Diskuzní fórum MHD Brno
http://forum.bmhd.cz/

Trolejbusy 21Tr a 22Tr
http://forum.bmhd.cz/viewtopic.php?f=6&t=312
Stránka 2 z 84

Autor:  sominus [ 24 říj 2019 19:48 ]
Předmět příspěvku:  Re: Trolejbusy 21Tr a 22Tr

Vypsal jsem si z evidence: 3008 - ZF; 3014 - ZF; 3025 - ZF; 3028 - ZF; 3032 - ZF; 3047 - ?; 3051 - ?; 3055 - ?.

Autor:  sominus [ 24 říj 2019 16:11 ]
Předmět příspěvku:  Re: Trolejbusy 21Tr a 22Tr

3064 už jsem jel minulý týden. Ať to tedy zhrnu: odlišné nápravy: 3064 ZF+AC výzbroj (projeto), 3050 HNT2 (projeto) 3054 HNT1 (v dílnách) a 3058 AC výzbroj. Všechny ostatní tedy Rába?

Autor:  OndraS [ 24 říj 2019 14:52 ]
Předmět příspěvku:  Re: Trolejbusy 21Tr a 22Tr

Když já nevim, on je zvláštní vlastně každej, my to v dílnách bereme jako 64 prototypů :mrgreen:

Autor:  Alanis [ 24 říj 2019 07:57 ]
Předmět příspěvku:  Re: Trolejbusy 21Tr a 22Tr

Vzhledově je zajímavě odlišná 3064 s předními LED světly.

Autor:  sominus [ 23 říj 2019 21:49 ]
Předmět příspěvku:  Re: Trolejbusy 21Tr a 22Tr

S 3058 počítám a 3045 je už z tohoto hlediska obyčejná.

Autor:  Robert [ 23 říj 2019 21:04 ]
Předmět příspěvku:  Re: Trolejbusy 21Tr a 22Tr

Tak leda 3045 a 3058, ne?

Autor:  OndraS [ 23 říj 2019 20:57 ]
Předmět příspěvku:  Re: Trolejbusy 21Tr a 22Tr

Akusticky odlišných moc není. Vzhledově?

Autor:  sominus [ 23 říj 2019 14:38 ]
Předmět příspěvku:  Re: Trolejbusy 21Tr a 22Tr

Nu a které další nějak odlišné 21tr bych měl zkusit oba pátky odchytit?

Autor:  sominus [ 22 říj 2019 18:29 ]
Předmět příspěvku:  Re: Trolejbusy 21Tr a 22Tr

Tak ještě mám ten následující... No a nebo aspoň ty pražské T6?

Autor:  OndraS [ 22 říj 2019 17:34 ]
Předmět příspěvku:  Re: Trolejbusy 21Tr a 22Tr

To asi ne, je v dílnách na vyztužení rámu kastle (to se teď děje na více vozech).

Autor:  sominus [ 20 říj 2019 22:42 ]
Předmět příspěvku:  Re: Trolejbusy 21Tr a 22Tr

Výtečně, snad se v pátek odpoledne objeví na lince.

Autor:  OndraS [ 20 říj 2019 22:31 ]
Předmět příspěvku:  Re: Trolejbusy 21Tr a 22Tr

Sominus: myslím že největší akustický zážitek je "nulková" HNT na 3054.

Autor:  Radek Havlík [ 20 říj 2019 15:46 ]
Předmět příspěvku:  Re: Trolejbusy 21Tr a 22Tr

3001 se poflakuje ve Slatině.

Autor:  sominus [ 20 říj 2019 13:28 ]
Předmět příspěvku:  Re: Trolejbusy 21Tr a 22Tr

Když už jsme u těch náprav, který další 21Tr vyjma 3050 a 3064 mají ještě jinou nápravu, ať vím na které se mám v pátek zaměřit?

Autor:  sominus [ 18 říj 2019 22:38 ]
Předmět příspěvku:  Re: Trolejbusy 21Tr a 22Tr

Zvukově mě to přišlo skoro stejný jako Rába, čekal jsem že tam bude natolik výrazný rozdíl zvuku jako Rába vs. HN2 u 14Tr/15Tr. Dost mě překvapil zvuk nápravy ZF u 3064 - jako Solaris. Snad příští pátek chytnu 3058 ať můžu nahrát AC výzbroj + Rába.

Autor:  OndraS [ 18 říj 2019 22:33 ]
Předmět příspěvku:  Re: Trolejbusy 21Tr a 22Tr

Druhá, novější varianta HNT. Zkrátka starej krám :)

Autor:  sominus [ 18 říj 2019 21:29 ]
Předmět příspěvku:  Re: Trolejbusy 21Tr a 22Tr

Jakou nápravu má 3050?

Autor:  Cracatit [ 10 říj 2019 14:19 ]
Předmět příspěvku:  Re: Trolejbusy 21Tr a 22Tr

Tak snad se mouchy vychytají v trajflu i v textu aktuality o trajflech. V té poslední aktualitě je pěkný překlep: "vázbrojí"

Autor:  Janatak [ 10 říj 2019 13:45 ]
Předmět příspěvku:  Re: Trolejbusy 21Tr a 22Tr

Nějakou dobu se po komínském rajónu, v rámci vychytání blech z kožichu, pohybuje slatinská 3027.

