Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 2250 ]  Přejít na stránku 1, 2, 3, 4, 5 ... 90  Další
Autor Zpráva
Offline
PříspěvekNapsal: 09 bře 2021 21:14 

Příspěvky: 1091
Od: 28 čer 2014 21:40
Štítek nevim, a cenu šrotu taky ne. Vozíme to tam, poněvadž s DP mají vysoutěženou smlouvu.

_________________________________
22Tr: 1.000.000 ujetých km


Nahoru
 Profil  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 09 bře 2021 20:09 

Příspěvky: 9477
Od: 15 led 2005 23:41
Tak doufam, ze jste mi tam nechali vyrobni stitek. Aby to nedopadlo jak u VV60, kdy muj clovek stitek nenasel a jeste se to cely branilo rozpaleni jak upir vychodu slunce.

Jen tak ze zvedavosti, kolik tam oni ted davaj? Mam kontakt na 4,60/kg a nevim, zda to je moc ci malo, resp. zda to resit ci nikoliv.


Nahoru
 Profil  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 09 bře 2021 15:32 

Příspěvky: 1091
Od: 28 čer 2014 21:40
Ano, Gebeshuber Sokolnice

_________________________________
22Tr: 1.000.000 ujetých km


Nahoru
 Profil  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 09 bře 2021 14:41 
Uživatelský avatar

Příspěvky: 1809
Od: 05 lis 2005 19:50
3005 byla dnes odméďována.


Nahoru
 Profil  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 05 úno 2021 20:09 

Příspěvky: 1091
Od: 28 čer 2014 21:40
3602 (více) a 3606. Teď z hlavy nevím, ale tyto dva vozy už to přejely, zbylé jsou někde kolem 900.000. To je docela slušnej výsledek na 8 "sériových prototypů", kterým ze začátku nikdo nevěřil.

Resp. velmi zjednodušeno takto
15Tr: 30 let provozu, cca 1.400.000 km
22Tr: 17 let provozu, cca 900.000 km

A mimochodem 3505 je po celolaku.

_________________________________
22Tr: 1.000.000 ujetých km


Nahoru
 Profil  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 05 úno 2021 19:54 

Příspěvky: 1686
Od: 23 říj 2012 11:06
Bydliště: na křížení trolejbusu 25 s devítkou
No a ještě ten tvůj podpis, Ondro, který kus je milionář?

_________________________________
Jaro, léto, podzim a zima: nejlepší podnební pás.


Nahoru
 Profil  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 05 úno 2021 19:29 

Příspěvky: 1091
Od: 28 čer 2014 21:40
Nemůžeme, musíme ji držet jako soubor ND (pokud už tedy opravdu nepojede). Některé specifické věci náhradní nemáme.

_________________________________
22Tr: 1.000.000 ujetých km


Nahoru
 Profil  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 05 úno 2021 19:28 
Uživatelský avatar

Příspěvky: 8866
Od: 10 čer 2004 11:19
A tak za 20 let bude jak nová :))


Nahoru
 Profil  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 05 úno 2021 19:24 

Příspěvky: 1686
Od: 23 říj 2012 11:06
Bydliště: na křížení trolejbusu 25 s devítkou
Můžete ji odprodat do Ústí, ne? :mrgreen:

_________________________________
Jaro, léto, podzim a zima: nejlepší podnební pás.


Nahoru
 Profil  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 05 úno 2021 18:58 

Příspěvky: 1091
Od: 28 čer 2014 21:40
Ta idea retro 22Tr samozřejmě taková je. Konkrétní kus vytipován zatím není. 3604 dojela km do SOplus, ovšem zpráva o dodání 20kusů nových kloubů ji "uzemnila" a momentálně se s ní už nepočítá.

_________________________________
22Tr: 1.000.000 ujetých km


Nahoru
 Profil  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 05 úno 2021 13:34 

Příspěvky: 63
Od: 20 črc 2020 21:55
Bydliště: Zaječí (okres Břeclav)
Pupa píše:
Při pohledu na odstavenou 3604 mě napadá otázka, jestli se počítá s 22 Tr jako retro vozem k 21 Tr, tak jak
14 Tr / 15 Tr.


Na Facebooku DPMB se před časem někdo ptal a podle odpovědi DP by jedna muzejní dvaadvacítka být měla. Myslím, že tam uvedli i konkrétní kus, ale to si teď nevzpomenu.


