Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata



Odpovědět na téma Stránka 29 z 229    Přejít na stránku Předchozí  1 ... 26, 27, 28, 29, 30, 31, 32 ... 229  Další
Autor Zpráva
Offline
790
25 led 2006 09:46
Tak ono by to byla stejná kombinace, jako u dodávek autobusů, takže údržba mechanické části a díly budou stejné. Navíc už dnes máme 26Tr i 31Tr, výsledkem tak bude prakticky 40 solarisů a 60 sorek - nevím, do jaké míry bude shoda dílů mechanické části (vzduch, brzdy, nápravy). Předpokládám, že elektrická výzbroj se lišit nebude. Zajímavé bude srovnání obou typů během provozu a údržby, takže při následném VŘ by už DPMB mohl mít jasno, co chtít.
Škodovka už dokázala namíchat dodávku trolejbusů třeba do Zlína, kam přišly zároveň 25Tr i 27Tr. Důvodem brněnského mixu může být třeba to, že žádný z výrobců nedodá v požadovaném termínu naráz 60 busů. Nebo jen potřeba uspokojit Solaris i SOR, aby neblokovaly VŘ.


Offline
124
18 srp 2019 17:01
Janatak píše:
Začínají prosakovat informace o výsledku VŘ na sólo trolejbusy...údajně to bude půl na půl 26Tr 4. generace a 32Tr.


Zajímavé. Čekal bych jen jeden typ vozidel, když mají mít stejné požadavky (doufám, že mi nic neuniklo). Nevíte co k tomu vedlo? Přijde mi to trochu nešťastné, hlavně kvůli údržbě a náhradním dílům. Ale možná to jsou trochu předběžně obavy...


Offline
Uživatelský avatar

3971
25 led 2006 16:11
všudezdejší
Začínají prosakovat informace o výsledku VŘ na sólo trolejbusy...údajně to bude půl na půl 26Tr 4. generace a 32Tr.

_________________________________
Zkratka je většinou delší, zato horší cesta


Offline
Uživatelský avatar

3072
16 črc 2006 13:52
Na trase linky 201.
Smog píše:
Chtěl jsem se zeptat jak je to se záznamem palubní kamery RIS II. Kam je záznam nahráván a jak je dostupný..?

Kamera je součástí nového RISu. Záznam se nahrává na flash disk, který je, alespoň u šalin, u tachografu. Mají k němu přístup dispečeři, kteří po nehodě vymění disk za disk.


Offline
Uživatelský avatar

1891
01 srp 2006 14:13
Bezkov
Mě to zrušení GO přijde jako unáhlené rozhodnutí od stolu. Spíš bych po odstrojení každého kusu zhodnotil, zda má cenu to spravovat nebo zrušit.


Offline
Uživatelský avatar

3084
29 srp 2009 19:30
Nemůžu si pomoci, ale čím dál více se utvrzuji, že bez prodloužení programu GO 21/22Tr po nějakou omezenou dobu nepůjde vyjezdit bez autobusů pod trolejemi.

_________________________________
Brnem hrne šmirgl, trajf a basík. Vo tym ani nedéché.


Offline
1458
28 čer 2014 21:40
Fanklub 21/22Tr
Zprávy z mírně zoufalého údolí:

Do kolonky vozů, které se o dost přiblížily vyřazení, přibyly: 3057, 3005 a 3060. Definitivní to není, ale moc nadějné také ne. Tyto tři vozy by si zasloužily GO; 3057 a 3060 z toho titulu, že jako jediné ji nikdy neměly, a 3005 by byla vhodny kandidát na retrovůz.....
Naopak zachraňuje se 3038 a budou i 3042 a 3040, a to podobným stylem jako nyní 3605 tj. Komplet vyvářka.
Stále nerozhodnuty jsou 3037, 3041, čerstvě odstavena a hodně špatná je 3036.
Do Komina dnes přijela 3276, která se po prohlídce vrátí do provozu, což čeká nakonec i 3275.
Pozitivního nic nemám, kromě toho že se zde objevila patrně definitivně poslední kastle GO - 3030 po laku, ke kompletaci.

_________________________________
Jediný normální auto na elektriku je trolejbus!


Offline
1
03 pro 2019 23:13
Chtěl jsem se zeptat jak je to se záznamem palubní kamery RIS II. Kam je záznam nahráván a jak je dostupný..?


Offline
129
02 bře 2012 14:57
Dobrý den, kdy proběhnou zkušební jízdy na Jírovu?


Offline
4
23 čer 2019 21:01
Trolejbus 221 z Teplic už byl zařazen do provozu. Už jezdí dva dny


Offline
Uživatelský avatar

2550
05 úno 2007 18:12
Malečkův rajón
mnadenicek píše:
Nejde o souhrnou délku, ale o počet natrolejení, když jsem vymýšlel ty noční rozjezdy, myslel jsem, že je to rychlejší operace. A tady je stejný počet, ale na ještě kratší trase navíc.

