Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata



Odpovědět na téma Stránka 193 z 229    Přejít na stránku Předchozí  1 ... 190, 191, 192, 193, 194, 195, 196 ... 229  Další
Autor Zpráva
Offline
Prznitel češšššššštiny
Uživatelský avatar

Prznitel češšššššštiny
1971
07 dub 2006 09:03
Na jednu stranu netuším, kolik by mohlo stát natažení drátů od Novolíšeňské na Jírovu, protože nemám ani povědomí, jestli by např. stožáry veřejného osvětlení udržely převěsy, právě jejich případná výměna by asi byla na akci nejdražší, ale souhlas, že tohle bolí míň, spíš mne mrzí nedůstojný stav líšeňské trati, obnova je žádoucí nejenom kvůli obsluze muzea MHD, ale taky stále se rozrůstající zástavby na východním okraji Líšně, kam se dneska dá pořádně dostat akorát autem, protože bus jede jenom na přestup (Jírova, Slatina), pokud teda nechci do Olympie.


Offline
Uživatelský avatar

925
14 čer 2004 18:43
Brno - Bystrc
Emperror píše:
S tím prodloužením na Jírovu bych souhlasil. Už mě to napadlo mockrát. říkám, chce to přitlačit :twisted:

Ta Novolisenska je z tech bolavym mist v Brne spis jedno z tech mensich.


Offline
Uživatelský avatar

573
04 bře 2006 12:01
Starý Lískovec
S tím prodloužením na Jírovu bych souhlasil. Už mě to napadlo mockrát. říkám, chce to přitlačit :twisted:


Offline
Uživatelský avatar

9268
10 čer 2004 11:19
Verusha píše:
Ta smyčka nestačí od těch dob, co ji postavili, jedná se o provizorium. Nevím, zda dokonce neodporuje předpisům, že vozy stávají mimo smyčku na okraji frekventované čtyřproudovky a zda je vůbec podle předpisů to, že trolejbus při výjezdu ze smyčky jede přes plnou čáru, křižuje dva pruhy a dále přejíždí přes dva pruhy do zastávky. Ty trolejbusy už dávno měly podle projektu jezdit výše do sídliště, bohužel ani nyní toto "není na pořadu dne"


To vis ze vadi, uz se to kolikrat resilo. Ovsem DP si jen tak nemuze rozhodnout ze protahne trat az na jirovu . A radnice s tim musi souhlasit. Mistni radnice to ma ve vyhledu na pristich 10 let, ovsem v tom jsou i takovy akce jako obnoveni lisenske trati, protahnuti trbusu na jirovu, a chodnik z KarlaIV na Mifkovu. Zatim se nezacalo delat ani na tom chodniku, coz je na celou stavbu castka neprevysujici 100 000,- kc. Natoz trbusy , ktery stoji o 2-3 rady vic.

Asi by to chtelo aby se DU konecne rozhodl, zakazal tuto smycku jakozto nevahovujici predpisum a dal pevne ultimatum. POdobne se to odehralo na Jirove a jak to najednou slo. Predtim 10 let nic a najedno to bylo behem 4 mesicu postaveny, schvaleny , zprovozneny a 2 vykolejeni.

Na nektery uredniky nepomuze nic nez hruba sila dalsiho urednika. I uredni siml obcas zarehta.


Offline
Uživatelský avatar

3059
15 čer 2004 08:24
adam_r píše:
... jezdici v intervalu 5 minut => takze vlastne zadna zmena.


Jo, ale nebyly tam tři klouby a dvě sóla...naráz


Offline
Uživatelský avatar

925
14 čer 2004 18:43
Brno - Bystrc
Fixi píše:
Kdysi byla jen pro t-27, no...

... jezdici v intervalu 5 minut => takze vlastne zadna zmena.


Offline
Uživatelský avatar

3059
15 čer 2004 08:24
Kdysi byla jen pro t-27, no...

Kuba: Mluvilo se tu o tom mnohokrát.


