Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata



Odpovědět na téma Stránka 77 z 101    Přejít na stránku Předchozí  1 ... 74, 75, 76, 77, 78, 79, 80 ... 101  Další
Autor Zpráva
Offline
Uživatelský avatar

1363
06 zář 2010 15:29
Brno - Masarykova čtvrť
Kolem osmé ráno jsem ho viděl odstavený na Mendláku...


Offline
Uživatelský avatar

3691
28 úno 2006 19:00
Dnes ráno zdechl na Lipové vůz 3017. Přijel pick-up z Komína, něco dělali na střeše a vůz pak normálně jezdil na trati!
Mechanici od Forda :applause:


Offline
Uživatelský avatar

Moderátor
7580
17 pro 2006 22:32
Brno
Novotou zářící 3601 na 02611.

_________________________________
7375 -> 7467 -> 7653 -> 7812 -> 7614 -> 7474 -> 7438 -> 7474 -> 7436 -> 7474 -> 7074 -> 7087 -> DAF LF55


Offline
Uživatelský avatar

616
13 srp 2010 13:44
Kolem 18:00 byla Máňou odvážena z Kohoutovic 3034. Co jsem tak viděl, měla uvnitř oddělaný(upadený??) zadní vnitřní kryt kolem BUSE. Tak třeba někdo upřesní o co tam šlo.

_________________________________
Parková dráha Olympia Brno: http://www.smpd.cz
Simulace olomoucké tramvajové dopravy: http://mstsolomouc.webnode.cz/
Stavba modelu historické šaliny měřítka 1:8: http://modeltramvaje.webnode.cz/


Offline
1546
06 lis 2009 10:30
Dále raději v příslušném tématu...


Offline
Uživatelský avatar

3339
13 lis 2004 11:58
marecek.00 píše:
Řekněme, že v náhradě každé jedné historické 14Tr nějakou použitelnou cizí 15Tr bych viděl jistý smysl...



Pokud by to bylo za pakatel a bez nutnosti nějakých větších oprav, proč ne. V opačném případě by to byl nesmysl, vrážet peníze do nějaké zastaralé popelnice...


Offline
Uživatelský avatar

188
25 pro 2010 21:35
Inu, Slatinská "vozovna" sice připomíná kovošrot, ale aby se zaměňovala s výkupnou... :)


Offline
1546
06 lis 2009 10:30
Řekněme, že v náhradě každé jedné historické 14Tr nějakou použitelnou cizí 15Tr bych viděl jistý smysl...


Offline
Uživatelský avatar

352
30 led 2008 17:13
Hoši, neblázněte. Nákup second hand trolejbusů je nepsaně podmíněn jejich nevelkým stářím, nízkopodlažností a taky tím, že to nebude nějakej zgarb, co jsme tady na kanále v životě neviděli a co řidiči neznají. Z tohoto vychází logicky pouze a jedině 21Tr.

_________________________________
Nejlepší trolejbus je 22Tr. Můžeme s tím nesouhlasit, můžeme se o tom přít, ale to je tak všechno, co se proti tomu dá dělat.


Offline
487
13 čer 2004 23:04
Vsechny hradecke 15Tr uz sou v Usti, jedine ted Plzen prodava nejake 15TrM.

Vozidla ze zahranici sou problem jako neschvaleny typ by musely udelat celou zkousky u DU a to by stalo hodne penez.


Offline
Uživatelský avatar

3687
08 čer 2005 23:12
Taky je otázka, jestli víc potřebujeme kloubové vozy, nebo nízkopodlažní vozy.
Nezbavuje se Hradec i nějakých 15Tr?
A co myšlenka odkoupit ojeté kloubové nízkopodlažní vozy ze zahraničí? (Teď z hlavy nevím, jestli někde ve Švýcarsku apod. nějaké aktuálně vyřazují.)


Offline
Uživatelský avatar

9266
10 čer 2004 11:19
Hmm, kdo vi.. Nejaky jizdy trolejbusu TV14 (to neni vyzbroj ani preklep) , tu probihaly .

Ale jestli by nebylo lepsi vyjmout dratolezy z dozoru DU a mit je jako silnicni vozidla se zvlastnim druhem pohonu. KOneckoncu, dneska uz to ma bliz k autobusu s pomocnym elektrickym pohonem, nez k cistokrevymu trolejbusu. Akorat by museli na urade jednorazove vydat par set RZ a technicaku :) . A myslim ze odstranenim nekterych legislativnich kroku by byly mozny jak prestavby, tak i moznost dotazeni vozidel trebas ze zahranici...


Offline
Uživatelský avatar

1891
01 srp 2006 14:13
Bezkov
MartinV:
1. Ve své úvaze jsem vycházel z faktu, že napřed byl vyvinut koubák 22Tr a potom byl z něj odvozen 21Tr. Tato informace mě přivedla k myšlence oné reko 2x21Tr na 22Tr.
V Elektrice zas tak velký problém nevidím. Nevím ale, do jaké míry jsou příbuzné kastle. Znalejší jistě doplní. Nicméně i tak si myslím, že moje myšlenka není nereálná a kdyby se chtělo, určitě by to šlo udělat.

2. Legislativa: Trolejbus je zatím drážní vozidlo, takže je to všechno v kompetencích drážního úřadu.
A když DÚ zkousnul plzeňské reko 2xT3 na K3R.N, tak by určitě skousnul i toto.

3. Love: Podívejme se, jak náš stát hospodaří. Na důležité věci peníze nejsou a do toho se objeví fond, možná i eurofond, který zadotuje úplné kraviny.

