Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata



Odpovědět na téma Stránka 7 z 7    Přejít na stránku Předchozí  1 ... 3, 4, 5, 6, 7
Autor Zpráva
Offline
Uživatelský avatar

2771
07 kvě 2008 20:25
Čebín
Ano a to je to na co narážím.

Pokud má klima dostatečný výkon měl by stačit ten 3 stupňovej rozdíl. Bohužel to je i zde tak jak se vším. Tedy větší výkon víc peněz. S tím souvisí i hlučnost - venkovní jednotka to nezvládá uchlasit jede na max a je hlučnější.
Klima jedoucí na max po celou dobu provozu - větší spotřeba proudu - víc peněz.

A jsme na začátku. Budem tedy šetřit koupíme klimu s nižším výkonem (nebo s výkonem kdy nedáme klimě rezervu pro případ mimořádností - otevřená okna a pod.). Klima bude hlučná a my budem brblat, že nechladí a třeba že je ještě hlučná.......

A ted nenarážím jen na MHD ale i na "běžné smrtelníky" ;-)


Offline
61
13 zář 2016 09:04
Zlaťák: že to tak mají v obchodním centru nutně neznamená, že je to správně:)

Jinak ale závisí především na očekávané délce pobytu - v obchodním centru se počítá, že se zdržíš déle, než ve vozidle MHD, kde často jedeš jen pár zastávek a mnohdy přestupuješ, takže si tvoje tělo na tu teplotu pořádně nezvykne.

Navíc v MHD máš hodně lidí na malým prostoru, takže klima musí mnohem víc foukat, takže o to větší pak negativní efekty klimy jsou. V obchoďáku je navžena vzduchotechnika tak, že na tebe nic nefučí, což je taky obrovský rozdíl.


Offline
3342
21 led 2011 14:19
Protože do obchodního centra jednou vejdeš a jednou vyjdeš. Do vozidla můžeš vystupovat a nastupovat na každé zastávce, když stojíš blbě u dveří a musíš pouštět lidi.

_________________________________
Definitivně možná.


Offline
1710
22 led 2006 12:56
Brno
Proč "jen" o 3°C?
Třeba v obchodních centrech může být teplota nižší o 10°C. Víc ne kvůli teplotnímu šoku.


Offline
Uživatelský avatar

2771
07 kvě 2008 20:25
Čebín
S klimou je to složité. Bohužel spousta lidí vůbec neví jak jí používat.

Teplota v klimatizovaném prostoru by neměla být menší jak 3°C oproti venkovní teplotě.

O tom, že když mám klimu zaplou nemám otvírat okna pomlčím. A o tom, že klima musí mě dostaečný výkon raděj taktéž pomlčím .....


Offline
176
01 lis 2010 18:43
Brno-Líšeň
Proč se u něho v iRisu nezobrazuje zastávka, případně zpoždění?


Offline
2816
01 úno 2006 10:39
5idič by tam měl nastavit nějakou rozumnou teplotu asi tak o 5 stupňů méně než venku ne? Nebo se to dělá automaticky? Ledový severák není moc okej.


Offline
Uživatelský avatar

761
21 lis 2010 09:08
V případě spuštění klimatizace by se měla ta okna zamknout.

_________________________________
Obrázek


Offline
176
01 lis 2010 18:43
Brno-Líšeň
Já s ním jel včera kolem půl třetí odpo a bylo tam příjemněji než venku. Jenže kvůli nevědomosti lidí byly všechny okýnka otevřený dokořán. A nejela na plný výkon, jen ventilovala.


Offline
Uživatelský avatar

565
12 črc 2008 21:51
Brno, Černá pole
Víc než ledový severák mě při jízdě vadila hlučnost klimatizace. Aby při spuštěné klimatizaci nebylo slyšet vlastního slova se mi ještě v žádném jiném vozidle nestalo. Co má vůbec za klimatizační jednotku?


Offline
793
25 led 2006 09:46
Přesně tak. A ačkoliv jsem příznivcem pořízení klimatizovaných vozidel MHD v Brně, tohle moc příjemné nebylo. Osobně mi ten chladný průvan nevadí, ale nejspíš to bude zdroj stížností mnoha cestujících. V klimatizovaném vozidle bývá příjemná chládek, ale určitě ne ledový severák. Holt to zase DPMB (tedy zatím spíš SOR) pojal poněkud po svém - že mě to nepřekvapuje. Jsem zvědavý, jak bude klimatizace fungovat v autobusech.


Offline
Uživatelský avatar

761
21 lis 2010 09:08
Já tím nejel při spuštěné klimatizaci, ale slyšel jsem, že stojícím cestujícím v uličce to fouká studený vzduch přímo na hlavu a za krk, což by podle umístění výdechů odpovídalo.

_________________________________
Obrázek


Offline
2816
01 úno 2006 10:39
Jel jste někdo teď v těch vedrech Acumariem? Jak funguje klima?


Offline
Uživatelský avatar

573
04 bře 2006 12:01
Starý Lískovec
Tak jsem se Acumariem dneska svezl z Králova Pole do Bystrce. Hned na Slovanském náměstí jsme zastavili na první výhybce na odizolovaném úseku. K mému překvapení se nešlo rozjet na baterii dokud nebyly stažené sběrače. Tohle by chtělo doladit. Pokračovali jsme tedy v jízdě na baterku. Nevím jestli už byla baterie slabá, ale ze Slovanského náměstí na Skácelovu a pak ze Zoo na Laštůvkovu jsme jeli 20-30 km/h, což je tedy hodně slabé, ale jako nouzový pojezd by to bylo ideální.

Závěrem ještě poznámka k interiéru, kde oproti ostatním SORkám zcela zbytečně ubylo jedno sedadlo, když na straně u dveří jsou vepředu dvě 1,5 sedadla namísto jednoho, přitom tam mohou být dvě dvojsedadla jako v Solarisu.

_________________________________
Vědění je moc, moc je svoboda.


Offline
100
08 dub 2017 08:47
Vypadá celkem hezky.


Offline
Uživatelský avatar

3975
25 led 2006 16:11
všudezdejší
Dnešní provětrání baterkáče 3703 bylo na kurzu 03607.

Příloha:
DSC_0651.JPG

Příloha:
DSC_0666.JPG


Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.

_________________________________
Zkratka je většinou delší, zato horší cesta


Offline
Uživatelský avatar

532
28 črc 2013 14:13
SOR TNB 12


Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 167 ]  Přejít na stránku Předchozí  1 ... 3, 4, 5, 6, 7

Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 návštěvník


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Přejít na:  
cron
Právě je 03 čer 2024 02:15
Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Fórum běží na systému phpBB
Pro BMHD.cz vytvořil mceza | © 2011-12 [mceza.com]