Co si vybavuji párkrát jízdu přes Botanickou, tak to zas také velké zdržení nebylo. Navíc na Staré osadě obecně je delší zastavení, takže čas by byl. Otázkou je vhodné umístění stříšky pro natrolejení, to by pak znamenalo, že by parciál byl vázaný na jedno místo a nemohl by stanicovat někde jinde, jako je to běžné na Staré osadě. Zatrolejování úseku k nádraží by tento problém eliminovalo.

_________________________________
Mrtvole je naprosto fuk, kdo tu válku nakonec vyhraje! - Yossarian Yossarian

Můj nový web o severním okolí Brna


Offline
428
24 lis 2017 11:40
Nejde o souhrnou délku, ale o počet natrolejení, když jsem vymýšlel ty noční rozjezdy, myslel jsem, že je to rychlejší operace. A tady je stejný počet, ale na ještě kratší trase navíc.


Offline
Uživatelský avatar

2550
05 úno 2007 18:12
Malečkův rajón
mnadenicek píše:
Né, že si dokážu představit, že by se Jedovnická a (možná i) cesta k nádraží zatrolejovala. Pak by jediný baterkový úsek byl z Jírovy do údolí, o trakci do kopce nemám starost. Tuhle část na baterky jsem kdysi navrhoval pro trolejbusový pojetí nočních rozjezdů.

Za mne by to ale vycházelo asi pořád v pohodě. Délka trasy takové linky je 8,2 km dle map.cz. Jírova - Novolíšeňská je drátově 1,7 km, dále od Prušánecké na Starou osadu 2,5 km, tedy pod dráty by jel parciál přibližně polovinu trasy. Pokud dodělám nabíjení na obou konečných, tak bych problém neviděl.

_________________________________
Mrtvole je naprosto fuk, kdo tu válku nakonec vyhraje! - Yossarian Yossarian

Můj nový web o severním okolí Brna


Offline
428
24 lis 2017 11:40
Né, že si dokážu představit, že by se Jedovnická a (možná i) cesta k nádraží zatrolejovala. Pak by jediný baterkový úsek byl z Jírovy do údolí, o trakci do kopce nemám starost. Tuhle část na baterky jsem kdysi navrhoval pro trolejbusový pojetí nočních rozjezdů.


Offline
Uživatelský avatar

2550
05 úno 2007 18:12
Malečkův rajón
mnadenicek píše:

Koukám na to:

Nápad rychle spojit Novolíšeňskou a Prušáneckou přes Jedovnickou je dobrý (já navrhoval podobně pro rychlé spojení 25 nebo 26). Každopádně, pokuď se nedostaví troleje, jsou tu 3 úseky na baterie (Mariánské, Jedovnická, nádraží). Kromě toho údolí si to ale dokážu představit.

Jako že by to ten parciální trolejbus nedokázal vyjet nahoru? A kdyby byly dráty aspoň z náměstí Karla IV. na Jírovu nahoru?

_________________________________
Mrtvole je naprosto fuk, kdo tu válku nakonec vyhraje! - Yossarian Yossarian

Můj nový web o severním okolí Brna


Offline
69
29 lis 2017 11:29
PvvS píše:
Pod Hádama to bude napojený z maloměřic.. .

No co jsem četl, tak z Jarní bude přístup pouze pro pěší, silnice povede pouze od Jedovnické, ale samozřejmě detailní info, jak to tam bude vypadat nemám.
Goldfinger má pravdu, že VMO s celou situací dost zamává, takže dnes nesmyslná řešení budou časem možná ta nejlepší a naopak třeba ono rychlé propojení Novolíšeňská-Prušánecká, které se mi teď velmi líbí, se po zprovoznění VMO stane popojížděním v kolonách. Kdoví


Offline
428
24 lis 2017 11:40
miropiro píše:
Tak já svou troškou k návrhům taky přispěji, jen jsem to dával na blog.


Koukám na to:

"Zcela nová linka spojující Mariánské údolí a Židenice, pracovně by se mohlo jednat o trolejbusovou linku 28. V úseku Mariánské údolí – Novolíšeňská stejně jako dříve bez vložených spojů v úseku Jírova – Zetor. Od Novolíšeňské pojede nově doprava na Jedovnickou a dále na Žarošickou do Vinohrad. Vytvoří tak zajímavé rychlé (a dnes chybějící) propojení části Líšně se severovýchodní částí Vinohrad. Díky trolejovému vedení v úseku Novolíšeňská – Jírova a Prušánecká – Stará osada se nabízí tuto linku pokrýt parciálními trolejbusy. Na konečné u vlaku a samozřejmě také v Mariánském údolí by samozřejmě bylo nutné zbudovat nabíjecí trolej."

Nápad rychle spojit Novolíšeňskou a Prušáneckou přes Jedovnickou je dobrý (já navrhoval podobně pro rychlé spojení 25 nebo 26). Každopádně, pokuď se nedostaví troleje, jsou tu 3 úseky na baterie (Mariánské, Jedovnická, nádraží). Kromě toho údolí si to ale dokážu představit.



