Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata



Odpovědět na téma Stránka 89 z 101    Přejít na stránku Předchozí  1 ... 86, 87, 88, 89, 90, 91, 92 ... 101  Další
Autor Zpráva
Offline
Uživatelský avatar

3072
16 črc 2006 13:52
Na trase linky 201.
Taky by mě zajímalo co v tý bedně je.
Občas si říkám, že kdyby někteří věděli, co je třeba v bednách v kačenách, tak by na to nesedaly :-)


Offline
Uživatelský avatar

3395
12 čer 2007 02:11
Doma
Když je to tam napsáno, tak tam nesedej.

_________________________________
Medlánky jsou elita a Pisárky jelita


Offline
Uživatelský avatar

2550
05 úno 2007 18:12
Malečkův rajón
Nevíte, z jakého důvodu se nemá sedat v 21/22 Tr za předními dveřmi na jakousi bednu. Sedadla tam nejsou, ale flek to je pěkné (i na odložení batohu), některé vozy tam přímo mají nápis "NESEDAT!".

_________________________________
Mrtvole je naprosto fuk, kdo tu válku nakonec vyhraje! - Yossarian Yossarian

Můj nový web o severním okolí Brna


Offline
Uživatelský avatar

872
13 bře 2007 20:20
Brno - Bystrc
Ano, argumentace "je to atyp" dovede vylozene pobavit, s prihlednutim k tramvajovemu vozovemu parku. Zas na druhou stranu, aspon u trajfu je relativne poradek :)

_________________________________
RT6N1 fanklub :)


Offline
Uživatelský avatar

352
30 led 2008 17:13
Člověče, to ti bohužel přesně nepovím, ale velmi zhruba i 22Tr i 25Tr se pohybovaly okolo 15mil. To samosebou nahrává k tomu, že Géčko by vyšlo jakoby na polovinu a přitom by to byl novej vůz, ale takto to brát nelze. Jistě by s tím byly ještě peripetie ohledně přihlašování, protože je otázka, do jaké míry by se to dalo napasovat na papíry sériových 22Tr, a nový vůz to také není, protože něco má odjeto, řekněme odhaduju okolo 50 000, plus několik dlouhých let stál na větru a dešti, na kterém jak známo věci rezaví, správně, ale co především, korodují. I tak je ale kastle v podstatě nová, a plechy by se třeba dělaly nový, ale to je relativně zanedbatelná částka (oplechování je finančně spíš náročné na práci než na samotný materiál). Zkrátka, kdyby, a to už se bavíme v podstatě o sci-fi, se podařilo někdy vůz zprovoznit, poměrem cena - technický stav - problémy by se to defacto vyrovnalo novému vozu 25Tr koupenému z fabriky, možná o chlup lépe. Bohužel mi to přijde, že tomu spíš nepřáli lidi - jak jinak si vysvětlit mnohem průkaznější případ vozu 22TrAC, který byl předtím, než ho koupili maďaři, jako plně funkční vůz se vším všudy - chyběla tomu jenom jakási zkouška provozu bez cestujících - nabízen konkrétně Brnu za cca 5 mil - vysloveně pod cenou. A stejně o to tady nikdo neprojevil zájem, prý že se jedná o atyp, což je sice pravda, nicméně do jisté míry, neboť kastle je defacto sériová 22Tr s jinou střední a přední nápravou a dílčíma odlišnostma (např. zatlumený kloub), elektricky je to jakýsi mix mezi 22Tr a 25Tr (trakčně spíš 25Tr, slaboproudově to je spíš "ralátkobus" typu 21/22Tr). A tak zatímco u šalin tady máma atypů tolik, že to myslím dodneska nikdo nespočítal, u trolejbusů to najednou hrozně vadilo - škoda, mohli jsme tu mít za směšné peníze spolehlivý vůz - v Szegedu si ho údajně velmi pochvalují.

_________________________________
Nejlepší trolejbus je 22Tr. Můžeme s tím nesouhlasit, můžeme se o tom přít, ale to je tak všechno, co se proti tomu dá dělat.


Offline
Uživatelský avatar

1406
29 dub 2006 12:26
Sebrowitz
A řádově kolik stojí novej vůz? 22/25Tr.

_________________________________
… účastníkům provozu v tomto pořadí důležitosti - chodci, veřejná osobní doprava, cyklisté, motorová vozidla.


