Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 4877 ]  Přejít na stránku 1, 2, 3, 4, 5 ... 196  Další
Autor Zpráva
Offline
PříspěvekNapsal: 16 zář 2019 08:41 

Příspěvky: 111
Od: 30 kvě 2010 19:33
Janatak: A už se aji ví který září? biggrin


Nahoru
 Profil  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 15 zář 2019 23:43 
Prznitel češšššššštiny
Prznitel češšššššštiny
Uživatelský avatar

Příspěvky: 1532
Od: 07 dub 2006 09:03
Připuštěno je Švýcarsko, su zvědavej, zda se přihlásí Hess, i když 90% je cena, takže šance na úspěch jen teoretická, bohužel.


Nahoru
 Profil  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 15 zář 2019 19:49 

Příspěvky: 11
Od: 18 led 2019 19:22
Takže teoreticky po dodání 60 ks nových sól by se 21Tr objevovali pouze na linkách 31 a 33, kde by linky kompletně obsadily?
Nebo to bude jinak?


Nahoru
 Profil  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 15 zář 2019 11:51 
Uživatelský avatar

Příspěvky: 3639
Od: 25 led 2006 16:11
Bydliště: všudezdejší
Během září se má předělávat křižovatka na Přívratě z podvěsného systému na tahový. Toliko pozdrav do drátařů :applause: . Snad k tomu i skutečně dojde...

_________________________________
Zkratka je většinou delší, zato horší cesta


Nahoru
 Profil  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 14 zář 2019 07:55 
Uživatelský avatar

Příspěvky: 1721
Od: 01 srp 2006 14:13
Bydliště: Bezkov
Fantomas píše:
A ti, co budou deklarovat dodání ve lhůtě kratší než 360 dní, budou vyloučeni? :D

Ty já vymyškuju. biggrin


Nahoru
 Profil  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 13 zář 2019 23:52 
Uživatelský avatar

Příspěvky: 1165
Od: 17 črc 2010 21:41
Bydliště: Krno
A ti, co budou deklarovat dodání ve lhůtě kratší než 360 dní, budou vyloučeni? :D

_________________________________
Ano, jsem to já, Fantomas...


Nahoru
 Profil  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 13 zář 2019 20:16 
Uživatelský avatar

Příspěvky: 2759
Od: 29 srp 2009 19:30
Možná jsou moje zkratkovité poznámky hůře pochopitelné, nicméně body získají ti, kteří budou deklarovat dodání ve lhůtě kratší než 540 dní.

_________________________________
Brnem hrne šmirgl, trajf a basík. Vo tym ani nedéché.


Nahoru
 Profil  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 13 zář 2019 20:00 
Uživatelský avatar

Příspěvky: 3273
Od: 08 čer 2005 23:12
Jakub S. píše:
- maximální dodací lhůta je 540 dní (= 18 měsíců), body navíc získá uchazeč, bude-li schopen dodat prvních 30 vozů v rozmezí 360-540 dní

To nedává smysl. Prokud je maximální lhůta 540 dní, tak snad každý uchazeč musí být schopen dodat vozy do těch 540 dní, a tudíž získá body navíc.


Nahoru
 Profil  
 
Online
PříspěvekNapsal: 13 zář 2019 19:41 

Příspěvky: 2123
Od: 01 úno 2006 10:39
Bydliště: Brno
Něco k těm trolejbusům:
http://www.cs-dopravak.cz/zpravy/2019/9 ... -trolejbus


Nahoru
 Profil  
 
Online
PříspěvekNapsal: 13 zář 2019 19:32 

Příspěvky: 2123
Od: 01 úno 2006 10:39
Bydliště: Brno
Nejsou lidi, tak se omezovat musí, ikdyž to omezení co je v Brně je nula nula nic. Až se natáhne 25 a 26 na Jírovu tak ubude i autobusových spojů, má se ušetřit snad 8 busů nebo řidičů, teď nevím přesně. 55 a 78 pojede po lince 78 zadem přes Líšeň tuším po 15ti minutách v prokladu. Celkově díky trolejbusu se ale zlepší obsluha Líšně. Každopádně to výběrko mělo být na 30 sólo a 30 kloub a ne jen na 60x sólo.


