Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata



Odpovědět na téma Stránka 1 z 11    Přejít na stránku 1, 2, 3, 4, 5 ... 11  Další
Autor Zpráva
Offline
Uživatelský avatar

728
21 lis 2010 09:08
pepola: Trolejbusy 26Tr mají jen navijáky (nikoliv stahováky) a z toho vyplývá ona odlišnost provedení.

_________________________________
Obrázek


Offline
Uživatelský avatar

3532
28 úno 2006 19:00
Líbí se mi u nového 27Tr ten kryt stahováků. :applause: Není to takový bastl jako u parciálů.


Offline
1922
23 říj 2012 11:06
na křížení trolejbusu 25 s devítkou
No, k těm kočárkům a motorové věži uprostřed mám takovou poznámku, že by mohlo být uspořádání plošina při pohledu od řidiče dovnitř na pravé i levé straně tak, jak je to v 26Tr, kdy na straně u dveří je sklopná sedačka s opěrkou, takže místo pro invalidy a naproti je box pro kočárky, kam se dá zajet s druhým vozíkem. Pak by ta věž nepřekážela tolik, ale je fakt, že nízkých sedaček bez podest by asi nezbylo moc.

_________________________________
Jaro, léto, podzim a zima: nejlepší podnební pás.


Offline
Uživatelský avatar

3443
08 čer 2005 23:12
Čímž se dostáváme k té dani za to, že jsou všechny dveře bez schodů, což je dle mého názoru zbytečné, protože se tím ty schody přesunou o kus dál, a bohatě by stačilo uspořádání ve stylu 22Tr.


Offline
Uživatelský avatar

Moderátor
5848
11 dub 2010 15:05
Juliánov
Dvoumotorový 18m trolejbus by byl fajn z hlediska jízdních vlastností a díky rozdělení výkonu na dvě nápravy by se určitě zlepšila i životnost hnacích náprav. Nicméně se obávám, že velkým negativem by bylo uspořádání interiéru.

Ústecké 27Tr v karoserii Urbino III s poháněnou druhou nápravou mají kisnu s elektromotorem na plošině naproti druhým dveřím. Když se to zkombinuje s dalším elektromotorem před zadní napravou, fakticky by to znamenalo, v celým trolejbusu zbyde jedno jediný místo pro kočárek nebo vozík na pravé straně před druhými dveřmi a sedaček přístupných bez podest by zůstalo úplný minimum.

_________________________________
Šotouš bez foťáku, je jako tělo bez duše. :-)

"fejsbůk" BMHD.cz


Offline
1922
23 říj 2012 11:06
na křížení trolejbusu 25 s devítkou
Však mluvím o dvoukloubáku, ne o klasickém osmnáctimetrovém trolejbusu. Možná mám blbě zapsaný model. Jak říkám, do Brna by se mi líbil, určitě by pár problémů vyřešil, ale v dohledné době nebude, takže jen taková úvaha nahlas. :smile:

_________________________________
Jaro, léto, podzim a zima: nejlepší podnební pás.


Offline
Uživatelský avatar

80
31 pro 2014 16:57
Brno-Slatina, naproti gS
Cracatit píše:
Tak mohlo by koupit třeba Trollino 27AC (co půjde do Blavy), tam jsou dva motory, každý prý o výkonu 160 kW. Takových 10 kusů minimálně by se na hlavní trasu 25 hodilo už dneska.

18m Trollina do Blavy mají mít dva motory? V zadání VŘ byl požadavek na pohon střední nebo zadní nápravy s výkonem min. 240 kW :-k Nastala nějaká změna? Dva motory má mít ten dvoukloubák.


Offline
Uživatelský avatar

3828
25 led 2006 16:11
všudezdejší
Pupa píše:
Proč se vynechalo č. 3648?


Protože ještě nedorazilo.

_________________________________
Zkratka je většinou delší, zato horší cesta


Offline
227
04 bře 2013 22:47
Proč se vynechalo č. 3648?


Offline
339
24 lis 2017 11:40
Nemyslím, ale co kdyby, jen se ujišťuju:)


Offline
1922
23 říj 2012 11:06
na křížení trolejbusu 25 s devítkou
Tak mohlo by koupit třeba Trollino 27AC (co půjde do Blavy), tam jsou dva motory, každý prý o výkonu 160 kW. Takových 10 kusů minimálně by se na hlavní trasu 25 hodilo už dneska.