Dnes na kurzu 036 15.

Příloha:
DSC_1785.JPG

Autor:  Janatak [ 04 říj 2019 21:13 ]
Předmět příspěvku:  Re: Trolejbusy 21Tr a 22Tr

V každém případě, ať se bude jednat o VP/GO/"SO plus", stejně to bude stát a padat na stavu kastle a rámu. Takže ta 3033 ještě zdaleka nemusí být jediná vyřazená. Na komínském dvorku se mimo 3005 pořád ještě válí rok a měsíc odstavená 3037, 3041 a další dojíždějí kilometry.

To bude ještě docela legrace tohle všechno DVA roky (!!) udržet při životě.

Autor:  OndraS [ 04 říj 2019 19:19 ]
Předmět příspěvku:  Re: Trolejbusy 21Tr a 22Tr

Tak bylo rozhodnuto - generálky 21/22Tr byly definitivně ZASTAVENY. Posledním dokompletovaným vozem je tedy 3058, a ještě bude pravděpodobně doskládána 3030, která se nachází ve fázi vyvařené kastle v ÚD.
Nyní bude třeba vozidla udržet ve stavu, v jakém jsou, nejméně 2 roky (pak by měla být dodána aspoň nová sóla). Za tímto účelem se stanovil nový terminus technicus, totiž "SO plus". Bude to probíhat tak, že všechny vozy, které najedou km do VP, (nebo podle aktuálního stavu), již VP neprojdou a budou opraveny v rámci rozšířené střední prohlídky. Za tímto účelem se uvažuje provadění těch více "heavy" oprav v ÚD Medlanky a znovuotevřené TÚ v Husovicích, v Komíně se uvažuje pouze provadění oprav nevyžadujích tolik vyvařovaní, tzn. prakticky SO vozů, které prošly VP v posledních dejmetomu max. 4 letech.
Prakticky to znamená mimojiné i vytažení "zapomenutých" vozů z komínských kopřiv a jejich zprovoznění právě v rozmezí SO plus, přičemž první takový pokus proběhne na atypické 3057.
Pozor, v úvaze je i znovuzprovoznění vyřazené 3275 a na vyřazení navržené 3276.

Celá tato anabáze má ve výsledku, co se dá dělat, jednu již jistou mrtvolu, a tou je 3033. Ta je ve fázi opískované karoserie, jejíž stav je mimořádně špatný, takže smůla.

V nevyřčeném kontextu to asi znamená i konec vozu 3029, kde doteď existovala malá čistě teoretická šance na opravu pomocí "přeskládání" do jiné kastle.

Otázka ještě zůstává, zdali bude tedy vznikat retro 21 a 22Tr, protože na dvoře v Komíně se jakoby nenápadně povaluje 3005... například....

Autor:  OndraS [ 25 zář 2019 11:49 ]
Předmět příspěvku:  Re: Trolejbusy 21Tr a 22Tr

3001 - 3003 byly do Komína zpět převedeny, skutečně kvůli vysokému správkovému stavu vozidel a stále nejasné budoucnosti dalších GO; zapůjčena je tu 3016, ale jedná se o zápůjčku z důvodu zkoušky po opravě měniče, není tu nuceně.
3029 stále existuje, a to stále ve stavu, jak byla dotažena po nehodě. Stojí zastrčená za trolejbusovou halou ve Slatině.
Existuje dokonce i torzo pardubického vozu 385 bez přední části, schováno v tunelu v Komíně spolu s 3286.

Autor:  Lukáš S. [ 25 zář 2019 08:35 ]
Předmět příspěvku:  Re: Trolejbusy 21Tr a 22Tr

Aktuální stav odstavených 21Tr: 3001,3005,3027,3041,3053,3060 (koroze karoserie) a možná už i další.
Na základě tohoto stavu se v Komíně objevily vozy 3002 a 3003. Jsou zde pouze zapůjčeny a nebo převedeny?
Jinak nikde jsem si nevšiml 3029. Ještě to existuje nebo už je sešrotovaný?
Díky za případnou odpověď.

Autor:  MKzB [ 11 zář 2019 13:22 ]
Předmět příspěvku:  Re: Trolejbusy 21Tr a 22Tr

Příspěvěk neříká v podstatě nic.
Možnosti jsou tři:
1. Brňáci si přijeli do Pardubic pro ND získané z odstaveného vozu, protože ND pro 21Tr začínají být nedostatkové zboží.
2. Brno koupí celý tento trolejbus na ND, případně jako náhradu za nabouraný vůz 3029.
3. Koupě a zařazení do provozu - prakticky nereálné.
V luftu je sice výběrko na nové trolejbusy. Ale než bude vypsáno a než dojde k jejich dodání, tak uplyne další rok, nebo spíš dva. A do té doby se musí s něčím jezdit, stávající vozopark se musí dál udržovat. Až bude na 100% jistý vítěz, tak se dají někteří kandidáti na vyřazení udržovat v provozu flikováním.

Autor:  Kewin [ 11 zář 2019 13:00 ]
Předmět příspěvku:  Re: Trolejbusy 21Tr a 22Tr

Na Fb se objevila informace, že by do Brna měla přijet další pardubická 21Tr. Víte někdo o tom něco víc?

https://www.facebook.com/14315139804545 ... 253088998/

Stránka 2 z 84 Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
http://www.phpbb.com/