VMO Tomkovo náměstí a VMO Rokytova je navržena na návrhovou rychlost 60 km/h. Tudíž víc tam povoleno nebude.


V tom případě, tam trajfy asi vadit pravda nebudou, ale 60km/h na okruhu je docela smutný... v tunelu to pochopím, kor v klikatým husovickým, ale za tunelem už nebude žádná úrovňová křižovatka na které by lidi nestačili brzdit při výjezdu z tunelu a tak zmizí jedno z častých kolizních míst a od tunelu k tunelu by se vyplatilo aspoň těch 80km/h. Ano časovej rozdíl je skoro zanedbatelne, ale i tak. A pokud plánovali 60 kvůli hlukovým limitům (jako na výjezdu z královolskýho v žabinách), tak snad ono zvýšení limitů ke kerému došlo konečne zkolauduje kr.tunel a snad i dopřeje zvýšení rychlosti mezi tunely přes řeku.


Offline
1458
28 čer 2014 21:40
Fanklub 21/22Tr
Těsně před koncem roku se podařilo zařadit všechny dodané 32Tr do provozu. 3330 dnes poprvé na lince ve Slatině, 3325 by měla vyjet zítra.
Dodání dvou zbylých vozů 3321 a 3328 se nestihlo a proběhne až v lednu.

_________________________________
Jediný normální auto na elektriku je trolejbus!


Offline
1458
28 čer 2014 21:40
Fanklub 21/22Tr
Dodání nových vozů bude také znamenat přesun 21Tr; 3052 a 3034 do Husovic. Tzn to vzácné rozdělení brměnskych vozů ve VS, VH a secondhandů v Komíně trvalo pouze krátce.

_________________________________
Jediný normální auto na elektriku je trolejbus!


Offline
Uživatelský avatar

6894
15 dub 2008 16:23
Žlutý kopec
Ondra K.: zatím jsem to neměl důvod sledovat, ale je-li to navrženo na 60 km/h, tak je to celkem smutné. Tu 80 by to klidně sneslo.


Offline
Uživatelský avatar

Moderátor
6158
11 dub 2010 15:05
Juliánov
Maulincio píše:
VMO je nadřazená komunikace na které obvykle MHD nemá co dělat, proto mi přišlo logický, že budou linky přesunuty jinam - z toho pak vychází nejblížší varinata přes Majlontske most (na most do Zbrojovky jsem taky myslel, ale ještě není postaven). Ano je to jen zhruba 500 metrový úsek, ale na tom úseku pojedou těch jejich +-60km/h zatím co prakticky všechno okolo bude mít povolenou rychlost 80. Tedy se z trajfu stane pomaleji jedoucí překážka, která může komplikovat provoz. Proto čekám, že dostanou svůj BUS-pruh od nájezdu až po sjezd, to ale neřeší pomalu jedoucí vozidlo v pravým pruhu a rozšiřování stavby/ceny o dva pruhy... ve finále to třeba vůbec nebude vadit, jen vím, že se na okruhy mhd obvykle nedává a proto mě to překvapilo.

Co se expresů týče, tak u těch nevidím problém - jednak mezi zastávkami mají další úseky jízdy a maximální rychlost autobusu je s omezenou rychlostí na okruhu kompatibilní.

Hlavní trasa VMO Tomkovo náměstí a VMO Rokytova je navržena na návrhovou rychlost 60 km/h. Tudíž víc tam povoleno nebude.

_________________________________
Šotouš bez foťáku, je jako tělo bez duše. :-)

"fejsbůk" BMHD.cz


Offline
790
25 led 2006 09:46
Navíc opravdu ta MHD nejspíš pojede jen v připojovacím / odbočovacím pruhu. Ten pruh je dost krátký, budou se tam motat auta najíždějící z Tomkova náměstí a jiná sjíždějící na Karlovu (to samé v opačném směru), což může samo o sobě přinášet kolizní situace, tedy je další důvod pro omezení rychlosti v tomto úseku.


Offline
790
25 led 2006 09:46
Není náhodou v tunelu omezení rychlosti na 60 km/hod.? A dost pochybuj, že v navazujícím úseku se dvěma sjezdy / nájezdy a navazujícím stoupání na most k Vinohradům bude víc.


