Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata



Odpovědět na téma Stránka 1 z 17    Přejít na stránku 1, 2, 3, 4, 5 ... 17  Další
Autor Zpráva
Offline
1458
28 čer 2014 21:40
Fanklub 21/22Tr
To bude jednoduchý. Teď se hodně spekuluje o té lince do Soběšic, už ostatně proběhly i praktické jízdy s obsazenymi vozy 26 a 32Tr s celkem vyhovujícím výsledkem. Což je dobře, protože jsme si zatím pořídili 20 trolejbusů, z nichž každej byl o 2 miliony dražší kvůli baterkám, a my je vozíme jako balast a jednou za půl roku s tím o víkendu objíždíme propadlej kanál. Což nutně dospělo do fáze, kdy se bude někdo po právu ptát, k čemu jsme to teda kupovali.
V okamžiku, kdy je takhle začneme využívat, je možný, že životnost baterie se bude krýt s celkovým stavem vozu. Nemyslím, že by to potom, co to ojezdíme, někdo chtěl koupit ojetý a se špatnýma baterkama. Zatím jsou to navíc vozy spolehlivé, motory se uhrály na výrobní vadu, resp to vypadá že Škoda spolupracuje a uznala vadnou šarži ložisek. Nápravy jsou neduh, a jak vidno, od 25Tr to bude pokračovat i k dlouhym Solarisům. Momentálně se dovybavila dílna pro opravy náprav "krakorcovým" jeřábem a nakoupily se také potřebné přípravky, takže si ty nápravy budeme spravovat ve vlastní režii, což je super.
Bohužel 26Tr mají trochu smůlu na nehody. Aktuálně jsou ale už i 3308 a 3305 spraveny.

_________________________________
Jediný normální auto na elektriku je trolejbus!


Offline
Uživatelský avatar

3971
25 led 2006 16:11
všudezdejší
Měl bych dotázek k budoucnosti vozů 26Tr. Nejvíc jeté kousky již atakují hranici 300 tis. km (3302 např.) najetých. Předpokládám, že nějaký vyšší stupeň oprav (VP) proběhne, až najede adekvátní počet km. Bude to u těchto vozů rentabilní, nebo se nechají vyjet, podobně jako Iveca 25Tr a pak pryč s něma?

Další věc směrovaná spíš do dílen Ondrovi, 3303 má zřejmě načatý diferenciál (motor, zadní náprava), při zadání plné jízdy se zezadu ozývá periodické klapání jakoby kov o kov. A hlučností pojezdu se to už pozvolna blíží vozu 3306 před opravou.

_________________________________
Zkratka je většinou delší, zato horší cesta


Offline
1458
28 čer 2014 21:40
Fanklub 21/22Tr
3652 po opravě hnací nápravy funkční.

_________________________________
Jediný normální auto na elektriku je trolejbus!


Offline
Uživatelský avatar

3691
28 úno 2006 19:00
OndraS píše:
3652 - vadná hnací náprava. Najeto necelých 65 tkm.
Překonává to nejblbší možné scénáře, byť se může jednat samosebou o vadu materiálu atp.

No, nesmíte se s tím rozjíždět jako Max Verstappen! :D
Motor v autobusu logicky takový krouťák nikdy nevyvine.


Offline
2667
23 říj 2012 11:06
na křížení trolejbusu 25 s devítkou
To nevymyslíš, ometenej trajfl o buldozer. :D

_________________________________
Jaro, léto, podzim a zima: nejlepší podnební pás.


Offline
1458
28 čer 2014 21:40
Fanklub 21/22Tr
Buldozer.

_________________________________
Jediný normální auto na elektriku je trolejbus!


Offline
Uživatelský avatar

3971
25 led 2006 16:11
všudezdejší
Koukám, přibylo další - na nějakou dobu - odstavený soláro, tentokrát 3305. Co se o kolegu otřelo, že to vzalo pravý zadní roh? Ne moc, ale zase docela zvláštně...

