Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 2085 ]  Přejít na stránku Předchozí  1 ... 80, 81, 82, 83, 84  Další
Autor Zpráva
PříspěvekNapsal: 09 úno 2006 17:09 
Dle tachografu jel údajně 40km/h. Srovnej se situací v dané křižovatce a s povětrnostními podmínkami.


Nahoru
  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 09 úno 2006 16:25 

Příspěvky: 888
Od: 21 led 2006 12:26
Verusha píše:
A zde celková zdařilá kompozice detailů:

nádhera, jako novej, ... :wink:


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 09 úno 2006 16:15 
A zde celková zdařilá kompozice detailů:


Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.


Nahoru
  
 
PříspěvekNapsal: 09 úno 2006 16:14 
Vůbec to není prohnutý:


Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.


Nahoru
  
 
PříspěvekNapsal: 09 úno 2006 16:13 
Schrána jako nová:


Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.


Nahoru
  
 
PříspěvekNapsal: 09 úno 2006 16:12 
ještě hezčí skleněný Altro:


Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.


Nahoru
  
 
PříspěvekNapsal: 09 úno 2006 16:11 
krásnej deklík:


Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.


Nahoru
  
 
PříspěvekNapsal: 09 úno 2006 16:11 
Jináč jsem teda vyfotil 3603. Bohužel nevím jak se vlkládá víc fotek do jednoho příspěvku, takže postupně, no:


Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.


Nahoru
  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 09 úno 2006 16:09 

Příspěvky: 9211
Od: 15 led 2005 23:41
Verusha píše:
Mauricio - máš smůlu, nakonec mi teda vydechl foťák - jediné, co jsem stačil z 22TrG vyfotit, je detail precizně přilepeného onka. Upozorňuji, že neopatrným klepnutím do kteréhkoliv skla na voze by toto mohlo vypadnout :mrgreen:

to stačí, to sem potřeboval...ďik moc


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 09 úno 2006 16:05 
Mauricio - máš smůlu, nakonec mi teda vydechl foťák - jediné, co jsem stačil z 22TrG vyfotit, je detail precizně přilepeného onka. Upozorňuji, že neopatrným klepnutím do kteréhkoliv skla na voze by toto mohlo vypadnout :mrgreen:


Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.


Nahoru
  
 
PříspěvekNapsal: 09 úno 2006 00:04 
Mňo jo, při mý skleróze na to stejně zapomenu beztak


Nahoru
  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 08 úno 2006 23:21 

Příspěvky: 9211
Od: 15 led 2005 23:41
Verusha píše:
Tak v případě 22TrG asi bude ohledně focení smůla - hned vedle ní stojí totiž odstavená 3508 (prasklý nosník nápravy). Jedině snad detaily, no uvidim kolik bude zítra na focení času.

stačí detaily, celek je dot profocenej u PvvS


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 08 úno 2006 23:19 
Tak v případě 22TrG asi bude ohledně focení smůla - hned vedle ní stojí totiž odstavená 3508 (prasklý nosník nápravy). Jedině snad detaily, no uvidim kolik bude zítra na focení času.


Nahoru
  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 08 úno 2006 23:14 

Příspěvky: 9211
Od: 15 led 2005 23:41
Verusha píše:
- budou zejtra, když si nezapomenu vzít do práce foťák. Nafotim taky asi zase jednou nějaký fotky jen tak

nezapomeň na 22TrG, víš, jak sem ti říkal o detailu uchycení oken do kastle a jednotlivých schrán :)


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 08 úno 2006 23:12 
- budou zejtra, když si nezapomenu vzít do práce foťák. Nafotim taky asi zase jednou nějaký fotky jen tak


Nahoru
  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 08 úno 2006 18:11 

Příspěvky: 888
Od: 21 led 2006 12:26
Verusha píše:
Po poměrně vážné nehodě je 3603. Stalo se včera v "odbočení" do smyčky "Chirana" směrem od Osové. řidič (dle mého zcela hrubě) nepřizpůsobil jízdu stavu vozovky, dostal smyk a oběma zadními nápravami se doklouzal až do sloupu veřejného osvětlení, o který se trolejbus opřel v místě okna za druhými dveřmi. Jedno zranění, destrukce (výrazné prohnutí) bočnice, okna, trochu interiéru a ulomení a zničení krytu schrány trakční tlumivky a částečně i samotné schrány. Jedná se zatím o nejvážnější nehodu typu 22Tr v Brně, doposud se to naštěstí omezilo jen na drobnou plechařinu případně očesání nějaké lišty či ťuknutí nárazníku. I tentokrát trolejbus dojel do vozovny po svých.

