Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 590 ]  Přejít na stránku Předchozí  1 ... 20, 21, 22, 23, 24
Autor Zpráva
Offline
PříspěvekNapsal: 27 dub 2007 13:32 
Uživatelský avatar

Příspěvky: 11610
Od: 07 bře 2005 23:57
Bydliště: Brno
Janatak: Celovozové klimatizace se v Brně snad nedočkáme, ale ty 25Tr mají mít posuvná okna, takže by to mělo být lépe větratelné, než obyčejný CityBus. Škoda, že to není jak v Bratislavě, kde na základě stížností cestujících na nevětratelnost 25Tr objednali na v další dodávce celovozové klimatizace.

Kapusta: To nevím, ale odhaduji, že oproti plné výbavě může být rozdíl cca 1 mil. na vůz.


Nahoru
 Profil  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 27 dub 2007 11:56 
Uživatelský avatar

Příspěvky: 3782
Od: 25 led 2006 16:11
Bydliště: všudezdejší
Tak chybějící klimča by mohl být problém, ten zbytek by tak nevadil...máme pomocnejch stop v Brně mraky. Problém by mohl být tehdy, pokud zácpy a tím chybějící možnost objezdu...


Nahoru
 Profil  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 27 dub 2007 09:17 
Uživatelský avatar

Příspěvky: 483
Od: 22 srp 2006 12:35
Bydliště: Bohunice
manil píše:
ad 25Tr: ... Bude se jednat o nejočesanější verzi, tedy bez agregátu s manuálními sběrači, bez klimatizace ...

O kolik je taková verze levnější?

_________________________________
Chůze = doprava 21. století.


Nahoru
 Profil  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 27 dub 2007 01:03 
Uživatelský avatar

Příspěvky: 11610
Od: 07 bře 2005 23:57
Bydliště: Brno
ad 25Tr:
Jak píše M, 3 kusy, které by měly být dodávány v září a říjnu. Bude se jednat o nejočesanější verzi, tedy bez agregátu s manuálními sběrači, bez klimatizace...
Různé zroje hovoří o tom, že se bude (minimálně v případě jednoho kusu) jednat o vůz s upravenou výzbrojí (ve stylu plzeňské 24TrBT 507).

ad zapůjčená 24Tr:
Dnes stála asi od 9:30 hodinu na parkovišti u Internacionálu, kde byla předvedena pozvané odborné veřejnosti. Ihned po příjezdu do vozovny Komín naložena na trajler a odvezena zpět do Plzně.


Nahoru
 Profil  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 26 dub 2007 23:20 
Administrátor
Uživatelský avatar

Příspěvky: 6553
Od: 26 říj 2005 00:04
Bydliště: Brno-Bohunice
Pošli je manilovi do galerky: manil.bmhd@centrum.cz


Nahoru
 Profil  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 26 dub 2007 23:03 

Příspěvky: 162
Od: 27 lis 2006 20:25
Mam fotky 24tr u internacionalu tak pokud nekdo chcete poslu vam je


Nahoru
 Profil  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 07 bře 2007 00:04 

Příspěvky: 2532
Od: 01 úno 2006 10:39
Bydliště: Brno
jj mely by to byt 3 kusy 100% nizkopodlaznich 25tr


Nahoru
 Profil  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 06 bře 2007 15:38 

Příspěvky: 457
Od: 13 čer 2004 23:04
Jirik píše:
Ano budou, měli by být 3 kusy.


Muze byt vice smlouva je postavena 3 kusy urcite + 4 opce. Po otevreni krizovatky v Pisarkach bude asi potreba trolejbusu vetsi, predoppkladam castecne vyuziti opce na 1 - 2 kusy.


Nahoru
 Profil  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 06 bře 2007 15:34 
Uživatelský avatar

Příspěvky: 868
Od: 07 čer 2006 12:14
Bydliště: Brno
Zdeněk píše:
budou teda letos nějaký ty 25Tr? v různých zdrojích sou různý počty


Ano budou, měli by být 3 kusy.


Nahoru
 Profil  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 06 bře 2007 15:24 
Uživatelský avatar

Příspěvky: 1401
Od: 10 čer 2006 20:45
Bydliště: Brno
budou teda letos nějaký ty 25Tr? v různých zdrojích sou různý počty


Nahoru
 Profil  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 10 úno 2007 20:36 
Uživatelský avatar

Příspěvky: 8889
Od: 10 čer 2004 11:19
vyrabi. Problemem byva cena , vaha a poruchovost dilu. Takzvany duobusy zapricinily v nekolika mestech upadek a ukonceni trolejbusovyho provozu. Ridice nic nemotivovalo jezdit na elektrinu, pac nafta byla stejna. Navic pri poruse elektrovyzbroje se nemusela opravovat a jezdilo se s tim jako s autobusem. Vetsina vozu nakonec skoncila po odebrani vyzbroje jako autobusy.


Nahoru
 Profil  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 10 úno 2007 20:28 
Uživatelský avatar

Příspěvky: 483
Od: 22 srp 2006 12:35
Bydliště: Bohunice
PvvS píše:
Zakladem je elektricka vyzbroj , bez te to nastesti nejede. Diesel je spojen s generatorem, ktery napaji standartni vyzbroj.

Díky.

Tak mě napadá, proč se asi nevyrábí autobusy s hybridním pohonem? :-k


Nahoru
 Profil  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 10 úno 2007 19:37 
Uživatelský avatar

Příspěvky: 8889
Od: 10 čer 2004 11:19
Kapusta píše:
Tenhle příspěvek je "mimo téma", takže pokud to admini uznají za vhodné, klidně ho můžou smazat.
Jak je to s pomocným spalovacím motorem u trolejbusů typu 24Tr/25Tr? Jsou to jen autobusy s elektrickou výzbrojí navíc nebo mají hybridní pohon? Děkuji za odpověď.


Zakladem je elektricka vyzbroj , bez te to nastesti nejede. Diesel je spojen s generatorem, ktery napaji standartni vyzbroj.


Nahoru
 Profil  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 10 úno 2007 19:35 
Uživatelský avatar

Příspěvky: 8889
Od: 10 čer 2004 11:19
Jelikoz sem prijde aspon nekolik zastupcu teto vyvojove vetve, tak je na case zalozit jim vlastni vlakno.


Nahoru
 Profil  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 10 úno 2007 19:28 
Uživatelský avatar

Příspěvky: 483
Od: 22 srp 2006 12:35
Bydliště: Bohunice
Tenhle příspěvek je "mimo téma", takže pokud to admini uznají za vhodné, klidně ho můžou smazat.
Jak je to s pomocným spalovacím motorem u trolejbusů typu 24Tr/25Tr? Jsou to jen autobusy s elektrickou výzbrojí navíc nebo mají hybridní pohon? Děkuji za odpověď.


Nahoru
 Profil  
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 590 ]  Přejít na stránku Předchozí  1 ... 20, 21, 22, 23, 24

Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 návštěvník


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Přejít na:  
Právě je 13 čer 2021 21:48
Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Fórum běží na systému phpBB
Pro BMHD.cz vytvořil mceza | © 2011-12 [mceza.com]