Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 2250 ]  Přejít na stránku Předchozí  1 ... 85, 86, 87, 88, 89, 90  Další
Autor Zpráva
Offline
PříspěvekNapsal: 28 dub 2006 19:01 
Uživatelský avatar

Příspěvky: 720
Od: 10 bře 2006 20:56
Bydliště: Brno- Stará Líšeò
pd píše:
Fakt? V pondělí 28.4.2003 jsi kurzem 02613 určitě nemohl jet.. [-X

... mohl, mám to v takovém sešitě, kam jsem si psal, kterými vozi jsem jel ( psal jsem jen nové vozy- např. 28.4.2003 3601 02613
1805 00201 21.3.2003 ) tak proč bych tam s nim nemohl jet ??


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 28 dub 2006 17:38 
RIS (původně Richard S..) píše:
.. jinak někdy v touto dobou vyjel v roce 2003 vůz 3601 ( já s nim jel poprvé zcela náhodně právě v pondělí 28.4.2003 na 02613 ).

Fakt? V pondělí 28.4.2003 jsi kurzem 02613 určitě nemohl jet.. [-X


Nahoru
  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 28 dub 2006 12:24 
Uživatelský avatar

Příspěvky: 720
Od: 10 bře 2006 20:56
Bydliště: Brno- Stará Líšeò
.. jinak někdy v touto dobou vyjel v roce 2003 vůz 3601 ( já s nim jel poprvé zcela náhodně právě v pondělí 28.4.2003 na 02613 ).


Nahoru
 Profil  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 12 dub 2006 15:39 
Uživatelský avatar

Příspěvky: 11610
Od: 07 bře 2005 23:57
Bydliště: Brno
Verusha píše:
Nedostane, bohužel. Ony prý ty pohony (nečekaně) nejsou zadarmo. Zajímavé je, že u šalin se montuje IGE jedna radost. Bohužel je zde vidět zaběhnutá priorita: šaliny, autobusy a až co zbyde, dáme trolejbusům (+ lodím). takže ta 3012 vyjede bez podstatných úprav - altro nebude puntíčkované, nebojte, bude světle šedé, hjako je třeba na 3504 a 3505.

Do tramvají se už IGE bohužel taky moc nemontuje. Jenom do rekonstrukcí (T3R.PV). Při generálkách už se bohužel nedává.


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 12 dub 2006 15:30 
Nedostane, bohužel. Ony prý ty pohony (nečekaně) nejsou zadarmo. Zajímavé je, že u šalin se montuje IGE jedna radost. Bohužel je zde vidět zaběhnutá priorita: šaliny, autobusy a až co zbyde, dáme trolejbusům (+ lodím). takže ta 3012 vyjede bez podstatných úprav - altro nebude puntíčkované, nebojte, bude světle šedé, hjako je třeba na 3504 a 3505.


Nahoru
  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 11 dub 2006 15:47 
Uživatelský avatar

Příspěvky: 11610
Od: 07 bře 2005 23:57
Bydliště: Brno
Eda píše:
jak znam dp tak urcite dostane gumu misto ALTRA :-)

V DP teďka dávají ALTRO všude, takže bych se nedivil, kdyby tam po prohlídce bylo puntíčkované.
Verusha: Nedostane aspoň elektrické dveřní pohony?


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 11 dub 2006 15:39 
Jedná se o VP, čemuž já vlastně říkám GO, tak se v tom prohrabte. Žádné modernizační prvky na voze nepřibudou, takže se opravdu jedná jenom o takovou "rozborku - zborku", ovšem velice důkladnou.

Co se týče rzi, tak zrovna ta 3012 byla v poměrně celkem slušném stavu. Že to rezaví jak na běžícím páse, na to už si holt u vozů Škoda musíte/musíme zvyknout.

U vozů 21Tr se bude konat další "Rábizace", přijel kamion s dalšími (tuším že deseti) nápravami Rába.


Nahoru
  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 11 dub 2006 15:25 
Uživatelský avatar

Příspěvky: 8866
Od: 10 čer 2004 11:19
Verusha : aby vam neco zbylo, kdyz sem videl nektery otevreny 21tr , tak bych mel strach ze po opiskovani z toho zbydou akorat napravy


Nahoru
 Profil  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 11 dub 2006 14:54 
Uživatelský avatar

Příspěvky: 720
Od: 10 bře 2006 20:56
Bydliště: Brno- Stará Líšeò
Verusha píše:
Od včerejška je přistavena do VP 21Tr č. 3012. Bude se jednat o kompletní GO, jako vůbec první 21Tr jí bude vytrhána i podlaha a vůz kompletně odstrojen až na skelet.


.. a bude to VP nebo Go ? V tomto příspěvku to zní jeko pořádná prohlídka nebo spíš generálka....


Nahoru
 Profil  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 11 dub 2006 14:52 
Administrátor
Uživatelský avatar

Příspěvky: 6544
Od: 26 říj 2005 00:04
Bydliště: Brno-Královo Pole
jak znam dp tak urcite dostane gumu misto ALTRA :-)


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 11 dub 2006 14:28 
Od včerejška je přistavena do VP 21Tr č. 3012. Bude se jednat o kompletní GO, jako vůbec první 21Tr jí bude vytrhána i podlaha a vůz kompletně odstrojen až na skelet.


Nahoru
  
 
PříspěvekNapsal: 10 dub 2006 20:54 
Ono to je spíš tím, že v místech, kde se hliníková podlaha dotýká zadního článku, běhá pouze na jednom silonovém vymezovacím kolečku uprostřed, a na krajích chodí po sklotextitových pásech, které se naopak mazat nesmí. To, že tam zapadne bordel, písek nanošený lidmi a pod, je bohužel konstrukční úděl. Vržou všechny 22Tr.


