Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 4998 ]  Přejít na stránku 1, 2, 3, 4, 5 ... 200  Další
Autor Zpráva
Offline
PříspěvekNapsal: 19 lis 2019 13:24 

Příspěvky: 94
Od: 02 bře 2012 14:57
Dobrý den, kdy proběhnou zkušební jízdy na Jírovu?


Nahoru
 Profil  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 16 lis 2019 20:54 

Příspěvky: 3
Od: 23 čer 2019 21:01
Trolejbus 221 z Teplic už byl zařazen do provozu. Už jezdí dva dny


Nahoru
 Profil  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 14 lis 2019 13:33 
Uživatelský avatar

Příspěvky: 2308
Od: 05 úno 2007 18:12
Bydliště: Brno, Haškova
mnadenicek píše:
Nejde o souhrnou délku, ale o počet natrolejení, když jsem vymýšlel ty noční rozjezdy, myslel jsem, že je to rychlejší operace. A tady je stejný počet, ale na ještě kratší trase navíc.

Co si vybavuji párkrát jízdu přes Botanickou, tak to zas také velké zdržení nebylo. Navíc na Staré osadě obecně je delší zastavení, takže čas by byl. Otázkou je vhodné umístění stříšky pro natrolejení, to by pak znamenalo, že by parciál byl vázaný na jedno místo a nemohl by stanicovat někde jinde, jako je to běžné na Staré osadě. Zatrolejování úseku k nádraží by tento problém eliminovalo.

_________________________________
Mrtvole je naprosto fuk, kdo tu válku nakonec vyhraje! - Yossarian Yossarian

Připravovaný web o severním okolí Brna


Nahoru
 Profil  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 14 lis 2019 11:54 

Příspěvky: 119
Od: 24 lis 2017 11:40
Nejde o souhrnou délku, ale o počet natrolejení, když jsem vymýšlel ty noční rozjezdy, myslel jsem, že je to rychlejší operace. A tady je stejný počet, ale na ještě kratší trase navíc.


Nahoru
 Profil  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 14 lis 2019 11:49 
Uživatelský avatar

Příspěvky: 2308
Od: 05 úno 2007 18:12
Bydliště: Brno, Haškova
mnadenicek píše:
Né, že si dokážu představit, že by se Jedovnická a (možná i) cesta k nádraží zatrolejovala. Pak by jediný baterkový úsek byl z Jírovy do údolí, o trakci do kopce nemám starost. Tuhle část na baterky jsem kdysi navrhoval pro trolejbusový pojetí nočních rozjezdů.

Za mne by to ale vycházelo asi pořád v pohodě. Délka trasy takové linky je 8,2 km dle map.cz. Jírova - Novolíšeňská je drátově 1,7 km, dále od Prušánecké na Starou osadu 2,5 km, tedy pod dráty by jel parciál přibližně polovinu trasy. Pokud dodělám nabíjení na obou konečných, tak bych problém neviděl.

_________________________________
Mrtvole je naprosto fuk, kdo tu válku nakonec vyhraje! - Yossarian Yossarian

Připravovaný web o severním okolí Brna


Nahoru
 Profil  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 14 lis 2019 10:19 

Příspěvky: 119
Od: 24 lis 2017 11:40
Né, že si dokážu představit, že by se Jedovnická a (možná i) cesta k nádraží zatrolejovala. Pak by jediný baterkový úsek byl z Jírovy do údolí, o trakci do kopce nemám starost. Tuhle část na baterky jsem kdysi navrhoval pro trolejbusový pojetí nočních rozjezdů.


Nahoru
 Profil  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 13 lis 2019 23:45 
Uživatelský avatar

Příspěvky: 2308
Od: 05 úno 2007 18:12
Bydliště: Brno, Haškova
mnadenicek píše:

Koukám na to:

Nápad rychle spojit Novolíšeňskou a Prušáneckou přes Jedovnickou je dobrý (já navrhoval podobně pro rychlé spojení 25 nebo 26). Každopádně, pokuď se nedostaví troleje, jsou tu 3 úseky na baterie (Mariánské, Jedovnická, nádraží). Kromě toho údolí si to ale dokážu představit.

