Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata



Odpovědět na téma Stránka 85 z 101    Přejít na stránku Předchozí  1 ... 82, 83, 84, 85, 86, 87, 88 ... 101  Další
Autor Zpráva
Offline
Uživatelský avatar

Administrátor
6665
26 říj 2005 00:04
Brno-Bohunice
Dík za vyčerpávající odpověď :-)
Poznámky o mřížkách jsem tam tedy nechal a navíc k 3603 dopsal, že další 22Tr vozy to mají již od výroby. Zmínky o dodatečném chlazení STM jsem smazal.


Offline
Uživatelský avatar

352
30 led 2008 17:13
No kdyžtak to můžeme popravdě smazat. těch úprav je na vozech průběžně tolik, že nemá smysl je nějak zbytečně popisovat. Psal jsem to tam tehdy já, přišlo mi to jako celkem podstatná úprava, ale na tom zápisu netrvám. Jedná se o to, že za těmi mřížkami jsou ventilátory, které odsávají teplý vzduch ze schrány měniče ven, konkrétně se jedná o druhou a čtvrtou mřížku. Když třeba vůz stojí na zastávce a půjdete velmi těsně kolem zadku, tak vám budou vlát gatě :mrgreen: Mřížky byly z výroby na 3603 a výš, na 3601 a 3602 se dodělávaly, stejně jako na 3040 - 3043, kde je rovněž pasivně chlazený měnič Cegelec. Aby se chlazení měniče ještě více zlepšilo, dodělávali jsme navíc za ty mřížky dva ventilátory. Jediný vůz, který je zatím nemá, je 3605, jinak všechny včetně 3040 - 3043.

tzn. poznámka "mřížky stat. měniče" popisuje dobu, kdy vůz ty mřížky dostal - 3601, 3602 a 3040 - 3043 za provozu, 3603 - 3608 je měly z výroby.
a poznámka "chlazení měniče" popisuje dobu, kdy byly navíc ještě namontovány ty ventilátory. V současnosti jsou na všech vozech 22 Tr vyjma 3605 a na všech 21TrIGCT

_________________________________
Nejlepší trolejbus je 22Tr. Můžeme s tím nesouhlasit, můžeme se o tom přít, ale to je tak všechno, co se proti tomu dá dělat.


Offline
Uživatelský avatar

Administrátor
6665
26 říj 2005 00:04
Brno-Bohunice
Dotaz na Ondru: V evidenci máme u 22Tr 3601 - 3604 a 3606 poznámku o dodatečné instalaci "chlazení statického měniče". Předpokládám, že se jedná o těch pět větracích mřížek pod zadním oknem. Ostatní vozy to měly už z výroby? Nebo kdy to bylo doinstalováno i do 3605, 3607 a 3608? Na této fotce to třeba má 3607 už v roce 2006, což je docela divné... http://foto.bmhd.cz/foto.php?7925


Offline
Uživatelský avatar

6894
15 dub 2008 16:23
Žlutý kopec
Lezacek: na to se ReZ těší ještě více. :mrgreen:


Offline
127
30 kvě 2010 19:33
A až ti to ujede. :-D


Offline
Uživatelský avatar

2965
04 pro 2008 10:07
tam, kde mám postýlku...
na barvu to nejezdí, ale srdce šotouše zaplesá, když leze do modrejch dveří...
už se taky těším, jak to budu u nás na Přívratě dobíhat...

_________________________________
Veškeré problémy vznikají vždy v prostoru mezi židlí a klávesnicí.


Offline
Uživatelský avatar

872
13 bře 2007 20:20
Brno - Bystrc
Vidite, jdu se sem zeptat, jestli ji zustane modry lak, nebo pujde do lakovny a ono to tu uz je :)
Nicmene jsem na ni zvedav, bude to pekna raritka tak uz se tesim, az se svezu.

_________________________________
RT6N1 fanklub :)


Offline
Uživatelský avatar

Moderátor
7580
17 pro 2006 22:32
Brno
Díky Ondrovi za zasvěcené info, s tím mondrým lakem to bude velmi zajímavé na nějaké to šotofoto.

