Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 2085 ]  Přejít na stránku Předchozí  1 ... 79, 80, 81, 82, 83, 84  Další
Autor Zpráva
Offline
PříspěvekNapsal: 06 dub 2006 16:49 
Uživatelský avatar

Příspěvky: 3059
Od: 15 čer 2004 08:24
Verusha píše:
Pravděpodobně dlouhodoběji odstavena 3606, což bylo okamžitě poživačně využito k bezmezné kanibalizaci, která je nám v Komíně tak blízká...
3017 s čerpadlem z 3021 v provozu, 3021 rovněž kanibalizace.
3016 odstavena, vadný trakční motor.
3277 propadlé papíry.
Ať žije TD!

TD?? Jak mohou propadnout papíry eMku?


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 06 dub 2006 16:30 
Pravděpodobně dlouhodoběji odstavena 3606, což bylo okamžitě poživačně využito k bezmezné kanibalizaci, která je nám v Komíně tak blízká...
3017 s čerpadlem z 3021 v provozu, 3021 rovněž kanibalizace.
3016 odstavena, vadný trakční motor.
3277 propadlé papíry.
Ať žije TD!


Nahoru
  
 
PříspěvekNapsal: 24 bře 2006 00:54 
V rámci (v komíně prováděné) SP dostává slatinská 3027 kompletně nové oplechování pravé bočnice.
3603 po SP a opravě bočnice po nehodě hotova, příští týden by měla být již zase v provozu, takže opět po delším čase provoz 22Tr v plném počtu.
Na neurčitý čas odstavena 3017 pro závadu na hlavním čerpadle serva.


Nahoru
  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 10 bře 2006 00:56 
Uživatelský avatar

Příspěvky: 1378
Od: 26 úno 2005 04:51
Bydliště: Brno soukromně / Ostrava studijně
Je to vsechno o politice pac treba Siemens by po prevzeti CKD byl schopny vyrabet KT8N ale za tak vysokou cenu aby bylo zvihodneno Combino...holt politika je politika...ale mozna treba zatlacit a k serii ctyr 25Tr vyhodne jednu 22TrAC a zavazat se k odberu dalsich 25Tr...


Nahoru
 Profil  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 09 bře 2006 21:10 
Uživatelský avatar

Příspěvky: 8642
Od: 10 čer 2004 11:19
prodej jedne 22TrAC se rovna neprodani jedne 25Tr

lepsi malo jak hodne ? :-k


Nahoru
 Profil  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 09 bře 2006 21:04 
Uživatelský avatar

Příspěvky: 3059
Od: 15 čer 2004 08:24
Verusha píše:
..levnějc... a to je právě ten problém, proč už to teď Škodovka nechce prodat
:mrgreen:


není lepší málo než nic? :roll:


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 09 bře 2006 16:23 
..levnějc... a to je právě ten problém, proč už to teď Škodovka nechce prodat
:mrgreen:


Nahoru
  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 09 bře 2006 01:38 
Uživatelský avatar

Příspěvky: 1378
Od: 26 úno 2005 04:51
Bydliště: Brno soukromně / Ostrava studijně
Popravde by nebylo spatny mit 8 atypickych DC 22Tr a 2 atypicky AC 22Tr...pokud na dp nejsou uplni blbci preci jen muzou mit dva novy velkokapacitni trajfy a snad i mozna levnejc nez dve 25Tr...


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 08 bře 2006 23:46 
Okna jsou rovněž nepoužitelný, jsou to atypický Thoraxy. No aspoň nedá moc práce je demontovat, držej silou vůle. Ohledně případného zprovoznění jsem nepřišel na nic, co by se nedalo obstarat. Nápravy, kloub, silový bloky, stykače, tlumivky, vzduchařina, dveřní pohony, regulátor, servo, kompresor, sběrače, okna, topení...všechno je, prakticky by se prostě vyrobil novej trolejbus na základě skeletu. Jenom na to mít a) chuť začít b) chuť dokončit c) kapacity dílen d) lidi e) peníze :mrgreen: Ostatně už tu dávno mohlo stát bok po boku kloubový ÁCéčko a klíďo se mu mohl vyrobit bratříček.


Nahoru
  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 08 bře 2006 21:46 
Uživatelský avatar

Příspěvky: 8642
Od: 10 čer 2004 11:19
jenom kola a osy . nic vic .


Nahoru
 Profil  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 08 bře 2006 21:45 

Příspěvky: 9211
Od: 15 led 2005 23:41
PvvS píše:
sedadla sou atypy, napravy jsou nepouzitelny, vyzbroj to nema, dverni pohony sou jiny, takze tak maximalne okna.

to nápravy ani nemá, ne? semměl dojem že tam jsou zbytky nějakých co někde našli, prostě jen aby to jelo


Nahoru
 Profil  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 08 bře 2006 21:41 
Uživatelský avatar

Příspěvky: 8642
Od: 10 čer 2004 11:19
sedadla sou atypy, napravy jsou nepouzitelny, vyzbroj to nema, dverni pohony sou jiny, takze tak maximalne okna.


