Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata



Odpovědět na téma Stránka 91 z 101    Přejít na stránku Předchozí  1 ... 88, 89, 90, 91, 92, 93, 94 ... 101  Další
Autor Zpráva
Offline
Uživatelský avatar

352
30 led 2008 17:13
3606 vážnější bebí nemá, je pojízdná, ale chybí jí jeden ze dvou pomocných zdrojů buzení EDB = elektricky nebrzdí = není použitelná v provozu. Na zdroji pro vybuzení brzdy předního pohonu totiž došlo k přeskoku mezi chladiči výkonových prvků a následně k průrazu IGCT tyristoru předního pohonu. Odstavena je cca měsíc. Tyristor jsem vyměnil tentýž den po události, zdroj se posílá na opravu do firmy Pintr Ostrov n/Ohří a vyřízení bohužel vždy trvá velmi dlouho. Skladový "náhradní" zdroj není shodou okloností k dispozici, protože byl použit na 3601, jejíž zdroj je také na opravě. Takže až to dojde z opravy, během půlhodinky to může vyjet na trať. Ode dnes má 3606 i vadný měnič, protože ten její funkční jsem byl nucen vykanibalizovat na 3604. Měnič však dojede opravit servis firmy Cegelec - jsou poměrně rychlí a než dojde ten úžasnej zdroj, budou to kusí mít opravený už dávno.

_________________________________
Nejlepší trolejbus je 22Tr. Můžeme s tím nesouhlasit, můžeme se o tom přít, ale to je tak všechno, co se proti tomu dá dělat.


Offline
Uživatelský avatar

41
15 zář 2007 19:52
Brno
Třeba by stačilo to bebí poufoukat, to asi mechanici nezkoušeli že?? Na trolejbusy se musí s citem!!!


Offline
Uživatelský avatar

3971
25 led 2006 16:11
všudezdejší
Trammaniak píše:
Nevím jsestli se to tady už řešilo, ale neví někdo proč je odstavená 3606, na 26 by se hodně hodila.... Díky


Asi má nějaké vážnější bebí, ne?

_________________________________
Zkratka je většinou delší, zato horší cesta


Offline
Uživatelský avatar

41
15 zář 2007 19:52
Brno
Nevím jsestli se to tady už řešilo, ale neví někdo proč je odstavená 3606, na 26 by se hodně hodila.... Díky


Offline
Uživatelský avatar

352
30 led 2008 17:13
Kotva - zde v tomto případě byly myšlena kotva stykače. Kdo to chce úplně přesně, jednalo se o stykač K11 - reverzační, z něhož se upálily dracounky, teplem se ohnula právě ta kotva (lidově koník) stykače a tím stykač sice sepnul, ale fyzicky se nespojil. Fakticky se to projevovalo závadou 5A a 5B (test průchodu proudu rotorem trakčního motoru + opakování testu). Bohužel, než přijel náš mechanik, který by tuto závadu za cca pět minut opravil (například ukradením kotvy z jiného nedůležitého stykače, standartně se "půjčuje" stykač topení), nenapadlo dispečery nic lepšího než odtlačit vůz mimo dráty. Co už. Mechanik jel zbytečně, tahač by byl býval taky zbytečný, výměna vozu by byla bývala taky zbytečná. O tramvajích dipečeři vědí téměř vše, trolejbusem jsou bohužel téměř netknutí, vím že je to těžké někomu něco vyčítat, ale myslím, že alespoň základní znalosti vozidla by pracovníkům dispečinku neuškodily - zrovna v tomto případě se dal vadný stykač ještě na chvíli uschopnit, alespoň na odjetí z křižovatky. Bohužel praxe směřuje k tomu, že trolejbus nejede - tahač, i kdyby se jednalo o prasklou pojistku, jejíž výměna zabere deset vteřin. Nový trend absence schůdků na střechu vozu tomuto ještě napomůže.
Kari: stahovák funguje přibližně jako bezpečnostní pás u auta. Při rychlém odvinu lana (= vypadnutí sběrače) dojde k zaklapnutí západky a dále k tzv. vybavení stahováku, kdy se lano navine zpět a tím stáhne sběrač a lano zůstane zaseknuté. U klasických stahováků (14Tr, většina 21Tr) většinou dojde pouze k zaseknutí, protože jsou to šmejdy, nové stahováky Railtech stahují spolehlivě až na střechu vozu. Po vybavení stahováků se odvine pružina ve stahováku a je nutno ji znovu natáhnout, k čemuž má řidič kliku, příp. u venkovních Railtechů (některé 14TrR a některé 15TrR) je klika přímo na stahováku. To je nutno několikrát "zapumpovat" (v podstatě je to ráčna). Railtech dokonce drží lano zaseklé do doby, než je pružina natažena úplně. Navíc má Railtech takovou malou páčku, kterou je možno buben lana zaseknout v kterékoliv poloze (využívá se při natahování stahováku v případě, že nemáme sběrač v háku = lano nám nedrží buben samo zabržděný).

