Diskuzní fórum MHD Brno
http://forum.bmhd.cz:80/

Trolejbusy 21Tr a 22Tr
http://forum.bmhd.cz:80/viewtopic.php?f=6&t=312
Stránka 80 z 101

Autor:  Yakuzza [ 19 dub 2012 10:38 ]
Předmět příspěvku:  Re: Trolejbusy 21Tr a 22Tr

Je pravda, že přední dveře bývají u některých 14Tr kolikrát prakticky nepoužitelné vzhledem k jakési zvláštní vlastnosti těchto t-busů, že se dveře obecně otevírají buď nekonečně pomalu nebo ne úplně, většinou kombinace obojího.

Autor:  Eda [ 19 dub 2012 10:28 ]
Předmět příspěvku:  Re: Trolejbusy 21Tr a 22Tr

Mně naopak při nastupování do 14 a 15Tr dost vadí poloviční přední dveře. Je to nepraktické, výměna cestujících je kvůli tomu pomalá a poměry v celé přední části vozu jsou i kvůli tomuhle velmi stísněné.

Vypadávání šráků bychom měli řešit spíš kvalitnějším trolejovým vedením, než čímkoli jiným.

Autor:  Emperror [ 19 dub 2012 09:54 ]
Předmět příspěvku:  Re: Trolejbusy 21Tr a 22Tr

Oddělených kabin by byla škoda, jestli mi něco chybí na nových abusech/trbusech, kromě místa na kolena, tak právě oddělený kabiny. Hlavně z hlediska bezpečnosti, řidič se může cítit líp, že má vlastní únikovou cestu, díky samostatnému křídlu předních dveří mu jen tak někdo nebude překážet ve výhledu a u trbusů nemůžou lidi vystupovat do křižovatky v případě spadnutí sběračů.

Autor:  xxRocky [ 19 dub 2012 08:55 ]
Předmět příspěvku:  Re: Trolejbusy 21Tr a 22Tr

Na Slovaňáku před 5 minutama Máňa vezla skelet nějakého kloubu směr semilasso..vozí se na pískování i lak do Medlánek?

Autor:  chat-maniac [ 05 dub 2012 08:37 ]
Předmět příspěvku:  Re: Trolejbusy 21Tr a 22Tr

Takže se s velkou slávou na 14Tr dělali oddělený kabiny, a teď se zase budou rušit?

Autor:  Janatak [ 04 dub 2012 13:00 ]
Předmět příspěvku:  Re: Trolejbusy 21Tr a 22Tr

Ondro, a co dotyčný vyhrává? O:)

Autor:  Ondra [ 04 dub 2012 11:47 ]
Předmět příspěvku:  Re: Trolejbusy 21Tr a 22Tr

Za chvilku s tím jedu ještě na zkušebku kvůli výměně regulátoru, a pak odpoledne vyhrává ten, kdo obě jihlavské příšery vyfotí jako první společně v provozu, neboť se na rozdíl od včerejška budou potkávat, a to sice:

3044 na 3/36
3045 na 3/34

Autor:  Miky [ 04 dub 2012 08:25 ]
Předmět příspěvku:  Re: Trolejbusy 21Tr a 22Tr

3044 je dneska na 5/34.

Autor:  manil [ 04 dub 2012 02:02 ]
Předmět příspěvku:  Re: Trolejbusy 21Tr a 22Tr

Myslím, že to není špatný nápad. Široké přední dveře stylu Zlín nebo Mariánky jsou fajn.

Autor:  Ondra [ 03 dub 2012 23:24 ]
Předmět příspěvku:  Re: Trolejbusy 21Tr a 22Tr

Maličkosti tam jsou; ovšem nejsou pozorovatelné pro běžného fotiče nebo cestujícího. Ostatně, "zBrnit" byl záměr. Škoda mi přijde ovšem té kabiny : / Bohužel ani silný lobbing mnoha lidí nepomohl. A dokonce, ale to budu hodně předbíhat, se chystá něco jako malé kabiny na 14Tr.

Autor:  Janatak [ 03 dub 2012 19:48 ]
Předmět příspěvku:  Re: Trolejbusy 21Tr a 22Tr

Příloha:
IMG_0015.jpg


Žádná jihlavská indicie detekující místo původu stroje nezaznamenána :D

Autor:  MKzB [ 03 dub 2012 19:12 ]
Předmět příspěvku:  Re: Trolejbusy 21Tr a 22Tr

Zůstal na 3044 nějaký Jihlavský znak, nebo prodělala total- BRNing?

Autor:  PvvS [ 03 dub 2012 18:52 ]
Předmět příspěvku:  Re: Všeobecná trolejbusová diskuze

Presunuto do spravne sekce.

Autor:  Fafner [ 03 dub 2012 18:48 ]
Předmět příspěvku:  Re: Trolejbusy 24Tr a 25Tr

3045 byla na lince 30 jen odpoledne, ráno jsem ji viděl na nějaké 26.