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 08 bře 2006 21:32 
Myslím si že ta 22TrG bud stát na svém místě ještě tk 3 roky,pak bude stát před vozovnou dalších 5 let a akorát v 21 letech půjd do šrotu,a tak se vlastně dožije zhruba stejně jak vozy 3193-3200 (plánuje se odstavení nejdříve příští rok),ale nebude mít téměř nic najeto.Myslím si tedy,že skončí na náhr.díly pro 22Tr,i když tam toho moc není (sedadla určitě půjdou do 14Tr,a zbytek je nekvalitní materiál z 90.let min.stol. :-?


Nahoru
  
 
PříspěvekNapsal: 08 bře 2006 15:48 
Stojí stále na "svém" místě. Od střechy vozu po strop vozovny je ještě tak odhadem tři čtyři metry místa, takže prachu se tam vejde ještě dost :mrgreen: Já osobně bych ten vůz radši viděl dole na dílně, jak se zprovozňuje, nebo v nějakým muzeu aspoň jako statický exponát. Obojí se mi zdá čím dál tím více nepravděpodobné.


Nahoru
  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 08 bře 2006 00:08 

Příspěvky: 2213
Od: 01 úno 2006 10:39
Bydliště: Brno
a co 22trG ?? stale nic?


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 07 bře 2006 21:37 
Tos možná měl na uších sluchátka a v nich nějaký decibely muziky, jinak si to nedovedu vysvětlit. jediný neskřípající vůz je ten co stojí a je vypnutej :mrgreen:


Nahoru
  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 07 bře 2006 00:37 
Uživatelský avatar

Příspěvky: 1378
Od: 26 úno 2005 04:51
Bydliště: Brno soukromně / Ostrava studijně
Musim pochvalit udrzbu pac dnesni jizda 3006 byla neco uplne novyho a zadny ze znamych skripajicich zvuku u 21Tr nebyl slyset takze gratulace ze s takovym vymyslem lze provest neco takovyho :applause:


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 02 bře 2006 17:17 
Tak 3603 se nám opravuje. Po uvolnění kapacit bylo rozhodnuto vzít vůz předčasně na střední prohlídku, v rámci které už to kolegové začali "demolovat". Nakonec se upustilo od rovnání kastle a všechny v místě nárazu poškozené příčky už byly vyřezány.


Nahoru
  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 11 úno 2006 20:11 
Uživatelský avatar

Příspěvky: 119
Od: 08 bře 2005 17:54
Bydliště: Brno
M3 píše:
Verusha: Říkáš, že to je z první ruky - od řidiče. Ale i u malých škod (např. 2000,- Kč za odřený lak při zaviněné nehodě) se dá tato částka uplatňovat přes tuto pojistku. A tato pojistka samozřejmě není jen pro řidiče, ale můžeš si ji sjednat kdokoliv. Vím, že jeden známý pracoval v prodejně elektro, kde mu nějakým omylem spadla z nakládací rampy televize za cca 25 000,- a byl docela rád, že tuto pojistku měl. A jak jsem už psal v předchozím příspěvku - DP by si nikdy nedovolil posadit řidiče do vozu, když není pojištěný - těžko by potom z dotyčného ty peníze dostával. Nestojí to balík a člověk je v pohodě - nikdo není neomylný.
A mimochodem - Ty tuto pojistku, když pracuješ v DP nemáš? Myslím, že jako mechanik ji máš - děláš s drahými věcmi (něco jiného je pracovat v kanceláři, kde když víc zatlačíš na tužku a zlomíš ji, tak ta není drahá). Pokud platíš měsíční příspěvek odborům, tak předpokládám, že ji také máš (i když o ní pravděpodobně nevíš).


Ano mas pravdu, ridici jsou pojisteni, ovsem jejich vyse "strop" pro uhrazeni castky pri zavineni zavisi na jejich vydelku. tedy Ridic uhrazuje max. 3nasobek sveho mesicniho platu. POkud tedy ridic vydelava v prumeru 20000Kc mesicne, pak uhrazuje jen do vise 60000Kc, zbytek pojistovna. Vemte si pokud by zavinil nehodu a skoda byla dejme tomu 0,5mil. Kc, to by jste jen tezko z ridice dostavali..... :-P


Nahoru
 Profil  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 11 úno 2006 12:27 
Uživatelský avatar

