Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata



Odpovědět na téma Stránka 1 z 28    Přejít na stránku 1, 2, 3, 4, 5 ... 28  Další
Autor Zpráva
Offline
1291
28 čer 2014 21:40
Fanklub 21/22Tr
Dneska prý v Ústí zasáhla do provozu 634, tzn naše bývalá 3614. No snad jim to bude sloužit....

_________________________________
22Tr: si vzpomenete, jak jste se vozili normálníma trolejbusama


Offline
1291
28 čer 2014 21:40
Fanklub 21/22Tr
Takže pro vaši informaci a ujištění: odjely opravdu všechny.

booze

_________________________________
22Tr: si vzpomenete, jak jste se vozili normálníma trolejbusama


Offline
47
04 dub 2019 16:25
Blekfild (/ Пряшів)
Ja som síce už starý chren a zo šoto-akcií som dávno vyrástol, no udalosť považujem za primeranú, zvečnenie vozidla bolo estetické.

Šotoušstvo z podstaty má tú obrovskú výhodu, že je väčšinou financované daňovými poplatníkmi, - no večnou otázkou bude, kde je ideálna hranica na dotovanie takýchto zábaviek. Za mňa to bola symbolická udalosť ako aj marketingovo zaujímavý podnet, takže O.K.

Rozhodne ale nesúhlasím, že to nestálo nič naviac, lebo (asi?) pri každom jednotlivom spoji 25 Tr sa vygenerovali jalové vzkm na kmeňových turnusoch (ev. aspoň protiběhy).
Preto do budúcna navrhujem pri akciách podobného typu riadiť aj kmeňový turnus na spoj s cestujúcimi (ideálne ako prvý v poradí) minimálne preto, lebo možno objektívne očakávať viac "zvláštných detí".


Offline
Uživatelský avatar

1853
05 lis 2005 19:50
Ondra K. píše:
Tak ono pro nemálo šotoušů je 25Tr prvním typem, který zažili od začátku do konce provozu. Takový typ si člověk prostě zapamatuje. :-)

A pak jsme my, kmeti, kteří si jako funglovky vybaví "krabicoidy" a eMka. Nicméně, jako celoživotní Vinohraďák mám v srdci nejvíce 15Tr, které vinohradské sídliště obsluhovaly odnepaměti, již na tehdejší lince 147 Novolíšeňská - SO. Ty zapiju já...


Offline
9826
15 led 2005 23:41
Ale tak já se nebavím o nákladech. Spíše mě trochu zamrzelo, že tu hned někteří vystartovali, když si tu někdo dovolil napsat svůj názor, že by to udělal jinak. Kritika je věc zcela zdravá a k jakékoliv akci patří, i kdyby byla sebevíc úspěšná. A jak jsem psal níže - člověka to posune někam dál. Pokud jde o účast kindermafie, to je bohužel úděl veřejně přístupných akcí, s tím nejde nic dělat. A je to jeden z důvodů, proč jsem před lety na jakékoliv dopravní akce prakticky přestal chodit. Proti tomu - obdobím kindermafie jsme si prošli asi všichni.

_________________________________
http://www.igormauricio.cz


Offline
Uživatelský avatar

739
21 lis 2010 09:08
Mauricio: Jo, smí. Však já zase tolik neřekl, za diskomfort se omluvil a přijal jsem to s částečným pochopením k věcem, které mi taky vadily. Věcnou kritiku dokážu přijmout a ocenit, ale když někdo dává do souvislostí věci, které spolu nesouvisí, tak jsem se ozval a vyjádřil také svoje pocity. To se snad taky smí. Díky za pochopení a empatii (já tam byl s tím osazenstvem celý den).

_________________________________
Obrázek


Offline
678
25 led 2006 09:46
Kritizovat lze v DPMB oprávněně leccos, ale v tomto případě kritiku akce vskutku považuji za nevhodnou až nepatřičnou. Sám jsem se nezúčastnil, jak s ohledem na počasí, tak na očekávanou účast kindrmafie, nicméně bylo by na místě organizátorům poděkovat - a ne blbě remcat.
Ono fakt ty náklady jsou kapka v moři.


