Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata



Odpovědět na téma Stránka 23 z 229    Přejít na stránku Předchozí  1 ... 20, 21, 22, 23, 24, 25, 26 ... 229  Další
Autor Zpráva
Offline
Uživatelský avatar

3971
25 led 2006 16:11
všudezdejší
Já si právě říkám, nakolik ekonomicky by SO+ u těchto dvou vozů byla schroustnutelná ve srovnání třeba s vozy 3042 nebo 3034. Hádám, že k tomu i dojde, pokud nákup nových trolejbusů, i ojetých, vázne.

_________________________________
Zkratka je většinou delší, zato horší cesta


Offline
1458
28 čer 2014 21:40
Fanklub 21/22Tr
No, oba jsou ve stádiu: odstrojená rezavá kastle. Nejsou na očích, poněvadž stojí v tunelu. Oba k vyvaření, všechny díly z vozů různě roztahané v zakoutích TÚ. Aby to jelo, muselo by se na tom udělat SOplus.

_________________________________
Jediný normální auto na elektriku je trolejbus!


Offline
Uživatelský avatar

3971
25 led 2006 16:11
všudezdejší
Ondro, jak to vypadá s vozy 3060 a 3057, respektive jak moc by bylo složité je poskládat do provozuschopného stavu?

_________________________________
Zkratka je většinou delší, zato horší cesta


Offline
1458
28 čer 2014 21:40
Fanklub 21/22Tr
Šrotovali dvě v bídném stavu, zbytek nám prodali.

_________________________________
Jediný normální auto na elektriku je trolejbus!


Offline
122
23 čer 2014 12:31
Nebude to stejný případ, jako kdysi některé 21Tr v Jihlavě, které také nemohly být odprodány a šrotovaly se, údajně rovněž v souvislosti s podmínkami na dotace pro nové vozy?


Offline
60
04 dub 2019 16:25
Blekfild (/ Пряшів)
A aké boli podmienky dotácií?
To by ma úprimne zaujímalo a moc nemám chuť sa v tom šprtať.


Offline
1458
28 čer 2014 21:40
Fanklub 21/22Tr
O vozy mělo zájem pouze Brno, kšeft byl na spadení. A najednou se našla podmínka , že ty vozy nesmí jezdit "v ČR" :mrgreen:

_________________________________
Jediný normální auto na elektriku je trolejbus!


Offline
7107
27 úno 2010 07:40
A není tam ani možnost protáhnout to přes nějakého bílého koně např. na Slovači?


Offline
1458
28 čer 2014 21:40
Fanklub 21/22Tr
No já tomu radši rozumět nechci.

_________________________________
Jediný normální auto na elektriku je trolejbus!


Offline
Uživatelský avatar

9268
10 čer 2004 11:19
No něco jsem zaslechl, že prej podmínky dotace na ty nový SORky..


Offline
1458
28 čer 2014 21:40
Fanklub 21/22Tr
Ano, nedopadlo. Přesné důvody toho, proč by to už nemělo jezdit v ČR, nikdo pořádně nechápe ani u nás v DP, nicméně MDPO na tom trvá.

Škoda, zrovna ten s tím dýzlem se plánoval na čas do provozu a pak na fridex.

_________________________________
Jediný normální auto na elektriku je trolejbus!


Offline
16
11 dub 2019 08:54
Tak ta opavská Trollina jsou na prodej na Bazoši a podmínkou prodeje je vyřazení z provozu na MHD v ČR :-( tudíž to zřejmě nedopadlo.


Offline
Uživatelský avatar

565
12 črc 2008 21:51
Brno, Černá pole
Nějak nevidím smysl trasovat trolejbus přes půlku města bez zastavení, kde nevyužije svoje výhody (rychlá výměna cestujících, vysoké hodnoty zrychlení a zpomalení) a neobslouží prakticky žádné území. K tomu jsou vyšší subsystémy MHD (vlak, metro, diametr).


Offline
Uživatelský avatar

1338
17 črc 2010 21:41
Krno
Ne že by to asi na VMO byla podmínka, ale je vůbec nějaký trolejbus, který má maximální rychlost 80 km/h? Minimálně ty od Škodovky mají všechny psáno 65 km/h.

_________________________________
Ano, jsem to já, Fantomas...


Offline
Uživatelský avatar

9268
10 čer 2004 11:19
Domis píše:
Já se přiznám, že absolutně nechápu tuhle brněnskou myšlenku "trolejbus nemá na rychlé silnici co dělat". Trolejbus nemusí nutně být pomalá zastávková linka (příklad u nás silnice I/13 v Chomutově). Dále se podívejte, že v Německu a Švédsku testují trolejové vedení na dálnicích.

