Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata



Odpovědět na téma Stránka 13 z 229    Přejít na stránku Předchozí  1 ... 10, 11, 12, 13, 14, 15, 16 ... 229  Další
Autor Zpráva
Offline
Prznitel češšššššštiny
Uživatelský avatar

Prznitel češšššššštiny
1971
07 dub 2006 09:03
Není to hloupé mít 10 parciálů od Solarisu a 10 od SORu? Unifikace je zase za devatero horama.


Offline
Uživatelský avatar

9268
10 čer 2004 11:19
U 32Tr je vlastnictví SOR jen drobnost. Hlavní část zisků poputuje ke Schadewerk. A o spolehlivosti 32Tr by leccos mohla povídat Jihlava.

Spíš jsem zvědavej na ty skládačky. Jestli do toho SOR jde s Cegelec, nebo s vlastní Rail electronics.


Offline
Uživatelský avatar

6900
15 dub 2008 16:23
Žlutý kopec
Je fakt, že výroba v ČR může být důležitější, než se může zdát, mj. z ekonomického hlediska. Pokud se nepletu, je pořád SOR česká společnost i z hlediska vlastníků (což znamená, že zisky neodtékají do zahraničí). Tak snad bude i ta kvalita stát za to.


Offline
Uživatelský avatar

385
05 lis 2007 18:35
Bystrc
Podle FB DPMB se podařilo dokončit výběrové řízení na parciální trolejbusy :applause: V příštích letech tak bude dodáno 10-40 vozů Škoda 32Tr (karoserie SOR). Podle druhého fóra by karoserii SOR měly mít i trolejbusy montované v Brně. Já osobně jsem za SORy rád, hlavně kvůli výrobně v ČR a řešení interiéru (motor vzadu, nikoliv uprostřed v prostoru pro kočárky jako u Solarisu či Temsy).


Offline
Uživatelský avatar

9268
10 čer 2004 11:19
https://www.brno-lisen.cz/2022-02-04-1/f19582 Vydáno stavební povolení DU pro Jedovnickou.


Offline
Uživatelský avatar

3971
25 led 2006 16:11
všudezdejší
Ano, kolega měl dneska z 3613, byť na odpolední části trhajdy, ohromnou radost :mrgreen: :mrgreen: #-o

_________________________________
Zkratka je většinou delší, zato horší cesta


Offline
1458
28 čer 2014 21:40
Fanklub 21/22Tr
Dojezdila se nám 3607.
Taky je již odstrojena 3615. Zbývá poslední vůz 25Tr v provozu, a to je 3613.

_________________________________
Jediný normální auto na elektriku je trolejbus!


Offline
9986
15 led 2005 23:41
Počítání do sta se učí na 2. stupni 1. třídy základní školy i školy pro duševně choré, tzv. zvláštní školy
Sčítání na 1. stupni 2. třídy základní školy
A um otevřít evidenci a spočítat si provozní vozy snad umí i podprůměrný fotič
To je takový problém...?


Offline
2668
23 říj 2012 11:06
na křížení trolejbusu 25 s devítkou
Myslím, že 14Tr různých podtypů je provozních cca. 20, takže je nahradí ta dvacetikusová 27Tr opce, co přijde v létě.

_________________________________
Jaro, léto, podzim a zima: nejlepší podnební pás.


Offline
Uživatelský avatar

9268
10 čer 2004 11:19
POkud vyšla situace, tak že stejně ty klouby najíždí kilometry do prohlídek, je o ně zájemce a je za ně náhrada, tak je nesmysl do nich vrážet peníze. Pak by to mohlo dopadnout stejně jako u Vrakos B961, u kterých se v rámci Go nechala postavit nová vlečka a u některých i motor. A pak ty straší pár VP mezi samýma NP.. Jen kvůli tomu, že se do těch vozů investovalo.

A riskovat investici do VP (a náprav), s tím že mezitím Ústí může vypsat a vyhrát novou soutěž, případně už nebude mít o dražší vozy zájem.. A tady pak zbydou vozy akorát na šrot.. Ani na ND pro jiný řady to není.


Offline
Uživatelský avatar

800
15 srp 2012 14:28
A co těch deset nebo kolik jich je 14Tr? Náhrada v nedohlednu.

To se ty NP kloubáky mohly dojezdit na 31/33.

_________________________________
"Všichni se jednoznačně shodli, že Solaris je novou, velmi moderní firmou s kvalitními produkty. A proto budeme mít trolejbusy SOR."


Offline
Uživatelský avatar

Administrátor
2489
28 lis 2007 23:00
Brno
Kdyby si alespoň přečetl Zimní trolejbusové aktuality
Tak se doslova píše o vyřazení starších vozidel typů 15Tr, 22Tr a 25Tr. ](*,)

_________________________________
Smyslem života je, aby byl rozum a instinkt v rovnováze.


Offline
586
25 říj 2019 10:12
To je sice možný, ale jak ti v situaci, kdy přijede VP tramvaj, pomůže to, že se hypoteticky nevyřadila nějaká 25Tr, to teda netuším...


Offline
21
27 čer 2020 17:36
OndraS píše:
Kdy jindy, než dvacátého pátého, ukončit pravidelný provoz 25Tr.


Jako cestujícího mě nic nepotěší tak, jako vyřazený NP trolejbus, zatím co kolem sebe vidím VP tramvaje a autobusy... /s


Offline
Uživatelský avatar

3971
25 led 2006 16:11
všudezdejší
Myslím, že ne. Tam by nemělo nic bránit tomu trasu zachovat.