Nahoru
 Profil  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 05 úno 2021 12:19 

Příspěvky: 201
Od: 04 bře 2013 22:47
Při pohledu na odstavenou 3604 mě napadá otázka, jestli se počítá s 22 Tr jako retro vozem k 21 Tr, tak jak
14 Tr / 15 Tr.


Nahoru
 Profil  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 02 úno 2021 17:40 

Příspěvky: 1091
Od: 28 čer 2014 21:40
Taky může dát USB konektory do 25Tr, ať se vám ty telefony pořádně rozsvítí :mrgreen:

_________________________________
22Tr: 1.000.000 ujetých km


Nahoru
 Profil  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 02 úno 2021 17:17 

Příspěvky: 76
Od: 18 srp 2019 17:01
Já to třeba docela používám. Pokud se mi podaří sednout ke konektoru, tak si rád přečtu maily nebo zprávy a pár procent se mi nabije jako bonus. Na pár minut to samozřejmě nemá cenu, ale na 10 min a víc už to použiju


Nahoru
 Profil  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 02 úno 2021 17:16 

Příspěvky: 5616
Od: 27 úno 2010 07:40
OndraS píše:
Za mě, z mechošské stránky: USB ne! Ale ani ne tak proto, že s tím "je práce", ale spíš takto:

- někdo stojící je přisosnutej kabelem, vůz prudčeji zabrzdí a on si utrhne konektor, nebo naopak nám zmrví zásuvku. Čí odpovědnost?
- někdo je přisosnutej kabelem a někdo chce projít. Utrhne mu to, zlomí konektor. Kdo za to může?
- někdo bude uplatňovat třeba poškození kabelu nebo mobilu, že za to může naše USB. Kdo ponese odpovědnost?
Obdobně jiné případy. Určitě k nim dojde.
Živelnou a kontaktní MHD není možno v tomto směru přirovnávat ke vlaku či dalkovému busu.

Nevím, proč jsem si vzpomněl na jednu jízdu vlakem RegioJet do Prahy. Zapojil jsem si do zásuvky mobil, zasmrdělo to, zhasla světla a přestala jít klima. Jako myška jsem pak seděl...


Nahoru
 Profil  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 02 úno 2021 16:52 
Uživatelský avatar

Příspěvky: 123
Od: 12 čer 2020 15:02
Bydliště: Tam kde jezdí linky 5, 9, 46, 57, 84 a 44
Přesně tak. :-)


Nahoru
 Profil  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 02 úno 2021 16:36 
Uživatelský avatar

Příspěvky: 644
Od: 15 srp 2012 14:28
Přitom by stačilo dát ty USB konektory do bočnic, případně jsem viděl i umístění na opěradle sedadla.

Hlavně jsem moc nepochopil, proč jsou ty USB konektory na madlech natočené do uličky, místo aby byli natočené k nejbližším sedadlům...


Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.

_________________________________
"Všichni se jednoznačně shodli, že Solaris je novou, velmi moderní firmou s kvalitními produkty. A proto budeme mít trolejbusy SOR."


Nahoru
 Profil  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 02 úno 2021 16:14 

Příspěvky: 1091
Od: 28 čer 2014 21:40
Za mě, z mechošské stránky: USB ne! Ale ani ne tak proto, že s tím "je práce", ale spíš takto:

- někdo stojící je přisosnutej kabelem, vůz prudčeji zabrzdí a on si utrhne konektor, nebo naopak nám zmrví zásuvku. Čí odpovědnost?
- někdo je přisosnutej kabelem a někdo chce projít. Utrhne mu to, zlomí konektor. Kdo za to může?
- někdo bude uplatňovat třeba poškození kabelu nebo mobilu, že za to může naše USB. Kdo ponese odpovědnost?
Obdobně jiné případy. Určitě k nim dojde.
Živelnou a kontaktní MHD není možno v tomto směru přirovnávat ke vlaku či dalkovému busu.

_________________________________
22Tr: 1.000.000 ujetých km


Nahoru
 Profil  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 02 úno 2021 16:12 
Uživatelský avatar

Příspěvky: 123
Od: 12 čer 2020 15:02
Bydliště: Tam kde jezdí linky 5, 9, 46, 57, 84 a 44
Naprosto ale naprosto souhlasím! :wink:


Nahoru
 Profil  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 02 úno 2021 15:59 

Příspěvky: 2502
Od: 01 úno 2006 10:39
Bydliště: Brno
Divný, já nikdy nepotřeboval v MHD nabíjet mobil či cokoli...dokonce s sebou nenosím ani nabíjecí kabel...su zvědav, zda někdy někoho uvidím tam něco nabíjet. Dle mě je to uplná zbytečnost.