Offline
9826
15 led 2005 23:41
Napsat kritiku se snad nesmí? Je-li kritika oprávněná, pak lze použít pro zdokonalení dalších akcí. Já bych byl naopak rád, kdybych si přečetl ke svému výtvoru i negativní recenzi - člověka to posune někam dál.

(zákazník, který za služby poskytované DP odmítá zaplatit byť jedinou korunu; nicméně vypravení vozidla při rozlučkové akci na běžná pořadí linek by mi asi ani nevadilo)

_________________________________
http://www.igormauricio.cz


Offline
Uživatelský avatar

1403
29 dub 2006 12:26
Sebrowitz
Přišlo mi to důstojné a povedené. Díky za to.

(platící zákazník DPMB)

_________________________________
… účastníkům provozu v tomto pořadí důležitosti - chodci, veřejná osobní doprava, cyklisté, motorová vozidla.


Offline
2307
23 říj 2012 11:06
na křížení trolejbusu 25 s devítkou
LukinT: Zas bych to nehrotil, akce se povedla, tak bych nad hejtama mávnul rukou.

_________________________________
Jaro, léto, podzim a zima: nejlepší podnební pás.


Offline
Uživatelský avatar

739
21 lis 2010 09:08
Není nic příjemnějšího, než si (včera) ještě cestou domů z této náročné celodenní služby přečíst negativní recenzi na právě proběhlou akci, které jsem s dalšími kolegy věnoval hodně úsilí. Tak dodatečně děkuji za tuto nemilou třešničku na dortu. Ale tak trochu ji chápu, protože i pro mne bylo překvapivým zjištěním, kolik příslušníků mladé generace šotokomunity (lépe řečeno kindermafie) postrádá základy slušného chování a dělá ostudu těm slušným. Z výběru toho nejlepšího vybíráme např. vztyčování prostředníků na fotící kolegy. Ale bylo toho více.

Přesto díky těm, kteří se přišli touto cestou s 25Tr v Brně rozloučit. Takový zájem jsme opravdu nečekali.

Ohledně té organizačně-finační stránky: Vy tady vážně řešíte, kolik to stálo (vypravení jednoho vozidla se dvěma řidiči na jeden den)? Vždyť to je úplné nic oproti částkám, které se uspoří při mimořádně zavedených prázdninových jízdních řádech nebo z opačné strany oproti částkám na zvýšených výdajích za energie. A já sice nejsem úplně brigádník, jak uvedl OndraS, ale kromě svého minima služeb, které musím odjezdit, zvládnu další služby navíc a dělat další podniku prospěšné věci klidně i ve volném čase. Tak snad těch pár Kč pro mne přežijete a pro příště si odpustíte podobný "audit". Navíc, jak vidno, najdou se tu tací, kterým vadily přeplněné běžné spoje a uvítali by vypravení trolejbusu na vložené spoje. Co by pak teprve řekli ti, kteří zase zkoumají finanční stránku věci. No nemůžeme se zavděčit všem, ale řekl bych, že ta akce byla nakonec nějakým přijatelným kompromisem mezi tím udělat alespoň něco a i trochu netradičního, ale současně ne úplně megalomanského. Za určitý diskomfort při cestování rozlučkovým trolejbusem se omlouváme (ale třeba takové noční rozjezdy jsou mnohdy i daleko horší).


Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.

_________________________________
Obrázek


Offline
27
30 kvě 2019 09:36
Čistě ze zajímavosti - jak to bylo řešeno s trolejbusy, co by ten daný kurz jely normálně? Ty zůstávaly na konečných?


Offline
Uživatelský avatar

Administrátor
6646
26 říj 2005 00:04
Brno-Bohunice
b1: Jo, z tohoto pohledu máš pravdu. Jde spíš o to, že se nevyjely žádné kilometry s cestujícími navíc.


Offline
Uživatelský avatar

3524
08 čer 2005 23:12
Eda píše:
A ještě k tomu tím, že to nebyl vložený spoj, to nestálo DP prakticky nic...

