Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata



Odpovědět na téma Stránka 187 z 229    Přejít na stránku Předchozí  1 ... 184, 185, 186, 187, 188, 189, 190 ... 229  Další
Autor Zpráva
Offline
53
25 čer 2006 11:57
ale jeste si to prepocitam a promyslim ale musi byt dostatecne zaloznich trajfu a busu nepouzit vic nez je tedka pri vyluce pak...a musi sedet aji sichty a tak jako je tedka chce si toudelat vlastni sluzebaky coz zmaknu a nevim kolik dojde trajfu takze zatim beruze zadny takze tak to planuju a navic kdyz bude jezdit normalne 25,26,35,37 tak budou mit prodlouzenej interval kdyz tam bude jezdit i 29 ne?jinak by ta linka nebyla vyuzita takze ty linky budou mit delsi interval a doplnovat je bude linka 29 jako je to ted driv mela 37 int.3 min. ve spicce a ted tam jezdi po peti x37 a doplnuje x25 a tak podobne
navic ta 35 uz taky moc vyznamumit nebude do budoucna staci jen 26 a 25 si lidi muzou na ctvrtich prestoupit coz dela hafo lidi bydlim tady tak to vim a sleduju


Offline
53
25 čer 2006 11:57
Mám spočítaný, že ani na tu 37 nevyjde tech 10 trajfu pokud se ovsem nejaky nekoupi. jezdilo tam 16 kurzu odpoledne rano 15 kurzu a navic kdyz se na 37 da 10 busu tak pak na 27 nebo 35 se musi dat klouby co doted jezdi na x35 ty busy z x37 se rozdeli na 27 a 37 budouci a busy z x35 se nechajina lince 35 na trhacky ne? nebo se to nejak propoji se nad tim zamyslim


adam_r: No já jsem těma procentama nemyslel provozní zálohu, ale celkový počet vozů ve vozovně vůči špičkové vypravenosti (špatně jsem se vyjádřil). Jinak řečeno, pokud bude vozovna vypravovat 100 vozů, tak optimální je mít ve stavu zhruba 120 vozů. To v normálních podmínkách obvykle stačí i pro všechny prohlídky, havárky, modernizace i provozní zálohu. Samozřejmě záleží i na místních podmínkách atd., někdy těch vozů musí být víc.

Smíšené linky - trolejbusová doprava má výrazný podíl fixních nákladů, čili čím víc trolejbusů na jedné trati, tím vychází provoz jednoho trolejbusu levněj, klidně i míň než jednoho autobusu. Kdežto náklady na jeden autobus jsou bez ohledu na jejich počet skoro pořád stejně vysoké. Takže nasazováním autobusů na některá t-busová pořadí se stane trolejbusová doprava zase o trošku dražší...


Offline
868
10 pro 2004 20:53
Brno
Prostě se od otevření křižovatky a od zavedení t-29 dají na t-27 a 35 autobusy do r.2009. Kolik bylo na t-37 vozů? 20? tak se tam dá 10 trajfů a 10 autobusů, hlavně na spoje co jezdily pouze v ranní špičce, odpoledne tam bylo aspoň o 5 vozů míň.


Offline
Uživatelský avatar

925
14 čer 2004 18:43
Brno - Bystrc
pd píše:
To je celkem 126 vozů. V Brně je teď nějakých 148 vozů, což je jenom 15% záloha. Optimální je zhruba 20% (v případě DPMB radši ještě víc), takže pokud se nekoupí nové vozy, tak k nějakému omezení asi bude muset dojít.
Ono hlavne neni zaloha 15% ale podstatne mene, nebot je nutne zapocitat dlouhodobe odstavene vozy (po havarce, ceka se na dily), a vozy na KP, SP, VP, GO. Pak provozni zaloha neni uz zadna.

Na druhou stranu neni problem udelat vypravu na doraz s tim, ze v pripade potreby zaskoci na nekterych poradich autobus. Celkove ale muze byt problem v tom, ze ridicu, kteri maji opravneni na t-bus a zaroven a-bus zas tolik nebude -> prinaselo by to problemy. Ridic by zadal o vymenu vozu, ale misto toho by se musel hledat ridic, co umi s autobusem, aby se tam mohl poslat autobus.

Ale ono to muze byt klidne formou smisenych linek - tedy nektera poradi budou t-bus, a nektera a-bus. V tom neni zadny problem. Jako poradi pro autobusy se nabizi trhacky na vsech linkach. Vlastne puvodni t-35 byla tvorena vyhradne trhackami.