Offline
Uživatelský avatar

352
30 led 2008 17:13
Já bych se k tomu vyjádřil i blíže, totiž všichni tzn. včetně mě zjistili, že se to liší, ale taky jsme všichni jako mechanici říkali, že to není ten zásadní problém. Problém se jmenuje nečekaně peníze - za ty by se musely dokoupit chybějící věci jako motory, regulátor, stykačovina, silové bloky apod., za ty by se to muselo poskládat, za ty by se musel pravděpodobně měnit původní kulový kloub za Hubner. Pokud by toto všechno bylo, nebyl by problém z toho udělat funkční vůz, byť s řadou odlišností = atyp, ale ne zase tak strašnej, jak to vypadá. Souhrně - v podstatě kvůli finanční náročnosti (odhadované náklady 8 mil., což mimochodem není ale zase tak otřesný, jednao by se totiž potom o v podstatě nový vůz) ztratil DP o zprovoznění zájem, nyní je vůz tedy v Řečkovicích relativně v kopřivách a bohužel pod širým nebem, ale zčásti již patří TMB, který uhradil část ceny, za kterou bylo jihlavské sdružení Géčko ochotno prodat. Časem bude vůz pravděpodobně v majetku TMB celý, záměry jsou zatím nejasné.

_________________________________
Nejlepší trolejbus je 22Tr. Můžeme s tím nesouhlasit, můžeme se o tom přít, ale to je tak všechno, co se proti tomu dá dělat.


Offline
Uživatelský avatar

2550
05 úno 2007 18:12
Malečkův rajón
Děkuji :-)

_________________________________
Mrtvole je naprosto fuk, kdo tu válku nakonec vyhraje! - Yossarian Yossarian

Můj nový web o severním okolí Brna


Offline
7
24 pro 2009 12:57
SHT je to sdružení


Offline
Uživatelský avatar

1891
01 srp 2006 14:13
Bezkov
miropiro:
Je to prototyp trolejbusu 22Tr, přesněji řečeno model 1:1, protože je to vystavovatelný vzorek, kterému chybí hnací agregáty. Ze Škody Ostrov šel do Jihlavy k nějakému tomu sdružení k muzejním účelům, takže jej Škodovka pěkně vybrakovala. Později byl přetažen do Brna s původní myšlenkou zprovoznění. Když mechanici (s výjimkou Verushy) zjistili, jak moc se liší od ostatních, tak to vzdali. Později byl přetažen do TMB Řečkovic. Majitelem je ale neustále to sdružení z Jihlavy a moc se k němu nehlásí, protože ho doma nemá kde ustájit.
Více na:
http://www.mestskadoprava.net/index.php?mod=staticpages_view&page_id=207


Offline
Uživatelský avatar

522
19 zář 2007 08:18
miropiro píše:
Dotaz: při dnešní vycházce kolem řečkovických kasáren jsem byl upozorněn bratrancem, že tam stojí odstavený trolejbus v modré barvě dokonce s nápisem 22Tr služební jízda...co to má být, nevíte? :-k


Jediný co mě napadá, je prototyp 22TrG. Ten je modrej.


Offline
Uživatelský avatar

2550
05 úno 2007 18:12
Malečkův rajón
Dotaz: při dnešní vycházce kolem řečkovických kasáren jsem byl upozorněn bratrancem, že tam stojí odstavený trolejbus v modré barvě dokonce s nápisem 22Tr služební jízda...co to má být, nevíte? :-k

_________________________________
Mrtvole je naprosto fuk, kdo tu válku nakonec vyhraje! - Yossarian Yossarian

Můj nový web o severním okolí Brna


Offline
Uživatelský avatar

186
08 zář 2009 19:21
Kolem 14:00 na ulici Tábor odstavená 3008: http://mhd-brno.rajce.idnes.cz/Prosinec ... 3008_1.JPG


Offline
Uživatelský avatar

254
24 srp 2009 18:59
Možná mě budete mět za blba, ale kde přesně ty trolejbuse stříkajů? Stačí odpověď, že je to na straně té a té. Teprve potom zkuste nadávat, že už to to bylo. :-$

_________________________________
Sbohem Moravo, jedu do Brna...


Offline
Uživatelský avatar

Administrátor
6665
26 říj 2005 00:04
Brno-Bohunice
Ještě přihodím jednu páteční fotku. Nevíte někdo, co je to konkrétně za 21Tr?
(Podle evidence to bude pravděpodobně 3037, nebo 3039... ale kdo ví.)


Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.


Offline
Uživatelský avatar

Administrátor
6665
26 říj 2005 00:04
Brno-Bohunice
Ještě se nikde neobjevila fotka světlého interiéru 3034. V pátek jsem na ni měl štěstí, takže přikládám :-)


Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.


Offline
Uživatelský avatar

352
30 led 2008 17:13
To souhlasí, vazelna do centrálního mazání je dost řídká. Původně používaná klasická vazelína postupně všechno ucpala, protože jakoby "ztvarohovatěla".

_________________________________
Nejlepší trolejbus je 22Tr. Můžeme s tím nesouhlasit, můžeme se o tom přít, ale to je tak všechno, co se proti tomu dá dělat.


Offline
Uživatelský avatar

440
04 zář 2009 13:33
Tetčice
Sem si to myslel,jen jako upřesnění. I jdyž tahle nádoba vypadala plná emulze...

dík za vysvětlení.

_________________________________
www.scitani.cz ...já su moravák !!!


Offline
Uživatelský avatar

352
30 led 2008 17:13
Vybrané 21Tr mají pod tato sedadla přestěhováno čerpadlo a řídící jednotku pro centrální mazání Tribos. Sledovalo se tím zvýšení spolehlivosti tohoto systému, neboť čerpadlo nebylo v bordelu pod vozem. V současné době má centrální mazání na brněnských trolejbusech již "odmazáno", protože na jeho údržbu nejsou peníze - příliš drahé ND a po letech se konečně přišlo na to, že nejlépe a spolehlivě promazaný vůz je vůz promazaný ručně. Interval prohlídek KP (5000km) je cca ideální proběh pro mazání vozů. Centrální mazání se proto z vozů doslova vyhazuje do kontejneru, zpravidla při VP. Pokud není CM ještě demontováno, je povětšinou odpojeno a hadičky vypojeny a mazací body nahrazeny klasickými maznicemi.

_________________________________
Nejlepší trolejbus je 22Tr. Můžeme s tím nesouhlasit, můžeme se o tom přít, ale to je tak všechno, co se proti tomu dá dělat.


Offline
Uživatelský avatar

440
04 zář 2009 13:33
Tetčice
Mohl by mi někdo vysvětlit,co se to nachází pod posledním dvojsedadlem v 21Tr nalevo za součást vozida?
Dík

_________________________________
www.scitani.cz ...já su moravák !!!


Offline
Uživatelský avatar

254
24 srp 2009 18:59
Dneska sem u Semálu potkal Tatru 815 s naprosto vykuchanů a snad čerstvě nabarvenů 21Tr v závěsu.

_________________________________
Sbohem Moravo, jedu do Brna...


Offline
Uživatelský avatar

3339
13 lis 2004 11:58
tomas936 píše:
Co znamena uz vuz nema kilometry ?


Najel určitej počet km, po němž musí následovat prohlídka (SO, VO, atd.).. Existuje ovšem možnost (teda alespoň u tramvají určitě) tzv. prodloužit km - tedy udělat na vozidle OTK (technická kontrola), a získat nějaké km navíc.. To se teď děje např. u dojíždějících T3M..


Offline
76
07 dub 2009 16:16
Co znamena uz vuz nema kilometry ?


Offline
Uživatelský avatar

3691
28 úno 2006 19:00
Např. 3040, plus dva další už "nemají kilometry"? Prvně jmenovaná stála dlouho pod skleněnou střechou v Komíně a až dneska na lince...


Offline
Uživatelský avatar

Administrátor
6665
26 říj 2005 00:04
Brno-Bohunice
Ostatně, v evidenci si můžeme naše domněnky potvrdit...
http://www.bmhd.cz/evidence-dpmb/vozp.php?ntyp=21Tr&dopravce=DPMB#3034-2


Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 2520 ]  Přejít na stránku Předchozí  1 ... 86, 87, 88, 89, 90, 91, 92 ... 101  Další

Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 4 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Přejít na:  
Právě je 28 bře 2024 13:04
Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Fórum běží na systému phpBB
Pro BMHD.cz vytvořil mceza | © 2011-12 [mceza.com]