Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata



Odpovědět na téma Stránka 78 z 101    Přejít na stránku Předchozí  1 ... 75, 76, 77, 78, 79, 80, 81 ... 101  Další
Autor Zpráva
Offline
Uživatelský avatar

9266
10 čer 2004 11:19
A nebylo by rychlejsi misto 20 sroubu objednat celou zadni RABU ?


Offline
9986
15 led 2005 23:41
Objednání dvaceti kolových šroubů na nápravu typu HNT (jeden se při přezouvání kol na letní zmrvil, takže se musí měnit všechny)

Mám tomu rozumět tak, že se neprodává jeden samostatný šroub? Nebo tak, že se kvůli jednomu poškozenému musí preventivně vyměnit všechny?


Offline
11
14 pro 2011 00:30
prasknete to generalovi, ten na podobne informace o laxnim pristupu vedeni docela solidne reaguje, jedna-li se o podobne prkotiny, ktere maji viditelny dusledek na dopravu.


Offline
Uživatelský avatar

2515
13 črc 2009 13:42
Tak děkuju za informace...


Offline
Uživatelský avatar

352
30 led 2008 17:13
ad 3046 a 3047 - dotazy jsou časté, ale zbytečné. Tyto vozy půjdou do GO až za velmi dlouho. 3047 viz níže, stojí rozebraná nahoře na hale, jediná hotová věc jsou krovky s výzbrojí včetně laku, protože jsem to dělal s kolegou já v době, kdy se myslelo, že se ten vůz spraví ala Šmoulinka.
3046 doteď sloužila jako služobnyj, nicméně vozu před cca 14 dní skončila platnost TP a všech revizí, takže čeká na GO hned vedle 3047. Oba mimo dráty.

Mimochodem na dvoře stále stojí zbytek 48.

A Šmoulinka stojí taky, bohužel. A to už od 6. dubna. Objednání dvaceti kolových šroubů na nápravu typu HNT (jeden se při přezouvání kol na letní zmrvil, takže se musí měnit všechny) je v DP strašnej úřednickej problém #-o

_________________________________
Nejlepší trolejbus je 22Tr. Můžeme s tím nesouhlasit, můžeme se o tom přít, ale to je tak všechno, co se proti tomu dá dělat.


Offline
Uživatelský avatar

2550
05 úno 2007 18:12
Malečkův rajón
TMB píše:
Už jsem tu asi jednou psal, že intervaly na linkách 25 a 26 považuji za dostatečné. Problém je v nepravidelnostech provozu, kdy 10 minut nejede nic a pak 2-3 vozy naráz. Takže řešením je maximální preference v celé trase - i na úkor IAD. Pokud by všechny trolejbusy byly kloubové, není co řešit. Mimochodem, 5.4. jsem napsal dotaz na portálu pana primátora, proč dosud představenstvo DPMB neschválilo vypsání výběrového řízení na nákup trolejbusů - zatím se neobtěžoval odpovědět.

Už odpověděl...http://primator.brno.cz/index.php?pg=dotazy&cdot=2170

_________________________________
Mrtvole je naprosto fuk, kdo tu válku nakonec vyhraje! - Yossarian Yossarian

Můj nový web o severním okolí Brna


Offline
Uživatelský avatar

2515
13 črc 2009 13:42
A kdy by mohla být hotová ta 3046?


Offline
Uživatelský avatar

1891
01 srp 2006 14:13
Bezkov
3046 se bude dělat v Husovicích.
3047 stojí. Původní plán byl zprovoznit jako Šmoulinku, ale při rozebrání se zjistilo větší poškození kastle, takže půjde na GO. Jenže se s ní v plánu nepočítalo, takže až bude čas.


Offline
Uživatelský avatar

2515
13 črc 2009 13:42
Jak to vypadá s 3046 a 3047? Kdy vyjedou? Už to trvá nějak hrozně dlouho.


Offline
1109
21 zář 2009 15:23
Super, díky.


Offline
Uživatelský avatar

Administrátor
6665
26 říj 2005 00:04
Brno-Bohunice
V pokročilé fázi jednání je jiné město :-)
Ale ještě se může stát, že to nevyjde.

Nicméně můj osobní odhad je, že to vyjde a flotila brněnských 21Tr se opět rozšíří.