Nahoru
 Profil  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 13 zář 2019 19:10 

Příspěvky: 161
Od: 27 pro 2004 12:45
Omezuje se nenápadně všude. Třeba právě nyní 25 a 26. Před před letním omezením byl odpolední špičkový interval z města u těch spojů, co zajížděly na Novolíšeňskou 7-8-5 (3x za 20 min, tj. 9x za hodinu), kdy ty intervaly 7 a 8 byly proloženy vozy na Starou Osadu. Teď se od pondělí vrací dle DPmB provoz zpět do standartu a co se nestalo, na Novolíšeňskou se objevil z města oproti dřívějšku nový odpolední špičkový interval 8-9-8-5 interval (4x za 30 min, tj. 8x za hodinu) kdy ty intervaly 8, 9, 8 jsou proloženy vozy na Starou Osadu. A jsme tak v reálu na stejném provozním pokrytí úseku na Novolíšeňskou, jaké bylo dříve v redukovaném prázdninovém režimu (9-6, tj. také 8x za hodinu) ... a úspora je na světě :D . Dá se tedy asi očekávat, že se při nedostatku řidičů asi takováto nenápadná plíživá "vylepšení" možná projeví i na dalších linkách.


Nahoru
 Profil  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 13 zář 2019 18:15 

Příspěvky: 4527
Od: 27 úno 2010 07:40
Bydliště: Křepice
No nic, asi se myšlenkově míjíme.


Nahoru
 Profil  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 13 zář 2019 17:27 

Příspěvky: 1188
Od: 10 bře 2010 18:00
Bydliště: BRNO-Řečkovice
Robert....jedná se o čirou ironií (přičemž každý příklad byl nezávislý na jiném). Ale to mohlo jít dost poznat.
Takže: máme tady několik sólových linek, které už tak tak zvládají, ve špičce nebo i často mimo ni, nápor cestujících (30,31,33,36), vysvětlení - proto jsem ironicky napsal "linky zející prázdnotou", dále tu máme nedostatek řidičů, takže po vzorech autobusů i zde na linkách budeme brzo omezovat intervaly a otázka zní, kam ty lidi narveme, když snížíme počet spojů za hodinu, ale kapacitu spojů necháme (když už teď jsou mnohdy na hraně)? V Brně se navyšuje počet obyvatel, stoupá počet studentů, klesá počet řidičů, tak nakupme sóla a zazděme kapacitu na dalších 20 let, protože pochybuji, že najednou sežene DP stovku řidičů (na všechny trakce), aby mohlo krátit případně intervaly a někde to už ani nejde, kde je to už na hraně pravidelného sjíždění vozů (viz 31,33). Navíc ani kloubových trolejbusů fakt není příliš nazbyt, když kolikrát na 25,6 jde vidět i sóla. :-?

_________________________________
Ve fotogalerii pod jménem Igor Pukl. :)


Nahoru
 Profil  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 13 zář 2019 16:23 
Uživatelský avatar

Příspěvky: 890
Od: 15 čer 2004 19:24
Na obsazených linkách zkrátíš intervaly se sóly, protože máme hodně řidičů. A na ty linky zející prázdnotou, které také "máme", zas hodíš ta sóla místo kloubů při stávájícím intervalu přece... :roll:


Nahoru
 Profil  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 13 zář 2019 14:55 

Příspěvky: 2308
Od: 19 dub 2009 12:06
Ale pochopili. Prostě do Ořešína musí jezdit kloubové autobusy ideálně v intervalu 3 minuty aby se tam dalo komfortně cestovat.


Nahoru
 Profil  
 
Online
PříspěvekNapsal: 13 zář 2019 09:40 

Příspěvky: 2123
Od: 01 úno 2006 10:39
Bydliště: Brno
Vy jste toho MtM vůbec nepochopili.


Nahoru
 Profil  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 13 zář 2019 08:43 

Příspěvky: 4527
Od: 27 úno 2010 07:40
Bydliště: Křepice
Jistě, ale ne na linky zející prázdnotou.