Offline
Uživatelský avatar

6603
21 pro 2005 17:01
hmm, v PD (ne o prázdninách) je vypravenost kloubáků následující:
15Tr: 7 na t-26+1 záloha
22Tr: 5 na t-26+3 na t-x25, který lze nahradit i 21Tr i 14Tr, takže můžou sloužit jako záloha ve vozovně.


Kloubové trolejbusy by se určitě uživily na 37 (mírné prodloužení intervalu by ani nebylo na závadu), ale třeba i na 31. Takže využití pro kloubáky je dost, toho bych se nebál..


Offline
868
10 pro 2004 20:53
Brno
Kuba píše:
Kde budou ty nový kloubáky jezdit? Máme pro ně jen 3 linky: t-25, 26, 29
a je to blbý, že se zas zruší trajfová linka, kterých je teď bez tak málo, ze Slatiny je to dál než z Husovic a busy budou jezdit na přestávky na Koperníkovu, takže o dost přibudou vozový kilometry.


Po otevření Pisárek budou na t-29 zbytečný, takže asi jen t-25/26. Po dodávce všech bude v Brně 37 kloubových trolejbusů a t-25/26 potřebovaly 32 vozů. takže těch 5 vozů je na zálohu.

Když už odpovědní udělají z t-27 a-27, tak ať ji prodlouží k Nádraží Židenice, kde má vzniknout novej terminál a konečná pro linky a-56,58,64,78,201,202.


Offline
Uživatelský avatar

6603
21 pro 2005 17:01
Kde budou ty nový kloubáky jezdit? Máme pro ně jen 3 linky: t-25, 26, 29
a je to blbý, že se zas zruší trajfová linka, kterých je teď bez tak málo, ze Slatiny je to dál než z Husovic a busy budou jezdit na přestávky na Koperníkovu, takže o dost přibudou vozový kilometry.


Offline
868
10 pro 2004 20:53
Brno
pd píše:
Špičková výprava je (byla):
25 - 16 vozů
26 - 16
27 - 4
30 - 13
31 - 10
32 - 6
33 - 13
34 - 5
35 - 5
36 - 12
37 - 20
38 a 39 - 6

To je celkem 126 vozů. V Brně je teď nějakých 148 vozů, což je jenom 15% záloha. Optimální je zhruba 20% (v případě DPMB radši ještě víc), takže pokud se nekoupí nové vozy, tak k nějakému omezení asi bude muset dojít.


Na t-37 jezdilo až 20 vozů, ja si pamatuju tak 13(určitě 6x z Husovic). V tom případě od září 2007 na t-29 opravdu chybí vozy. jedině t-27 a 35 busy a na 4-5 t-37 rovněž busy. pak by to šlo. V letech 2007-09 příjde 21 18m trajfů, příští rok první část dejme tomu že 7 vozů. Stav s autobusovou t-27 a 35 by byl přechodný do roku 2009 než dojdou všechny kloubáky. Nevíte někdo , kdy se má vyhlásit vítěz výběrovýho řízení na ty trajfy a busy?


Špičková výprava je (byla):
25 - 16 vozů
26 - 16
27 - 4
30 - 13
31 - 10
32 - 6
33 - 13
34 - 5
35 - 5
36 - 12
37 - 20
38 a 39 - 6

To je celkem 126 vozů. V Brně je teď nějakých 148 vozů, což je jenom 15% záloha. Optimální je zhruba 20% (v případě DPMB radši ještě víc), takže pokud se nekoupí nové vozy, tak k nějakému omezení asi bude muset dojít.


Offline
868
10 pro 2004 20:53
Brno
RIS (původně Richard S..) píše:
Předpokládám, že na 27 také bude garant nízkopodlažního Citybusu/Citelisu, pak nějaké vykopávky typu 7320..., mno, B951E by byla lepší.


Opravdu je v Husovicích tak kritický nedostatek vozidel? Mě to nepříde tak hrozný.


Offline
Uživatelský avatar

720
10 bře 2006 20:56
Brno- Stará Líšeò
Předpokládám, že na 27 také bude garant nízkopodlažního Citybusu/Citelisu, pak nějaké vykopávky typu 7320..., mno, B951E by byla lepší.