_________________________________
Zkratka je většinou delší, zato horší cesta


Offline
1458
28 čer 2014 21:40
Fanklub 21/22Tr
3652 - vadná hnací náprava. Najeto necelých 65 tkm.
Překonává to nejblbší možné scénáře, byť se může jednat samosebou o vadu materiálu atp.

_________________________________
Jediný normální auto na elektriku je trolejbus!


Offline
Uživatelský avatar

3971
25 led 2006 16:11
všudezdejší
Cracatit - asi jo, protože po dobrým s nimi nikdo nic nesvede. Nebo lépe řečeno, kompetentní lidé v podniku to neřeší, proto kvalita tv i rekonstruovaných míst, viz Mendlák, ale řekněme stav tv obecně napříč celou sítí je neustále na sestupu.

_________________________________
Zkratka je většinou delší, zato horší cesta


Offline
2667
23 říj 2012 11:06
na křížení trolejbusu 25 s devítkou
No, ehm, to bys musel vyhodit komplet dráteníky, aby to vypadalo jako v Plzni nebo třeba Pardubicích.

_________________________________
Jaro, léto, podzim a zima: nejlepší podnební pás.


Offline
Uživatelský avatar

757
21 lis 2010 09:08
Obávali jsme se, že s rozmachem parciálních trolejbusů přesně toto někoho napadne. Trolejové vedení lze pověsit slušně i ve složitých křižovatkách (vizte např. Jižní předměstí v Plzni) a to, že se to u nás ještě nenaučili není žádná výmluva pro taková řešení. Připomínám, že podíl trolejbusů s alternativním pohonem je v Brně asi 15 % a vzhledem k výhledu stavu vozového parku trolejbusů v blízké budoucnosti se pravděpodobně ustálí na hodnotě 25–⁠30 %.

_________________________________
Obrázek


Offline
2667
23 říj 2012 11:06
na křížení trolejbusu 25 s devítkou
No, tak jo, tak třeba projet na Branku, co já vím, prostě dát stříšku někde, kde to dává smysl, prostě mi vždycky Přívrat přišel jako pomalý místo. Naopak rychlou jízdu po Kounicové jsem už párkrát zažil, že se těch křížů a sjížděček někdo nebál a projel relativně rovně a hladce až na Sušilovu...

_________________________________
Jaro, léto, podzim a zima: nejlepší podnební pás.


Offline
Uživatelský avatar

3971
25 led 2006 16:11
všudezdejší
Cracatit - Přívrat je rychlejší projet s citem, než stahovat faje, projet to na baterku a někde to zase nasazovat. Bohužel tahle křižovatka je zralá na přestavbu, ne jen vyměnit podvěsy za tahové kříže a vexle, ale taky trochu srovnat trolejbusové stopy v daných obloučcích a podobně. Ale vono možná, než k tomu pustit zdejší drátařské umělce, to raději ať to zůstane, jak je teď...

tailslide - křížení Kounicova x Kotlářská začíná být nevyzpytatelný, na těch drátech mezi jednotlivými kříži je vidět, jak jsou pobouchaný od občasných výpadků fají. Já tímhle místem jeda po Kouničce zpomaluju dost pod 30km/h, směr po Kotlářské v obou směrech snese víc.

_________________________________
Zkratka je většinou delší, zato horší cesta


Offline
7090
27 úno 2010 07:40
Tak jo. Trvalo to, ale našli jsme důvod, proč to nejde. Díky.


Offline
59
19 úno 2013 13:02
jako ze by nekdo nainstaloval strisky jen tak?
stejne bych musel mozna zbytecne zastavit, a to na presnem miste (ne to jen poslat do zalivu k obrubniku) a pak zvednout sberace (zas tak rychle to nahoru (i dolu) nejde....vlastne jen odpadne ta vesta


Offline
7090
27 úno 2010 07:40
Že by bylo myšleno nasazování pomocí stříšek. :roll:


