Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata



Odpovědět na téma Stránka 31 z 229    Přejít na stránku Předchozí  1 ... 28, 29, 30, 31, 32, 33, 34 ... 229  Další
Autor Zpráva
Offline
2803
01 črc 2006 22:24
Bedřichovice
To je super nápad, zbývá vyřešit problém Strnadova. Tam by se mi třeba líbilo, kdyby 202 zanikla a nahradila ji uvolněná 55 v trase Jírova--Strnadova--Bílá hora--Černovičky--Vozovna Slatina, čímž by vzniklo tak ono chybějící přímé spojení do Slatiny. Pro dokonalý efekt může být i závlek na Novolíšeňskou kvůli přestupům z trolejbusu z obou směrů a teoreticky v případě zájmu i protažení někam k terasám.


Offline
74
29 lis 2017 11:29
Chápu správně, že 27 by tedy jela přes zastávky Růženin dvůr a Mikulovská? To by bylo hodně zajímavé. Vinohrady kolem Prušánecké a Vlčnovské by získaly rychlejší spojení na Novolíšeňskou, Stará Líšeň by získala i dost rychlé spojení na Osadu, nejspíš i rychlejší než dnes s 55kou. Navíc by s linkami v této oblasti nastal konečně aspoň částečný řád a pořádek. Ještě by se mi zamlouvalo, kdyby 26 jela celodenně bez závleku na Starou Osadu, čímž by vzniklo rychlejší spojení oblastí na trase 25 a 26 s Vinohrady a Líšní. Jinak dobíjecí troleje bych dal i k Židenickému nádru a 27 ukončil tam


Offline
Uživatelský avatar

2567
05 úno 2007 18:12
Malečkův rajón
P. Haluza píše:
Možná by bylo úplně nejlepší, aby pro zachování přímého spojení na Starou osadu byla na Jírovu prodloužena jedna z linek 25/26 a k tomu i 27, zatímco ta druhá z linek 25/26 byla ukončena na Vinohradech. Jsme zvědav, co s tím udělají za čáry a co z toho vyleze za paskvil.

Když se teda volá po rychlém spojení k vlaku, či aspoň na Starou osadu, tak co takhle:

25 jen na Novolíšeňskou
26 až na Jírovu, případně klidně ty opaky dle času dne.
27 na Jírovu v parciálech a dále až do Mariánského údolí, kdy mezi Novolíšeňskou a Prušáneckou by se jelo na baterky. Na těch místech udělat stříšky pro nahození fají, případně ještě i na Staré osadě, ať se jede až k vlaku. Časově to vyjde na stejno jako dnes, ni? Jo a v MÚ bych udělal troleje pro napájení baterek.

_________________________________
Mrtvole je naprosto fuk, kdo tu válku nakonec vyhraje! - Yossarian Yossarian

Můj nový web o severním okolí Brna


Offline
Uživatelský avatar

2557
13 črc 2009 13:42
Takové vedení je nesystémové. Na Kamenný vrch má z Mendláku jezdit jedna linka a hotovo. Pokud nestačí, tak má jezdit častěji.


Offline
261
09 úno 2007 13:59
Brno
Ještě se vrátím k problematice t-26/t-35. Co vím, zavedení t-35 bylo vyžadováno jednak jako "expres" od nás z KV (což je blbost, prostě volby, kolik se ušetří minut?), ale taky proto, že t-26 jezdí kvůli pár úsekům na trase podle plotu (pravda) - navíc se to zpoždění přenáší i do protisměru. Několik známých mi už i říkalo, že chodí cíleně na 35 právě kvůli pravidelnosti. Podle mě by bohatě stačilo vše vyřešit vedením t-35 na KV ve špičkách jako teď, ale přes Hlinky a Rybnickou jako kdysi = nebudou potřeba parciály, a zároveň to nemá moc kde nabrat zpoždění - snad občas kromě křižovatky u Anthroposu...


Offline
2803
01 črc 2006 22:24
Bedřichovice
Robert: Ano, tak nějak. A aby to bylo ještě zajímavější a nešlo to logicky zapamatovat, tak bych to přehazování měnil podle toho, jestli je sudý nebo lichý týden. A vlastně víkendy jsou až moc pravidelné, tam by to chtělo taky vytunit. :mrgreen:


Offline
Uživatelský avatar

2557
13 črc 2009 13:42
Aspoň, že tak.


Offline
2814
01 úno 2006 10:39
xxx: tak to vůůůbec


Offline
7150
27 úno 2010 07:40
Myslíš 25 na Jírovu, 26 na Pálavák, 25 z Pálaváku a 26 z Jírovy? :mrgreen:
Samozřejmě odpoledne naopak.