Jako že by to ten parciální trolejbus nedokázal vyjet nahoru? A kdyby byly dráty aspoň z náměstí Karla IV. na Jírovu nahoru?

_________________________________
Mrtvole je naprosto fuk, kdo tu válku nakonec vyhraje! - Yossarian Yossarian

Připravovaný web o severním okolí Brna


Nahoru
 Profil  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 13 lis 2019 23:11 

Příspěvky: 30
Od: 29 lis 2017 11:29
PvvS píše:
Pod Hádama to bude napojený z maloměřic.. .

No co jsem četl, tak z Jarní bude přístup pouze pro pěší, silnice povede pouze od Jedovnické, ale samozřejmě detailní info, jak to tam bude vypadat nemám.
Goldfinger má pravdu, že VMO s celou situací dost zamává, takže dnes nesmyslná řešení budou časem možná ta nejlepší a naopak třeba ono rychlé propojení Novolíšeňská-Prušánecká, které se mi teď velmi líbí, se po zprovoznění VMO stane popojížděním v kolonách. Kdoví


Nahoru
 Profil  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 13 lis 2019 16:35 

Příspěvky: 119
Od: 24 lis 2017 11:40
miropiro píše:
Tak já svou troškou k návrhům taky přispěji, jen jsem to dával na blog.


Koukám na to:

"Zcela nová linka spojující Mariánské údolí a Židenice, pracovně by se mohlo jednat o trolejbusovou linku 28. V úseku Mariánské údolí – Novolíšeňská stejně jako dříve bez vložených spojů v úseku Jírova – Zetor. Od Novolíšeňské pojede nově doprava na Jedovnickou a dále na Žarošickou do Vinohrad. Vytvoří tak zajímavé rychlé (a dnes chybějící) propojení části Líšně se severovýchodní částí Vinohrad. Díky trolejovému vedení v úseku Novolíšeňská – Jírova a Prušánecká – Stará osada se nabízí tuto linku pokrýt parciálními trolejbusy. Na konečné u vlaku a samozřejmě také v Mariánském údolí by samozřejmě bylo nutné zbudovat nabíjecí trolej."

Nápad rychle spojit Novolíšeňskou a Prušáneckou přes Jedovnickou je dobrý (já navrhoval podobně pro rychlé spojení 25 nebo 26). Každopádně, pokuď se nedostaví troleje, jsou tu 3 úseky na baterie (Mariánské, Jedovnická, nádraží). Kromě toho údolí si to ale dokážu představit.



"O víkendu by linka 28 však nejezdila již až na Starou osadu, ale končila by už na Vinohradech"

Já bych byl pro to, ale se trasy linek, závleky x nezávleky nebo snad čísla linek neměnily podle dnů nebo špičky x nešpičky nebo měnily co nejmíň.


Nahoru
 Profil  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 13 lis 2019 16:32 
Uživatelský avatar

Příspěvky: 8620
Od: 10 čer 2004 11:19
Za rok/dva to stejně bude asi jinak. Pokud se dostaví ta křižovatka u retenční nádrže na Novolíšeňské, tak se může a-58 přesunout na Novolíšeňskou a tahle strana dostane s jedním přestupem rychlý spojení na osadu.


Nahoru
 Profil  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 13 lis 2019 16:25 

Příspěvky: 4642
Od: 27 úno 2010 07:40
Bydliště: Křepice
M.N.: To sice ano, ale přijde ti, že tam je nějaký větší potenciál? Na Mutěnickou se z Osady dostaneš i tou x27. A nemyslím si, že od Dělňáku je natolik významná poptávka, aby se vyplatilo mít další kilometry linky navíc k Prušánecké (či těm Akátkům).
S dráty nevyřešíš nic, pokud ti to půl trasy pojede mimo ně. Parciály bych tam fakt netahal, nějak se mi jejich použití pro provoz na takové lince příčí. A to nemluvím o tom, že na dvojnásobnou linku budeš potřebovat 2x tolik řidičů.