4. Scepky nejsou schváleny DÚ. Reko z jednoho schváleného typu na druhý schválený typ vidím jako schůdnější cestu.


Offline
Uživatelský avatar

9266
10 čer 2004 11:19
Na co rezat.. Panove asi nikdy neslyseli pojem 12Tr, nebo Scepka
http://riga.mashke.org/Riga-Troll/Skoda ... ew_lat.htm

Chat: Ja znam nekolik moznosti. Polaci udelali z 8Tr a Vetry 4napravovej kloubak..
http://www.przegubowiec.com/t-bus/hp1-116-56.jpg
http://www.przegubowiec.com/t-bus/hp2-121.JPG

Bulhari z 2*Sm11 a kusu ikarusa
http://tramclub.org/files/kar_16__5_173.jpg

A prototyp C744 vznikl ze 2 C734 ..


Offline
Uživatelský avatar

Moderátor
7580
17 pro 2006 22:32
Brno
Je nějaký příklad v praxi?
[můj názor] Řekl bych, že prakticky to možné je, ovšem papírově zcela nemožné. [/můj názor]

_________________________________
7375 -> 7467 -> 7653 -> 7812 -> 7614 -> 7474 -> 7438 -> 7474 -> 7436 -> 7474 -> 7074 -> 7087 -> DAF LF55


Offline
Uživatelský avatar

6894
15 dub 2008 16:23
Žlutý kopec
ZdeněkH: až na to, že ten nápad od MKzB není tolik nereálný (a předpokládám, že to autor myslel vážně).


Souhlasím :-) A nechat je i s kabinou a svařit je ##MLUVÍM SPROSTĚ## k sobě. V případě potřeby řidič jen přeskočí do druhé kabiny a hurá můžem jet zpátky


Offline
Uživatelský avatar

1891
01 srp 2006 14:13
Bezkov
<kacířská myšlenka>
Protože je v nabídce hodně ojetých 21Tr, ale Brnu by bodly spíše kloubáky. A protože u tramvají se dělaly horší rekonstrukce, napadlo mě možnost rekonstrukce dvou 21Tr na 22Tr.

Otázka zní, jak by to bylo technicky náročné.
</kacířská myšlenka>


Offline
Uživatelský avatar

6348
11 říj 2005 14:03
Brno - Kohoutovice
Hlasitost můžou nastavit jenom mechanici ve vozovně, řidič s tím nic nenadělá. Ten si může nastavit akorát hlasitost v kabině.

_________________________________
Představte si to ticho, kdyby lidé říkali jen to, co vědí!
Karel Čapek


Offline
Uživatelský avatar

616
13 srp 2010 13:44
xxx:
Taky jsem si všiml, že je často ve 21 Tr hlášení dost potichu. Zdá se mi, že je různě hlasitě v různých vozech. Řidič hlasitost upravovat nemůže nebo ano? Třeba Šmoulinka má hlášení přesně jak by mělo být :D. Někomu se možná zdá, že je moc hlasitě, ale aspoň je hezky v ruchu provozu slyšet.

_________________________________
Parková dráha Olympia Brno: http://www.smpd.cz
Simulace olomoucké tramvajové dopravy: http://mstsolomouc.webnode.cz/
Stavba modelu historické šaliny měřítka 1:8: http://modeltramvaje.webnode.cz/


Offline
Uživatelský avatar

2515
13 črc 2009 13:42
Ráno jsem jel 3044 a všiml jsem si nových reproduktorů. Musím říct, že to hlásí hodně kvalitně, srozumitelně a hlavně hlasitě, narozdíl od jiných 21Tr. A celkově je pěkně opravená.


Offline
Uživatelský avatar

352
30 led 2008 17:13
Ano, přímo já :D

_________________________________
Nejlepší trolejbus je 22Tr. Můžeme s tím nesouhlasit, můžeme se o tom přít, ale to je tak všechno, co se proti tomu dá dělat.


Offline
Uživatelský avatar

151
27 zář 2011 21:38
Brno, po trase 69 a 96
Šmoulinka opět v provozu dnes na 21/25.

_________________________________
Člověk začne jednat rozumně, až selžou všechny ostatní varianty.


Offline
85
10 úno 2009 22:38
Včera při lítání a vyřizování po městě jsem zahlídl dvě unavené 21tr: Cca v 10 dopoledne na zastávce Pionýrská směr Mendlovo náměstí asi nefunkční navíjení, odjela vlastní silou, ale s podivně uvázanými lany (ev.č. jsem si ve spěchu nezapamatoval), přítomen dispečink a dráteníci. Druhý případ byla mrtvá 3001 na křižovatce Husitská x Palackého Třída v cca 16:00, stál v ptavém pruhu se šrákama dole, přítomen dispečink..více o obou případech nevím,oba jsem chytl až v závěru, tak třeba někdo doplní..


Offline
Uživatelský avatar

1105
28 pro 2008 00:10
613 00
Já si myslím, že kvůli jednomu zmrvenému šroubu se usoudilo, že bude jistější (s ohledem na bezpečnost provozu) vyměnit celou sadu. A kor, pokud je auto z druhé ruky, a nevíte kdo a co všechno na něm před prodejem povyměňoval...


Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 2520 ]  Přejít na stránku Předchozí  1 ... 74, 75, 76, 77, 78, 79, 80 ... 101  Další

Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 3 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Přejít na:  
cron
Právě je 29 bře 2024 02:27
Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Fórum běží na systému phpBB
Pro BMHD.cz vytvořil mceza | © 2011-12 [mceza.com]