Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata



Odpovědět na téma Stránka 2 z 101    Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3, 4, 5 ... 101  Další
Autor Zpráva
Offline
Uživatelský avatar

3691
28 úno 2006 19:00
chat-maniac píše:
Proč takový tajnosti s tím, kam ten krám jede?

Stydlivý šotouš, no.


Offline
Uživatelský avatar

3971
25 led 2006 16:11
všudezdejší
Tak většinou nechce majitel...

_________________________________
Zkratka je většinou delší, zato horší cesta


Offline
Uživatelský avatar

Moderátor
7580
17 pro 2006 22:32
Brno
Proč takový tajnosti s tím, kam ten krám jede?

_________________________________
7375 -> 7467 -> 7653 -> 7812 -> 7614 -> 7474 -> 7438 -> 7474 -> 7436 -> 7474 -> 7074 -> 7087 -> DAF LF55


Offline
1458
28 čer 2014 21:40
Fanklub 21/22Tr
To nemám opravnění říct. Nicméně je to na Slovensku, bude stát v dobré společnosti a bude sloužit k tomu nejlepšímu, tj. k uchování pro muzejní účely.

_________________________________
Jediný normální auto na elektriku je trolejbus!


Offline
12
04 srp 2021 07:33
A kam jela ? :)


Offline
1458
28 čer 2014 21:40
Fanklub 21/22Tr
Nicméně cílová destinace to nebyla 8-)

_________________________________
Jediný normální auto na elektriku je trolejbus!


Offline
12
04 srp 2021 07:33
3605 jsem dnes viděl v Bratislavě


Offline
1458
28 čer 2014 21:40
Fanklub 21/22Tr
Únavový lom kastle. Spravitelné, ale již netřeba.

_________________________________
Jediný normální auto na elektriku je trolejbus!


Offline
269
07 kvě 2011 12:50
Náprava nebo koroze? Km by neměla mít vyjetý.

_________________________________
Taislide, t2r na káčku stejný člověk. Míra Krejčí.


Offline
1458
28 čer 2014 21:40
Fanklub 21/22Tr
3003 odstavena k vyřazení.

_________________________________
Jediný normální auto na elektriku je trolejbus!


Offline
1458
28 čer 2014 21:40
Fanklub 21/22Tr
3035 možno zašedit, najeté km k vyřazení.

_________________________________
Jediný normální auto na elektriku je trolejbus!


Offline
790
25 led 2006 09:46
Ondra K. píše:
Ano, jednu sbírku a v majetku města tak jako to je třeba v Praze.


Základní problém sbírky Technického muzea je, že na restaurování nemůže z rozpočtu dát odpovídající objem peněz. Řádově minimálně jednotky milionů ročně. A peníze navíc jen k tomuto účelu ministerstvo kultury nedá.
Dotace z programu ISO se daří získat, ale v řádu statisíců.Takže pak se trolejbus Sanos restauruje ve Zlíně šest let.
Problém tramvají v Líšni je neexistence kolejového spojení, což mohla vyřešit obnova tratě ze Stránské skály. Jak to dopadlo víme.
DPMB chce retro vozidla na ježdění. Na to, aby vybudoval muzeum nemá ani prostory, ani finance. Pavilon Z sice nebyl špatný nápad, ale ty desítky milionů na adaptaci a provozní náklady by muselo dát město. Dá je? Spíše ne.
Třeba taková kropicí tramvaj by si restaurování konečně zasloužila - brzy bude mít sto let. Nějakých pět, šest milionů pro město Brno není žádná částka. Navíc, pokud by to dělal DPMB, tak ty peníze skončí u něj. Klidně by to formou dotace mohlo dostat muzeum, nebo tedy DPMB s tím, že by si kropiče zapůjčil. Nicméně - s ohledem na technickou stránku věci by ten kropič bylo možno provozovat zcela výjimečně a o to DPMB zájem nemá.
Údajně shání Ikrus 280. Jeden originál brněnský stojí v depozitáři v Řečkovicích a renovaci potřebuje. Stačilo by se domluvit.


Offline
74
15 črc 2021 23:22
3038 začervenat, včera byla odtažena, jinak 3024 možno zašedit


Offline
Uživatelský avatar

Moderátor
6158
11 dub 2010 15:05
Juliánov
Ano, jednu sbírku a v majetku města tak jako to je třeba v Praze.

