Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 2045 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8 ... 82  Další
Autor Zpráva
Offline
PříspěvekNapsal: 10 črc 2018 20:09 

Příspěvky: 846
Od: 28 čer 2014 21:40
No a odpoledne už jezdí na 5/34, místo zdechlýho Acumaria

_________________________________
20 LET úspěšného provozu 21Tr v Brně


Nahoru
 Profil  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 10 črc 2018 17:49 

Příspěvky: 846
Od: 28 čer 2014 21:40
Jsou prázdniny, nejsou potřeba všechny vozy. 3057 stojí už asi tři dny na založním fleku, což je dost nezvyklá pozice pro AC.
Má najeto do generálky, zbývá jí dojezdit asi 5000 km. Intenzivním ježděním by to ujela za měsíc, což se moc nehodí. V dílnách se nestíhá.

_________________________________
20 LET úspěšného provozu 21Tr v Brně


Nahoru
 Profil  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 10 črc 2018 17:25 
Uživatelský avatar

Příspěvky: 3644
Od: 25 led 2006 16:11
Bydliště: všudezdejší
Kewin píše:
Nevíte někdo náhodou co je s 3057? Už přes týden nevyjel...


Nejspíš už najel kilometry do VP...

_________________________________
Zkratka je většinou delší, zato horší cesta


Nahoru
 Profil  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 09 črc 2018 22:39 

Příspěvky: 26
Od: 07 úno 2018 00:58
Bydliště: Brno-Žabovřesky
Nevíte někdo náhodou co je s 3057? Už přes týden nevyjel...


Nahoru
 Profil  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 08 črc 2018 09:18 
Moderátor
Uživatelský avatar

Příspěvky: 5544
Od: 11 dub 2010 15:05
Bydliště: Juliánov
Taky je potřeba vzít v úvahu dotace, které lze získat na nákup pouze nového vozidla. Pokud EU zaplatí třeba 75% procent ceny nového auta, vychází porovnání s ojetinou úplně jinak a o ojetině nemá smysl vůbec uvažovat.

_________________________________
Šotouš bez foťáku, je jako tělo bez duše. :-)

"fejsbůk" BMHD.cz


Nahoru
 Profil  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 08 črc 2018 09:13 

Příspěvky: 846
Od: 28 čer 2014 21:40
No počkejte, kde berete to, že se to dá dělat do nekonečna? Ten základovej rám spodku vozu není věčnej.
21Tr zajdou postupně na díly. AXL Semily přestal vyrábět sloupky řízení tohoto typu, už je jenom opravuje. Přestala se dělat čelní skla, resp výrazně podražily jakožto speciálka. Na tyristor do DCčka čekáme v řádu měsíců, do ACčka jsme brali polovodič z Porschete, co nám dali u šalin. Do náprav v Rábě také dělají pouze omezený sortiment ND.

Ty pardubičáky by se hodily. Na díly ovšem. Jsou to stejnosměrky, mají Rábu a jsou kompletní. Jsou ale tak do generálky - kdo ji bude dělat, nic se nestíhá.
Jiná řeč by byla v případě ACI z Plzně. Ty byly ve slušným stavu a za 190.000 jedna, mohly se hodit ala 3057, 3058 do SO a nechat dožít. Ale to by zaviselo na více okolnostech, zda by se to vyplatilo.

Vhodná doba na nákup secondhandů byla cca před pěti lety. Myslím že se to celkem využilo, a že se to rentovalo. Dneska už jde spíš o to, udržet stávající flotilu 64 + 8 relativně atypických vozů ve službě do doby, než se nakoupí něco novýho v takovým počtu, plus další vozy za asi dvacet eMek :)

_________________________________
20 LET úspěšného provozu 21Tr v Brně


Nahoru
 Profil  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 08 črc 2018 00:37 

Příspěvky: 51
Od: 23 čer 2014 12:31
OndraK:
Nemyslím si, že by to i tak bylo dražší, než předražené nové trolejbusy ze Škodovky.
Osobně bych tady taky rád viděl i ty pardubické 21Tr. Jak již bylo řečeno, generálkovat lze ty vozy prakticky do nekonečna a nějakou služby by tady ještě odvedly.