Nahoru
  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 10 dub 2006 19:24 
Uživatelský avatar

Příspěvky: 916
Od: 14 čer 2004 18:43
Bydliště: Brno - Bystrc
V 3601 pekne skripa kloub. Pripadalo me to, jako by to v Komine misto vazelinou mazali piskem :shock:


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 06 dub 2006 20:48 
Stejně jako 3021 má 3277 propadlé papíry ohledně revize vzduchových jímek. Tyto se musejí pravidelně úředním postupem kontrolovat a projít tlakovými zkouškami. Vzhledem ke kapacitě dílen občas nějaký vůz nestihne tuto revizi absolvovat před propadem papírů.


Nahoru
  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 06 dub 2006 16:53 
Uživatelský avatar

Příspěvky: 8866
Od: 10 čer 2004 11:19
kilometry na prohlidku asi


Nahoru
 Profil  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 06 dub 2006 16:49 
Uživatelský avatar

Příspěvky: 3059
Od: 15 čer 2004 08:24
Verusha píše:
Pravděpodobně dlouhodoběji odstavena 3606, což bylo okamžitě poživačně využito k bezmezné kanibalizaci, která je nám v Komíně tak blízká...
3017 s čerpadlem z 3021 v provozu, 3021 rovněž kanibalizace.
3016 odstavena, vadný trakční motor.
3277 propadlé papíry.
Ať žije TD!

TD?? Jak mohou propadnout papíry eMku?


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 06 dub 2006 16:30 
Pravděpodobně dlouhodoběji odstavena 3606, což bylo okamžitě poživačně využito k bezmezné kanibalizaci, která je nám v Komíně tak blízká...
3017 s čerpadlem z 3021 v provozu, 3021 rovněž kanibalizace.
3016 odstavena, vadný trakční motor.
3277 propadlé papíry.
Ať žije TD!


Nahoru
  
 
PříspěvekNapsal: 24 bře 2006 00:54 
V rámci (v komíně prováděné) SP dostává slatinská 3027 kompletně nové oplechování pravé bočnice.
3603 po SP a opravě bočnice po nehodě hotova, příští týden by měla být již zase v provozu, takže opět po delším čase provoz 22Tr v plném počtu.
Na neurčitý čas odstavena 3017 pro závadu na hlavním čerpadle serva.


Nahoru
  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 10 bře 2006 00:56 
Uživatelský avatar

Příspěvky: 1378
Od: 26 úno 2005 04:51
Bydliště: Brno soukromně / Ostrava studijně
Je to vsechno o politice pac treba Siemens by po prevzeti CKD byl schopny vyrabet KT8N ale za tak vysokou cenu aby bylo zvihodneno Combino...holt politika je politika...ale mozna treba zatlacit a k serii ctyr 25Tr vyhodne jednu 22TrAC a zavazat se k odberu dalsich 25Tr...


Nahoru
 Profil  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 09 bře 2006 21:10 
Uživatelský avatar

Příspěvky: 8866
Od: 10 čer 2004 11:19
prodej jedne 22TrAC se rovna neprodani jedne 25Tr

lepsi malo jak hodne ? :-k


Nahoru
 Profil  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 09 bře 2006 21:04 
Uživatelský avatar

Příspěvky: 3059
Od: 15 čer 2004 08:24
Verusha píše:
..levnějc... a to je právě ten problém, proč už to teď Škodovka nechce prodat
:mrgreen:


není lepší málo než nic? :roll:


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 09 bře 2006 16:23 
..levnějc... a to je právě ten problém, proč už to teď Škodovka nechce prodat
:mrgreen:


Nahoru
  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 09 bře 2006 01:38 
Uživatelský avatar

Příspěvky: 1378
Od: 26 úno 2005 04:51
Bydliště: Brno soukromně / Ostrava studijně
Popravde by nebylo spatny mit 8 atypickych DC 22Tr a 2 atypicky AC 22Tr...pokud na dp nejsou uplni blbci preci jen muzou mit dva novy velkokapacitni trajfy a snad i mozna levnejc nez dve 25Tr...


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 08 bře 2006 23:46 
Okna jsou rovněž nepoužitelný, jsou to atypický Thoraxy. No aspoň nedá moc práce je demontovat, držej silou vůle. Ohledně případného zprovoznění jsem nepřišel na nic, co by se nedalo obstarat. Nápravy, kloub, silový bloky, stykače, tlumivky, vzduchařina, dveřní pohony, regulátor, servo, kompresor, sběrače, okna, topení...všechno je, prakticky by se prostě vyrobil novej trolejbus na základě skeletu. Jenom na to mít a) chuť začít b) chuť dokončit c) kapacity dílen d) lidi e) peníze :mrgreen: Ostatně už tu dávno mohlo stát bok po boku kloubový ÁCéčko a klíďo se mu mohl vyrobit bratříček.


Nahoru
  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 08 bře 2006 21:46 
Uživatelský avatar

Příspěvky: 8866
Od: 10 čer 2004 11:19
jenom kola a osy . nic vic .


Nahoru
 Profil  
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 2250 ]  Přejít na stránku Předchozí  1 ... 85, 86, 87, 88, 89, 90  Další

Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 návštěvník


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Přejít na:  
Právě je 23 dub 2021 18:49
Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Fórum běží na systému phpBB
Pro BMHD.cz vytvořil mceza | © 2011-12 [mceza.com]