Příspěvky: 1111
Od: 05 čer 2005 13:18
Verusha: Říkáš, že to je z první ruky - od řidiče. Ale i u malých škod (např. 2000,- Kč za odřený lak při zaviněné nehodě) se dá tato částka uplatňovat přes tuto pojistku. A tato pojistka samozřejmě není jen pro řidiče, ale můžeš si ji sjednat kdokoliv. Vím, že jeden známý pracoval v prodejně elektro, kde mu nějakým omylem spadla z nakládací rampy televize za cca 25 000,- a byl docela rád, že tuto pojistku měl. A jak jsem už psal v předchozím příspěvku - DP by si nikdy nedovolil posadit řidiče do vozu, když není pojištěný - těžko by potom z dotyčného ty peníze dostával. Nestojí to balík a člověk je v pohodě - nikdo není neomylný.
A mimochodem - Ty tuto pojistku, když pracuješ v DP nemáš? Myslím, že jako mechanik ji máš - děláš s drahými věcmi (něco jiného je pracovat v kanceláři, kde když víc zatlačíš na tužku a zlomíš ji, tak ta není drahá). Pokud platíš měsíční příspěvek odborům, tak předpokládám, že ji také máš (i když o ní pravděpodobně nevíš).


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 10 úno 2006 15:30 
M3 - placené celé okno je údaj z první ruky - totiž přímo od řidiče. Stejně jako v případě nyní 3603 - řidič to bude platit celý. Takže bůhví jak to s tou pojistkou je. Samozřejmě netvrdím, že škodu za milión by platil celou. "Pojistkou na blbost" jsem myslel spíše to, že bych prokazatelně neopatrnou jízdou rozbil třeba zrcátko o sloup a neplatil nic. S velkými škodami jsem to nevěděl, tušil jsem že tam bude nějaký strop - takže tedy maximálně tři platy. Díky.


Nahoru
  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 09 úno 2006 22:58 
Uživatelský avatar

Příspěvky: 1111
Od: 05 čer 2005 13:18
Bez "pojistky na blbost" nenechá DP nikoho jezdit. Od prvního usednutí (tramvaj, trolejbus, autobus) a vyjetí (už v kurzu) mají všichni tuto pojistku sepsanou. Platí se měsíčně (většinou z příspěvku odborům), ale každý jednotlivec si ji může sjednat sám. Při jakékoliv zaviněné dopravní nehodě, nebo poškození vozu nebo majetku DP je škoda hrazena z této pojistky. Spoluúčast řidiče je 20%. Pokud se jedná o vysokou částku je to max. do výše třech měsíčních platů. Takže Verusho nevím, kde jsi na tom byl, že řidič platil za rozbité okno celou částku. Nebo myslíš, že když udělá na voze škodu za 500 000,-, tak bude platit vše do poslední koruny? Na co by potom pojišťovny byly?


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 09 úno 2006 20:23 
Nehoda je v šetření. Já osobně to vidím na to, že si to pan šofér zacáluje celý do posledního šroubku. Jedná se sice o přidělený vůz (jako všechny 22Tr) a řidič je s vozem (doufám) dokonale obeznámen, ale i tak ho to neopravňuje vjet do oné křižovatky jako prase a navíc na náledí. Technická závada vozu je vyloučena.

"Pojistku na blbost" nemá nikdo, ani pánbůh. Jsou známy různé případy -namátkou - řidič rozbil přední sklo (na 3002) tím, že v Bystrci na konečné neopatrně dobrzdil za již stojícím eMkem a o jeho stahovák udělal na předním skle pavouka - platil to celý (cca 25 000 (!)) + práce s výměnou okna. Něco podobného bude asi i na 3603 - škoda vyjátřena peněžně není "velká", odhadem asi tak 30 000 i s prací, ale... ta práce na tom...navíc se bude muset asi i vlýzt do kloubu, aby se zkontrolovalo, jestli se něco nestalo s dorazy, protože po nárazu se zadní článek zcela stočil na opačnou stranu než vedla zatáčka.


Nahoru
  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 09 úno 2006 19:57 

Příspěvky: 232
Od: 23 bře 2005 20:48
To by mě taky zajímalo, co bude s řidičem. A ještě dotaz, mají řidiči nějakou pojistku na blbost, nebo tak něco?


Nahoru
 Profil  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 09 úno 2006 17:43 

Příspěvky: 312
Od: 22 led 2006 19:31
Bydliště: Brno
Verusha:a co bude s tim řidičem :wink:


Nahoru
 Profil  
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 2085 ]  Přejít na stránku Předchozí  1 ... 79, 80, 81, 82, 83, 84  Další

Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 návštěvník


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Přejít na:  
Právě je 21 led 2020 19:53
Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Fórum běží na systému phpBB
Pro BMHD.cz vytvořil mceza | © 2011-12 [mceza.com]