Offline
2803
01 črc 2006 22:24
Bedřichovice
Možná by bylo úplně nejlepší, aby pro zachování přímého spojení na Starou osadu byla na Jírovu prodloužena jedna z linek 25/26 a k tomu i 27, zatímco ta druhá z linek 25/26 byla ukončena na Vinohradech. Jsme zvědav, co s tím udělají za čáry a co z toho vyleze za paskvil.


Offline
Uživatelský avatar

2557
13 črc 2009 13:42
M: Ještě řekni, že nejlepší spojení Lesné a centra byla linka 46 k Janáčkovu divadlu. Tato linka v průběhu svého provozu měnila svůj název, a to dokonce i několikrát za den. To byl aspoň paskvil!


Offline
2814
01 úno 2006 10:39
ds: ano dnes by to tak nefungovalo protože zácpy atd adt, tenkrát se tak nedržely jízdní doby jak dnes, žádný Ris a podobně nebyl, jezdilo se to za 13-15 minut jak který řidič. Jezdil jsem s tím každej den dokud byly sólo Karosy jezdilo se rychleji, jak později se změnila trasa a přišly klouby tak se jízdní doba natáhla, klouby tak dobře nejely. Pořád to ale bylo pohodlnější a rychlejší než šalina která ještě na Jírovu nejela. Tehdy. Dnes je to vše jinak, jsou jiné priority atd atd a dnes vede auto. Doba tehdy a dnes vůbec nejde srovnávat.


Naposledy upravil M dne 29 říj 2019 15:59, celkově upraveno 1

Offline
Uživatelský avatar

3209
14 čer 2004 18:56
blekfild
M: v roce 1989 (=bez zácp) byla na lince 83 jízdní doba Jírova-Nádraží 19 minut, v opačném směru 21 minut. Linkou 8 to trvá 19 minut obousměrně. Nemluvě o intervalech mimo špičku (12 min. v sedle, 15 min. o víkendech).

_________________________________
přeprava šotoušů je povolena pouze ve schránkách s nepropustným dnem


Offline
2814
01 úno 2006 10:39
miropiro: to máš těžký, nikdy se nezavděčíš všem. Já bydlel v Líšni 25 let a nejlepší spojení s centrem, které existovalo, byla autobusová linka 83 nic rychlejšího a lepšího do dnes nikdo nevymyslel.


Offline
Uživatelský avatar

2567
05 úno 2007 18:12
Malečkův rajón
Když tak vidím tu diskusi zde i jiných lidí z Líšně, tak mi tak začíná připadat, že:

1. Trolejbus na Novolíšeňské má nevhodné zakončení - málo prostoru, nedostatečné zázemí. Fajn, protáhněme ho na Jírovu.

2. Lidi jsou z Jírovy a okolí zvyklí na rychlé spojení na Starou osadu a k vlaku. To jim teď vezmeme, protože je nesmysl proklad 55 s trajfy. Současný stav nám vyhovuje, linkové uspořádání je ideální a jsme tak nějak spokojeni a máme i linku 202 na Jírovu. Tak proč se tedy sahá do fungujícího systému? To už spíš bych tedy trolejoval Lesnou :D

_________________________________
Mrtvole je naprosto fuk, kdo tu válku nakonec vyhraje! - Yossarian Yossarian

Můj nový web o severním okolí Brna


Offline
2803
01 črc 2006 22:24
Bedřichovice
Tak s tím jsem tak nějak počítal, že by se to netočilo ve vozovně -- tam to nikomu nepomůže. A nebo rovnou až do sídliště. :mrgreen:


Offline
Uživatelský avatar

3972
25 led 2006 16:11
všudezdejší
P. Haluza píše:
Spojení na Slatinu skutečně nic moc. Jako napadá mě jedno ultra šotouš řešení -- až bude zatrolejovaná spojka ze Slatinské maštale na Jedovnickou, tak zřídit linku Jírova--Novolíšeňská--Černovičky a teoreticky pak lze oběhově propojit 25/26/27/31/33 :mrgreen:


Já bych to jednosměrně protáhl ještě přes Vlárskou... (Černovičky - Řípská - Vlárská - Vozovna Slatina - Černovičky) :mrgreen:

