Diskuzní fórum MHD Brno
http://forum.bmhd.cz/

Trolejbusy SOR TNB 12
http://forum.bmhd.cz/viewtopic.php?f=6&t=1114
Stránka 3 z 4

Autor:  MKzB [ 10 říj 2017 13:11 ]
Předmět příspěvku:  Re: Trolejbusy SOR TNB 12

Dojel tam vlastní silou po vlastní ose, nebo na traileru?

Autor:  ZXS.91 [ 09 říj 2017 19:49 ]
Předmět příspěvku:  Re: Trolejbusy SOR TNB 12

Vrabci si po střechách štěbetají, že tehle zázrak dorazil do Prahééé :)

Autor:  Tomáš N. [ 03 říj 2017 18:17 ]
Předmět příspěvku:  Re: Trolejbusy SOR TNB 12

Snad se ještě do Brna vrátí.

Autor:  Lukáš S. [ 03 říj 2017 17:21 ]
Předmět příspěvku:  Re: Trolejbusy SOR TNB 12

AcuMario míří do Prahy:
http://www.cs-dopravak.cz/zpravy/2017/1 ... lejbus-sor

Autor:  ms222 [ 17 srp 2017 11:03 ]
Předmět příspěvku:  Re: Trolejbusy SOR TNB 12

děkuji

Autor:  M [ 15 srp 2017 09:35 ]
Předmět příspěvku:  Re: Trolejbusy SOR TNB 12

Až získá homologaci a bude schválen pro provoz? Pokud víme, čeká na papíry.

Autor:  ms222 [ 15 srp 2017 00:31 ]
Předmět příspěvku:  Re: Trolejbusy SOR TNB 12

Nevíte, kdy má zase vyjet do provozu s cestujícíma?

Autor:  miropiro [ 10 črc 2017 15:15 ]
Předmět příspěvku:  Re: Trolejbusy SOR TNB 12

Ondra K. píše:
Jo, 13T ventilaci mají, ale taky nepamatuju, že bych ji zažil zapnutou. Nejblbější je to za deště, kdyby se ta ventilace hodila na odvětrání vlhka.

Tak jsem napsal na DPMB oficiálně e-mail s dotazem. Odpověď je následující:
Vaše informace jsou naprosto správné. Vozy typu 13T opravdu disponují výkonnou ventilací prostoru pro cestující, jejíž ovládání je umístěno v kabině řidiče. Je tedy právě na řidiči, aby zmíněnou ventilaci uvedl do provozu a v letních dnech by měla být pro dosažení přijatelné teploty ve vozidle zapnuta. Pokud tomu tak v konkrétním případě není, obraťte se, prosím, přímo na řidiče vozidla, který tento nepříznivý stav bez odkladu změní.

Autor:  Robert [ 15 čer 2017 11:52 ]
Předmět příspěvku:  Re: Trolejbusy SOR TNB 12

Dnes take vyjel, s kurzovkou 80049, jestli se nepletu.

Autor:  peno [ 13 čer 2017 23:11 ]
Předmět příspěvku:  Re: Trolejbusy SOR TNB 12

Jak dlouho má vlastně v Brně zůstat? Předpokládám správně, že jde o dlouhodobější záležitost?

Autor:  Janatak [ 13 čer 2017 23:04 ]
Předmět příspěvku:  Re: Trolejbusy SOR TNB 12

Na zkušební jízdě skutečně byl, hlavně v oblasti Kohoutovic a Kamenného vrchu...

Autor:  LukinT [ 13 čer 2017 21:15 ]
Předmět příspěvku:  Re: Trolejbusy SOR TNB 12

Je potřeba ještě doladit parametry pohonu a sběračů. Dnes byl vůz na zkušební jízdě.
A ještě jedna poznámka ke klimatizaci, dnes jsem měl možnost ji vyzkoušet a při nastavení 24 °C je v interiéru velmi příjemná teplota a ani mírné foukání za krk (při tomto nastavení) není nijak obtěžující.

Autor:  Lukáš S. [ 13 čer 2017 19:49 ]
Předmět příspěvku:  Re: Trolejbusy SOR TNB 12

Proč 3703 nevyjel již 3 týdny s kaštanstvem?

Autor:  mh [ 06 čer 2017 20:48 ]
Předmět příspěvku:  Re: Trolejbusy SOR TNB 12

Ona ta ventilace má 3 polohy, takže pokud jede třeba na první, tak to nemusí být slyšet..

Autor:  Vlasta [ 02 čer 2017 17:12 ]
Předmět příspěvku:  Re: Trolejbusy SOR TNB 12

Ondra K. píše:
Jo, 13T ventilaci mají, ale taky nepamatuju, že bych ji zažil zapnutou. Nejblbější je to za deště, kdyby se ta ventilace hodila na odvětrání vlhka.

Já ventilaci občas zažil zapnutou, zrovna dneska v 1948, ale mnohdy v tom okolním hluku ani není slyšet, že je v provozu. Ale máte tady pravdu že dosti často zapnutá ani není ;).

Autor:  odd [ 02 čer 2017 16:43 ]
Předmět příspěvku:  Re: Trolejbusy SOR TNB 12

Ví někdo, do kdy zhruba bude 3703 na zkouškách? Je tu možnost, že ji poté DP odkoupí?

