Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 2069 ]  Přejít na stránku Předchozí  1 ... 78, 79, 80, 81, 82, 83  Další
Autor Zpráva
PříspěvekNapsal: 11 dub 2006 15:39 
Jedná se o VP, čemuž já vlastně říkám GO, tak se v tom prohrabte. Žádné modernizační prvky na voze nepřibudou, takže se opravdu jedná jenom o takovou "rozborku - zborku", ovšem velice důkladnou.

Co se týče rzi, tak zrovna ta 3012 byla v poměrně celkem slušném stavu. Že to rezaví jak na běžícím páse, na to už si holt u vozů Škoda musíte/musíme zvyknout.

U vozů 21Tr se bude konat další "Rábizace", přijel kamion s dalšími (tuším že deseti) nápravami Rába.


Nahoru
  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 11 dub 2006 15:25 
Uživatelský avatar

Příspěvky: 8624
Od: 10 čer 2004 11:19
Verusha : aby vam neco zbylo, kdyz sem videl nektery otevreny 21tr , tak bych mel strach ze po opiskovani z toho zbydou akorat napravy


Nahoru
 Profil  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 11 dub 2006 14:54 
Uživatelský avatar

Příspěvky: 720
Od: 10 bře 2006 20:56
Bydliště: Brno- Stará Líšeò
Verusha píše:
Od včerejška je přistavena do VP 21Tr č. 3012. Bude se jednat o kompletní GO, jako vůbec první 21Tr jí bude vytrhána i podlaha a vůz kompletně odstrojen až na skelet.


.. a bude to VP nebo Go ? V tomto příspěvku to zní jeko pořádná prohlídka nebo spíš generálka....


Nahoru
 Profil  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 11 dub 2006 14:52 
Administrátor
Uživatelský avatar

Příspěvky: 6492
Od: 26 říj 2005 00:04
Bydliště: Brno-Královo Pole
jak znam dp tak urcite dostane gumu misto ALTRA :-)


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 11 dub 2006 14:28 
Od včerejška je přistavena do VP 21Tr č. 3012. Bude se jednat o kompletní GO, jako vůbec první 21Tr jí bude vytrhána i podlaha a vůz kompletně odstrojen až na skelet.


Nahoru
  
 
PříspěvekNapsal: 10 dub 2006 20:54 
Ono to je spíš tím, že v místech, kde se hliníková podlaha dotýká zadního článku, běhá pouze na jednom silonovém vymezovacím kolečku uprostřed, a na krajích chodí po sklotextitových pásech, které se naopak mazat nesmí. To, že tam zapadne bordel, písek nanošený lidmi a pod, je bohužel konstrukční úděl. Vržou všechny 22Tr.


Nahoru
  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 10 dub 2006 19:24 
Uživatelský avatar

Příspěvky: 895
Od: 14 čer 2004 18:43
Bydliště: Brno - Bystrc
V 3601 pekne skripa kloub. Pripadalo me to, jako by to v Komine misto vazelinou mazali piskem :shock:


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 06 dub 2006 20:48 
Stejně jako 3021 má 3277 propadlé papíry ohledně revize vzduchových jímek. Tyto se musejí pravidelně úředním postupem kontrolovat a projít tlakovými zkouškami. Vzhledem ke kapacitě dílen občas nějaký vůz nestihne tuto revizi absolvovat před propadem papírů.


Nahoru
  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 06 dub 2006 16:53 
Uživatelský avatar

Příspěvky: 8624
Od: 10 čer 2004 11:19
kilometry na prohlidku asi


Nahoru
 Profil  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 06 dub 2006 16:49 
Uživatelský avatar

Příspěvky: 3059
Od: 15 čer 2004 08:24
Verusha píše:
Pravděpodobně dlouhodoběji odstavena 3606, což bylo okamžitě poživačně využito k bezmezné kanibalizaci, která je nám v Komíně tak blízká...
3017 s čerpadlem z 3021 v provozu, 3021 rovněž kanibalizace.
3016 odstavena, vadný trakční motor.
3277 propadlé papíry.
Ať žije TD!

TD?? Jak mohou propadnout papíry eMku?


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 06 dub 2006 16:30 
Pravděpodobně dlouhodoběji odstavena 3606, což bylo okamžitě poživačně využito k bezmezné kanibalizaci, která je nám v Komíně tak blízká...
3017 s čerpadlem z 3021 v provozu, 3021 rovněž kanibalizace.
3016 odstavena, vadný trakční motor.
3277 propadlé papíry.
Ať žije TD!


Nahoru
  
 
PříspěvekNapsal: 24 bře 2006 00:54 
V rámci (v komíně prováděné) SP dostává slatinská 3027 kompletně nové oplechování pravé bočnice.
3603 po SP a opravě bočnice po nehodě hotova, příští týden by měla být již zase v provozu, takže opět po delším čase provoz 22Tr v plném počtu.
Na neurčitý čas odstavena 3017 pro závadu na hlavním čerpadle serva.


