Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata



Odpovědět na téma Stránka 3 z 101    Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 101  Další
Autor Zpráva
Offline
Uživatelský avatar

1621
10 čer 2006 20:45
Brno
...H24 k ZOO a H103 k Oboře

_________________________________
Připravte si prosím jízdenky a průkazy na slevu!


Offline
Uživatelský avatar

6894
15 dub 2008 16:23
Žlutý kopec
Tak to by se jejich umístění na linku 30 nabízelo (méně lidí, větší podíl výletníků).
Nebo protáhnout H24 od vozovny až k ZOO - a posílat tam vozidla DP i TMB.

Proč není o víkendu možno vyčlenit VP kurz, Ondro?


Offline
1458
28 čer 2014 21:40
Fanklub 21/22Tr
DP sám sebe dostal do role dědečka z Cimrmanovy hry, ktery si pořídil hospodu u silnice na Písek, ale chodili mu tam lidi.
DP má retrovozy, a jakoby se snažil aktivně bránit tomu, aby šly poslat ven nějak nenásilně.
Tady "odspoda" jsme byli proti tomu, aby ty vozy jezdily a) honěný jak nadmutý kozy b) na pravidelném kurzu
Nese to s sebou totiž ten extrém, že se udělalo pořadí na 3601, kde jezdí 12 hodin dvakrát za týden, no budiž, ale je to kurs NP, takže nic pro 3502 , a už by zase stála ve vozovně. Ve všední den, kde by šel nějak líp obhájit negarant, se s tím jezdit nechce, o víkendu zase není možno vyčlenit vysoký kurs. Musela by se tedy poslat na H24, ale ta je zase dle smlouvy pro vozy TM, kde to plní původní účel, a to ten, aby se vozy TM mohly projet a prezentovat a nesmrděly někde v koutě. Byť i zde mam dojem, že je ta směna dost dlouhá, vozů na rotování je dost, takže souhrně toho najedou tak akorát.
Čili pro 3502 není ani po pěti letech od GO žadná šichta, na 3601 ještě ani nezaschly barvy a už jezdí od rána do večera na pravidelné.
Tak nějak všichni víme, že jsme nechtěli ani jeden stav.

_________________________________
Jediný normální auto na elektriku je trolejbus!


Offline
7090
27 úno 2010 07:40
A proč by tam nemohl třeba Solaris nebo SORka?


Offline
Uživatelský avatar

3687
08 čer 2005 23:12
Robert píše:
To ten spoj rovnou můžeš negarantovat a máš to vyřešeno.

No to sice jo, ale furt tam bude moct jen 3601 a 3502, je to kloubová linka, takže vypravení retro sóla by tam asi udělalo víc škody než třeba vypravení retro kloubu na 30.


Offline
Uživatelský avatar

3687
08 čer 2005 23:12
Svého času jezdila 9Tr TMB o víkendu na 32. To teď bohužel nejde tak snadno, protože je víkendová 32 oběhově provázána s 34 a 36.


Offline
1317
10 bře 2010 18:00
BRNO-Řečkovice
A proč ty retro vozidla nejezdí spíše na víkendové 30? V létě je to turistická linka, navíc má téměř po trase vozovnu narozdíl od aktuální 25 a taková poznámka "v letních měsících není spoj garantovaný nízkopodlažním vozidlem" by to vyřešila. Navíc by to děti mohli skloubit třeba s návštěvou ZOO nebo parníku na přehradě. Z těch všech klasických linek mi 30 na to přijde absolutně nejvhodnější.

_________________________________
Ve fotogalerii pod jménem Igor Pukl. :)


Offline
Uživatelský avatar

6894
15 dub 2008 16:23
Žlutý kopec
Robert: a nebo. Klidně. Hlavně se netvářit, že je to garant, když není.. (a vůbec, když mám retro vozidla, tak je chci nějak propagovat; a schovávat je v JŘ mezi ostatní garanty jde na úkor té propagace).


Offline
173
21 kvě 2017 18:40
Čemu se divíte, hoši? Však ještě docela nevádno náš DP, který údajně jezdí pro vás, vypravoval na víkendovou a-50 pravidelně dvě vysokopodlažky, z toho jednu na NP garant.
Tak hlavně, že byla oficiální rozlučka. Vrak 3505, který býval jen na trhačce v PD, skončil, místo něj tady obratem máme 3502, pro změnu na garantovaně nízkopodlažní víkendové celodence.
Přístup DPMB vůči zákazníkovi v kostce, to další komentář nepotřebuje. Pokud zbudou finance, tak retrolinky ano, ale retropořadí a podobné hlouposti jako součásti běžného JŘ, to je jen další z řady kiksů, zrozených v hlavách PR nemehel.


Offline
7090
27 úno 2010 07:40
To ten spoj rovnou můžeš negarantovat a máš to vyřešeno.


Offline
Uživatelský avatar

6894
15 dub 2008 16:23
Žlutý kopec
Myslím, že by nebylo nic proti ničemu, kdyby tam DP dal poznámku k těm spojům, např. R = tento spoj bývá zajišťován retro vozidlem, nemusí být dodržena garance nízkopodlažnosti. Nebo něco v tom duchu.
Byli by spokojení ti, kteří NP vůz potřebují a viděli by to v JŘ. A byli by spokojeni i ti, kvůli kterým bývají retro vozidla vypravována.