Ta smyčka nestačí od těch dob, co ji postavili, jedná se o provizorium. Nevím, zda dokonce neodporuje předpisům, že vozy stávají mimo smyčku na okraji frekventované čtyřproudovky a zda je vůbec podle předpisů to, že trolejbus při výjezdu ze smyčky jede přes plnou čáru, křižuje dva pruhy a dále přejíždí přes dva pruhy do zastávky. Ty trolejbusy už dávno měly podle projektu jezdit výše do sídliště, bohužel ani nyní toto "není na pořadu dne"


Offline
Uživatelský avatar

6604
21 pro 2005 17:01
ds píše:
chápu, že když máš prázdniny, tak jsi vyrazil na šotoakci :-), ale s tou novolíšeňskou to není nic nového...

A kdo říkal, že to je novinka, jenom na fóru se o tom ještě nemluvilo, tak si myslím, že fotky tady nepřekáží, ale všichni to už znají.
DS: Na šotoakce jezdím i mimo prázdniny ;-)


Offline
425
09 bře 2005 16:14
Líšeò
jestli sis nevšiml, tak smyčka "nestačí" od té doby, co jsou uzavřeny Hlinky, protože na Mendláku ty trolejáky stát nemůžou.. Takže myslím, že až se otevřou Hlinky, tak už to bude lepší.. :wink:


Offline
Uživatelský avatar

3207
14 čer 2004 18:56
blekfild
chápu, že když máš prázdniny, tak jsi vyrazil na šotoakci :-), ale s tou novolíšeňskou to není nic nového...


Offline
Uživatelský avatar

6604
21 pro 2005 17:01
Trajfová smyčka Novolíšeňská podle mě nestačí!
Trajfy se mačkají na sobě, stojí vedle sebe a sotva, co jeden odjede, další už vyjíždí, aby uvolnil místo dalším, i přesto ale stojí odstaven další na výstupu.


No samozřejmě když je trolejbus už bez vzduchu, tak je nějaký klíček na nic a dostaneš se do něj prostě otevřením dveří, které už nemají tlak. Naopak u el. dveří IGE (3035, 3040-3043, 3601-3608), pakliže nemáš klíček, se do trolejbusu rozumným způsobem nedostaneš.
U 21Tr byly přepínače na otevření předních dveří pod pravým nárazníkem, na všech vozech vyjma asi jednoho jsou již předělány nad tlačítko poptávky, kde je zámek na klíček. U 14Tr/15Tr zámky nejsou (ale mohly být, kdyby se na to od počátku rekonstrukcí pamatovalo), je to rovněž na čudlík, jeho pozici nebudu říkat, aby to nebylo zneužito. Kdo ví, ten ví.


Offline
Uživatelský avatar

9268
10 čer 2004 11:19
to je pro odemceni zapadky , kdyz je abus bez vzduchu ne ?


Offline
Uživatelský avatar

6604
21 pro 2005 17:01
Verusha na K-repu píše:
Druhá věc je, že by to pak někdo musel hlídat; 14Tr/15Tr se nedají zamykat (21Tr už myslím jenom jedna bez zámku).

Proč jsou je řidičových dveřích zámek? Se snad zavřou tamtím pod nárazníkem dveře a zamčou se.


Offline
Uživatelský avatar

9268
10 čer 2004 11:19
no vzhledem k tomu co tam hezdilo to bylo maximalne par vozu.


Musí se přepínat polarita. Pokud si třeba přeložíš sběrače na protisměrnou stopu, trolejbusu to nic neudělá, nic nevyhoří, ale nepojede - ani nepovalí pomocné pohony. Proto je tento případ řešen několika způsoby:
-starší 14Tr mají chytře pouze jednoduchý diodový můstek, takže se není třeba o nic starat a pojede to na jakoukoliv polaritu, aniž bys to řešil
-novější série 14Tr, 14TrM a 15Tr mají ruční pákový přepínač polarity, umístěn je pod pákou reverzu u pedálu jízdy.
-21Tr mají tzv. APP, což je chytrá krabička (plná elektroniky) na střeše vozu u silového bloku. APP (automatický přepínač polarity) pozná samo správnou polaritu a podle toho volí sepnutí dvou nebo druhých dvou polaritních stykačů, přes které jde proud dále do vozu. Tyto stykače jsou elektricky umístěny hned za automatem (pro neznalé - něco jako hlavní jistič vozu). Na pultě řidiče je rovněž možno navolit polaritu ručně přepínačem - je třeba však nejprve přepnout ještě pomocný přepínač z režimu automatiky na režim manuálního přepnutí. Manuální přepnutí se ovšem téměř nevyužívá, ja tam pouze pro nouzový případ, kdy selže automatika (dost často se stává, je-li vůz startován na 100 V)
-22Tr mají dva silové bloky, které slouží zároveň jak pro polaritu, tak současně pro rekuperaci. Polarita je u 22Tr tedy zcela bez zásahu řidiče.