_________________________________
7375 -> 7467 -> 7653 -> 7812 -> 7614 -> 7474 -> 7438 -> 7474 -> 7436 -> 7474 -> 7074 -> 7087 -> DAF LF55


Offline
1710
22 led 2006 12:56
Brno
PvvS píše:
Ani nevim. Za cenu jedny solo funglovky tu muze byt trebas 5 ojetin s podobnou uzitnou hodnotou. A rozdil mezi 21tr a trebas 24Tr neni az tak velkej.


Já bych řekl, že je pořádnej. Z pohledu cestujícího. Ve 21Tr si pohodlně sednu, což se o 24Tr říct nedá.


Offline
Uživatelský avatar

352
30 led 2008 17:13
Ještě jsem zapomněl, 3045 zůstane modrá, lak bude pouze opraven. Nový lak se nevyplatí, protože se počítá s tím, že vůz bude cca rok a něco jezdit a pak půjde stejně do GO.
Zatím jen spekulativní, ale možná na tomto voze bude nějaká reklama na DPmB s využitím modrého podkladu.

_________________________________
Nejlepší trolejbus je 22Tr. Můžeme s tím nesouhlasit, můžeme se o tom přít, ale to je tak všechno, co se proti tomu dá dělat.


Offline
Uživatelský avatar

352
30 led 2008 17:13
Takže já to shrnu:
49 (3044), přivezena dnes, je plně funkční vůz, nicméně stav odpovídá stáří a (ne)údržbě, takže jediné řešení je GO. Tzn vůz bude rozebrán a opískován jako klasická GO, po opískování se vyhodnotí stav vozu. nemyslím, že by to dopadlo nějak hrozně, takže předpokládejme, že to někdy bude po Brně jezdit. Kdy ale ke GO dojde, to nevím, na to je opravdu příliš brzo polemizovat.

54 (3045) je již ve stadiu oprav, zatím na LÚ, kde byly zejména odstrojeny krovky a celý kontejner s výzbrojí projde vyčištěním a zvelebením, protože při vší úctě k jihlavské údržbě, takovej hnus jsem ještě neviděl. V prostředním deklu, kde je vstupní dioda, vstupní tlumivka a sdružený odporník EDB, nikdo nebyl minimálně od doby, kdy byl vůz lakován na modro, protože zámky deklu byly zalakovány touto barvou. Atd. Je to něco jako když lidi jezdí s autem a nelezou pod kapotu, ani když tam půlka věcí nefunguje. No.... po opravě a kompletaci kontejneru půjde vůz na TÚ, kde proběhne zbytek prací v rozsahu, aby byl vůz schopný plnohodnotného provozu v Brně, kde máme na vozy požadavky mimojiné takové, aby to brzdilo na všechny kola, nepadaly z toho šroubky na silnici a nebyly prorezlý vzduchojemy :mrgreen:

_________________________________
Nejlepší trolejbus je 22Tr. Můžeme s tím nesouhlasit, můžeme se o tom přít, ale to je tak všechno, co se proti tomu dá dělat.


Offline
1317
10 bře 2010 18:00
BRNO-Řečkovice
Nevíte jestli 54(3045) zůstane modrý nátěr nebo dostane náš unifik?

_________________________________
Ve fotogalerii pod jménem Igor Pukl. :)


Offline
72
10 dub 2010 16:03
trolejbusak62 píše:
Tak 54 (3045) a 49 (3044) už máte ve vozovně Komín. Dříve se spekulovalo o třech vozech (2 na SO, 1 za cenu šrotu). Nakonec to bude 54 na SO a 49 o pokus na GO. O dalších vozech se zatím nemluví.


Mohu potvrdit 49 byla úspěšně převezena do Komína... :-)


Offline
1546
06 lis 2009 10:30
Nemluví se o dalších jednadvacítkách pro Brno, nebo vůbec o jejich vyřazování?


Offline
Uživatelský avatar

83
16 srp 2008 20:43
Jihlava
Tak 54 (3045) a 49 (3044) už máte ve vozovně Komín. Dříve se spekulovalo o třech vozech (2 na SO, 1 za cenu šrotu). Nakonec to bude 54 na SO a 49 o pokus na GO. O dalších vozech se zatím nemluví.

