Diskuzní fórum MHD Brno http://forum.bmhd.cz/ |
|
Trolejbusy 21Tr a 22Tr http://forum.bmhd.cz/viewtopic.php?f=6&t=312 |
Stránka 88 z 88 |
Autor: | Verusha [ 04 úno 2006 00:27 ] |
Předmět příspěvku: | |
PvvS - tam sme to zlomili úplně na doraz , měch úpěl, podlaha skřípala a bohužel úhloměr jsem s sebou neměl. Měli jsme dost práci se od tam vůbec dostat, naštestí obvod pro zlomení kloubu má pojistku a tu kolega vyndal, takže šlo couvat. Jinak obvod funguje tak, že při couvání umožňuje pohyb vozu do té doby, než to v kabině začne varovně vřískat na základě signálu z potenciometru v kloubu. V takovém případě se okamžitě aktivuje staniční brzda a odpadne pouze po zadání jízdy směrem vpřed. |
Autor: | PvvS [ 04 úno 2006 00:22 ] |
Předmět příspěvku: | |
kolik to bylo ve slapkach ? |
Autor: | Verusha [ 04 úno 2006 00:22 ] |
Předmět příspěvku: | |
Ten náčrtek má jednu nevýhodu - jedná se o náčrtek 22TrG, která má zcela jinak řešený kloub a snad i vyobrazený úhel by možná zvládla. Hubner by tohle nedal, čtu tam něco jako 42 stupňů - to už by to v kabině řidiče pískalo a blikalo o sto šest. |
Autor: | Mauricio [ 03 úno 2006 23:32 ] |
Předmět příspěvku: | |
jaký je maximální úhel a další takový věci otočení kloubu nebo jak to nazvat u 22Tr? jediný co sem našle je toto a jak na potvoru zrovna tyto údaje ani při zvětšení nepřečtu |
Autor: | FD [ 01 úno 2006 15:33 ] |
Předmět příspěvku: | |
Verusha píše: Fixi - přesně tak, včera už po druhé hodině od nás odjela s Buse. To sned ne!! chudák má odlíbená METRA ![]() |
Autor: | Verusha [ 01 úno 2006 15:31 ] |
Předmět příspěvku: | |
Fixi - přesně tak, včera už po druhé hodině od nás odjela s Buse. |
Autor: | Fixi [ 30 led 2006 16:09 ] |
Předmět příspěvku: | |
Takže byla 3260 dnes naposled venku v původním? |
Autor: | Verusha [ 30 led 2006 15:56 ] |
Předmět příspěvku: | |
A hlavně jsou vidět spodní řádky, což u Buse ve střeše není ani z dvacetimetrové vzdálenosti a už vůbec ne když vůz stojí v zastávce a člověk je metr od něho. Podobný problém je (byl) i na krabicoidních 14Tr 3252 - 3266 -> při pohledu řádově pět metrů před vozem už člověk vidí jenom horní půlku transp. Ostatně zítra to budeme řešit na 3260 u příležitosti monzáže Buse panelů. O přístupu k panelu to ani tak moc není. On to ten dobře přístupný boční panel už moc nespasí, když do zadního se leze jak do tanku a pro přístup k přednímu je nutno rozdělat půlku kabiny řidiče ![]() |
Autor: | adam_r [ 30 led 2006 12:20 ] |
Předmět příspěvku: | |
Izzy píše: Pokud vim tak Buse ve strese meli prvni vozitka 21/22Tr...stejne tak jako vyklopna okna misto posuvnych...ale co bych si tipnul ja je snazsi pristup a udrzba...viz panely v kotasovinach ktery se od vozu K2R03-P(krom 1040),T3RF odstehovaly do interieru...
Krome toho je ten panel niz => je na nej lepe videt. |
Autor: | Izzy [ 30 led 2006 00:30 ] |
Předmět příspěvku: | |
Pokud vim tak Buse ve strese meli prvni vozitka 21/22Tr...stejne tak jako vyklopna okna misto posuvnych...ale co bych si tipnul ja je snazsi pristup a udrzba...viz panely v kotasovinach ktery se od vozu K2R03-P(krom 1040),T3RF odstehovaly do interieru... |
Autor: | Eda [ 29 led 2006 22:31 ] |
Předmět příspěvku: | |
tak tedy k trajfum: proc vlastne v Brne je bocni BUSE na 21/22Tr v prostoru pro cestujici? v nekterych jinych mestech to maji jeste vys nad okny... |
Autor: | PvvS [ 29 led 2006 22:20 ] |
Předmět příspěvku: | |
venujte se tematu o trolejbusech , reklamy se muzou resit jinde |
Autor: | Eda [ 29 led 2006 22:19 ] |
Předmět příspěvku: | |
ale kacena ma o hafo vetsi plochu na kterou se toho vic vejde...ale je fakt ze nektery reklamy by se "vesly" i na K2 |
Autor: | Verusha [ 29 led 2006 21:53 ] |
Předmět příspěvku: | |
Jediná reklama, která se kdy na 21Tr v Brně vyskytla, byl asi před čtyřmi lety nějakej předvolební ksicht politika s nějakýma žvástama. Jednalo se o banner velikosti asi 1 x 0, 75 metru a byl asi na dvou třech vozech v místě cca uprostřed kastle pod okny na straně řidiče. |
Autor: | ds [ 29 led 2006 19:07 ] |
Předmět příspěvku: | |
myslím, že pokud by o to zákazník měl zájem, je DP v podstatě jedno jestli reklama na 14Tr nebo 21Tr. Pokud už ale někdo chce reklamu na nekolejovém vozidle, vybírá si obvykle autobus, protože u něj lze využít celou plochu včetně skel (drážní zákon to neumožňuje). V Jihlavě je doprava na trolejbusech rozšířená proto, že nemají tramvaje, kterým by zákazníci dali přednost. I když vhledem k rozdílu v ceně se jim docela divím a čemu se divím ještě víc, je obliba KT8 na reklamu. Taková K2 udělá stejnou parádu, uvidí ji víc lidí a je to výrazně levnější. |
Autor: | Mauricio [ 29 led 2006 18:40 ] |
Předmět příspěvku: | |
Filip Daněk píše: Proč DPMB nenabízí možnost reklamy i na vozech 21Tr?? Docela mě to zajímá V Jihlavě atd je to běžné
asi proto, že obecně reklama na trajfech není tak žádaná |
Autor: | FD [ 29 led 2006 18:33 ] |
Předmět příspěvku: | |
Proč DPMB nenabízí možnost reklamy i na vozech 21Tr?? Docela mě to zajímá V Jihlavě atd je to běžné |
Autor: | PvvS [ 29 led 2006 18:13 ] |
Předmět příspěvku: | Trolejbusy 21Tr a 22Tr |
Na zadost Verushy :) |
Stránka 88 z 88 | Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ] |
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group http://www.phpbb.com/ |