Praktické využití jízdy na opačnou polaritu bylo možno vidět tak dva roky zpátky, a to na ulici Křenové, kdy de trolejbusy otáčely ještě před hlavním nádražím a kdy se směrem od města jezdilo v protisměru po protisměrné stopě, tuším za vyloučení jiného provozu. Na každém převěsu pak visely cedulky (+) a (-), právě proto, aby si řidiči opačnou polaritu uvědomili.


Offline
Uživatelský avatar

6604
21 pro 2005 17:01
Jak by se dalo jezdit naopak, někde sem čet, že trajfům je to jedno, to opravdu může ten trajf jet vlevo a a motoru a jiným elektrosoučástkám to nebude vadit? Musí se něco přepínat?


Offline
Uživatelský avatar

9268
10 čer 2004 11:19
to uz asi prsela rez na silnici.


Offline
Uživatelský avatar

6604
21 pro 2005 17:01
Dneska jsem jel nějakou 21Tr (02605) a najednou tam něco praskalo, jako kdyby pršelo, jenže ono nepršelo.


Offline
Uživatelský avatar

720
10 bře 2006 20:56
Brno- Stará Líšeò
3258 je také dokončena, ale jaká má sedadla, tak to se pokusím zjistit


Offline
Uživatelský avatar

1868
05 lis 2005 19:50
Verusha píše:
Na TBZ v Komíně vůz 3262 po rekonstrukci. Provedení naprosto shodné s vozy např. 3263 - 3266, dokonce má vůz i sedátka Vogelsitze (poslední reko se totiž z finančních důvodů dělaly za použití nově potažených starých sedaček). Do provozu půjde až cca. v květnu, až se jako vždy vymáčkne drážní úřad, kterýmu to z mě nepochopitelných důvodů trvá vždycky otřesně dlouho. Inu, úřad.
3258 bude mít taky Vogelsitze nebo ty původní??? Kdy zasáhne 3258 do provozu???


Na TBZ v Komíně vůz 3262 po rekonstrukci. Provedení naprosto shodné s vozy např. 3263 - 3266, dokonce má vůz i sedátka Vogelsitze (poslední reko se totiž z finančních důvodů dělaly za použití nově potažených starých sedaček). Do provozu půjde až cca. v květnu, až se jako vždy vymáčkne drážní úřad, kterýmu to z mě nepochopitelných důvodů trvá vždycky otřesně dlouho. Inu, úřad.


Offline
Uživatelský avatar

11624
07 bře 2005 23:57
Brno
Verusha: Jo, vidět tam seš, ale zrovna tě tam přes xicht chytl sloupek, škoda :-D Ale aspoň vidíš, že fotím i trajfy :wink:

2all: Díky za info :-)


Manil - ano, jak píší taj kucí. Přednostně se ovšem zaplácává dvaadvácama 26tka a až co zbyde, tak x25ka. Jeden vůz by na ní ale měl být vždy. Dneska byla doma 3605 (potřeba vozovny) a 3603 je stále v SO, tím se vysvětluje to že chyběly.
Jinak si z foťáku vytáhni fotku vozu 3267 linky 36, cos fotil na Kroftově kolem tři čtvrtě na tři - krásně tam budu zvěčněn za zadní plošině, škoda že jsem nestih ti tam udělat nějakej ksicht :mrgreen:


Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 5705 ]  Přejít na stránku Předchozí  1 ... 190, 191, 192, 193, 194, 195, 196 ... 229  Další

Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 4 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Přejít na:  
Právě je 18 dub 2024 21:17
Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Fórum běží na systému phpBB
Pro BMHD.cz vytvořil mceza | © 2011-12 [mceza.com]