Nahoru
 Profil  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 13 lis 2019 16:22 

Příspěvky: 2170
Od: 01 úno 2006 10:39
Bydliště: Brno
PvvS: přesně toto jsem říkal už dřív, 27 protáhnout na Jírovu, 25 na Jírovu, 26 na Pálavák. 25 a 26 ne přes Osadu. 78 Nechat, 55 přes Strnadovu. A pokud někdo z Vinohrad touží po X27 tak kde je problém tam nechat kroužit dva autobusy?


Nahoru
 Profil  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 13 lis 2019 16:21 
Prznitel češšššššštiny
Prznitel češšššššštiny
Uživatelský avatar

Příspěvky: 1542
Od: 07 dub 2006 09:03
Proti sobě stojí zájem na rychlém spojení (nové) Líšně a SO (potažmo nádraží Šimice) a obsluha sídliště Vinohrady, která prodlužuje JD pátečních linek. Občasný závlek na SO teď asi nemá smysl řešit, když je na spadnutí zahájení stavby na Tomkově náměstí.
S finálním uspořádáním linkového vedení může hodně zamávat postup výstavby VMO v této části, když se dá zprovoznění estakády nad majlontským ranžírem dá očekávat nárůst dopravy na Rokytově, Žarošické a Jedovnické. Co to udělá s propustností křižovatek, si asi každý lehce domyslí. Město se tváří, že se ho to netýká. Hlavně, že spolupráce s ŘSD podle primátorky výborná.


Nahoru
 Profil  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 13 lis 2019 16:19 

Příspěvky: 119
Od: 24 lis 2017 11:40
Robert píše:
A čeho tím zokružněním dosáhneš? To mi stále není jasné.


No, když pojedu od Dělňáku dostanu se na Prušáneckou a když z osady zrovna pojede 27, tak na Mutěnickou a dál. A taky větší využití trolejí, co tam už jsou a nepřidáváním dalšího busu.

[quote="PvvS"]Pod Hádama to bude napojený z maloměřic, ale i od Jedovnické, ale že by se mně nějaké přínosné využití nabízelo, nemůžu říct.


Nahoru
 Profil  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 13 lis 2019 16:11 
Uživatelský avatar

Příspěvky: 2308
Od: 05 úno 2007 18:12
Bydliště: Brno, Haškova
Tak já svou troškou k návrhům taky přispěji, jen jsem to dával na blog.

_________________________________
Mrtvole je naprosto fuk, kdo tu válku nakonec vyhraje! - Yossarian Yossarian

Připravovaný web o severním okolí Brna


Nahoru
 Profil  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 13 lis 2019 15:44 
Uživatelský avatar

Příspěvky: 8620
Od: 10 čer 2004 11:19
Pod Hádama to bude napojený z maloměřic..
Druhá věc je, jakou vytíženost bude mít zastávka Strnadova.. Pokud to občas sleduju, tak je to akorát pro IDS a pak je otázka ,jestli by nebylo jednodušší protáhnout 201 přes Elplovu a Horníkovu. Stačí se podívat, jak dopadla poslední linka, která okolo pošty vedla, tedy a-45. Je to sice blbý, ale jediná zastávka, která je jinak skoro k ničemu , tak rozhazuje linkový vedení pro celou oblast.

Jinak s tím prodloužením na pálavák je ideální cesta jak ji zabít.. Ze staré líšně / Jírovy to bude i s vyhlídkou dlouhý, k poliklinice na celodenní výlet. Tady by opravdu bylo nejlepší nechat x27 v provozu. A nebo jednu z linek 25/26 ukončit na pálaváku a t-27 protáhnout na Jírovu.


Nahoru
 Profil  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 13 lis 2019 15:35 

Příspěvky: 4642
Od: 27 úno 2010 07:40
Bydliště: Křepice
A čeho tím zokružněním dosáhneš? To mi stále není jasné.


Nahoru
 Profil  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 13 lis 2019 15:24 

Příspěvky: 119
Od: 24 lis 2017 11:40
No a 27 by přece jezdila taky, kdyby to bylo okružní (Osada>27>x27>Osada a třeba 28 naopak) bude to to stejné a v parciálech. Akorát v obou případech konečná jen na Osadě, což by mohl být problém s přestávkama a kapacitou..

