Diskuzní fórum MHD Brno
http://forum.bmhd.cz/

Trolejbusy 21Tr a 22Tr
http://forum.bmhd.cz/viewtopic.php?f=6&t=312
Stránka 83 z 83

Autor:  Verusha [ 08 úno 2006 15:51 ]
Předmět příspěvku: 

Po poměrně vážné nehodě je 3603. Stalo se včera v "odbočení" do smyčky "Chirana" směrem od Osové. řidič (dle mého zcela hrubě) nepřizpůsobil jízdu stavu vozovky, dostal smyk a oběma zadními nápravami se doklouzal až do sloupu veřejného osvětlení, o který se trolejbus opřel v místě okna za druhými dveřmi. Jedno zranění, destrukce (výrazné prohnutí) bočnice, okna, trochu interiéru a ulomení a zničení krytu schrány trakční tlumivky a částečně i samotné schrány. Jedná se zatím o nejvážnější nehodu typu 22Tr v Brně, doposud se to naštěstí omezilo jen na drobnou plechařinu případně očesání nějaké lišty či ťuknutí nárazníku. I tentokrát trolejbus dojel do vozovny po svých.

Autor:  Verusha [ 04 úno 2006 00:27 ]
Předmět příspěvku: 

PvvS - tam sme to zlomili úplně na doraz , měch úpěl, podlaha skřípala a bohužel úhloměr jsem s sebou neměl. Měli jsme dost práci se od tam vůbec dostat, naštestí obvod pro zlomení kloubu má pojistku a tu kolega vyndal, takže šlo couvat. Jinak obvod funguje tak, že při couvání umožňuje pohyb vozu do té doby, než to v kabině začne varovně vřískat na základě signálu z potenciometru v kloubu. V takovém případě se okamžitě aktivuje staniční brzda a odpadne pouze po zadání jízdy směrem vpřed.

Autor:  PvvS [ 04 úno 2006 00:22 ]
Předmět příspěvku: 

kolik to bylo ve slapkach ?

Autor:  Verusha [ 04 úno 2006 00:22 ]
Předmět příspěvku: 

Ten náčrtek má jednu nevýhodu - jedná se o náčrtek 22TrG, která má zcela jinak řešený kloub a snad i vyobrazený úhel by možná zvládla. Hubner by tohle nedal, čtu tam něco jako 42 stupňů - to už by to v kabině řidiče pískalo a blikalo o sto šest.

Autor:  Mauricio [ 03 úno 2006 23:32 ]
Předmět příspěvku: 

jaký je maximální úhel a další takový věci otočení kloubu nebo jak to nazvat u 22Tr?
jediný co sem našle je toto a jak na potvoru zrovna tyto údaje ani při zvětšení nepřečtu

Autor:  FD [ 01 úno 2006 15:33 ]
Předmět příspěvku: 

Verusha píše:
Fixi - přesně tak, včera už po druhé hodině od nás odjela s Buse.
To sned ne!! chudák má odlíbená METRA :cry:

Autor:  Verusha [ 01 úno 2006 15:31 ]
Předmět příspěvku: 

Fixi - přesně tak, včera už po druhé hodině od nás odjela s Buse.

Autor:  Fixi [ 30 led 2006 16:09 ]
Předmět příspěvku: 

Takže byla 3260 dnes naposled venku v původním?

Autor:  Verusha [ 30 led 2006 15:56 ]
Předmět příspěvku: 

A hlavně jsou vidět spodní řádky, což u Buse ve střeše není ani z dvacetimetrové vzdálenosti a už vůbec ne když vůz stojí v zastávce a člověk je metr od něho. Podobný problém je (byl) i na krabicoidních 14Tr 3252 - 3266 -> při pohledu řádově pět metrů před vozem už člověk vidí jenom horní půlku transp. Ostatně zítra to budeme řešit na 3260 u příležitosti monzáže Buse panelů.
O přístupu k panelu to ani tak moc není. On to ten dobře přístupný boční panel už moc nespasí, když do zadního se leze jak do tanku a pro přístup k přednímu je nutno rozdělat půlku kabiny řidiče ](*,)

Autor:  adam_r [ 30 led 2006 12:20 ]
Předmět příspěvku: 

Izzy píše:
Pokud vim tak Buse ve strese meli prvni vozitka 21/22Tr...stejne tak jako vyklopna okna misto posuvnych...ale co bych si tipnul ja je snazsi pristup a udrzba...viz panely v kotasovinach ktery se od vozu K2R03-P(krom 1040),T3RF odstehovaly do interieru...

Krome toho je ten panel niz => je na nej lepe videt.

Autor:  Izzy [ 30 led 2006 00:30 ]
Předmět příspěvku: 

Pokud vim tak Buse ve strese meli prvni vozitka 21/22Tr...stejne tak jako vyklopna okna misto posuvnych...ale co bych si tipnul ja je snazsi pristup a udrzba...viz panely v kotasovinach ktery se od vozu K2R03-P(krom 1040),T3RF odstehovaly do interieru...

Autor:  Eda [ 29 led 2006 22:31 ]
Předmět příspěvku: 

tak tedy k trajfum: proc vlastne v Brne je bocni BUSE na 21/22Tr v prostoru pro cestujici? v nekterych jinych mestech to maji jeste vys nad okny...

Autor:  PvvS [ 29 led 2006 22:20 ]
Předmět příspěvku: 

venujte se tematu o trolejbusech , reklamy se muzou resit jinde

Autor:  Eda [ 29 led 2006 22:19 ]
Předmět příspěvku: 

ale kacena ma o hafo vetsi plochu na kterou se toho vic vejde...ale je fakt ze nektery reklamy by se "vesly" i na K2

Autor:  Verusha [ 29 led 2006 21:53 ]
Předmět příspěvku: 

Jediná reklama, která se kdy na 21Tr v Brně vyskytla, byl asi před čtyřmi lety nějakej předvolební ksicht politika s nějakýma žvástama. Jednalo se o banner velikosti asi 1 x 0, 75 metru a byl asi na dvou třech vozech v místě cca uprostřed kastle pod okny na straně řidiče.

Autor:  ds [ 29 led 2006 19:07 ]
Předmět příspěvku: 

myslím, že pokud by o to zákazník měl zájem, je DP v podstatě jedno jestli reklama na 14Tr nebo 21Tr.
Pokud už ale někdo chce reklamu na nekolejovém vozidle, vybírá si obvykle autobus, protože u něj lze využít celou plochu včetně skel (drážní zákon to neumožňuje).
V Jihlavě je doprava na trolejbusech rozšířená proto, že nemají tramvaje, kterým by zákazníci dali přednost. I když vhledem k rozdílu v ceně se jim docela divím a čemu se divím ještě víc, je obliba KT8 na reklamu. Taková K2 udělá stejnou parádu, uvidí ji víc lidí a je to výrazně levnější.

Autor:  Mauricio [ 29 led 2006 18:40 ]
Předmět příspěvku: 

Filip Daněk píše:
Proč DPMB nenabízí možnost reklamy i na vozech 21Tr?? Docela mě to zajímá V Jihlavě atd je to běžné

asi proto, že obecně reklama na trajfech není tak žádaná

Autor:  FD [ 29 led 2006 18:33 ]
Předmět příspěvku: 

Proč DPMB nenabízí možnost reklamy i na vozech 21Tr?? Docela mě to zajímá V Jihlavě atd je to běžné

Autor:  PvvS [ 29 led 2006 18:13 ]
Předmět příspěvku:  Trolejbusy 21Tr a 22Tr

Na zadost Verushy :)

Stránka 83 z 83 Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
http://www.phpbb.com/