Autor:  Hal [ 02 čer 2017 16:36 ]
Předmět příspěvku:  Re: Trolejbusy SOR TNB 12

3703 chipla u krizovatky Jihlavska-Biteska-Svazna, ted u ni stoji 5332 a probihaji pripravy na odtah.

Autor:  miropiro [ 01 čer 2017 23:01 ]
Předmět příspěvku:  Re: Trolejbusy SOR TNB 12

b1 píše:
LukinT: Vídeňské metro a S-Bahn je opravdu extrém, malý tip: pokud budete ve Vídni a budete mít tu možnost, tak raději cestujte tramvajemi a autobusy, tam je klima obvykle nastavena tak, že působí příjemně.

Extrém je ale v tomto ohledu i Barcelona či Madrid. Chodby přístupové nejsou moc větrané, metro je pak šíleně klimatizované...

Autor:  b1 [ 01 čer 2017 18:12 ]
Předmět příspěvku:  Re: Trolejbusy SOR TNB 12

Však jsem psal "pokud je to možné" ;-)

Autor:  LukinT [ 01 čer 2017 16:41 ]
Předmět příspěvku:  Re: Trolejbusy SOR TNB 12

b1: Tvůj tip je dobrý, ale co má dělat člověk, který tam jede kvůli tomuto (viz fotky).

Autor:  Ondra K. [ 01 čer 2017 13:34 ]
Předmět příspěvku:  Re: Trolejbusy SOR TNB 12

TMB píše:
Dcera jednou omdlela v horku v narvaném trolejbusu linky 26 při jízdě z Oblé na Mendlák. V poršatch prý je alespoň výkonná ventilace, ale já jsem ji za těch 10 let snad ani jednou zapnutou nezažil. A to je v těch vozech při dnešním počasí dost nepříjemně horko. Já pro klimatizaci v MHD jsem a nevidím zásádní rozdíl v tom, jestli jedu 30 - 45 minut v hicu vlakem, regionálním autobusem nebo tramvají. Možná v tom, že vozidla MHD bývají víc narvaná, takže jízda v horku je o to nepříjemnější.

Jo, 13T ventilaci mají, ale taky nepamatuju, že bych ji zažil zapnutou. Nejblbější je to za deště, kdyby se ta ventilace hodila na odvětrání vlhka.

Autor:  b1 [ 01 čer 2017 13:07 ]
Předmět příspěvku:  Re: Trolejbusy SOR TNB 12

LukinT: Vídeňské metro a S-Bahn je opravdu extrém, malý tip: pokud budete ve Vídni a budete mít tu možnost, tak raději cestujte tramvajemi a autobusy, tam je klima obvykle nastavena tak, že působí příjemně.

Autor:  LukinT [ 01 čer 2017 12:54 ]
Předmět příspěvku:  Re: Trolejbusy SOR TNB 12

Abych uvedl trochu protiklad, tak jsem cestoval půl dne po Vídni U-bahnem a z neustálého přecházení z horka do "zimy" v klimatisovaných soupravách typu V mi také nebylo zrovna nejlépe. Přišlo mi to tam opravdu přehnané.

Autor:  TMB [ 01 čer 2017 09:19 ]
Předmět příspěvku:  Re: Trolejbusy SOR TNB 12

Dcera jednou omdlela v horku v narvaném trolejbusu linky 26 při jízdě z Oblé na Mendlák. V poršatch prý je alespoň výkonná ventilace, ale já jsem ji za těch 10 let snad ani jednou zapnutou nezažil. A to je v těch vozech při dnešním počasí dost nepříjemně horko. Já pro klimatizaci v MHD jsem a nevidím zásádní rozdíl v tom, jestli jedu 30 - 45 minut v hicu vlakem, regionálním autobusem nebo tramvají. Možná v tom, že vozidla MHD bývají víc narvaná, takže jízda v horku je o to nepříjemnější.

Autor:  mechoš [ 31 kvě 2017 21:42 ]
Předmět příspěvku:  Re: Trolejbusy SOR TNB 12

P. Haluza píše:
Věčná debata s hloupými argumenty. Zopakuji taky jeden: budete stejnou logiku o 3 °C aplikovat i v zimě, kdy bude venku pod nulou?



Bavím se o klimatizování prostor všeobecně. A divil by jste se jak je v místnosti dobře když se nešetří a pořídí se zařízení správně.

Já doma klimu mám už skoro 10 let a protože jí mám vybranou dobře - tedy na pokoj o rozměrech 26 m2 mám jednotku která by měla uchladit 36 m2. A opravdu mi stačí chladit jen o ty cca 3°C...

Jenže to je to co říkám od začátku. Spousta lidí vůbec neví jak toto zařízení používat..... Rozhoduje pro ně cena.

Jinak ať si o tom myslí kdo chce co chce (nikomu tento můj názor nevnucuju - je to jen můj názor a pokud bude v šalinách někdy klima tak jí i přes tento můj názor pouštět budu) do vozidel MHD bych jí vůbec nemontoval. Ano u dálkovejch vozidel kde neni na každém km zastávka ať je.

Topení je jiné téma co tu řešit nechci.

Stránka 3 z 4 Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
http://www.phpbb.com/