Ad dělená okna doplním kolegu TMB:
-u série 3169 - 3192 byly některé vozy jednak po známých úpravách pevnosti kastle upraveny na zadní dělané okno, dále po nehodě tuším jeden nebo dva vozy této sérky měly i přední dělené.
-u série 3193 - 3204 je (bylo) po různých úpravách možno vidět na některých vozech rovněž přední i zadní okno dělené. Například 3204 má zadní okno dělené, přední nedělené, 3203 přední i zadní dělené, 3202 celá nedělená apod. Je otázka, jestli některé vozy nebyly rozdílné už z výroby.
-poopravím 3205 - 3266: z výroby vše dělené, vozy po rekonstrukcích na 14TrR dostávají zadní nedělné okno ala 14TrM.
-u vozů 14Tr17/6M 3267 - 3286 vše nedělné s vyjímkou vozu 3267, který má po nehodě přední okno dělené.
-kloubáky z výroby všechno dělené, po rekonstrukcích jsou již všechny vzadu nedělené, opět ala "M"
ad bordel - není to jen v 3508, je to prostě všude. Lidi jsou čuňátka, podobný bordel, ačkoliv se tam nedá tak jednoduše hodit, jsme paradoxně našli i v 22Tr, když jsme kloub kuchali na 3603. Jinak pro nalezení cenných věcí doporučuji angažovat se vždy v případě poruchy topení v 21/22Tr. Jednak se při sundávání topení lze obohatit o nějaké drobné mince, dále lze nalézt řadu krásných věcí, například novou rtěnku Rimmel, propisky nebo sponky do vlasů, dudlík a podobně. řadu nepochopitelných věcí však denně nacházíme i na střechách 21Tr v krovkách, mimo standartního listí a větví mě nejvíce překvapil seznam nákupu "rohlíky, mlíko, rýži...", dodnes nevím, jak se mohl dostat až za stykače. O "hravosti" dětí svědčí rovněž občasné "zásahy" střech trolejbusů, a to jednak různým typem hlíny, bahna, nebo i pomeranči a jednou dokonce velice vhodně do brzdových odporů trefeným vajíčkem. Nález mrtvého bažanta u bleskojistky 14TrM jsem zde již myslím popisoval.
|