A co se týče problému, jak bude řidič nasazovat vypadlé faje. To bych se rád zeptal, proč by měly trolejbusu na rovném úseku relativně kvalitním povrchu (pokud bude přestavěna Jedovnická na VMO) při novém trolejovém vedení (které nebude dělat DPMB vlastními silami z historických skladových zásob) bez výhybek a křížení při rychlosti do 80 km/h vypadávat sběrače. To mi přijde pravděpodobnější důvod opuštění vozidla řidičem nějaký ťukanec při hustém provozu nebo při smyku na náledí.


Mno na rovném úseku. Myslím, že podstatně větší problémy by to mělo na napojování u výjezdu z tunelu. Pomalu mám dojem, že některí netuší, ajk moc se to tu bude přestavovat.. Změněnej výškovej profil sem radši ani dávat nebudu. Z původní silnice zbyde akorát směr okolo spalovny.
Příloha:
muk.jpg


Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.


Offline
Uživatelský avatar

565
12 črc 2008 21:51
Brno, Černá pole
Domis píše:
Dále se podívejte, že v Německu a Švédsku testují trolejové vedení na dálnicích.

Tak on je rozdíl mezi trolejbusovým sběračem a tahačem s pantografem, který umožňuje mnohem vyšší rychlosti a navíc nemá ani jak vypadnout.

E-dálnice jsou spíš jen taková mediální masáž. Navíc pochybuju, že jim tam ty tahače ,,zavazí,, každých 5 min (navíc na dálnici 4+4 pruhy) jako u nás na VMO.


Offline
21
27 čer 2020 17:36
Aha, a já to porovnávám s "platným" JŘ na idsjmk (resp. dpbm označeným platnost do 8.1.21) :oops:


Offline
Uživatelský avatar

9268
10 čer 2004 11:19
Asi taky nic nevidím :
Nový JR
https://pdf.dpmb.cz/pdf/_31/20210109/31_(16159_2)T.pdf

Starý JR
https://pdf.dpmb.cz/pdf/_31/20201213/31_(16159_2)T.pdf

Jedinej rozdíl vidím v tom že mezi Krejčího a Řípská došlo k narovnání mezizastávkovývh jízdních dob z 5-5-6-8 na reálnějších 5-6-7-8 ..


Offline
7107
27 úno 2010 07:40
Tady je JŘ od 13. 12. 2020. Nevidím tam změnu.


Offline
21
27 čer 2020 17:36
Nahoře výňatek (neumím zjistit link) nového JŘ (od 9.1.), dole platný JŘ (od 12.12.) Stahuju něco co neexistuje? :oops:
Dle mého jsou zde čtyři nové spoje v jednom směru.


Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.


Offline
7107
27 úno 2010 07:40
Tak su asi slepej, já tam nic jinak nevidím.


Offline
21
27 čer 2020 17:36
porovnávám 31 před a po 9.1. z https://dpmb.cz/cs/jizdni-rady-linkove
Mezi spoji 6:25 a 8:17 (směr hl.n.) je dříve 16 spojů a od 9.1. 20 spojů. Ve směru šlapanice je JŘ beze změny. Tedy 4 nové spoje na nádraží, které se nevrací? (nebo se dříve zjevovaly, neumím dost dobře párovat protijedoucí spoje z JŘ)


Offline
7107
27 úno 2010 07:40
Šlo by to konkretizovat? Jestli jsou 4 spoje tam i zpět, tak se asi nevypaří, ne?
Hlavně tam ale žádné nové spoje nevidím, jen upravenou JD.


Offline
21
27 čer 2020 17:36
Omlouvám se za hloupou otázku, ale na DPBM je nový JŘ 31, kde jsou 4 nové spoje v ranní špičce DC, ale stejný počet ZC. Kam se ty 4 trolejbusy vypaří? Děkuji


Offline
Uživatelský avatar

1082
22 pro 2008 22:51
PoŠuKov, 2. část
Já se přiznám, že absolutně nechápu tuhle brněnskou myšlenku "trolejbus nemá na rychlé silnici co dělat". Trolejbus nemusí nutně být pomalá zastávková linka (příklad u nás silnice I/13 v Chomutově). Dále se podívejte, že v Německu a Švédsku testují trolejové vedení na dálnicích.

A co se týče problému, jak bude řidič nasazovat vypadlé faje. To bych se rád zeptal, proč by měly trolejbusu na rovném úseku relativně kvalitním povrchu (pokud bude přestavěna Jedovnická na VMO) při novém trolejovém vedení (které nebude dělat DPMB vlastními silami z historických skladových zásob) bez výhybek a křížení při rychlosti do 80 km/h vypadávat sběrače. To mi přijde pravděpodobnější důvod opuštění vozidla řidičem nějaký ťukanec při hustém provozu nebo při smyku na náledí.


Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 5705 ]  Přejít na stránku Předchozí  1 ... 20, 21, 22, 23, 24, 25, 26 ... 229  Další

Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 2 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Přejít na:  
Právě je 19 dub 2024 19:03
Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Fórum běží na systému phpBB
Pro BMHD.cz vytvořil mceza | © 2011-12 [mceza.com]