_________________________________
Zkratka je většinou delší, zato horší cesta


Offline
Uživatelský avatar

2567
05 úno 2007 18:12
Malečkův rajón
P. Haluza píše:
Spojení na Slatinu skutečně nic moc. Jako napadá mě jedno ultra šotouš řešení -- až bude zatrolejovaná spojka ze Slatinské maštale na Jedovnickou, tak zřídit linku Jírova--Novolíšeňská--Černovičky a teoreticky pak lze oběhově propojit 25/26/27/31/33 :mrgreen:

Tak přímé spojení Vinohrad / Líšně s Černovickou terasou by se stále hodilo ;-)

_________________________________
Mrtvole je naprosto fuk, kdo tu válku nakonec vyhraje! - Yossarian Yossarian

Můj nový web o severním okolí Brna


Offline
2691
23 říj 2012 11:06
na křížení trolejbusu 25 s devítkou
Myslím, že Podstránská je dlouhodobě chtěný přestup/terminál Idsky od východu, ne? Takže by to s trajflem dávalo smysl. Otágka je, jak dlouhé čekání na Godota v tom bude.

_________________________________
Jaro, léto, podzim a zima: nejlepší podnební pás.


Offline
Uživatelský avatar

9269
10 čer 2004 11:19
Tak to by bylo ideální udělat přestupní uzel Podstránská a ukončit tam i regionálky.


Offline
2803
01 črc 2006 22:24
Bedřichovice
Spojení na Slatinu skutečně nic moc. Jako napadá mě jedno ultra šotouš řešení -- až bude zatrolejovaná spojka ze Slatinské maštale na Jedovnickou, tak zřídit linku Jírova--Novolíšeňská--Černovičky a teoreticky pak lze oběhově propojit 25/26/27/31/33 :mrgreen:


Offline
2691
23 říj 2012 11:06
na křížení trolejbusu 25 s devítkou
@Staník: Díky za upřesnění, kdysi jsem s tím jezdil z Provazníkovy na fakultu na Konečného náměstí tak jednou do týdne, teď už mám jiné trasy, tak jsem si myslel, že je to zrušené.
K Líšni: Pěkné veletoče. Slatinu tam očividně vedení mč neřeší. Takže nejspíš jet 78 a přestup někde u nádraží na 75/77. Pokud by jel člověk 58, tak se dá na osmičku na Novolíšeňskou ze Zetoru, ale dvojitě ještě s Bělohorskou, no prostě bizár. Autem to člověk jede chvilku a MHD se tam člověk drápe přes půl hodiny.

_________________________________
Jaro, léto, podzim a zima: nejlepší podnební pás.


Offline
Uživatelský avatar

Moderátor
7585
17 pro 2006 22:32
Brno
A jak se bude jezdit z velké části Líšně na Slatinu? To nemyslím ten kraj Slatiny, co obsluhuje 78. A ze středu Líšně na Dělnický dům? Na Novolíšeň a pěšky Vlkova? Kde bude přestup trajf x bus? Nahoru na Jírovu a zpátky obloukem Líšní na Dělňák, tam zase přestup a jsem konečně na Slatině? Nebo dvojí přestup Novolíšeňská na šalinu, pěšky kus Bělohorská a čekat, až někdy něco přijede?
Moooc závidím šoférům z Líšně jezdícím na Slatinu.

_________________________________
7375 -> 7467 -> 7653 -> 7812 -> 7614 -> 7474 -> 7438 -> 7474 -> 7436 -> 7474 -> 7074 -> 7087 -> DAF LF55


Offline
Uživatelský avatar

1631
19 led 2014 12:31
Brno - Maloměřice a OBŘANY
Zrušené? Ta trojice 57 mezi sedmou a osmou hodinou ranní tak stále jezdí...


Offline
2691
23 říj 2012 11:06
na křížení trolejbusu 25 s devítkou
Když už se tu probírají trasy linek v souvislosti s trajflama, tak se zeptám na oblast Pionýrské. Před pár lety jezdila v ranní špičce trojice kurzů z 57 na Mendlák jako posila trajflů 26, ví se, proč to bylo zrušené? Vycházelo to na Crossy z nočních.
Počítá se pořád ještě s tím, že se při stavbě VMO Tomkovo náměstí budou točit trajfly na Štefánikově čtvrti, nebo tahle myšlenka padla?

_________________________________
Jaro, léto, podzim a zima: nejlepší podnební pás.


Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 5708 ]  Přejít na stránku Předchozí  1 ... 28, 29, 30, 31, 32, 33, 34 ... 229  Další

Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 návštěvník


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Přejít na:  
Právě je 16 kvě 2024 22:26
Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Fórum běží na systému phpBB
Pro BMHD.cz vytvořil mceza | © 2011-12 [mceza.com]