Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata



Odpovědět na téma Stránka 4 z 7    Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Další
Autor Zpráva
Offline
1458
28 čer 2014 21:40
Fanklub 21/22Tr
No, vyrobený ne, správné slovo je "zkompletovaný", a to ve smyslu instalace trakčních komponent a kabeláže.
Atyp to je, existují k němu ale dva brášci právě v BB, výzbroj nebo její obdoba jezdí i na elektrobusech a navíc s Rail Electronicsem si celkem slušně tykáme. Zbytek se standart SOR, postup při opravách shodný jako 31Tr. V podstatě všechny prostoje byly doposud legislativní, snad největší realná závada byl dobíječ 24V, vyřešený bezodkladně opravou v Railu. Pak ještě výpadky jídy na baterie, které byly způsobeny uvolněným pinem v konektoru proudového čidla trakčního proudu sosaného z baterie. Zde byly největší prostoje v tom, že řidiči nebyli schopní závadu popsat.

_________________________________
Jediný normální auto na elektriku je trolejbus!


Offline
Uživatelský avatar

3687
08 čer 2005 23:12
Není ten vůz náhodou vyrobený v DP? Pak by snad bylo jedno, že je to atyp, když by ho provozoval ten, kdo ho i vyrobil, ne?


Offline
Uživatelský avatar

373
29 led 2015 21:34
Brno - Žebětín
ZGHK píše:
Já jsem jen pouhý flájbój, ale v čem je výhodný totální atyp? Navíc prototyp. Tedy kromě šotoonanie...


Totální atyp to snad zase není, však máme tady 31Tr (a NBG 12). V rámci výzbroje ano, ale to se snad dá vykompenzovat kastlí.

_________________________________
http://seznam-autobusu.cz/uzivatel/odd


Offline
Uživatelský avatar

3971
25 led 2006 16:11
všudezdejší
ZGHK píše:
Já jsem jen pouhý flájbój, ale v čem je výhodný totální atyp? Navíc prototyp. Tedy kromě šotoonanie...


Vůz jezdil, a zdál se celkem vychytanej. Pokud je provozně spolehlivý, je úplně jedno, že jde do jisté míry o atyp. Mně se řídil líp jak solárka.

_________________________________
Zkratka je většinou delší, zato horší cesta


Offline
307
21 dub 2009 20:30
Janatak píše:
Dp zase šetří na blbém místě.


Já jsem jen pouhý flájbój, ale v čem je výhodný totální atyp? Navíc prototyp. Tedy kromě šotoonanie...


Offline
Uživatelský avatar

3971
25 led 2006 16:11
všudezdejší
Veliká škoda. Já 3703 měl shodou okolností teď nedávno, a celkem jsem si chrochtal, ono při normální jízdě na tv to má nádhernej odpich a dynamika jízdy vůbec. Ano, na baterky je to línější, ale jede to. Absence lan a manipulace s tyčkou je wopruz, ale i na to se dá zvyknout. Ostatně byla snaha lana při případném odkupu vozu i s navijáky dodat. Dp zase šetří na blbém místě.

_________________________________
Zkratka je většinou delší, zato horší cesta


Offline
2809
01 úno 2006 10:39
Tak to je škoda, já se právě dnes koukal do vypravenosti, že docela jezdil, na to že je jedinej kus. Navíc se nám tu hodí každé vozidlo, natož nízkopodlažní a ještě bateriové. Je to škoda.


Offline
1458
28 čer 2014 21:40
Fanklub 21/22Tr
No, bohužel, představy podniku o ceně se neshodují s představou ceny nabídnuté SORem.

Je to škoda, mezi řidiči sice vůz není tolik oblíben (nejčastěji kvůli absenci lan a kvůli slabší jízdě na baterky ve srovnání se Solarisem), ale po dochytání softwaru a úpravě pár věcí vykazuje řekl bych nadstandartní (je to prototyp) spolehlivost.

_________________________________
Jediný normální auto na elektriku je trolejbus!


Offline
Uživatelský avatar

848
16 bře 2013 21:03
Bystrc, Černého
Zrovna nedávno jsem přemýšlel nad tím, zda bude snaha si ho ponechat po tom, co podnik "přišel" o 3029. :-k
Tak je to asi jasné.


