Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata



Odpovědět na téma Stránka 6 z 101    Přejít na stránku Předchozí  1 ... 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9 ... 101  Další
Autor Zpráva
Offline
Uživatelský avatar

3971
25 led 2006 16:11
všudezdejší
Pupa píše:
Dnes jsem jel zelenou 3016 a řidič byl stylový. Měl zelenou hlavu.


Kolega kamoš z kurzu :mrgreen: . Ještě nedávno měl to číro modrý O:)

_________________________________
Zkratka je většinou delší, zato horší cesta


Offline
273
04 bře 2013 22:47
Dnes jsem jel zelenou 3016 a řidič byl stylový. Měl zelenou hlavu.


Offline
586
25 říj 2019 10:12
Osobně bych si tipnul, že bude snaha prázdninové JŘ udržet do skutečných prázdnin (snad těch jarních). :D


Offline
Uživatelský avatar

6894
15 dub 2008 16:23
Žlutý kopec
Je to dáno nedostatkem řidičů, že DP stále nereaguje na (už zase zvýšenou, světe div se) poptávku ze strany cestujících? I když na některých linkách (např. 9) by to šlo celkem jednoduše řešit zvýšením kapacity vozů.


Offline
Uživatelský avatar

1868
05 lis 2005 19:50
Jo, podobně jsem to měl s Drakem na lince 9 kolem Mendelu minulý týden odpoledne.


Offline
Uživatelský avatar

3971
25 led 2006 16:11
všudezdejší
Jo, to můžu potvrdit přímo od kniplu 3056 na dnešní 03005. V nejvíc exponované špičce už museli lidi zůstávat na zastávkách, protože se jednoduše nevešli.

_________________________________
Zkratka je většinou delší, zato horší cesta


Offline
1317
10 bře 2010 18:00
BRNO-Řečkovice
Já myslím, že dostatek kloubaku není už teď, když půlka 30 jezdí zas v sólech, což v tomto intervalu ráno a odpoledne jezdí teda pěkně namáčklý.

_________________________________
Ve fotogalerii pod jménem Igor Pukl. :)


Offline
Uživatelský avatar

9266
10 čer 2004 11:19
Mezitím se odstřelí Tomkáč, to sníží spotřebu kloubáků. Aspoň dočasně.


Offline
Uživatelský avatar

Administrátor
6665
26 říj 2005 00:04
Brno-Bohunice
No... jen abyste měli dostatek kloubáků i na plný provoz, potom co se odstřelí všechny 22Tr i ta zbylá patnáctka :-)


Offline
1458
28 čer 2014 21:40
Fanklub 21/22Tr
No on to bude takovej "závod", teoreticky by tady nejdýl měly ale vydržet 3603 a 3605.

_________________________________
Jediný normální auto na elektriku je trolejbus!


Offline
31
04 úno 2019 19:33
OndraS: Před pár měsíci jsem si dělal legraci, že z řad 15Tr, 22Tr a 25Tr dojezdí jako poslední 15Tr. A ono to nakonec možná bude pravda :-)


Offline
1458
28 čer 2014 21:40
Fanklub 21/22Tr
3602 doježděna, a tímpadem nam zbývají v provozu 3 kusy.

_________________________________
Jediný normální auto na elektriku je trolejbus!


Offline
7090
27 úno 2010 07:40
Souhlas s Adamem, Edou a dalšími. Ať je to tam komplet.


Offline
Uživatelský avatar

Administrátor
6665
26 říj 2005 00:04
Brno-Bohunice
manil: Hlasuji pro 1)

Typ validátoru/označovače je podle mne drobnost.

Nehendikepoval bych vůz absencí plného odbavovacího systému.

Navíc v budoucnu případně dosadit původní označovače a posunout poptávku se jeví jako drobná úprava.


Offline
Uživatelský avatar

925
14 čer 2004 18:43
Brno - Bystrc
Je potreba vzity v uvahu, ze pocet cestujicich pouzivajicich bezkontaktni jizdenku bude rust, zatimco pocet cestujicich na papirove jizdenky bude klesat. K tomu jeste treba pricit cestujici, kteri jezdili na "salinkartu" ne proto, ze je to levnejsi, ale proto, aby nemuseli resit nakup jizdenek nekde v automatu/trafice, hledat mince, atd. Pro takove je pipnuti kartou/hodinkami pri nastupu velmi atraktivni varianta. Takze dnes "akceptovatelne" reseni pro bezne linky nemusi byt akceptovatelne za 2-3 roky.


Offline
Uživatelský avatar

3687
08 čer 2005 23:12
T2 taky jezdila na běžném pořadí víkendové desítky nebo pětky, a má jen jeden validátor.


Offline
Uživatelský avatar

800
15 srp 2012 14:28
Tak buď za A) budou retrovozy jezdit na nějaké zvláštní lince, kde bude informace o tom, že vozidlo nemusí být vybaveno validátorem u všech dveří, případně vůbec a nebo B) budou retrovozy jezdit na běžných linkách jako standardní pořadí a pak budou mít validátor u všech dveří.