Alanis: to by ti neprošlo, to by bylo mrtvých cestujících... sarcastic


Nahoru
 Profil  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 02 úno 2021 09:47 
Uživatelský avatar

Příspěvky: 644
Od: 15 srp 2012 14:28
Nejbytelnější by byla 230V zásuvka, navíc by byla asi nejuniverzálnější ;-)

_________________________________
"Všichni se jednoznačně shodli, že Solaris je novou, velmi moderní firmou s kvalitními produkty. A proto budeme mít trolejbusy SOR."


Nahoru
 Profil  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 02 úno 2021 09:04 
Uživatelský avatar

Příspěvky: 1815
Od: 01 srp 2006 14:13
Bydliště: Bezkov
corsair_cz píše:
Výhodu toho, kdyby to mělo C vidím i v té bytelnosti...

Tohle, že je bytelné? Jestli bylo něco v historii IT bytelné, tak staré COM a LPT porty. To i 25 let staré USB-A mi přijde bytelnější a hlavně se dá celkem snadno vyměnit za použití obyč. trafopájky (teda pokud to není letované čistým cínem, aneb ať žije kur.v.ítko skryté za ekologií).


Nahoru
 Profil  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 02 úno 2021 01:55 

Příspěvky: 15
Od: 30 kvě 2019 09:36
Jakub S. píše:
USB C na mobilu nemám, tak se opatrně se zeptám, zda není k mobilu standardně přibalován kabel USB-A (2.0/3.0) - USB-C? Nebo v současnosti již převládají konektory USB-C i na straně adaptéru? Nevšiml jsem si, že by např. u notebooků bylo USB-C nějak rozšířené...


Rok 2021 bude ten přelomový, k novým telefonům se začíná přikládat C-C kabel. Ideálně (bohužel :sad: ) bez adaptéru. Adaptéry již taky začínají mít C samici.

Výhodu toho, kdyby to mělo C vidím i v té bytelnosti - do menší zdířky se hůř cpe žvýkačka, zároveň se z ní nemá co vylamovat, jako v případě plastu, co je u A konektoru. Céčko má myslím skvělou budoucnost, já teď jedním adaptérem nabíjím mobil, sluchátka i notebook.

Alanis píše:
Koukám, že pro některé je taková prkotina neřešitelný problém.


Já si myslím, že jsme tady rozvedli zajímavou diskuzi o něčem, co z trolejbusu udělá vhodný i do budoucna biggrin Adaptér je nouzové řešení.
Je pravda, že v rámci oprav se to asi dá potom vyměnit.


Nahoru
 Profil  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 01 úno 2021 12:20 
Uživatelský avatar

Příspěvky: 6375
Od: 15 dub 2008 16:23
Bydliště: Žlutý kopec
Lukine, díky moc.

Tak aby nám tu v zimě, když napadne ta trocha sněhu, mělo co jezdit (ale je fakt, že to jsou spíš jednotky dnů v roce, takže nic zásadního) do našich kopců. :mrgreen:


Nahoru
 Profil  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 01 úno 2021 11:09 
Uživatelský avatar

Příspěvky: 721
Od: 21 lis 2010 09:08
MartinV píše:
Už se ví, jaká by měla být motorizace těchto 27Tr? Ptám se, abych nemusel objevovat Ameriku, pokud už to je známo.

Soupis požadavků na dodávku kloubových nízkopodlažních trolejbusů píše:
Je požadován trojnápravový kloubový trolejbus s poháněnou minimálně zadní nápravou určený pro hromadnou přepravu osob ve městě Brně s častými zastávkami.

Je požadován střídavý trakční motor. Trakční motor musí mít jmenovitý výkon více jak 8,5 kW/t max. hmotnosti. Zástavba motoru musí být konstrukčně provedena tak, aby bylo zabráněno přenášení vibrací na další agregáty, a motor musí být izolačně oddělen od ostatních dílů karoserie. V každém případě musí být motor pohonu uspořádán jako plně zakrytý stroj s vlastní nebo cizí ventilací.

_________________________________
Obrázek


Nahoru
 Profil  
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 2250 ]  Přejít na stránku 1, 2, 3, 4, 5 ... 90  Další

Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 návštěvník


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Přejít na:  
cron
Právě je 23 dub 2021 19:40
Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Fórum běží na systému phpBB
Pro BMHD.cz vytvořil mceza | © 2011-12 [mceza.com]