Offline
1109
21 zář 2009 15:23
Když už jsme u toho - Edo, Ty máš z nás nejlepší informační zdroje v DP: 3048-3050 exDPMJ - to je jen zbožné přání nebo blízká realita? Dík.


Offline
Uživatelský avatar

Administrátor
6665
26 říj 2005 00:04
Brno-Bohunice
Výběrko opravdu nebude. Alespoň zatím.
Stejně, i kdyby se na tom výběrku začalo teď ze všech sil pracovat, vše by se nestihlo do konce roku.


Offline
1109
21 zář 2009 15:23
TMB: letos se s výběrkem na Tr už bohužel nepočítá - neoficiálně, ale už ze dvou na sobě nezávislých zdrojů z podniku :-(
Máte-li někdo aktuální (dubnové) zcela opačné informace, rád se omluvím za mystifikaci.


Offline
Uživatelský avatar

637
08 kvě 2008 15:15
Brno - Žabokvaky
TMB: Preference při intervalu 3 minuty prakticky na všech křižovatkách s městským okruhem? to by bylo vůči IAD fakt krutý...
Preference je (aspoň co jsem vysledoval u šalin) sviňa v tom, že si kolikrát vyrobí zelenou bez ohledu na běžný takt křižovatky (který se nezmění kvůli provázanosti s ostatními semafory), takže když přijede šalina v "blbou" chvíli, je na semaforu pro IAD 2x dlouhá červená (1x kvůli šalině a po ní kvůli běžnému režimu křižovatky)... Dělat takovouhle preferenční "loterii" při intervalu 2 minuty je fakt na houby (na některých místech by to bylo fakt o infarkt)... jakkoli považuju preferování MHD za dobrou věc, zase všeho s mírou ;)

_________________________________
Ostatně soudím, že Kartágo musí být zničeno... (Cato)


Offline
Uživatelský avatar

6894
15 dub 2008 16:23
Žlutý kopec
TMB: nebezpečná (=politicky nevhodná) otázka. :-$


Offline
790
25 led 2006 09:46
Už jsem tu asi jednou psal, že intervaly na linkách 25 a 26 považuji za dostatečné. Problém je v nepravidelnostech provozu, kdy 10 minut nejede nic a pak 2-3 vozy naráz. Takže řešením je maximální preference v celé trase - i na úkor IAD. Pokud by všechny trolejbusy byly kloubové, není co řešit. Mimochodem, 5.4. jsem napsal dotaz na portálu pana primátora, proč dosud představenstvo DPMB neschválilo vypsání výběrového řízení na nákup trolejbusů - zatím se neobtěžoval odpovědět.


Offline
Uživatelský avatar

352
30 led 2008 17:13
Zlaťák - ty tyčky jsme (většinou přímo já) oddělali z jednoduchého důvodu. Funkčnost byla téměř nulová (lidi tam lezou stejně a tato tyčka vymezovala prostor, kterej ti na výhled stejně nestačí), a hlavně to neustále mrvilo motorky pohonu dveří a celý mechanismus. Celé to bylo vyrobeno poměrně nešťastně, ty křivý madla jsou zlo, příčilo se to, zanášelo bordelem a zadrhávalo. Tento úžasný vynález byl pouze na objednávku Brna. Už to není ani na jednom voze a "strašně mě to mrzí" :D

_________________________________
Nejlepší trolejbus je 22Tr. Můžeme s tím nesouhlasit, můžeme se o tom přít, ale to je tak všechno, co se proti tomu dá dělat.


Offline
Uživatelský avatar

9266
10 čer 2004 11:19
Scepky.


Offline
Uživatelský avatar

Moderátor
7580
17 pro 2006 22:32
Brno
Zlaťák: napsal jsi, že 30 vozů do hodiny je ještě málo a je třeba posílit počtem vozů. Můžeš mi říct, jak to chceš udělat? Nekončícím vláček vozů? :-D
Nemohl jsem pomoct.

_________________________________
7375 -> 7467 -> 7653 -> 7812 -> 7614 -> 7474 -> 7438 -> 7474 -> 7436 -> 7474 -> 7074 -> 7087 -> DAF LF55


Offline
1710
22 led 2006 12:56
Brno
Fafner píše:
Opravdu by mě zajímalo, jak tam chceš v ranní špičce, kdy jede pomalu 30 spojů za hodinu, zkrátit interval.