Nahoru
 Profil  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 07 črc 2018 22:45 
Moderátor
Uživatelský avatar

Příspěvky: 5544
Od: 11 dub 2010 15:05
Bydliště: Juliánov
21Tr mají dobrý interiér a snadno opravitelnou karoserii, ale taky skoro 25 let starou elektrickou výzbroj. Zde je otázka jak dlouho budou ještě nějak normálně dostupné náhradní díly. V případě, že v příštích několika letech lze očekávat problém s dostupností ND, nemá smysl další 21Tr vůbec kupovat. Ke každému vozu koupit novou výzbroj, vyprojektovat její zástavbu, přebouchat kastli na zástavbu nové výzbroje a celé to nechat schválit bude zcela jistě dražší, než koupit nový trolejbus.

_________________________________
Šotouš bez foťáku, je jako tělo bez duše. :-)

"fejsbůk" BMHD.cz


Nahoru
 Profil  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 07 črc 2018 18:07 
Uživatelský avatar

Příspěvky: 1722
Od: 01 srp 2006 14:13
Bydliště: Bezkov
Jenže 21Tr je na rozdíl od toho historičáku nízkopodlaha, která vznikla v době, kdy se ještě nikdo nehonil za maximálním procentem NP. Proto má ten interiér tak dobře vyřešený. Navíc kastli to má konstruovanou tak, že se dá v podstatě do nekonečna generálkovat - žádné speciální výlisky, ale jekle a další standardní profily, které běžně koupíš v každém lepším kovomatu. Ty pardubické mají navíc Rábu.
Jsem pro skoupit dostupné 21Tr namísto pořizování nových krátkých trolejbusů a ušetřené peníze radši investovat do trolejového vedení, které to potřebuje jako sůl. Jenže kdo by ty 21Tr generálkoval, když v Husovicích zrušili těžkou údržbu a Komín nestíhá.


Nahoru
 Profil  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 07 črc 2018 11:45 

Příspěvky: 4568
Od: 27 úno 2010 07:40
Bydliště: Křepice
6Tr má taky skvěle uspořádaný interiér...


Nahoru
 Profil  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 07 črc 2018 09:41 
Prznitel češšššššštiny
Prznitel češšššššštiny
Uživatelský avatar

Příspěvky: 1535
Od: 07 dub 2006 09:03
Jenže ty dvacetileté stroje mají bezkonkurenčně nejlepší uspořádání interiéru a kromě klimy jim nic nechybí.


Nahoru
 Profil  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 07 črc 2018 09:07 

Příspěvky: 4568
Od: 27 úno 2010 07:40
Bydliště: Křepice
Doufám, že ne. Obnovovat skoro dvacetiletými stroji mi nepřijde jako dobrý nápad.


Nahoru
 Profil  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 07 črc 2018 07:52 
Uživatelský avatar

Příspěvky: 1722
Od: 01 srp 2006 14:13
Bydliště: Bezkov
Pardubice odstavily šest jednadvacítek ročníky 2001 a 2002, nebyl by zájem?


Nahoru
 Profil  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 04 črc 2018 18:02 
Uživatelský avatar

Příspěvky: 578
Od: 06 led 2011 14:32
Bydliště: Brno
3004 - 3006 převedeny do Husovic, 3005 zatím ve Slatině.

_________________________________
7615->7635->7814->7011->7099


Nahoru
 Profil  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 20 čer 2018 18:49 
Uživatelský avatar

Příspěvky: 898
Od: 02 lis 2006 07:32
Bydliště: Brno
3022 odtahována dnes v 18.45 směr průmyslová zóna.


