Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata



Odpovědět na téma Stránka 4 z 17    Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7 ... 17  Další
Autor Zpráva
Offline
Uživatelský avatar

Moderátor
6158
11 dub 2010 15:05
Juliánov
Taková 1039 by mohla vyprávět, kdyby už nebyla sešrotovaná. sarcastic

_________________________________
Šotouš bez foťáku, je jako tělo bez duše. :-)

"fejsbůk" BMHD.cz


Offline
1458
28 čer 2014 21:40
Fanklub 21/22Tr
Zdenda: nevim dál, motor leží v ÚD, a 3307 se zprovoznila motorem z 3304. Ta je dobrá, začlo to rozbitým oknem a teď to stojí bez kontejnerů, bez motoru a dalších krámů.
Okno už chválabohu je k dispozici.

_________________________________
Jediný normální auto na elektriku je trolejbus!


Offline
Uživatelský avatar

Moderátor
6158
11 dub 2010 15:05
Juliánov
Taky nezapomínejme, že Solaris v posledních letech změnil majitele. Autobusovou divizi Solarisu koupil v roce 2018 CAF. To může mít na kvalitu služeb a výroby dost zásadní vliv.

_________________________________
Šotouš bez foťáku, je jako tělo bez duše. :-)

"fejsbůk" BMHD.cz


Offline
Uživatelský avatar

2769
07 kvě 2008 20:25
Čebín
ds píše:
no ale Solaris dodává i na západ. Zajímalo by mě, v jakém stavu dodává vozy třeba do Salcburku, jestli mají nějaký dvojí standard...



Ano to se veřejně ví.

Poláci mají dvojí standart - uplně ve všem....


Offline
5
17 čer 2021 20:05
Zopakuji dotaz- co ložiska Ondro, dík za info.

A ke kvalitě. Před 15 lety to bylo TOP, dnes je Solaris čistý průměr a v některých ohledech se vrcholový menedžment chová dost na přeshubu. Bohužel, už dodávka do Jihlavy byla za pomyslným vrcholem. Sice prý kousek, ale byla už za. A to je prosím 12 let.

A ta měkkost... hele, nám se na jedné SORce rozštělovaly sběrače. Nikoho to netrápí. Na tom samém voze 2 měsíce zlobilo topení, ale i jako ventilátor a pod. Po 2 měsících vyřešeno. Ventilátor i vše ostatní vymontováno a vůz smí jezdit jen za teplého a slunného počasí. Jak začne pršet, musí se měnit...


Offline
Uživatelský avatar

800
15 srp 2012 14:28
Troufám si říct, že tam určitě nějaký dvojity metr bude a ten argument proč tomu tak je tu už zazněl.

V Brně si to doděláme, jinde by jim to omlátili o hlavu a jelo by to zpátky do fabriky na dodělání, což si výrobce jen tak nelízne.

S tímhle přístupem se sem bude ale dodávat i Scania, Mercedes, Man aj. Prostě pokud je rozhodujícím kriteriem cena a termín dodání, tak se není čemu divit.


Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.

_________________________________
"Všichni se jednoznačně shodli, že Solaris je novou, velmi moderní firmou s kvalitními produkty. A proto budeme mít trolejbusy SOR."


Offline
2809
01 úno 2006 10:39
...no jo, co byste chtěli za tu cenu...


Offline
Uživatelský avatar

3207
14 čer 2004 18:56
blekfild
no ale Solaris dodává i na západ. Zajímalo by mě, v jakém stavu dodává vozy třeba do Salcburku, jestli mají nějaký dvojí standard...

_________________________________
přeprava šotoušů je povolena pouze ve schránkách s nepropustným dnem


Offline
Uživatelský avatar

6894
15 dub 2008 16:23
Žlutý kopec
Další aspekt je komfort jízdy z pohledu řidiče (což setu už dřív psalo, že je prý lepší) a z pohledu cestujícího. Je to Polák, není to Němec, těžko můžeme očekávat niemieckiej jakości.


Offline
31
30 kvě 2019 09:36
Já si myslím že ten pocit lepší kvality souvisí především s použitím "lepších" materiálů. Pro mně to je např. použití hliníkových profilů a obkladů v interiéru, místo těch plastových. I po letech používání to potom vypadá méně zašle a méně vrzavě.