_________________________________
Nejlepší trolejbus je 22Tr. Můžeme s tím nesouhlasit, můžeme se o tom přít, ale to je tak všechno, co se proti tomu dá dělat.


Offline
Uživatelský avatar

Moderátor
7582
17 pro 2006 22:32
Brno
No nezávídím kolegům to objíždějí odstavenýho trajfu, mezi ně by se pěst nevešla, nejlepší na tom je ta pootočená značka Přikázaný směr objíždění vpravo, co je na ostrůvku mezi trajfem a tým napolouřízlým sloupem :-)

_________________________________
7375 -> 7467 -> 7653 -> 7812 -> 7614 -> 7474 -> 7438 -> 7474 -> 7436 -> 7474 -> 7074 -> 7087 -> DAF LF55


Offline
Uživatelský avatar

3073
16 črc 2006 13:52
Na trase linky 201.
Jo kotva u motoru, taky jste to mohli napsat hned :-)


Offline
Uživatelský avatar

588
20 říj 2006 16:11
Újezd u Brna
Kotva-toť jiný název pro rotor elektrického točivého stroje, takže jich bude pár i v šalinkách :-D a protože v Brně máme loďstvo na el. pohon , tak i lodičky mají krom kotvy lodní i tu ve svém el. motoru

_________________________________
Ze země nic nespadne.


Offline
Uživatelský avatar

3073
16 črc 2006 13:52
Na trase linky 201.
Takovej jeden blbej dotaz od tramvajáka netrolejbusáka, co je to kotva?
A ještě jeden dotaz, když paroháči vylítnou faje, tak vždycky vidím, jak řidič šteluje něco v navíjení lana. To šteluje přítlak? Dík


Offline
2788
01 črc 2006 22:24
Bedřichovice
Miky píše:
Potvrzuju, jako náhrada jel 7473 na 50021, na 02501 potom 3016. 7473 se dneska nalítal dost, protože na MN z 25 po vyhození lidí do 3016 hned odjížděl na 5 a teď k večeru jsem ho potkal na 37...


A ráno cca kolem 10. táhla Máňa v Židenicích chcíplou 7264.


Offline
Uživatelský avatar

6348
11 říj 2005 14:03
Brno - Kohoutovice
Potvrzuju, jako náhrada jel 7473 na 50021, na 02501 potom 3016. 7473 se dneska nalítal dost, protože na MN z 25 po vyhození lidí do 3016 hned odjížděl na 5 a teď k večeru jsem ho potkal na 37...


Offline
Uživatelský avatar

483
22 srp 2006 12:35
Bohunice
Dnes okolo poledne: vůz 3003 na 02501. Údajně kotva.
(fotografie č.3 pořízena s laskavým svolením pana řidiče, který se vyjádřil, že se nechává fotografovat jen velmi nerad)


Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.

_________________________________
Chůze = doprava 21. století.


Offline
Uživatelský avatar

1406
29 dub 2006 12:26
Sebrowitz
Jo, 41, teď koukám, že sem se upsal. Sorry.