nějaký fotky, nejsou? :?: 8-)


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 08 úno 2006 15:51 
Po poměrně vážné nehodě je 3603. Stalo se včera v "odbočení" do smyčky "Chirana" směrem od Osové. řidič (dle mého zcela hrubě) nepřizpůsobil jízdu stavu vozovky, dostal smyk a oběma zadními nápravami se doklouzal až do sloupu veřejného osvětlení, o který se trolejbus opřel v místě okna za druhými dveřmi. Jedno zranění, destrukce (výrazné prohnutí) bočnice, okna, trochu interiéru a ulomení a zničení krytu schrány trakční tlumivky a částečně i samotné schrány. Jedná se zatím o nejvážnější nehodu typu 22Tr v Brně, doposud se to naštěstí omezilo jen na drobnou plechařinu případně očesání nějaké lišty či ťuknutí nárazníku. I tentokrát trolejbus dojel do vozovny po svých.


Nahoru
  
 
PříspěvekNapsal: 04 úno 2006 00:27 
PvvS - tam sme to zlomili úplně na doraz , měch úpěl, podlaha skřípala a bohužel úhloměr jsem s sebou neměl. Měli jsme dost práci se od tam vůbec dostat, naštestí obvod pro zlomení kloubu má pojistku a tu kolega vyndal, takže šlo couvat. Jinak obvod funguje tak, že při couvání umožňuje pohyb vozu do té doby, než to v kabině začne varovně vřískat na základě signálu z potenciometru v kloubu. V takovém případě se okamžitě aktivuje staniční brzda a odpadne pouze po zadání jízdy směrem vpřed.


Nahoru
  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 04 úno 2006 00:22 
Uživatelský avatar

Příspěvky: 8642
Od: 10 čer 2004 11:19
kolik to bylo ve slapkach ?


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 04 úno 2006 00:22 
Ten náčrtek má jednu nevýhodu - jedná se o náčrtek 22TrG, která má zcela jinak řešený kloub a snad i vyobrazený úhel by možná zvládla. Hubner by tohle nedal, čtu tam něco jako 42 stupňů - to už by to v kabině řidiče pískalo a blikalo o sto šest.


Nahoru
  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 03 úno 2006 23:32 

Příspěvky: 9211
Od: 15 led 2005 23:41
jaký je maximální úhel a další takový věci otočení kloubu nebo jak to nazvat u 22Tr?
jediný co sem našle je toto a jak na potvoru zrovna tyto údaje ani při zvětšení nepřečtu


Nahoru
 Profil  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 01 úno 2006 15:33 
Uživatelský avatar

Příspěvky: 1743
Od: 05 lis 2005 19:50
Verusha píše:
Fixi - přesně tak, včera už po druhé hodině od nás odjela s Buse.
To sned ne!! chudák má odlíbená METRA :cry:


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 01 úno 2006 15:31 
Fixi - přesně tak, včera už po druhé hodině od nás odjela s Buse.


Nahoru
  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 30 led 2006 16:09 
Uživatelský avatar

Příspěvky: 3059
Od: 15 čer 2004 08:24
Takže byla 3260 dnes naposled venku v původním?


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 30 led 2006 15:56 
A hlavně jsou vidět spodní řádky, což u Buse ve střeše není ani z dvacetimetrové vzdálenosti a už vůbec ne když vůz stojí v zastávce a člověk je metr od něho. Podobný problém je (byl) i na krabicoidních 14Tr 3252 - 3266 -> při pohledu řádově pět metrů před vozem už člověk vidí jenom horní půlku transp. Ostatně zítra to budeme řešit na 3260 u příležitosti monzáže Buse panelů.
O přístupu k panelu to ani tak moc není. On to ten dobře přístupný boční panel už moc nespasí, když do zadního se leze jak do tanku a pro přístup k přednímu je nutno rozdělat půlku kabiny řidiče ](*,)


Nahoru
  
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 2085 ]  Přejít na stránku Předchozí  1 ... 80, 81, 82, 83, 84  Další

Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 návštěvník


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Přejít na:  
Právě je 22 led 2020 03:25
Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Fórum běží na systému phpBB
Pro BMHD.cz vytvořil mceza | © 2011-12 [mceza.com]