Offline
Uživatelský avatar

270
31 led 2010 23:09
VMO je nadřazená komunikace na které obvykle MHD nemá co dělat, proto mi přišlo logický, že budou linky přesunuty jinam - z toho pak vychází nejblížší varinata přes Majlontske most (na most do Zbrojovky jsem taky myslel, ale ještě není postaven). Ano je to jen zhruba 500 metrový úsek, ale na tom úseku pojedou těch jejich +-60km/h zatím co prakticky všechno okolo bude mít povolenou rychlost 80. Tedy se z trajfu stane pomaleji jedoucí překážka, která může komplikovat provoz. Proto čekám, že dostanou svůj BUS-pruh od nájezdu až po sjezd, to ale neřeší pomalu jedoucí vozidlo v pravým pruhu a rozšiřování stavby/ceny o dva pruhy... ve finále to třeba vůbec nebude vadit, jen vím, že se na okruhy mhd obvykle nedává a proto mě to překvapilo.

Co se expresů týče, tak u těch nevidím problém - jednak mezi zastávkami mají další úseky jízdy a maximální rychlost autobusu je s omezenou rychlostí na okruhu kompatibilní.


Offline
Uživatelský avatar

Moderátor
6158
11 dub 2010 15:05
Juliánov
Jediná smysluplná alternativní trasa by byla přes Zbrojovku po trase Nová Dukelská - prodloužená Šámalova - Bubeníčkova, jejíž realizace ještě pár let potrvá. Během příštího roku se má začít s prodlužováním Šámalovy.

_________________________________
Šotouš bez foťáku, je jako tělo bez duše. :-)

"fejsbůk" BMHD.cz


Offline
790
25 led 2006 09:46
A čemu tam ten trolejbus jako vadí? Oficiální důvod je ten, že jiná možnost není a ta Valchařská - Karlova by byl neskutečný úlet. Proč tedy cpeme na VMO linku E56?


Offline
Uživatelský avatar

270
31 led 2010 23:09
Tak nějak jsem čekal, že trajfy z mostu na Provaznikove po zprovoznění VMO zmizí, ale očividně se budou cpát na VMO spolu s autobusama... je k tomu nějaký oficiální důvod? Mysel jsem, že je stáhnou na Valchařskou-Dolnopolní-Karlovu a VMO tak MHD mine a bude na ni nezávislá. Moc často stavbou nejezdím, tak novinky sleduju opožděně... ale tak jediný logický řešení mi přijde jeden BUS pruh v každým směru, ale i tak mi varianta přes Majlont připadá šikovnější... pletu se?


Offline
1458
28 čer 2014 21:40
Fanklub 21/22Tr
Ano, byla kolem toho dlouho polemika, nakonec zvítězila naše dílenská verze "do Slatiny", kde v případě výluk nebude nutno zdlouhavě teleportovat komínské parciály, plus ve Slatině bude větší km proběh (kvůli záruce), a hlavně si myslím, že si tamní obyvatelstvo nové vozy zaslouží

_________________________________
Jediný normální auto na elektriku je trolejbus!


Offline
Uživatelský avatar

1435
15 zář 2005 13:43
čtvrť s největší koncentrací rozjezdů v Brně
koukám, že ty "Husovické" 32Tr jezdí pod Slatinou, nakonec tedy změna?


Offline
Uživatelský avatar

3971
25 led 2006 16:11
všudezdejší
Že zmiňuješ funkčnost 32Tr, co s nimi pořád je? i když teda soudě dle vypravenosti, jezdí bez nějakých dlouhotrvajících závad.

_________________________________
Zkratka je většinou delší, zato horší cesta


Offline
1458
28 čer 2014 21:40
Fanklub 21/22Tr
Jedna má 35 tkm a druhá dokonce 53 tkm od poslední SP a tudíž je to opravdu pouze přesně do doby, kdy začnou Husovicím fungovat 3326 - 3330.

Ty "padesátky" se drží pouze do dojetí km, jsou rovněž tak do jara. Jsou to všechno samosebou plečky jedna vedle druhé, ale byl bych vzhledem k počtu těchto vozů dost opatrnej, co se týče sloganu "všechno vyhodit", protože ranní pohledy do prázdné haly a na to, kolik 32Tr je funkčních, svědčí o tom, že lidi zatím budou rádi za pojízdnou 21Tr.

_________________________________
Jediný normální auto na elektriku je trolejbus!


Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 5705 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3, 4, 5 ... 229  Další

Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 4 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Přejít na:  
Právě je 28 bře 2024 22:14
Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Fórum běží na systému phpBB
Pro BMHD.cz vytvořil mceza | © 2011-12 [mceza.com]