Offline
1458
28 čer 2014 21:40
Fanklub 21/22Tr
Před 15 rokama, když se někde objevil Solaris, nebo se psalo, že někde mají Solarisy, tak jsme to všichni považovali za to nejlepší, co mohli kde mít, něco téměř exkluzivního a světobornýho, s kvalitou Bentley. A pořád jsme si naříkali, jaké by to bylo to mít v Brně. Teď to máme, a můj dojem je čistý průměr, a začalo to už u 26Tr. Je to obyčejná velkomontovna, zaměstnávající spoustu lidí z agentur, s (pro nás nečekanou) chybovostí montáže a co hůř, s mizernou kontrolou kvality této montáže. Ani jedno auto nepřišlo ve stavu "sedni a jeď". Jsou to detaily, někde nefunguje kamera, někde je něco nedoštelovanýho, někde něco drhne, 3667 teď stála o víkendu na dvoře a v kabině povodeň vč. utopenýho rádia a stropního světla plnýho vody. Opět, dalo by se říct, stane se. Ono to neprochází nějakou vodní zkouškou? Tamhle si seřiďte couvací kameru, aby neukazovala do nebes, tady si správně naadresujte transparent, tady si docvakněte zámky na deklu pod kompresorem, tady si zapojte konektor k USB zdířce a tady si doplňte šroubky na madlo, co se točí kolem dokola. Zkalibrujte si kloub a samosebou, všude si spravte ty dveře. Je to úplně stejně jako u SORky, a přesně na toto jsme byli zvyklí u Ostrova, zejména v konečné fâzi dodávek osmi "sériových prototypů" 22Tr - dodělej si sám a buď rád, že jsme ti to vůbec prodali.
To není žádnej hejt, mě se ty auta líbí, ale nesmíme se zaklínat, že je to světový jenom proto, že už to není takový to svérázný auto z devadesátých let jako 21Tr, tj. cokoliv, co najednou jede rovně, nestřílí v tom stykače a nelezou ostrý hrany šroubků, nám připadá exkluzivní. Já osobně jsem z té vyhlášené kvality Solarisu bohužel zklamán. Bohužel jsme "měkký" podnik, tlačený časem a faktem, že se staré vozy stávají každým dnem jeśtě staršími, takže nikdo nemá ty "koule" jako v jiných městech, to jest celou dodávku nepřevzít do doby vyřešení odhalených problémů. Fabriky z nás mají radost, jé Brno, tak to je dobrý, voni si to kdyžtak dodělají sami, a kdyż budou hodně nadávat, dáme jim propisku s logem výrobce nebo rok starej kalendář - obrazně řečeno. Kéž by to nebyla pravda.

_________________________________
Jediný normální auto na elektriku je trolejbus!


Offline
Uživatelský avatar

1891
01 srp 2006 14:13
Bezkov
OndraS píše:
...Když mi něco na všech vyrobených kusech nefunguje a sám jsem to nějak byl nucen v rámci záruky spravit a upgradovat, tak v další vyrobené várce vozů to zase budu dělat bez této úpravy? To neuměl ani Ostrov :mrgreen:

Jestli to není pomsta Poláků za T1 ve Varšavě. biggrin
T1 měly ve výzbroji nějakou chybu a jedna série měla být ještě dokončena s tou chybou, protože díly byly vyrobeny a bylo třeba je udat. A do Varšavy měly být dodány první dvě T1 nové série s už opravenou chybou. Jenže už tenkrát měli čeští soudruzi podezření, že se polští soudruzi chystají T1 okopírovat. A tak poslední dvě T1 předchozí série dodané do Prahy dostaly už novu výzbroj, a T1 pro Varšavu dostaly tu chybnou.


Offline
Uživatelský avatar

Administrátor
6665
26 říj 2005 00:04
Brno-Bohunice
Jo, jasný, ale pokud to další den vyjede zas, což v tabulce vidět je, tak to asi nijaká megavelká zavada nebyla :-)


Offline
Uživatelský avatar

6348
11 říj 2005 14:03
Brno - Kohoutovice
No jo, jenže tabulka vypravenosti zohlední všecko, co ráno vyjelo, ale už z ní není na první pohled vidět, kolik toho za ten den zdechlo :mrgreen:

_________________________________
Představte si to ticho, kdyby lidé říkali jen to, co vědí!
Karel Čapek


Offline
Uživatelský avatar

Administrátor
6665
26 říj 2005 00:04
Brno-Bohunice
Věřím, že si s těmi vozy stejně jako s jinými užijete dost srandy, no... :-D

Ale tak když se podívám na tabulku vypravenosti, na nějaké fakt velké problémy to úplně nevypadá :-)