Offline
2788
01 črc 2006 22:24
Bedřichovice
VS píše:
Ještě bych se chtěl zeptata kolik vozů jezdilo na linkách t-25 a 26 před uzavřením Pisárek?


Mám pocit že 16 + 16 nebo tak nějak.


Offline
868
10 pro 2004 20:53
Brno
pepola píše:
Linka 27 má být od 2.září "plně autobusová".


Nechápu proč? V Husovicích není až tak málo trajfů nebo se chystá nějaký větší rušení 14Tr? Rozhodně radšíi starou 14Tr 3196 apod. než vrakosu 732xx z konce 80.let., která chrlí čpavej smrad z výfuku.

Dnes Husovice mají 13xt-26(+7 15Tr), 4xt-27, 3xt-32 a 3xt-38/39. Celkem je potřeba ve školním roce ve špičce asi 23 vozů sólo a Husovice mají 34 14Tr. Čísla jsou přibližně, ale docela to sedí, ne. Proto nechápu postup DP, když aspoň podle stavu vozparku bezdůvodně nahrazuje ekologické trolejbusy starým vrakosama určitě ze Slatiny.

Ještě bych se chtěl zeptata kolik vozů jezdilo na linkách t-25 a 26 před uzavřením Pisárek?


Offline
Uživatelský avatar

720
10 bře 2006 20:56
Brno- Stará Líšeò
PvvS píše:
Pomalejsi ? V cem ? Akorat ty extramoderni pomaloprujezdny vyhybky. Jinak trbus bude do kopce vzdy rychlejsi. Uz kvuli pohonu. Abus ma motor 180kW spickove (citelis) jeho prumerny vykon je zhruba polovicni. Trbus ma trvaly vykon 140kW, spickove muze byt az dvojnasobny. Navic trbus ma tento vykon jiz od rozjezdu , elektromotor je pretizitelny. Diesel nikoliv.

Jinak abusy necekaji na semaforech ??


78 čeká na jednom semaforu+ výjez ze Staré osady, 27 čeká 2 minuty naproti škole+ 1 na Rokytove (většinou), takže 27 jezdím na Vinohrady na Vlčnovskou cca 6 minut, 78 cca 4 minuty


Offline
Uživatelský avatar

9266
10 čer 2004 11:19
RIS (původně Richard S..) píše:
já si ale myslím, že autobus to projede na Vinohrady asi rychleji než trolejbus, přeci jen, troli je o něco pomalejší, na Údolíček má jet t-27 2 minuty, když jedu t-27 já, tak ve špičc tam jedeme 5 minut, čekáme na semaforu na křižovatce naprtoti škole a ještě na křižovatce Svatoplukovax Rokytova, dobré by bylo, kdyby jezdila a-27 ke Kauflandu a zastávku na Vinohrady s a-78 (sice by to tam bylo přecpané), ale je to kolikrát mnohem rychlejší jet a-78 na Vinohrady (já teda jezdím a-78 až do Líšně dom) a odtam t-26, než přímo t-27.

Rušení troli je mi ale líto :cry: :cry: :cry: :cry:


Pomalejsi ? V cem ? Akorat ty extramoderni pomaloprujezdny vyhybky. Jinak trbus bude do kopce vzdy rychlejsi. Uz kvuli pohonu. Abus ma motor 180kW spickove (citelis) jeho prumerny vykon je zhruba polovicni. Trbus ma trvaly vykon 140kW, spickove muze byt az dvojnasobny. Navic trbus ma tento vykon jiz od rozjezdu , elektromotor je pretizitelny. Diesel nikoliv.

Jinak abusy necekaji na semaforech ??


Offline
Uživatelský avatar

720
10 bře 2006 20:56
Brno- Stará Líšeò
já si ale myslím, že autobus to projede na Vinohrady asi rychleji než trolejbus, přeci jen, troli je o něco pomalejší, na Údolíček má jet t-27 2 minuty, když jedu t-27 já, tak ve špičc tam jedeme 5 minut, čekáme na semaforu na křižovatce naprtoti škole a ještě na křižovatce Svatoplukovax Rokytova, dobré by bylo, kdyby jezdila a-27 ke Kauflandu a zastávku na Vinohrady s a-78 (sice by to tam bylo přecpané), ale je to kolikrát mnohem rychlejší jet a-78 na Vinohrady (já teda jezdím a-78 až do Líšně dom) a odtam t-26, než přímo t-27.