Jako že ti řidiči těch sól, která by ty spoje na těch linkách v běžném případě odjela, se na to jedno kolo vypařili i s vozem nebo nedostali zaplaceno nebo jak?

Navíc třeba na lince 33 je v tom JŘ 25Tr jen půlkolo z nádru do Slatiny, to jelo to sólo, které tento odjezd běžně koná, z nádru do Slatiny režijně? (Asi se jedná o sólo, které by konalo i předchozí kolo na lince 31, ale i tak muselo jet z nádru do Slatiny režijně.)


Offline
Uživatelský avatar

1412
11 lis 2008 15:56
Hodonín, zóna 900 IDS JMK
No, jak to tady tak čtu, tak nakonec je asi dobře, že jsem dostal tu rýmu a musel zůstat doma. Takovéhle maso si fakt raději odpustím biggrin

_________________________________
Zákaz kouření není zádná sranda!

Ares: To nejlepší z Irisbusu ;-)


Offline
1291
28 čer 2014 21:40
Fanklub 21/22Tr
To PR oddělení teď budou muset obratně posílit hlavně v Ústí nad Labem :mrgreen:

_________________________________
22Tr: si vzpomenete, jak jste se vozili normálníma trolejbusama


Offline
137
21 kvě 2017 18:40
Nemyslím, že si protiřečím. V situaci, která aktuálně je, bych především nechtěl žádné akce tohoto druhu. Je nemocnost, tak prostě bohužel nebude rozlučka. Běžný provoz má přednost.
Kdyby tato situace nebyla, tak rozhodně řešit vloženým spojem. Jinou rozumnou možnost tady nevidím.
'Zákazníky z celé republiky'. To možná ano, ale tihle zákazníci do Brna přijedou možná až na další rozlučku s jiným typem za 3 roky, toť asi vše. Při vší úctě k nim, jsou vítáni kdykoliv. Pak je tu ale ta druhá strana mince. Kolik zákazníků bydlících v Brně a vlastnících šalinkarty takový zážitek otráví? Kolik z nich v duchu opět proklelo DP? O kolik stálých zákazníků už DP vinou svého příšerného PR přišel?


Naposledy upravil 2389 dne 06 úno 2022 21:30, celkově upraveno 1

Offline
1291
28 čer 2014 21:40
Fanklub 21/22Tr
2389: názor chápu, jenom bych chtěl ujistit, že se nad tou akcí dost přemýšlelo (způsob provedení). Co nikdo nemohl odhadnout, byl opravdu enormní nálet šotoušů (já su zvyklej na různý akce, přeplněny historický vozy z Jihlavy a Plzně, ale tohle mě fakt překvapilo a nejen mě.

Jinak bych to pojal smířlivěji. Koná se nějaká kulturní akce, a omezuje druhý lidi, co je to nezajímá. No tak to prostě v civilizace je. Hraje Kometa a je všude zmatek, je demonstrace, jede se rallye, jsou ohňostroje nebo jsou ve vesnici hlučný víkendový dožínky a zavřená náves, která se musí objet přes zabahněnou polňačku. No tak se nezblázním. Ale zanadávat si můžu - taky to dělám.

A nakonec i negativní názor je názor, podle kterého se dá do budoucna něco upravit. No naposledy se takováto akce konala v roce 1996, tak nebylo kde brát.

_________________________________
22Tr: si vzpomenete, jak jste se vozili normálníma trolejbusama


Offline
532
25 říj 2019 10:12
2389: Tak na jednu stranu to podle tebe mělo jet jako spoj navíc a na druhou stranu sám mluvíš o nedostatku zaměstnanců. Tak co teda chceš? Beru názor, ale zdá se mi, že si trošku protiřečíš.


Offline
Uživatelský avatar

Administrátor
6646
26 říj 2005 00:04
Brno-Bohunice
Tak přesně z toho důvodu byla na většině linek ta kapacita navýšena oproti běžnému sólu, které by tam normálně jelo, žejo :-)

Navíc úspěch akce přitáhl DPMB zákazníky z celé republiky a to je velký úspěch. I média o tom informovala, takže propagace taky dobrá.