_________________________________
Zkratka je většinou delší, zato horší cesta


Offline
Uživatelský avatar

800
15 srp 2012 14:28
Janatak píše:
Já bych naopak řekl, že vzhledem k termínu, kdy má dojít k uzavření Tomkova náměstí, je se stavbou manipulačky kolem spalovny docela pohnuto. Není potřeba to udělat hned na poslední chvíli, ale stavba se realizuje dopředu a postupně. Taky se nějakou dobu čekalo na dokončení mostů na Bělohorské. Ale v zásadě je stavba komplet připravena na pověšení trolejí a....ehm....napojení na současnou síť. Což teda v případě kruháče u slatinské vozovny nechci vidět :-k .

Kohoutova - nevím, jak dlouho trvá osazení potřebného počtu tv sloupů na cca 120 m délky smyčky, měsíc, dva? To je řekněme časově náročnější stavařina, pověšení trolejí pak jde relativně rychle. Na Merhutové sloupy jsou, a řekl bych, že na pověšení tv jsou dimenzovány i sloupy od šalinové smyčky po odbočku na Kohoutovu (tram koleje směrem na Lesnou).


Ta trolejbusová trať na Kohoutovu bude také provizorní, jako trať na Jedovnické?

_________________________________
"Všichni se jednoznačně shodli, že Solaris je novou, velmi moderní firmou s kvalitními produkty. A proto budeme mít trolejbusy SOR."


Offline
Uživatelský avatar

9268
10 čer 2004 11:19
Další pokračováni trati Jedovnická:

https://www.brno-lisen.cz/2022-01-04-1/f19441


Offline
Uživatelský avatar

3340
13 lis 2004 11:58
To by musel dostat další ban do 1.1.2023 sarcastic


Offline
Uživatelský avatar

1623
10 čer 2006 20:45
Brno
DPMB: od vašeho posledního dotazu žádné změny. Zkuste to zase za rok.

_________________________________
Připravte si prosím jízdenky a průkazy na slevu!


Offline
46
22 úno 2021 17:01
Dobrý den chtěl jsem se zeptat jak to vypadá s retro trolejbusy 9 tr, 14 tr, 21 tr a 22 tr děkuji za odpověď


Offline
25
24 pro 2021 09:18
Ad pozohybané výložníky:
Použili poněkud útlé sklolaminátové trubky, vhodné podle mého názoru spíš pro vedení 1 trolejbusové stopy těsně u sloupů.
Tytéž jsou použity v úseku Slatina - Šlapanice. Je to v provozu chvilku, a už se ohýbají. Je otázkou, zdali se ta deformace nebude časem zhoršovat.
V Praze na Prosecké se jim také kroutily a měnili je za silnější.
Ale jinak ze Slatiny do Šlapanic je nyní docela luxusní svezení - doporučuji. Tankodrom je minulostí, a s ním i otřesy a vrzání. Konečně je slyšet pouze magický zvuk elektromotoru. Lehký závan Švýcarska :-)

Ad zpochybněný nákup kloubových vozů:
To by bylo zlé. Nákup kloubových vozů by měl mít prioritu (zvlášť když se je podařilo vysoutěžit levně), aby bylo možno navýšit kapacitu 1 vozidla a prodloužit intervaly (tam, kde to tolik nevadí), a tak ušetřit.
Á propos, když už jsme u toho Švýcarska (potažmo západní Evropy), jednoznačně tam převládají velkokapacitní trolejbusy (a tramvaje) nad sólo vozy. Určitě to není náhoda. Spočítali si, že je to vyjde z hlediska provozních nákladů levněji.


Offline
Uživatelský avatar

2770
07 kvě 2008 20:25
Čebín
pepola píše:
Klubáků možná - na ředitelství na Novobranské. sarcastic
Ale na 20 kloubáků z té opce bohužel nebudou peníze...


Neboj na ukor zaměstnanců peníze budou sarcastic


Offline
790
25 led 2006 09:46
To je domněnka nebo nějaká aktuální ověřená informace, že by DPMB odstoupil od již uzavřené a v registru smluv zveřejněné smlouvy na dodávku trolejbusů v roce 2022?

Tedy - jak jsme se nedávno bohužel přesvědčili - odstoupit od podepsané a zveřejněné smlouvy DPMB umí. Ale ve výše uvedeném případě by byl sám proti sobě.


Offline
Uživatelský avatar

3694
28 úno 2006 19:00
11 píše:
Jakub S: Tak může se to zdát jako málo, ale je potřeba si uvědomit, že přijde 40 klubáků.

Klubáků možná - na ředitelství na Novobranské. sarcastic
Ale na 20 kloubáků z té opce bohužel nebudou peníze...


Offline
9986
15 led 2005 23:41
S provozovatelem by mohli pomoci spřátelené spolky, ale pořád si myslím, že největší problém bude "pustit na trať". A hlavně teda ještě mít řidiče.


Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 5705 ]  Přejít na stránku Předchozí  1 ... 10, 11, 12, 13, 14, 15, 16 ... 229  Další

Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 návštěvník


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Přejít na:  
Právě je 19 dub 2024 11:30
Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Fórum běží na systému phpBB
Pro BMHD.cz vytvořil mceza | © 2011-12 [mceza.com]