Nahoru
 Profil  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 28 kvě 2018 21:03 
Uživatelský avatar

Příspěvky: 578
Od: 06 led 2011 14:32
Bydliště: Brno
3045 přišel o svou reklamu, nyní jezdí v modrém nátěru.

_________________________________
7615->7635->7814->7011->7099


Nahoru
 Profil  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 28 kvě 2018 18:02 

Příspěvky: 171
Od: 04 bře 2013 22:47
Dneska chcípla 3023 přímo na zastávce Vlhká směrem do centra a zablokovala tak šaliny.


Nahoru
 Profil  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 25 kvě 2018 20:26 
Uživatelský avatar

Příspěvky: 3644
Od: 25 led 2006 16:11
Bydliště: všudezdejší
Závady asi fakt odstraněny, mně stroj šlapal bez chybičky. :applause:

_________________________________
Zkratka je většinou delší, zato horší cesta


Nahoru
 Profil  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 25 kvě 2018 19:53 

Příspěvky: 846
Od: 28 čer 2014 21:40
Zkušební provoz po odstranění několika závad geek

_________________________________
20 LET úspěšného provozu 21Tr v Brně


Nahoru
 Profil  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 25 kvě 2018 18:21 
Uživatelský avatar

Příspěvky: 3644
Od: 25 led 2006 16:11
Bydliště: všudezdejší
Husovická náplava 3014 v ryze komínských vodách... O:) Šotiči samozřejmě nikde, tak jsem to blejsknul sám...

Příloha:
20180525_055248.jpg

Příloha:
20180525_115054.jpg


Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.

_________________________________
Zkratka je většinou delší, zato horší cesta


Nahoru
 Profil  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 10 kvě 2018 19:23 

Příspěvky: 846
Od: 28 čer 2014 21:40
To je pouze provozní změna, do které se zamotala i 3003, a na začátku stála ve vozovně zdechlá 3620. Tou řidič nevyjel, vzal si 3003 a tu kvůli závadě odstavil shodou okolností v Husovicích a vzal si tam za ni 3001. Pak jel do Komína pro kloubák a tímpádem ta 3001 zbyla v Komíně. Bohužel, nejsou řidiči na zálohách, jezdí na linkách. Tzn výměny se dělají ve vozovně, na trati to nejde, nemá to tam kdo dovýzt, snad někdy mechanik.
Resumé, 3001, 3002 a ode dnes i 3003 jsou nastálo husovické.

_________________________________
20 LET úspěšného provozu 21Tr v Brně


Nahoru
 Profil  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 10 kvě 2018 18:39 

Příspěvky: 1291
Od: 19 lis 2010 14:53
Bydliště: Cocktown
3001 zpět v Komíně. Dnes po výměně na 02519.


Nahoru
 Profil  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 08 kvě 2018 12:00 

Příspěvky: 1291
Od: 19 lis 2010 14:53
Bydliště: Cocktown
3030 už ve Slatině. Dnes 03306.


Nahoru
 Profil  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 05 kvě 2018 11:05 
Uživatelský avatar

Příspěvky: 3644
Od: 25 led 2006 16:11
Bydliště: všudezdejší
Ondro, s tou 3058 do GO až za dlouho, znamená to ještě letos? :mrgreen:

_________________________________
Zkratka je většinou delší, zato horší cesta


Nahoru
 Profil  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 04 kvě 2018 15:16 

Příspěvky: 846
Od: 28 čer 2014 21:40
Přesně tak, Dometic :)

Zajímavé je, že si ty tři AC spolu moc nepojezdily, vćera dojezdila 3058 kilometry do generálky. Na tu dojde ale až za dlouho.

_________________________________
20 LET úspěšného provozu 21Tr v Brně


Nahoru
 Profil  
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 2045 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8 ... 82  Další

Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 3 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Přejít na:  
Právě je 16 říj 2019 21:31
Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Fórum běží na systému phpBB
Pro BMHD.cz vytvořil mceza | © 2011-12 [mceza.com]