Offline
1458
28 čer 2014 21:40
Fanklub 21/22Tr
Nechci ti kazit tvoje propagační nadšení, ale sousloví "jezdí bez problémů" bych poopravil na "jezdí". Myslím že tady na fóru "v zákulisí" si to probrat můžeme. Po vychytání problémů s dveřma, které se trestuhodně opakují přesně podle autobusového scénáře nejen na první várce, ale pro mě zcela nepochopitelně i na této opční várce, což fabrika Solaris vyřešila tím, že nám dala ústní návod, jak si to poupravit, doštelovat a rozchodit a že jsme šikovní a tak si to doupravíme, domontujeme a doštelujeme i na dalších 19 kusech, se nám ozvaly problémy s praskáním hlavních pojistek 24V, opět s vlažnou reakcí tentokrát Škodovky s tím že zatím neví příčinu, bohužel se to projevuje black-outem celého vozu. Teď nám pro změnu na několika vozech zlobí pomocné pohony. Vše zajímavé, neboť kontejnery "C" jsou funkčně shodné jak s 26Tr, tak 31Tr, kde se toto neodehrává. Bohužel, nedobíjí rovná se nejede, kontejner je tak chytrej, že nefunguje jedna věc, tak odstavím všechny věci.
Samosebou vše mohou být porodní bolesti, no ale hlavně v případě dveří ten porod trvá už dost dlouho a hlavně - se zcela nulovou reakcí polského výrobce ve smyslu sebereflexe. Když mi něco na všech vyrobených kusech nefunguje a sám jsem to nějak byl nucen v rámci záruky spravit a upgradovat, tak v další vyrobené várce vozů to zase budu dělat bez této úpravy? To neuměl ani Ostrov :mrgreen:

_________________________________
Jediný normální auto na elektriku je trolejbus!


Offline
Uživatelský avatar

Administrátor
6665
26 říj 2005 00:04
Brno-Bohunice
Ano, ano. V pátek 13. dojela :-)

https://www.facebook.com/eda.cz/posts/10225354161338721


Offline
1458
28 čer 2014 21:40
Fanklub 21/22Tr
3670 od pátku v Komíně.

_________________________________
Jediný normální auto na elektriku je trolejbus!


Offline
5
17 čer 2021 20:05
Ondra: tak pak prosím řekni, jak to dopadlo, protože by asi byl kšeft pro DPMB odjinud... Čekací doby ŠE a cena za opravu jsou astronomické.


Offline
2667
23 říj 2012 11:06
na křížení trolejbusu 25 s devítkou
Zaskočí za ně obyčejnej naftovej Urban z Medlánek. :smile:

_________________________________
Jaro, léto, podzim a zima: nejlepší podnební pás.


Offline
Uživatelský avatar

6894
15 dub 2008 16:23
Žlutý kopec
Tak aby ještě za tyto kousky nemusel zaskakovat 9Tr, jakmile bude zprovozněn, jak psal ve vedlejším vláknu ZGHK. :mrgreen:


Offline
1458
28 čer 2014 21:40
Fanklub 21/22Tr
Okno je objednaný, není, bude asi někdy v dubnu. Dekl schrány od trakčního motoru je objednán, není a nevypadá že by byl. Střešní kontejnery jsou podepsány, schváleny, objednány, a kde jsou, nevím.
A to ještě nelze vyloučit, že vůz přijde o motor, kterej odešel (lożiska) na 3307. Uvidíme, jestli se povede svépomocná oprava v ÚD.

_________________________________
Jediný normální auto na elektriku je trolejbus!


Offline
7090
27 úno 2010 07:40
Asi by nebylo od věci tu 3304 odzelenit v evidenci.


Offline
Uživatelský avatar

3971
25 led 2006 16:11
všudezdejší
Dobře, a za jak dlouho lze odhadovat, že vyjede i ta 3304? Tedy kdy budou dodány veškeré chybějící komponenty, ten střešní kontejner a podobně? Protože to fakt docela trvá...

_________________________________
Zkratka je většinou delší, zato horší cesta


Offline
1458
28 čer 2014 21:40
Fanklub 21/22Tr
Jo, pojede přeskládaná z 3304. Defakto kvůli údržbě trakčních baterií. Přeskládání je povoleno z nejvyšších míst a dokonce i z pojišťovny.

_________________________________
Jediný normální auto na elektriku je trolejbus!


Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 410 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7 ... 17  Další

Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 3 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Přejít na:  
Právě je 28 bře 2024 17:56
Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Fórum běží na systému phpBB
Pro BMHD.cz vytvořil mceza | © 2011-12 [mceza.com]