_________________________________
Jaro, léto, podzim a zima: nejlepší podnební pás.


Offline
2624
01 úno 2006 10:39
Brno
mnadenicek: tak jistě, snad si nemyslíš, že by Brno koupilo dvoumotorové trolejbusy....


Offline
339
24 lis 2017 11:40
Asi už to někde bylo, ale hnaná náprava je to jediná předpokládám?


Offline
Uživatelský avatar

326
05 lis 2007 18:35
Bystrc
Všechny novější trolejbusy Solaris mají motor před poslední nápravou = v tomto případě místo zadního prostoru pro kočárky. V tomhle jsou SORky řešené lépe, ty mají elektromotor za nápravou. V Gdyni jsem před pár lety jel starým Trollinem, které mělo elektromotor umístěný ve zmenšeném autobusovém motorovém komínu.


Offline
Uživatelský avatar

548
12 črc 2008 21:51
Brno, Černá pole
Co má 27Tr ve všech těch podestách v zadním článku? Vždyť i 25Tr tam má víc NP prostoru.


Offline
Uživatelský avatar

326
05 lis 2007 18:35
Bystrc
Jen tak pro zajímavost nabízím srovnání interiérů kloubových Solarisů DPMB ve verzi autobus a trolejbus.


Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.


Offline
Uživatelský avatar

Administrátor
6590
26 říj 2005 00:04
Brno-Bohunice
Btw. jak už tu padlo, první 27Tr už je doma! :-)

https://www.facebook.com/eda.cz/posts/10224312596460250


Offline
26
04 úno 2019 19:33
Janatak: to by byla zbytečná práce s přehazováním nápravy. A navíc čím víc odstavených 26Tr tím víc provozních 14Tr. Takže za mě dobrý :-)


Offline
Uživatelský avatar

3828
25 led 2006 16:11
všudezdejší
Viz ta 3304 s nápravou kdesi v Jihlavě, cosi jsem zaslechl o tom přehodit nápravu z pobořené 3301 a rozjezdit aspoň jedno odstavené Solárko..?

_________________________________
Zkratka je většinou delší, zato horší cesta


Offline
1173
28 čer 2014 21:40
3301: zatím bez hnutí na LÚ, cena škody zatím nestanovena plus čeká se na likvidaci pojišťovnou.
3309: taky bez hnutí, první akcí bude výměna čelního okna, již je skladem
3304: náprava na opravě v nasmlouvané firmě kdesi v Jihlavě


Offline
Uživatelský avatar

3828
25 led 2006 16:11
všudezdejší
Ondro, je nějaký vývoj s 3301? Tedy cca škoda, jestli Škoda dodá ty kisny a nějaký výhledový nástřel, kdy asi zhruba by mohla 3301 vyjet?

To stejné s vozy 3309 a 3304...Díky za info.

_________________________________
Zkratka je většinou delší, zato horší cesta


Offline
1173
28 čer 2014 21:40
No bohužel. Je to offtopicem rozvedeno ve vlákně 25Tr. Škoda Electric nám pošle nástřel ceny nových kontejnerů. Tipuju, že to dvacet korun stát nebude, pokud vůbec budou ochotni se bavit o výrobě prázdných kisní a pak nám to nechat přeskládat a dát záruku na krytí IP atd.
Takže na fotce to vypadá srandovně, bohužel je tam dost brutální hmotná škoda.


Offline
Uživatelský avatar

696
15 srp 2012 14:28
3301 vezla v KPN most.

_________________________________
"Všichni se jednoznačně shodli, že Solaris je novou, velmi moderní firmou s kvalitními produkty. A proto budeme mít trolejbusy SOR."


Offline
Uživatelský avatar

2247
13 črc 2009 13:42
Brno-Veveří
Tak to je pochopitelné, že to první den člověka překvapí. Ale buď rád, že tě nepřekvapilo třeba prodloužení intervalu.


Offline
Uživatelský avatar

6474
15 dub 2008 16:23
Žlutý kopec
Xxx: nepíšu, že je posunutí spojů chyba DPMB. Možná nevidím důvod posunutí, i když nějaký asi bude. Spíš mě to jen ten první den překvapilo, bo zrovna ve směru na Mendlák je ten interval 15minutový.
A pochopitelně stejnou chybu člověk 2× neudělá.


Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 271 ]  Přejít na stránku 1, 2, 3, 4, 5 ... 11  Další

Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 návštěvník


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Přejít na:  
Právě je 01 pro 2021 01:43
Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Fórum běží na systému phpBB
Pro BMHD.cz vytvořil mceza | © 2011-12 [mceza.com]