"O víkendu by linka 28 však nejezdila již až na Starou osadu, ale končila by už na Vinohradech"

Já bych byl pro to, ale se trasy linek, závleky x nezávleky nebo snad čísla linek neměnily podle dnů nebo špičky x nešpičky nebo měnily co nejmíň.


Offline
Uživatelský avatar

9266
10 čer 2004 11:19
Za rok/dva to stejně bude asi jinak. Pokud se dostaví ta křižovatka u retenční nádrže na Novolíšeňské, tak se může a-58 přesunout na Novolíšeňskou a tahle strana dostane s jedním přestupem rychlý spojení na osadu.


Offline
7090
27 úno 2010 07:40
M.N.: To sice ano, ale přijde ti, že tam je nějaký větší potenciál? Na Mutěnickou se z Osady dostaneš i tou x27. A nemyslím si, že od Dělňáku je natolik významná poptávka, aby se vyplatilo mít další kilometry linky navíc k Prušánecké (či těm Akátkům).
S dráty nevyřešíš nic, pokud ti to půl trasy pojede mimo ně. Parciály bych tam fakt netahal, nějak se mi jejich použití pro provoz na takové lince příčí. A to nemluvím o tom, že na dvojnásobnou linku budeš potřebovat 2x tolik řidičů.


Offline
2809
01 úno 2006 10:39
PvvS: přesně toto jsem říkal už dřív, 27 protáhnout na Jírovu, 25 na Jírovu, 26 na Pálavák. 25 a 26 ne přes Osadu. 78 Nechat, 55 přes Strnadovu. A pokud někdo z Vinohrad touží po X27 tak kde je problém tam nechat kroužit dva autobusy?


Offline
Prznitel češšššššštiny
Uživatelský avatar

Prznitel češšššššštiny
1971
07 dub 2006 09:03
Proti sobě stojí zájem na rychlém spojení (nové) Líšně a SO (potažmo nádraží Šimice) a obsluha sídliště Vinohrady, která prodlužuje JD pátečních linek. Občasný závlek na SO teď asi nemá smysl řešit, když je na spadnutí zahájení stavby na Tomkově náměstí.
S finálním uspořádáním linkového vedení může hodně zamávat postup výstavby VMO v této části, když se dá zprovoznění estakády nad majlontským ranžírem dá očekávat nárůst dopravy na Rokytově, Žarošické a Jedovnické. Co to udělá s propustností křižovatek, si asi každý lehce domyslí. Město se tváří, že se ho to netýká. Hlavně, že spolupráce s ŘSD podle primátorky výborná.


Offline
428
24 lis 2017 11:40
Robert píše:
A čeho tím zokružněním dosáhneš? To mi stále není jasné.


No, když pojedu od Dělňáku dostanu se na Prušáneckou a když z osady zrovna pojede 27, tak na Mutěnickou a dál. A taky větší využití trolejí, co tam už jsou a nepřidáváním dalšího busu.

[quote="PvvS"]Pod Hádama to bude napojený z maloměřic, ale i od Jedovnické, ale že by se mně nějaké přínosné využití nabízelo, nemůžu říct.


Offline
Uživatelský avatar

2550
05 úno 2007 18:12
Malečkův rajón
Tak já svou troškou k návrhům taky přispěji, jen jsem to dával na blog.

_________________________________
Mrtvole je naprosto fuk, kdo tu válku nakonec vyhraje! - Yossarian Yossarian

Můj nový web o severním okolí Brna


Offline
Uživatelský avatar

9266
10 čer 2004 11:19
Pod Hádama to bude napojený z maloměřic..
Druhá věc je, jakou vytíženost bude mít zastávka Strnadova.. Pokud to občas sleduju, tak je to akorát pro IDS a pak je otázka ,jestli by nebylo jednodušší protáhnout 201 přes Elplovu a Horníkovu. Stačí se podívat, jak dopadla poslední linka, která okolo pošty vedla, tedy a-45. Je to sice blbý, ale jediná zastávka, která je jinak skoro k ničemu , tak rozhazuje linkový vedení pro celou oblast.

Jinak s tím prodloužením na pálavák je ideální cesta jak ji zabít.. Ze staré líšně / Jírovy to bude i s vyhlídkou dlouhý, k poliklinice na celodenní výlet. Tady by opravdu bylo nejlepší nechat x27 v provozu. A nebo jednu z linek 25/26 ukončit na pálaváku a t-27 protáhnout na Jírovu.


Offline
7090
27 úno 2010 07:40
A čeho tím zokružněním dosáhneš? To mi stále není jasné.


Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 5705 ]  Přejít na stránku Předchozí  1 ... 26, 27, 28, 29, 30, 31, 32 ... 229  Další

Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 návštěvník


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Přejít na:  
Právě je 28 bře 2024 12:04
Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Fórum běží na systému phpBB
Pro BMHD.cz vytvořil mceza | © 2011-12 [mceza.com]