_________________________________
http://jihlavskymhd.g6.cz/


Offline
Uživatelský avatar

1621
10 čer 2006 20:45
Brno
Fafner: já jen, masivnější vyřazování 14Tr proběhlo v poslední době nad jen v Jihlavě a právě Plzni, spíš je problém to, že se průběžné vyřazování zastavilo, respektive nahrazování 14Tr novými vozy

_________________________________
Připravte si prosím jízdenky a průkazy na slevu!


Offline
Uživatelský avatar

6894
15 dub 2008 16:23
Žlutý kopec
Fafner: a trolejbusy by měly doplňovat tu tramvajovou.


Offline
3342
21 led 2011 14:19
Asi tak, v ostatních městech jsou trbusy to nej co tam mají... a právě proto hádám že v Brně, stejně jako třeba v Plzni, se stále setkáme se 14Tr, jelikož "hlavní" trakcí jsou tramvaje.

_________________________________
Definitivně možná.


Offline
9986
15 led 2005 23:41
V Sarajevu jsou totálně dojetý, ani nevím, zda pořád v provozu, jedna z nich navíc poměrně nedávno obdržela jakési zbastlené čelo... To se hodí leda tak do šrotu.


Offline
Uživatelský avatar

1891
01 srp 2006 14:13
Bezkov
Další 21Tr by se našly v Sarajevu, viz. žlutozelené stránky. Ovšem nedovedu si představit tu dopravu a hlavně cenu dopravy.


Offline
Uživatelský avatar

3207
14 čer 2004 18:56
blekfild
pepola píše:
Na jednu stranu je to super, že k tomu dealu nakonec došlo! Už jsem tomu sám nevěřil!
Ale na druhou stranu: Není to ostuda, že druhé největší město v republice musí kupovat ojetiny z menších měst a ještě je rádo?
Jinými slovy: Malá města si pořizují funglovky...


Však Brno taky, ale pořídili jsme funglovky tramvaje a autobusy, tak holt na tbusy už nezbylo. Buďme rádi aspoň za toto, jakápak ostuda.

_________________________________
přeprava šotoušů je povolena pouze ve schránkách s nepropustným dnem


Offline
Uživatelský avatar

Administrátor
6665
26 říj 2005 00:04
Brno-Bohunice
pepola: Kdyby nebylo dotací z ROP EU, tak si třeba Jihlava těžko něco koupí. Max tak jeden trolejbus za dva roky... To stejné platí i pro ostatní menší města. Bez dotací z EU si téměř neškrtnou.

Já hodnotím nákup ojetých 21Tr jako mimořádně výhodný. Získáme tím NP vůz, který ještě ani není za hranicí své životnosti (která se dá GO prodloužit o dalších třeba 7-10 let) a to za opravdu směšnou cenu. Jen mne trochu mrzí, že se DPMJ a DPMB domluvili až teď, když už jsou dvě 21Tr sešrotované... Snad tyto výhodné nákupy budou pokračovat.


Offline
Uživatelský avatar

9266
10 čer 2004 11:19
Ani nevim. Za cenu jedny solo funglovky tu muze byt trebas 5 ojetin s podobnou uzitnou hodnotou. A rozdil mezi 21tr a trebas 24Tr neni az tak velkej.


Offline
Uživatelský avatar

3691
28 úno 2006 19:00
Na jednu stranu je to super, že k tomu dealu nakonec došlo! Už jsem tomu sám nevěřil!
Ale na druhou stranu: Není to ostuda, že druhé největší město v republice musí kupovat ojetiny z menších měst a ještě je rádo?
Jinými slovy: Malá města si pořizují funglovky...


Offline
9986
15 led 2005 23:41
A 22Tr v Ústí jsou, PvvS, co, vzduch? :mrgreen:


Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 2520 ]  Přejít na stránku Předchozí  1 ... 82, 83, 84, 85, 86, 87, 88 ... 101  Další

Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 návštěvník


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Přejít na:  
Právě je 29 bře 2024 01:18
Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Fórum běží na systému phpBB
Pro BMHD.cz vytvořil mceza | © 2011-12 [mceza.com]