_________________________________
Šotouš bez foťáku, je jako tělo bez duše. :-)

"fejsbůk" BMHD.cz


Offline
Uživatelský avatar

6894
15 dub 2008 16:23
Žlutý kopec
Janatak píše:
OndraS - no ono když už se v podniku přišlo s myšlenkou udělat "retrosbírku" vozidel, což mi pořád vedle vozidel TMB přijde trochu jako zbytečný, a popravdě té rivalitě nerozumím, tak se u toho mohlo kapánek přemejšlet...

Těžko říct, zda je to podfinancováním TMB, nebo z jiných důvodů. Bylo by logičtější mít jen jednu sbírku. Mobilních i statických exponátů. V muzeu MHD.


Offline
Uživatelský avatar

3084
29 srp 2009 19:30
Edit: Smluva je dohledatelná v registru. Proč se nechce majitel příliš odhalovat si lze dovodit z dalších veřejných zdrojů.
https://www.hlidacstatu.cz/Detail/20868795?qs=ico%3A25508881+trolejbus

Pokud je smlouva v registru, myslím, že by měl být v evidenci uveden i majitel.

_________________________________
Brnem hrne šmirgl, trajf a basík. Vo tym ani nedéché.


Offline
Uživatelský avatar

3084
29 srp 2009 19:30
Nebylo by poté vhodné do karty vozu doplnit soukromou osobu nebo případně "?" - podle toho, co vystihuje přání majitele více...

_________________________________
Brnem hrne šmirgl, trajf a basík. Vo tym ani nedéché.


Offline
Uživatelský avatar

1891
01 srp 2006 14:13
Bezkov
Nový majitel 3607 si nepřeje být nikde prezentován, takže je to tajné.


Offline
12
04 srp 2021 07:33
Kam šla vůbec 3607 ?


Offline
Uživatelský avatar

Moderátor
6158
11 dub 2010 15:05
Juliánov
O tom není sporu. Organizace retro provozu by se dala zlepšit bez ohledu na souběžnou existenci retro vozů a vozů TMB.

_________________________________
Šotouš bez foťáku, je jako tělo bez duše. :-)

"fejsbůk" BMHD.cz


Offline
1458
28 čer 2014 21:40
Fanklub 21/22Tr
Nicméně to zcela nijak neobhajuje trolejbusovou situaci.

_________________________________
Jediný normální auto na elektriku je trolejbus!


Offline
Uživatelský avatar

Moderátor
6158
11 dub 2010 15:05
Juliánov
Minimálně v případě tramvají se jednoznačně ukazuje, že sbírka retro vozidel má smysl. Nebýt DPMB tak v podstatě žádné historické tramvaje nemáme, vzhledem k tomu jak TMB dlouhý roky kašle na svoji sbírku.

_________________________________
Šotouš bez foťáku, je jako tělo bez duše. :-)

"fejsbůk" BMHD.cz


Offline
Uživatelský avatar

3971
25 led 2006 16:11
všudezdejší
OndraS - no ono když už se v podniku přišlo s myšlenkou udělat "retrosbírku" vozidel, což mi pořád vedle vozidel TMB přijde trochu jako zbytečný, a popravdě té rivalitě nerozumím, tak se u toho mohlo kapánek přemejšlet...kam s nimi. Občasná repre před veřejností v rámci různých dopravních akcí, proč ne.
Ale třeba 22Tr 3601 jako retrovůz mi přijde vtipnej v momentě, kdy ještě nedávno jezdil v provozu a teď vlastně jezdí v běžným provozu zase. Pro cestující veřejnost se vlastně nic nemění, na svý si přijdou akorát šotouši. Tím tento vůz neshazuju, je dobře, že se zachoval. Akorát čekám, že se objeví další skupina fandů a seskládá ještě retrovatější retrosbírku retrovozů :-k :-|

_________________________________
Zkratka je většinou delší, zato horší cesta


Offline
Uživatelský avatar

3687
08 čer 2005 23:12
Robert píše:
A proč by tam nemohl třeba Solaris nebo SORka?

Myslel jsem z retrovozů. Samozřejmě, že tam může jakýkoliv kloubový nízkopodlažní (trolej)bus.


Offline
1458
28 čer 2014 21:40
Fanklub 21/22Tr
MartinV - on je to dokonce nesmysl i v ten všední den. Jednou jsme (jako jedni z posledních) skončili vypravování vysokých vozů na běžných spojích, tak bysme to měli dodržet.

_________________________________
Jediný normální auto na elektriku je trolejbus!


Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 2520 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3, 4, 5 ... 101  Další

Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 4 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Přejít na:  
Právě je 28 bře 2024 18:40
Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Fórum běží na systému phpBB
Pro BMHD.cz vytvořil mceza | © 2011-12 [mceza.com]