(A ať tam byla kdy byla, nepřijde mi moc podobná 24Tr)

Autor:  MtM [ 03 dub 2012 18:28 ]
Předmět příspěvku:  3044

Takže 3044 už je v provozu,takže jedna dokumentačka+3045 na lince 30. :-)

Autor:  Ondra [ 23 úno 2012 00:53 ]
Předmět příspěvku:  Re: Trolejbusy 21Tr a 22Tr

Správně, nezměnilo se nic, skelet stojí venku na "vrakovém" místě (stávaly tam vyřazené 14Tr, např. 3204) a čeká se na teplejší počasí, aby se mohlo začít s rozřezáním kastle. Z toho zbytku, co je na fotkách, bude použita ještě přední náprava a zadní náprava. Zbytek do kontejneru se železem a ten se odveze do Remetu.

Autor:  MKzB [ 22 úno 2012 20:35 ]
Předmět příspěvku:  Re: Trolejbusy 21Tr a 22Tr

Tady máš fotky z ledna.
Dle posledních informací se nic nezměnilo.

Autor:  Strejda55 [ 22 úno 2012 15:45 ]
Předmět příspěvku:  Re: Trolejbusy 21Tr a 22Tr

Zdravim,,, nevíte někdo v jaké fazy je odkoupený jihlavský vůz 48???,,, jestli je už rozebrný nebo ještě někde stojí??? :-) :-) :-)

Autor:  Ondra [ 06 led 2012 23:55 ]
Předmět příspěvku:  Re: Trolejbusy 21Tr a 22Tr

Ano, po komínské SO :)

Autor:  pepola [ 06 led 2012 21:19 ]
Předmět příspěvku:  Re: Trolejbusy 21Tr a 22Tr

Dnes na zkušebce dopoledne na Hlinkách slatinská 3023.

Autor:  Ondra [ 29 pro 2011 11:56 ]
Předmět příspěvku:  Re: Trolejbusy 21Tr a 22Tr

Johnny93 - ano, dvě nádobky, hadičky...vypadá to, že princip je obdobný (musel bych vidět botku), s tím rozdílem, že jejich provedení je dost "ukrajinské".

Autor:  chat-maniac [ 29 pro 2011 10:53 ]
Předmět příspěvku:  Re: Trolejbusy 21Tr a 22Tr

To mě pos... :lol: Hoši, jste šikulové.

Autor:  Johnny93 [ 29 pro 2011 00:31 ]
Předmět příspěvku:  Re: Trolejbusy 21Tr a 22Tr

Ondra: je to něco takového?? (detail rozmrazovacího zařízení na 14Tr14/7, DP Žilina, foto z www.imhd.sk)

Autor:  Kari [ 28 pro 2011 13:47 ]
Předmět příspěvku:  Re: Trolejbusy 21Tr a 22Tr

partizáni hadra :-) Foto by nebylo? :-)

Autor:  Ondra [ 28 pro 2011 12:27 ]
Předmět příspěvku:  Re: Trolejbusy 21Tr a 22Tr

Kari - celou dobu, co to bylo defakto vymyšlené funkčně, se tou izolací nikdo nezabýval. Nadšení pro věc nebo spíš překotné úvahy nad tím, jak to celé bude fungovat, způsobily to, že jsem jednoho dne přišel a tak nějak "mimochodem" řekl, hoši, co kdybysme vzali megmet a zkusili, jak moc ten fridex vede. No samosebou na kilovolt nebyl problém ho "prorazit". To bylo "překvápko". No. Nicméně pokusy ukázaly, že díky tomu, že fridex vede do botky 6mm plastovou hadičkou Wabco taženou sběračem až k základně, fridex přecijen nějaký odpor vykazuje. U vstupu do těchto hadiček, tzn v místě, kde mělo být napojeno čerpadlo, jsme po nasazení na troej naměřili cca 100 V. Tedy nic moc, ale pořád dost na to, aby se systém jedna nádoba - čerpadlo - dvě hadičky - dvě botky ukázal jako nepoužitelný - prakticky bysme tím šlusovali troleje podobně, jako třeba když na ně nasněží. Takže nádoby jsou nyní dvě ("plusová a mínusová" :D), stejně tak dvě čerpadla. Celé zařízení je nyní umístěné na střeše 21Tr, nádoby mezi sběračovou základnou a krovkami a čerpadla a příslušenství v krovkách v místě, kdy býval kdysi vyhýbkový odporník. z hlediska obsluhy je to tedy relativně bezpečné; "Silové" napětí se přes čerpadlo (plastové) neumí dostat do motorku čerpadla (čerpadlo je z klimatizace trav-l-cool, ukázalo se jako vhodné). Pak jsou tam ještě měniče 24V - 12V, právě pro ty dvě čerpadla. Nyní se navíc pracuje na tom, aby tyto měniče měly galvanicky oddělený vstup 24V a výstup 12V. Loni to jezdilo na voze 3280, všechno toto bylo v interiéru na velké pertinaxové desce a vedle ní byly obě nádoby s fridexem. Na obou byly samolepky s "bleskem" nedotýkat se za provozu, všechno bylo defakto pod napětím a přístupné obsluze. Ale fungovalo to.

Stránka 80 z 101 Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
http://www.phpbb.com/