Nahoru
  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 10 bře 2006 00:56 
Uživatelský avatar

Příspěvky: 1378
Od: 26 úno 2005 04:51
Bydliště: Brno soukromně / Ostrava studijně
Je to vsechno o politice pac treba Siemens by po prevzeti CKD byl schopny vyrabet KT8N ale za tak vysokou cenu aby bylo zvihodneno Combino...holt politika je politika...ale mozna treba zatlacit a k serii ctyr 25Tr vyhodne jednu 22TrAC a zavazat se k odberu dalsich 25Tr...


Nahoru
 Profil  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 09 bře 2006 21:10 
Uživatelský avatar

Příspěvky: 8624
Od: 10 čer 2004 11:19
prodej jedne 22TrAC se rovna neprodani jedne 25Tr

lepsi malo jak hodne ? :-k


Nahoru
 Profil  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 09 bře 2006 21:04 
Uživatelský avatar

Příspěvky: 3059
Od: 15 čer 2004 08:24
Verusha píše:
..levnějc... a to je právě ten problém, proč už to teď Škodovka nechce prodat
:mrgreen:


není lepší málo než nic? :roll:


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 09 bře 2006 16:23 
..levnějc... a to je právě ten problém, proč už to teď Škodovka nechce prodat
:mrgreen:


Nahoru
  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 09 bře 2006 01:38 
Uživatelský avatar

Příspěvky: 1378
Od: 26 úno 2005 04:51
Bydliště: Brno soukromně / Ostrava studijně
Popravde by nebylo spatny mit 8 atypickych DC 22Tr a 2 atypicky AC 22Tr...pokud na dp nejsou uplni blbci preci jen muzou mit dva novy velkokapacitni trajfy a snad i mozna levnejc nez dve 25Tr...


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 08 bře 2006 23:46 
Okna jsou rovněž nepoužitelný, jsou to atypický Thoraxy. No aspoň nedá moc práce je demontovat, držej silou vůle. Ohledně případného zprovoznění jsem nepřišel na nic, co by se nedalo obstarat. Nápravy, kloub, silový bloky, stykače, tlumivky, vzduchařina, dveřní pohony, regulátor, servo, kompresor, sběrače, okna, topení...všechno je, prakticky by se prostě vyrobil novej trolejbus na základě skeletu. Jenom na to mít a) chuť začít b) chuť dokončit c) kapacity dílen d) lidi e) peníze :mrgreen: Ostatně už tu dávno mohlo stát bok po boku kloubový ÁCéčko a klíďo se mu mohl vyrobit bratříček.


Nahoru
  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 08 bře 2006 21:46 
Uživatelský avatar

Příspěvky: 8624
Od: 10 čer 2004 11:19
jenom kola a osy . nic vic .


Nahoru
 Profil  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 08 bře 2006 21:45 

Příspěvky: 9176
Od: 15 led 2005 23:41
PvvS píše:
sedadla sou atypy, napravy jsou nepouzitelny, vyzbroj to nema, dverni pohony sou jiny, takze tak maximalne okna.

to nápravy ani nemá, ne? semměl dojem že tam jsou zbytky nějakých co někde našli, prostě jen aby to jelo


Nahoru
 Profil  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 08 bře 2006 21:41 
Uživatelský avatar

Příspěvky: 8624
Od: 10 čer 2004 11:19
sedadla sou atypy, napravy jsou nepouzitelny, vyzbroj to nema, dverni pohony sou jiny, takze tak maximalne okna.


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 08 bře 2006 21:32 
Myslím si že ta 22TrG bud stát na svém místě ještě tk 3 roky,pak bude stát před vozovnou dalších 5 let a akorát v 21 letech půjd do šrotu,a tak se vlastně dožije zhruba stejně jak vozy 3193-3200 (plánuje se odstavení nejdříve příští rok),ale nebude mít téměř nic najeto.Myslím si tedy,že skončí na náhr.díly pro 22Tr,i když tam toho moc není (sedadla určitě půjdou do 14Tr,a zbytek je nekvalitní materiál z 90.let min.stol. :-?


Nahoru
  
 
PříspěvekNapsal: 08 bře 2006 15:48 
Stojí stále na "svém" místě. Od střechy vozu po strop vozovny je ještě tak odhadem tři čtyři metry místa, takže prachu se tam vejde ještě dost :mrgreen: Já osobně bych ten vůz radši viděl dole na dílně, jak se zprovozňuje, nebo v nějakým muzeu aspoň jako statický exponát. Obojí se mi zdá čím dál tím více nepravděpodobné.


Nahoru
  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 08 bře 2006 00:08 

Příspěvky: 2185
Od: 01 úno 2006 10:39
Bydliště: Brno
a co 22trG ?? stale nic?


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 07 bře 2006 21:37 
Tos možná měl na uších sluchátka a v nich nějaký decibely muziky, jinak si to nedovedu vysvětlit. jediný neskřípající vůz je ten co stojí a je vypnutej :mrgreen:


Nahoru
  
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 2069 ]  Přejít na stránku Předchozí  1 ... 78, 79, 80, 81, 82, 83  Další

Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 návštěvník


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Přejít na:  
Právě je 07 pro 2019 10:45
Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Fórum běží na systému phpBB
Pro BMHD.cz vytvořil mceza | © 2011-12 [mceza.com]