Rušení troli je mi ale líto :cry: :cry: :cry: :cry:


Offline
Uživatelský avatar

720
10 bře 2006 20:56
Brno- Stará Líšeò
ale nebude zrušeno zajíždění večer a o víkendu trolejbusů t-26, takže na Staré osadě trajfy uvidíme.


Offline
Uživatelský avatar

3691
28 úno 2006 19:00
Linka 27 má být od 2.září "plně autobusová".


Offline
Uživatelský avatar

6603
21 pro 2005 17:01
na t-x25 je 13 trajfů
na t-31 10 trajfů
na t-30 13 trajfů (mimo výluku na Husitské)
a v Komíně je 38x 21Tr


Offline
868
10 pro 2004 20:53
Brno
anitrak píše:
Píšu sem jen pro zajimavost
dělám si uz radu let vlastni sluzebaky a planuju dopravu a tak podobne. po skonceni opravy Hlinek nebude dostatek trajfu jak na linku 35 tak ani na linku 37 a linka 29 to nehrozi. sem si spocital, ze se musi do otevreni nakoupit min. 16 novych trajfu jinak nebude to co se predpoklada a co tady pisete


Kolik bude potřeba vozů na linkách po otevření křižovatky? Na t-37 jezdilo dříve 13 vozů, dnes je a-x37 11 autobusů. na x25(29) je teď 12 vozů.
Komín má 39x21Tr, 20x14TrM a 5x14Tr(3262-3266) a 8x22Tr.+ 4-5 plánovaných kloubáků v roce 2007.

Husovice 34x14Tr(R) a 8x15Tr

Já to vidím:
t-25 14 vozů(sóla, 7xHusovice a 7xKomín)
t-26 15 vozů(8x22Tr,7x15Tr)
t-27 4 vozy(Husovice)
t-29 12 vozů (Komín, možná i něco Husovice cca 4)
t-30 12 vozů (Komín)
t-31 9 vozů (Slatina)
t-32 6 vozů(3xHusovice a 3xKomín)
t-33 13 vozů(Slatina)
t-34 3 vozy(Komín)
t-35 4 vozy(Husovice)
t-36 11 vozů(Komín)
t-37 13 vozů(6xHusovice a 7xKomín)
t-38/39 6 vozů(3xHusovice a 3xKomín).

Podle mého soupisu je vypravenost z Komína 54 sólo vozů z 64 a 22Tr na t-26. Záloha je 10 vozů.

Slatina jako teď.

Husovice potřeba 31 sólo vozů z 34. Záloha 3 je málo. když se ale dají místo 4 trajfů na t-27 nebo t-35 busy, tak je to docela v pohodě. 7 vozů už je dost. Možná ještě na ranní posilový kurzy t-37, co jsou na x37 přejezdy z jiných linek nasaditpár autobusů. Snad to mám docela přesně.


Offline
53
25 čer 2006 11:57
Píšu sem jen pro zajimavost
dělám si uz radu let vlastni sluzebaky a planuju dopravu a tak podobne. po skonceni opravy Hlinek nebude dostatek trajfu jak na linku 35 tak ani na linku 37 a linka 29 to nehrozi. sem si spocital, ze se musi do otevreni nakoupit min. 16 novych trajfu jinak nebude to co se predpoklada a co tady pisete


Offline
868
10 pro 2004 20:53
Brno
LADA píše:
Ja jsem se doslech že má být do konce letošního roku nahrazena t-27 autobusy.Důvod nedostatek trajfů.
Doslech nemusí být pravda.LADA


Takže od Záři 2007 se zavede t-29, obnoví t-25,26,37. Na uatobusy vidím t-35 skoro určitě, pak asi částečně t-37, možná by šla doačasně i t-34. Nejvíc vozů chybí ale v Husovicích, protože když se dají husovický vozy na t-37, tak nezbyde na t-27.


Offline
Uživatelský avatar

946
14 říj 2004 16:45
Úsuší
Ja jsem se doslech že má být do konce letošního roku nahrazena t-27 autobusy.Důvod nedostatek trajfů.
Doslech nemusí být pravda.LADA


Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 5705 ]  Přejít na stránku Předchozí  1 ... 184, 185, 186, 187, 188, 189, 190 ... 229  Další

Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 2 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Přejít na:  
Právě je 29 bře 2024 10:58
Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Fórum běží na systému phpBB
Pro BMHD.cz vytvořil mceza | © 2011-12 [mceza.com]