Nahoru
 Profil  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 13 zář 2019 07:51 
Uživatelský avatar

Příspěvky: 6119
Od: 15 dub 2008 16:23
Bydliště: Žlutý kopec
Robert: MtM to myslel tak, že linek zejících prázdnotou máme asi tolik jako nadbytek řidičů nebo kloubových vozů. Volně přeloženo by dávalo větší smysl pořizovat kloubové vozy, kterými by se obsadily další linky (např. t-30, 31, 33). S krátkými vozy potřebuješ kratší intervaly, tzn. nejen více vozů, ale především více řidičů.


Nahoru
 Profil  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 12 zář 2019 23:48 

Příspěvky: 4527
Od: 27 úno 2010 07:40
Bydliště: Křepice
MtM píše:
Robert....zde to bylo součást pointy příspěvku.

Nebylo. Ty prázdné linky byly úplně mimo.


Nahoru
 Profil  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 12 zář 2019 21:12 
Uživatelský avatar

Příspěvky: 2759
Od: 29 srp 2009 19:30
001MRY píše:
Tak už je vypsáno výběrové řízení na až 60(30+30) kratkych parcialnich trolejbusů.

Zadávací dokumentace je zajímavá, ale už ne tolik - spouta věcí týkající se výbavy vozů je stejná/obdobná jako u právě probíhajícího VŘ na dodávku autobusů. V optimistické variantě můžeme počítat s novými trolejbusy cca v první polovině roku 2021. Za zmínku stojí:
- maximální dodací lhůta je 540 dní (= 18 měsíců), body navíc získá uchazeč, bude-li schopen dodat prvních 30 vozů v rozmezí 360-540 dní,
- nutné reference lze doložit i dodáním samotné trolejbusové karoserie/elektrické výzbroje, nikoli jen celého trolejbusu,
- požadavky řešení baterií a dojezdu na ně jsou stejné jako u prvních brněnských parciálních trolejbusů (10 km na jedno nabití, režim jízdy 2:1 - v konzultaci bylo 1:1),
- VŘ připouští pouze třídveřovou karoserii se šířkou vstupů min. 1200 mm,
- tržních konzultací se účastnili pouze Škoda Electric, Solaris a Cegelec - žádný východní výrobce.

_________________________________
Brnem hrne šmirgl, trajf a basík. Vo tym ani nedéché.


Nahoru
 Profil  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 12 zář 2019 20:04 

Příspěvky: 1188
Od: 10 bře 2010 18:00
Bydliště: BRNO-Řečkovice
Robert....zde to bylo součást pointy příspěvku.

_________________________________
Ve fotogalerii pod jménem Igor Pukl. :)


Nahoru
 Profil  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 12 zář 2019 19:24 

Příspěvky: 4527
Od: 27 úno 2010 07:40
Bydliště: Křepice
MtM píše:
linky zející prázdnotou ... že můžeme snižovat intervaly

Sis trošku zaprotiřečil, ne? :-)


Nahoru
 Profil  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 12 zář 2019 18:21 
Uživatelský avatar

Příspěvky: 8612
Od: 10 čer 2004 11:19
21Tr stejně musej do šrotu... Vždyť už jsou tu pomalu nejdýl ze všech typů....


Nahoru
 Profil  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 12 zář 2019 18:17 

Příspěvky: 1188
Od: 10 bře 2010 18:00
Bydliště: BRNO-Řečkovice
My máme takový luxusní nadbytek klubových trolejbusů, linky zející prázdnotou a plno řidičů, že můžeme snižovat intervaly, že kupujeme krátké vozy. :applause:

_________________________________
Ve fotogalerii pod jménem Igor Pukl. :)


Nahoru
 Profil  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 12 zář 2019 15:12 

Příspěvky: 137
Od: 06 pro 2009 11:01
Tak už je vypsáno výběrové řízení na až 60(30+30) kratkych parcialnich trolejbusů.


Nahoru
 Profil  
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 4877 ]  Přejít na stránku 1, 2, 3, 4, 5 ... 196  Další

Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 návštěvník


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Přejít na:  
Právě je 19 zář 2019 19:32
Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Fórum běží na systému phpBB
Pro BMHD.cz vytvořil mceza | © 2011-12 [mceza.com]