Offline
59
19 úno 2013 13:02
takze stahnu sberace a projedu rychleji Privrat. pak zastavim na Vrazove (mozna zbytecne, je na znameni), obliknu vestu a pujdu nasadit sberace, vratim se dopredu a jedu......ty vole co na tom je rychlejsiho marne premyslim....zdrzeni tak 2 minuty minimalne


Offline
2667
23 říj 2012 11:06
na křížení trolejbusu 25 s devítkou
No právě proto, že je to celej pavouk na Přívratě, mi připadá rychlejší hodit faje dole, projet až na Vrázovu a tam je v klidu zase nahodit, však v zálivu trajfl nepřekáží. Od "rohlíku" do města to asi není tak hrozný, spíš možná bych řekl, že se musí pomalu na rozjízdný vexle od Kotlářské směrem ven na Klusáčkovu, kde by baterka jízdu urychlila.

_________________________________
Jaro, léto, podzim a zima: nejlepší podnební pás.


Offline
269
07 kvě 2011 12:50
Je to tam strašný ty dráty jako po celým Brně, ale ja tam jezdim docela svižně. Od rohlíku pres to první křížení s tramvaji do
30km, do sjížděček brzdim na 20 a křížení na Kotlářské s 25 jezdím i do 30 a dá se, ale jak je třeba naražená botka , tak tam jde ven, protože je to křížení jaksi neadekvátní síle provozu slušně řečeno. Ale mě osobně to tam vypadne málokdy. Jinak s parciálem je to jak kde, Přívrat je jasnej , tam na vyhýbce do 10km a pak je to vůle boží.

_________________________________
Taislide, t2r na káčku stejný člověk. Míra Krejčí.


Offline
59
19 úno 2013 13:02
jak myslite pokazdy takovy usek na baterky? jako kazdy kolo pak nasazovat sberace?


Offline
124
18 srp 2019 17:01
Cracatit píše:
No, zrovna ten Přívrat by bylo asi snadnější projíždět na baterku, když už ji tyhle stroje mají.

Stejně jako úsek Rohlík - Sušilova. Tam ten bus jede kvůli vexlím skoro krokem.


Offline
2667
23 říj 2012 11:06
na křížení trolejbusu 25 s devítkou
No, zrovna ten Přívrat by bylo asi snadnější projíždět na baterku, když už ji tyhle stroje mají.

_________________________________
Jaro, léto, podzim a zima: nejlepší podnební pás.


Offline
1458
28 čer 2014 21:40
Fanklub 21/22Tr
Špatný futra čepů. Bohužel to pak kecá do citlivých potenciometrů.

_________________________________
Jediný normální auto na elektriku je trolejbus!


Offline
Uživatelský avatar

3971
25 led 2006 16:11
všudezdejší
Aktuálně odstavena další 26Tr - 3310, která stojí v komínské vozovně na dvorku s demontovanými fajemi. Prej až moc velká citlivost na brněnskou drátoorbu..

Bohužel, tohle se děje právě na některých 26Tr na specifických místech, třeba na Přívratě, výhybka pro 34/36 směrem na Vychodilovu. Po průjezdu takovým místem faje vyhodnotí např. nadlimitní výšku drátů vůči sobě, a faje dolů. Docela často taky na vexli na Kounicové do odbočky na Kotlářskou ke Konečnému náměstí. Rána po průjezdu křížkem vexle v rychlosti do 15km/h a faje opět dolů..

_________________________________
Zkratka je většinou delší, zato horší cesta


Offline
Uživatelský avatar

3971
25 led 2006 16:11
všudezdejší
Aktuálně z rodiny baterkáčů odstavena pouze 3306, toho času na zvedácích nahoře na hale v Komíně. Otázka je (po zkušenostech s 3301/3304), jak dlouho si tam pobude.

3303 a 3310 opět v provozu.

_________________________________
Zkratka je většinou delší, zato horší cesta


Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 410 ]  Přejít na stránku 1, 2, 3, 4, 5 ... 17  Další

Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 2 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Přejít na:  
Právě je 28 bře 2024 13:16
Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Fórum běží na systému phpBB
Pro BMHD.cz vytvořil mceza | © 2011-12 [mceza.com]