_________________________________
"Všichni se jednoznačně shodli, že Solaris je novou, velmi moderní firmou s kvalitními produkty. A proto budeme mít trolejbusy SOR."


Offline
Uživatelský avatar

3691
28 úno 2006 19:00
11.2.2022 jsem jel vozem 3605, a PP tlumič už má "po sezoně". Otázkou je, zda má cenu to ještě řešit...


Offline
Uživatelský avatar

281
18 kvě 2009 18:38
Pardubice
Za mě asi 4)

_________________________________
14Tr a 15Tr


Offline
9986
15 led 2005 23:41
Myslím, že v případě vozidla provozovaného v běžném provozu (i kdyby jen párkrát ročně) není nutné řešit odbavovací systém; každý rozumný pochopí, že tam je z logiky věci aktuálně používaný. Za mne, i za cenu "špatně" umístěných tlačítek, však určitě odbavovací systém jednotný - mít tam jeden validátor a pět klasických označovačů, bude spíše jako pěst na oko. Takže 1).


Offline
Uživatelský avatar

2024
03 zář 2009 13:18
3) by byla ideální

_________________________________
Ať žije doprava, všeho druhu. :d-: :t-: :a-: :idsjmk1:
MHD Brno: :d-:1-12, :t-:25-39, :a-:40-84, š85-š88, N89-N99,
IDS JMK: :idsjmk1: :arrow: :a-:104-940, :idsjmk1: R8-R56, S2-S91


Offline
Uživatelský avatar

270
31 led 2010 23:09
2) Na straně dveří instalovat pouze staré označovače NJ na původní místa a validátory


Offline
Uživatelský avatar

9266
10 čer 2004 11:19
A nešlo by použít starší mikroelektroniky bez možnosti platit kartou ? Aspoň ve voze ?


Offline
790
25 led 2006 09:46
Záleží na tom, jak moc se počítá s využitím v běžném provozu. Pro to by bylo lepší zachovat stávající stav s validátory. Pokud půjde o výjimky třeba jen někdy o víkendu, pak jsou původní označovače a poloha poptávky "historičtější" a validátory bych dal v počtu 1-2 ks na madla proti dveřím (což by jednou bylo možné i odstranit). Nedával bych je na stěny kloubu, to je asi hůře bezezbytku odstranitelné.


Offline
Uživatelský avatar

11624
07 bře 2005 23:57
Brno
Vážené publikum, odborná veřejnosti,

v rámci "renovace" retro trolejbusu 22Tr 3601 řešíme jednu otázku, na které se napříč zainteresovanými nejsme schopni jednoznačně shodnout, proto by mne zajímal váš názor.

Jedná se o polohu a počet validátorů CVT25 ve vozidle.

Původně bylo ve voze 5 označovačů Mikroelektronika NJ (u každého vstupu na pravé straně ve směru jízdy jeden). Při montáži validátorů, které jsou větší, bylo nutné posunout na madlech v prvním článku poptávkové tlačítko nahoru nad validátor (analogicky s tím se posunulo i 2. tlačítko). V zadním článku, zdá se, je poloha dle fotek původní. Trolejbus má být po renovaci pokud možno ve stavu po dodání/v první etapě provozu.

Alespoň nějaké validátory ve voze být musí (jedná se o retro vůz, který musí být vybaven dle standardů IDS).

Možné varianty řešení:
1) Vůz plně vybavit validátory u každých dveří dle současného stavu, ponechat nepůvodní polohy poptávkových tlačítek

2) Na straně dveří instalovat pouze staré označovače NJ na původní místa a validátory:
2a) Dát v počtu třeba 2 ks na madla na levé straně
2b) Dát v počtu 2 ks na jiné místo, např. na stěnu okolo kloubu

3) Použít jeden validátor u 2. dveří, zbytek staré označovače (toto by jistě ocenili elektrikáři, kteří by nemuseli tahat ethernet přes kloub) :-D

4) Použít dva validátory (u 2. dveří a např. u 5. dveří) a zbytek staré označovače.

Při posuzování je mimo vzhledu a historické věrnosti důležité, aby byly validátory cestujícími snadno odhalitelné při nástupu do kterýchkoliv dveří, předpokládáme, že vůz bude možné nasazovat např. na nějakou víkendovou linku místo jiného vozidla.

U ostatních retro vozidel je obvykle validátor u předních dveří (všechny tramvaje vyjma 2nápravových) a u autobusů B732, B741 a B951E a u ostatních dveří jsou označovače NJ. T2 má pouze odpojitelný validátor na vrátkách od kabiny, 15Tr má dva validátory (po jednom v každém článku) a RTO a ŠM nemají nic.

Pokud vás napadne i nějaké jiné řešení než nějaké ze jmenovaných, sem s ním. :-)

Díky za názory.


Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.


Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 2520 ]  Přejít na stránku Předchozí  1 ... 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9 ... 101  Další

Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 7 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Přejít na:  
Právě je 28 bře 2024 15:36
Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Fórum běží na systému phpBB
Pro BMHD.cz vytvořil mceza | © 2011-12 [mceza.com]