Navíc, jak jsem psal, na linky 25/26/37 je to silně nevhodné řešení, jinde by snad tolik nevadilo, ale jinde si problému přecpanosti vozů nejsem vědom.


Mně to připadá, že tady každej jen hledá důvody, proč to nejde. Ne způsob, jak to udělat.
Já vím, že je to v první řadě o penězích. Ale pokud chceme dostat lidi ve městě z aut do MHD, uvolnit ucpané ulice,... , musíme jím nejprve nabídnout adekvátní náhradu za jejich auta. A tou teda MHD v Brně bohužel není (i když je pořád na relativně vysoké úrovni).

Ony jsou dvě možnosti, jak docílit nemačkajících se lidí ve vozidlech. Jednou z možností je zvyšování kapacity MHD (ať už vyšším počtem vozů nebo nasazováním kapacitnějších vozidel). A druhou možností je nedělat nic (popřípadě ještě škrtat) a ona se část lidí časem sama vykašle na MHD a bude po tlačenicích.
Co to je za argument "už tam jede 30 spojů za hodinu"? Pokud to nestačí, tak je potřeba to posílit. Třeba i za cenu autobusů, pokud by to neutáhlo trakční vedení.

Omlouvám se za OT, ale musel jsem. Osobně jsem pro lepší průchodnost předních dveří. Ale je blbost předělávat jen tak "zbytečně" stávající kabiny.

A ještě k tomu výhledu. Proč se ve 21/22Tr oddělaly ty "tyčky", co byly přidělaný z jedné strany ke kabině a z druhé strany k první půlce dveří, které měly "vytlačovat cestující od předního okna"?


Offline
9986
15 led 2005 23:41
Yakuzza píše:
Tak tím se ale zase dostáváme k evergreenové diskuzi o nedostatku vozů ;-)


V dohledné době bych věděl, kde se budou za levno zbavovat několika poměrně nových (nejen) NP trolejbusů a autobusů. V prvním případě rušení provozu, ve druhém rušení společnosti anebo třeba převzetí společnosti.


Offline
Uživatelský avatar

11624
07 bře 2005 23:57
Brno
Kdyby k rušení kabin mělo dojít, mělo by to smysl provádět pouze při opravách vyšších stupňů, tedy postupně a pozvolna.

Jinak nezastávám se toho řešení kvůli tomu, aby bylo v buse víc místa pro cestující (reálnou obsaditelnost by to mohlo zvednout tak max o 4 lidi, ale hlavně kvůli pohodlnějšímu a rychlejšímu nástupu prvními dveřmi. Což jistě ocení i "tělesně zdatnější" řidiči.


Offline
3342
21 led 2011 14:19
Zlaťák píše:
Fafner, Chat: Řekl bych, že zde by bylo vhodnější úplně jiné řešení než velké kabiny. Co třeba více spojů? Pokud se tam lidi mačkají jak prasata, že div nepadají "skrz přední sklo pod bus", tak je někde chyba. V okamžiku, kdy si bude ve voze kam stoupnout, lidi nebudou mít důvod sedět řidiči až na klíně a barevně odlišená podlaha (snad) bude stačit, aby jim trklo, že tam nemají stát.

Opravdu by mě zajímalo, jak tam chceš v ranní špičce, kdy jede pomalu 30 spojů za hodinu, zkrátit interval.

Navíc, jak jsem psal, na linky 25/26/37 je to silně nevhodné řešení, jinde by snad tolik nevadilo, ale jinde si problému přecpanosti vozů nejsem vědom.

_________________________________
Definitivně možná.


Offline
Uživatelský avatar

Moderátor
7580
17 pro 2006 22:32
Brno
Dobrý, konec krásného snu, vrať se na zem, jo? sarcastic

_________________________________
7375 -> 7467 -> 7653 -> 7812 -> 7614 -> 7474 -> 7438 -> 7474 -> 7436 -> 7474 -> 7074 -> 7087 -> DAF LF55


Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 2520 ]  Přejít na stránku Předchozí  1 ... 75, 76, 77, 78, 79, 80, 81 ... 101  Další

Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 5 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Přejít na:  
Právě je 28 bře 2024 18:19
Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Fórum běží na systému phpBB
Pro BMHD.cz vytvořil mceza | © 2011-12 [mceza.com]