_________________________________
… účastníkům provozu v tomto pořadí důležitosti - chodci, veřejná osobní doprava, cyklisté, motorová vozidla.


Offline
Uživatelský avatar

352
30 led 2008 17:13
Je to 800/41, komínský kurs pro vozy po KP

_________________________________
Nejlepší trolejbus je 22Tr. Můžeme s tím nesouhlasit, můžeme se o tom přít, ale to je tak všechno, co se proti tomu dá dělat.


Offline
Uživatelský avatar

2109
20 zář 2006 19:51
Honny píše:
3014 (80014) - Zkušební jízda, viděna u Anthroposu... :twisted:

80014? Není to ED kurz? Nemělo to být spíš 80044?


Offline
Uživatelský avatar

1406
29 dub 2006 12:26
Sebrowitz
3014 (80014) - Zkušební jízda, viděna u Anthroposu... :twisted:

_________________________________
… účastníkům provozu v tomto pořadí důležitosti - chodci, veřejná osobní doprava, cyklisté, motorová vozidla.


Offline
105
25 kvě 2007 13:13
Kolem 10h si to po Záhřebské šinula Máňa se skeletem nějaké 21Tr směr Komín :)


Offline
Uživatelský avatar

1111
05 čer 2005 13:18
Kdyby v tom trajfu jela aspoň nějaká pěkná holka, na kterou by se dalo dívat. Jinak je to video o ničem.


Offline
10
15 lis 2007 19:07
Moje video z projížďky :wink: http://www.youtube.com/watch?v=nPlaWb9s58I


Offline
Uživatelský avatar

1189
23 úno 2006 15:26
mauricio píše:
jo, má, sebe

OK, nechtel sem to psat sem ale po tvych zbytecnyh invektivach musim sem dat co sem na to to rekl v SZ Tasovi:
Proti tobe fakticky nic nemam [-(, a mam rad zpoustu veci: svou pritelkyni, rodinu, pratele, ted aktualne vanoce, pravdu, svobodu, pivo, sex, MHD... :-D
A este nemam rad psy napriklad :-D

_________________________________
"Pouze dvě věci jsou nekonečné. Vesmír a lidská hloupost. Tou první si tím však nejsem tak jist." (Albert Einstein)


Offline
Uživatelský avatar

Administrátor
6665
26 říj 2005 00:04
Brno-Bohunice
A není to jedno, o co se člověk opře?
Já se třeba mnohem radši opřu o bočnici, než o látkový "cosi", u kterýho nikdy nevím, co všechno je tam za choroby.


Offline
9986
15 led 2005 23:41
Tasa píše:
Anarchio, musím si zase rýpnout. Nesnášíš děti, nesnášíš vlaky, nesnášíš určítě i Tasu. Máš vůbec něco rád?

jo, má, sebe


No já taky nevím na co ta deska tam je, ale když už jedu vozem kde je ta deska a všechny sedačky jsou obsazený tak se o ni opřu - je to aji celkem pohodlný.


Offline
Uživatelský avatar

3395
12 čer 2007 02:11
Doma
Anarchio, musím si zase rýpnout. Nesnášíš děti, nesnášíš vlaky, nesnášíš určítě i Tasu. Máš vůbec něco rád?

_________________________________
Medlánky jsou elita a Pisárky jelita


Offline
Uživatelský avatar

1189
23 úno 2006 15:26
adam_r píše:
Ona taky informovanost o tom, k cemu je ta deska dobra je nulova ...

Ono to prumerne vzdelanyho bernardyna napadne, i me, az nesnasim deti :lol:

_________________________________
"Pouze dvě věci jsou nekonečné. Vesmír a lidská hloupost. Tou první si tím však nejsem tak jist." (Albert Einstein)


Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 2520 ]  Přejít na stránku Předchozí  1 ... 88, 89, 90, 91, 92, 93, 94 ... 101  Další

Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 4 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Přejít na:  
Právě je 18 dub 2024 17:20
Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Fórum běží na systému phpBB
Pro BMHD.cz vytvořil mceza | © 2011-12 [mceza.com]