Offline
Uživatelský avatar

757
21 lis 2010 09:08
b1, Richie: Ano, to rozhodně není ideální.

_________________________________
Obrázek


Offline
1589
18 led 2009 10:06
To je DPMB šumák, pár dní zpět tma klidně na drzo vrazili 15Tr....

_________________________________
Děkujeme, že používáte IDS JMK. Šetříte životní prostředí pro své děti.


Offline
Uživatelský avatar

3687
08 čer 2005 23:12
Akorát z těch retrovozů může na 02511 jen jeden, protože je v JŘ označen jako nízkopodlažní.


Offline
74
15 črc 2021 23:22
OndraS píše:
3056 možno zašedit, najeté km do vyřazení.


Ondro, kterým dalším komínským 21Tr momentálně zbývá málo km do dojetí, a je v plánu na nich prohlídku udělat, nebo se již dělat nebudou? Díky


Offline
Uživatelský avatar

757
21 lis 2010 09:08
Pro připomenutí...
Retro vozy jsou během oprav, chcete-li renovací, uváděny do předem daného historického stavu s cílem přizpůsobit maximální množství viditelných nebo slyšitelných prvků do tohoto stavu. Stále se však jedná o "běžné" provozní vozy, které jsou určeny pro komerci a sezónní vypravování i na běžné linky. Z toho vyplývá nutnost jejich vybavení alespoň základními komponenty RIS. Vybavení validátory je nezbytné, nachází se jak v 3601, tak i v 3502. Validátory jsou instalovány tak, aby byly snadno demontovatelné a po demontáži nezůstaly v madlech otvory pro protažení kabeláže. Obdobně jsou řešeny i terminály v kabině řidiče. Toho lze využít pro potřeby vystavení vozidel, natáčení apod. Oproti tomu např. digitální ukazatele kurzového čísla nezbytné nejsou a je snaha u retro vozidel používat dobové kurzové označení.

3502 - stav po dodání
3601 - stav v počátcích provozu (po doplnění chladicích mřížek na zadním čele)
3283 - stav po dodání
3136 - stav před vyřazením

_________________________________
Obrázek


Offline
1458
28 čer 2014 21:40
Fanklub 21/22Tr
3056 možno zašedit, najeté km do vyřazení.

3601 má RIS 2, ale pouze nezbytné komponenty. Více či spíše méně schované.

_________________________________
Jediný normální auto na elektriku je trolejbus!


Offline
Uživatelský avatar

2515
13 črc 2009 13:42
RIS II mít musí kvůli těm validátorům, ne? Třeba ta šalina, co jezdí na H4, validátory nemá, protože nemá RIS II. Je to tak, ne?


Offline
Uživatelský avatar

6894
15 dub 2008 16:23
Žlutý kopec
Sice se to netýká jen 22Tr, ale: do jakého stavu jsou přesně obnovována retro vozidla? Pokud vezmu příklad 22Tr, tak vzhled vně i vevnitř odpovídá původnímu stavu, navrch ale má dnešní validátory (které se zdají být přidělané tak, aby šly v případě potřeby demontovat(?)), ale chybějí e-kurzovky (možná tím pádem i RISII? I když ten bych tam asi čekal skrz komunikaci; do kabiny řidiče jsem neviděl).


Offline
Uživatelský avatar

Moderátor
6158
11 dub 2010 15:05
Juliánov
1615 jezdí v rámci běžného provozu.

_________________________________
Šotouš bez foťáku, je jako tělo bez duše. :-)

"fejsbůk" BMHD.cz


Offline
Uživatelský avatar

3971
25 led 2006 16:11
všudezdejší
Nejen 1525...

https://www.k-report.net/ukazobrazek.php?soubor=1518607.jpg&httpref=48/170

_________________________________
Zkratka je většinou delší, zato horší cesta


Offline
2667
23 říj 2012 11:06
na křížení trolejbusu 25 s devítkou
Janatak: dík za odpověď, blbě jsem to pochopil. Na desítce podle DPMBinfo včera kroužila 1525.

_________________________________
Jaro, léto, podzim a zima: nejlepší podnební pás.


Offline
Uživatelský avatar

3971
25 led 2006 16:11
všudezdejší
Jo, vyhrazené pořadí linky 25. Běžnej spoj, akorát s retrovozem.

_________________________________
Zkratka je většinou delší, zato horší cesta


Offline
2667
23 říj 2012 11:06
na křížení trolejbusu 25 s devítkou
Aha, ale já ji včera v DPMBinfo viděl na kurzu 02511 někde u Zimáku, to není úplně správná trasa H24. Nebo jak je to myšleno, že jezdí jako desítka, vyhrazené pořadí?

_________________________________
Jaro, léto, podzim a zima: nejlepší podnební pás.


Offline
Uživatelský avatar

Moderátor
6158
11 dub 2010 15:05
Juliánov
3601 jezdí v rámci retro provozu obdobně jako 1525 na lince 10.

_________________________________
Šotouš bez foťáku, je jako tělo bez duše. :-)

"fejsbůk" BMHD.cz


Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 2520 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 101  Další

Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 3 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Přejít na:  
Právě je 29 bře 2024 01:20
Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Fórum běží na systému phpBB
Pro BMHD.cz vytvořil mceza | © 2011-12 [mceza.com]