Parcálů má být až až:) a na tento okruh jich tolik nepadne. 27 a x27 by byly 2 linky, ale každá z jedné strny, jen do půlky Vinohrad, kdyby byly propojené byla by to výhoda. Ale pravda, Hády, stejně jako Zbrojovka, můžou s linkovými úvahami ještě hodně zamávat.
Ten expres by jel z Mariánskýho na baterky, z Jírové na troleje, z Novolíšeňské na baterky/dobudovat troleje, z Prušánecké na troleje a z na nádraží, kde není moc místa na baterky/dobudovat troleje?


Nahoru
 Profil  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 13 lis 2019 15:04 

Příspěvky: 30
Od: 29 lis 2017 11:29
mnadenicek píše:
Občas píšu jak tatar, myslel jsem to u té polookružní varianty jako prodloužení 27 trolejbusu (parciálem dolů) na Dělňák...

Přijde mi škoda na tuto relaci plýtvat parciály, to už by se mi fakt líbily víc jako ten expres z Mariánskýho přes Jírovu a Růženin dvůr. Pokud je pro někoho problémem vyhlídková jízda na 78, tak ať klidně zůstane jak je teď a x27 samostatně taky jak teď. Realce Julec-Akátky se mi zdá zbytečná pro přímé spojení, notabene parciálem. Taky je pravda, že pokud zůstane x27 jak teď, tak se nabízí jí dát nějaké normální číslo a výhledově protáhnout z Pálaváku pod Hády, stejně tam má vyrůst sídliště a něco tam bude muset jezdit časem


Nahoru
 Profil  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 13 lis 2019 14:35 

Příspěvky: 4642
Od: 27 úno 2010 07:40
Bydliště: Křepice
Mně by se to líbilo naopak, v podstatě nějak takto:
x27 ve stávající podobě
55 v navržené podobě přes Dělňák, Bílou horu a Vlkovu
58 ve stávající podobě
78 přes Rokytku a Strnadovu


Nahoru
 Profil  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 13 lis 2019 14:21 

Příspěvky: 119
Od: 24 lis 2017 11:40
...akorát co tam s ním...kdyby šlo pohodlně přestoupit na konečné a bylo by kam odstavit vůz, třeba u polikliniky..


Nahoru
 Profil  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 13 lis 2019 13:52 

Příspěvky: 119
Od: 24 lis 2017 11:40
Občas píšu jak tatar, myslel jsem to u té polookružní varianty jako prodloužení 27 trolejbusu (parciálem dolů) na Dělňák...


Nahoru
 Profil  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 13 lis 2019 13:51 

Příspěvky: 4642
Od: 27 úno 2010 07:40
Bydliště: Křepice
Tak by stačila x27, jako je teď, ne?


Nahoru
 Profil  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 13 lis 2019 13:46 

Příspěvky: 119
Od: 24 lis 2017 11:40
No já mylel, kdyby tam ta 78 nejela přes ty Vinohrady, jak je teď nově v plánu. Mně jde o realci Julec-Vinohrady, Akátky mě zas tak netrápí:)


Nahoru
 Profil  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 13 lis 2019 13:35 

Příspěvky: 4642
Od: 27 úno 2010 07:40
Bydliště: Křepice
To propojení/protažení zpátky po 27 mě napadlo taky, ale podle mě není úplně důvod. Kdo přijede z Julcu na Pálavák a chce jet někam směr Akátky, může si přestoupit na 25/26. A kdo chce na Osadu, má možnost jet x27 opačným směrem.
K poliklinice momentálně nejezdí závlekem ani 82, a když jsem viděl, jak je tam zprzněné odbočení, tak asi natrvalo.


Nahoru
 Profil  
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 4998 ]  Přejít na stránku 1, 2, 3, 4, 5 ... 200  Další

Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 návštěvník


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Přejít na:  
Právě je 22 lis 2019 11:40
Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Fórum běží na systému phpBB
Pro BMHD.cz vytvořil mceza | © 2011-12 [mceza.com]