Offline
1458
28 čer 2014 21:40
Fanklub 21/22Tr
Dnes odpoledne derniéra na lince 30!

Končí pronájem, příští zastávka údajně Bánská Bystrica =;

_________________________________
Jediný normální auto na elektriku je trolejbus!


Offline
Uživatelský avatar

3971
25 led 2006 16:11
všudezdejší
Pozdrav z kohoutovické t-37 :-)

Příloha:
DSC_9037.JPG


Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.

_________________________________
Zkratka je většinou delší, zato horší cesta


Offline
1
12 bře 2019 22:01
Co se stalo 3305 ? :-s


Offline
Uživatelský avatar

3971
25 led 2006 16:11
všudezdejší
Co je s 3309? #-o

_________________________________
Zkratka je většinou delší, zato horší cesta


Offline
1458
28 čer 2014 21:40
Fanklub 21/22Tr
Aby taky nedošly, 3308 je furt po nehodě, 3305 je furt po nehodě, 3309 je po nehodě a ještě jsme na tom tak dobře, že jeden mohl jet na výstavistě.

_________________________________
Jediný normální auto na elektriku je trolejbus!


Offline
Uživatelský avatar

757
21 lis 2010 09:08
Dnešní zajímavost - 3703 na 032 07. Trolejbusy 26Tr došly.

_________________________________
Obrázek


Offline
1458
28 čer 2014 21:40
Fanklub 21/22Tr
Neuvěřitelné se stalo, Acutrolejbusário má konečně svoje právoplatný a již definitivní papíry, takže může do ulic, už snad na trvalo. Nadále zůstavá v provozu jako pronajaté.

_________________________________
Jediný normální auto na elektriku je trolejbus!


Offline
1458
28 čer 2014 21:40
Fanklub 21/22Tr
Je funkční, řekněme že jen vypršela původní technická vázaná na zkušební provoz a ćeká se tu normální. Jen formalita, bohužel kvůli ní nesmí ven.

_________________________________
Jediný normální auto na elektriku je trolejbus!


Offline
285
03 zář 2012 18:05
Nevíte náhodou někdo, co je s 3703 ?


Offline
1291
19 lis 2010 14:53
Cocktown
Komínu tam zůstalo pár kurzů jenom o prázdninách, bezesporu díky večerním a ranním přejezdům na 37. Takže si teoreticky musíme počkat na podzimky.


Offline
7090
27 úno 2010 07:40
Já jsem si říkal, kde se vzaly kurzy jako 03914 apod. A proč tam jezdí tolik husovických aut... No, radost z toho nemám.


Offline
1458
28 čer 2014 21:40
Fanklub 21/22Tr
Tak jsem byl kolegou z práce upozorněn, že Komín už kurzy linky 39 tak nějak nejezdí. Nějak jsem to novy rozdělení moc neštudoval. Takže měním odpověď na: NEŠLO :mrgreen:

_________________________________
Jediný normální auto na elektriku je trolejbus!


Offline
1458
28 čer 2014 21:40
Fanklub 21/22Tr
No, problém je se zaškolením řidičů. Když s tím může ranní, musí se dopředu počítat, zda s tím může i odpolední. Tzn zatím se to točí spíš na trhačkách, a odpoledne často na mechošských službách, což je skoro všechno, mimo právě Žluťák . Ale nemožný to taky není.

_________________________________
Jediný normální auto na elektriku je trolejbus!


Offline
7090
27 úno 2010 07:40
Díky. A na výtah na Zluťák by to někdy poslat nešlo?


Offline
1458
28 čer 2014 21:40
Fanklub 21/22Tr
Přesně tak, většina závad se týká jízdy na baterie.

_________________________________
Jediný normální auto na elektriku je trolejbus!


Offline
7090
27 úno 2010 07:40
A když to chcípne na Klusáčkově nebo u Semilassa na křižovatce, tak bude rozdíl v čem?:-) Nebo je jistota, že pod dráty to jede (=dosud jelo) vždy?


Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 162 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Další

Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 3 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Přejít na:  
Právě je 28 bře 2024 20:02
Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Fórum běží na systému phpBB
Pro BMHD.cz vytvořil mceza | © 2011-12 [mceza.com]