A ještě k tomu tím, že to nebyl vložený spoj, to nestálo DP prakticky nic...

Ale je jasné, že člověk se nikdy nezavděčí všem.


Offline
137
21 kvě 2017 18:40
O co mi šlo? Zaprvé vyjádřit svůj názor, byť tentokrát ne pozitivní. Zadruhé připomenout, že hlouposti tohoto typu, když už se pořádají, by v žádném případě neměly obtěžovat běžného zákazníka. V tomhle případě tomu tak ovšem bylo. Další PR hrubka DP.


Offline
Uživatelský avatar

Administrátor
6646
26 říj 2005 00:04
Brno-Bohunice
Za mne luxusní akce a děkuju všem, kteří se na tom jakkoli podíleli. Dobrá práce! :-)


Offline
1291
28 čer 2014 21:40
Fanklub 21/22Tr
Prvotní náš nápad byl, že vůz objezdí celou síť jako vložený spoj. Pak jsme se toho zalekli, že to je moc nóbl a že by takova akce v budoucnu "zavazela" podobné akci s kultovnější 22Tr. Tak jsme vymysleli, že vůz bude celý den jen tak obyčejně na 036/11. Na to bylo ale potřeba povolení od ředitelství (kloub na sólo lince), kde se toho chytli a vymysleli zpátky náš první nápad s tím, že to nebude mimořádný vlak, aby se ušetřily jalové kilometry. Řidiči oba brigadníci.
Nikdo ovšem nepočítal s tím, že těch šotoušů bude taková hromada.

_________________________________
22Tr: si vzpomenete, jak jste se vozili normálníma trolejbusama


Offline
121
30 kvě 2010 19:33
2389: Pokud si byl na procházce, měl si procházkou pokračovat dál. K tomu všemu je neděle a až na dvě linky sou všude sóla, kterýma nejezdí zas až tak moc lidí. Když nesdílíš zájem o šotoušství, co tu děláš? A jinej počet řidičů je potřeba ve všední dny. O víkendu je to zlomek řidičů. O co ti vlastně tímto příspěvkem šlo?


Offline
137
21 kvě 2017 18:40
Já překvapivě vaše nadšení nesdílím. Shodou náhod jsem byl na procházce a zrovna mi to vycházelo tak, že jsem měl neplánovanou možnost se touto rozlučkovou jízdou svézt. Aby na konečné přijel narvaný trolejbus hlasitě se bavící až hulákající šotoušskou omladinou není nic, o co by průměrný nezaujatý cestující stál. Ještě k tomu při intervalu 20 minut.
Že našeho milovaného zaměstnavatele, díky kterému jsou mnozí z nás živi již mnoho let, vždy užilo na blbosti typu galerijních vozů, křtů šalin, výročních jízd apod., jsme si už zvykli. Stejně tak na to, že těmto věcem věnuje vedení DP očividně neúměrně velkou zřetel v porovnání se svými všedními úkoly.
Nacpat podobnou akci do běžného jř a nahradit tím normální spoje prostě nebyl dobrý nápad. Když se Praha v roce 2009 loučila se soupravami metra 81-71, tak byla rozlučková jízda taktéž. Ale určitě nesloužila jako náhrada běžného spoje. Byla vložena mezi ně.
Nehledě na to, že pokud jsem si dobře všimnul, tak týden zpět byly zavedeny prázdninové jř pro velkou nemocnost zaměstnanců. Hodně lidí se na DP za toto zlobí. Na jízdy tohoto typu však kapacity zřejmě jsou. A tohle je jen další provokace zákazníků, kterým chtě nechtě musíme jít na ruku, protože ti nás vlastně živí.


Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 699 ]  Přejít na stránku 1, 2, 3, 4, 5 ... 28  Další

Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 návštěvník


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Přejít na:  
Právě je 25 zář 2022 01:07
Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Fórum běží na systému phpBB
Pro BMHD.cz vytvořil mceza | © 2011-12 [mceza.com]