Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata



Odpovědět na téma Stránka 17 z 229    Přejít na stránku Předchozí  1 ... 14, 15, 16, 17, 18, 19, 20 ... 229  Další
Autor Zpráva
Offline
2667
23 říj 2012 11:06
na křížení trolejbusu 25 s devítkou
Co je NC Brno-jih, bývalý Carefour na Vídeňské? Vůbec netuším, tak se ptám.
Jinak dvě třetiny těch návrhů jsou totál brutál virtuál. sarcastic
Chci vidět, jak se zaplatí trasa Chironovou, kde široko daleko nic nestojí, že by tudy jezdily davy z Kameňáku dolů k šalině, je úplně mimózní představa, když mají už dneska trasu z Oblé na kruháč u kampusu, potažmo špitál, pokrytou svazkem stávajících trolejbusových linek, občas i přímých spojů (vybrané 37 protažené na terminál u špitálu, kde už za rok přesednou na osmičku a bludiště na Mendláku jim bude totál egál).
Totéž trasa do Bosonoh, taky úplný nesmysl, když tam v současné době jede bus 3x do hodiny, ve špičce 4x, dvanáctimetr, dobře, možná se to trochu zahustí, ale i kdyby v Bosonohách bydlely 3 000 obyvatel, tak to za trajfl nestojí, ani průmyslová zóna u Transgasu není tak důležitá, aby se k ní musel zavádět trajfl a že by tudy vedl do Žebětína, tak to taky moc smysl nedává.
Spíš měla zůstat územní rezerva pro šalinu ze SL na Kamechy, která by v Bosonohách protla zástavbu, pokud by tam jen nekončila někde na okraji.
Zaslechl jsem cosi, že prý se Nový Lískovec a Bosonohy nemůžou dohodnout, kdo tu budoucí šalinu nechce víc a komu by zavazela v území. :lol: Osobně věřím jen těm dvěma projektům: Nová Zbrojovka a protažení z Osové na terminál Starý Lískovec žel. zast.

_________________________________
Jaro, léto, podzim a zima: nejlepší podnební pás.


Offline
Uživatelský avatar

757
21 lis 2010 09:08
Za připomenutí určitě stojí výčet zásahů do trolejbusové sítě dle konceptu nového územního plánu, které jsem zde citoval již v únoru 2019 (tzn. mohlo dojít ke změnám):
KAM Brno píše:
- prodloužení trati v Bystrci z Černého na Štouračovu,
- prodloužení tratě z ulice Petra Křivky na Kamenném vrchu do Bosonoh,
- prodloužení tratě z ulice Chironovy na Kamenném vrchu do Starého Lískovce,
- prodloužení tratě z Osové ve Starém Lískovci k nové železniční zastávce Starý Lískovec,
- prodloužení tratě z Univerzitního kampusu v Bohunicích ulicemi Kamenice a Vinohrady k novému administrativnímu a obchodnímu centru na ulici Heršpické a dále ulicí Vodařskou k novému nádraží ČD,
- prodloužení tratě z Mendlova náměstí po Husově a Bulvárem k novému nádraží ČD,
- vytvoření nové trati z Žabovřesk novou větví odbočující z Kounicovy po Šumavské na Sportovní a Novou třídu k novému nádraží ČD,
- prodloužení trati z Vinohrad z Pálavského náměstí na Táborskou ulici a k novému nádraží ČD,
- změna trati z Tomkova náměstí do Vinohrad ulicí Dukelskou a dále bývalým areálem Zbrojovky (bytová zástavba) na ulici Bubeníčkovu,
- změna trasy ze Šlapanic do Brna novou komunikací na Slatinu přes Černovickou terasu na Olomouckou a k novému nádraží ČD,
- vytvoření nové tratě od nového nádraží ČD do Dolních Heršpic a Přízřenic s ukončením v nákupním centru Brno-jih – pouze ve Variantě I.

_________________________________
Obrázek


Offline
Uživatelský avatar

192
12 čer 2020 15:02
Brno-Černá pole
Jo tak to jo. e_smile


Online
7090
27 úno 2010 07:40
Prodloužení trolejbusové tratě z Osové k nově budované železniční zastávce.


Offline
Uživatelský avatar

192
12 čer 2020 15:02
Brno-Černá pole
miropiro píše:
Samozřejmě Lískovec je jasný, i když to nebude hned.

Asi jsem trochu pozadu, ale tím myslíš co? Terminál?


Naposledy upravil MHD Brno dne 02 srp 2021 13:22, celkově upraveno 1

Offline
31
04 úno 2019 19:33
Tak vidím, že místo rozpoutání diskuze na téma příchodu nových a vyřazování starých vozů, se zde rozproudila zcela nechtěně debata na téma nových trolejbusových tratí. Taky dobrý, ale já tím, že bych je rád viděl v Sokolnici, jsem myslel obvyklý kovošrot v této obci... :-)


Offline
586
25 říj 2019 10:12
Tak netvrdím, že to je nějak reálné. Proto jsem to rozdělil do 2 skupin, to o čem se reálně uvažuje a pak tyhle místní teorie. V podstatě taková kompilace toho, co se zde objevilo a pamatuju si to.


Offline
9986
15 led 2005 23:41
To jsou spíše šotofantasmagorie


Offline
586
25 říj 2019 10:12
Co se týče případných nových tratí:

Relativně reálné úvahy:
- Zmíněný terminál v Lískovci
- Trať přes Zbrojovku

Šototeorie:
- Propojka v Líšni/Vinohradech přes Růženin dvůr a Mikulovskou
- Osobně mě při pohledu na mapu lehce dráždí 31/33, 32/34/36 a 38/39 končící na okraji centra, jestli by nestálo za to je nějak provozně propojit. Byť se obávám, že nevýhody (nepravidelnosti provozu při jízdě po Kolišti) by převážily případná pozitiva.
- Řešily se i trolejbusy na Lesnou v podobě parciálů
- Neustále se (zde) objevující myšlenka zatrolejování okružních 44/84
- Zatrolejování libovolné autobusové linky (55, 75, ...)


Online
7090
27 úno 2010 07:40
Sokolnice?


Offline
Uživatelský avatar

2550
05 úno 2007 18:12
Malečkův rajón
11 píše:
Nechci vám do toho kecat, zas tak dobře situaci v Brně neznám, ale mám ten dojem, že nyní je trolejbusů, a to hlavně kloubových, silný podstav. Tudíž prvních 20 vozů je mimimálně z poloviny doplnění do potřebného stavu. Pak výměna 15Tr, 22Tr a 25Tr sežere postupně dalších 20 vozů, tudíž navíc bude tak možná 10 kusů? A do té doby jistě někdo vymyslí, jak je využít. Ostatně co a jak rychle se bude vyřazovat, to v tuto chvíli asi ještě nikdo neví. Dle agentury JPP (jedna paní povídala), je platná verze, která se prezentuje v tisku. To znamená náhrada vozů starších, kloubových. Ovšem né systémem přijde 20 nových, 20 starých vyřadíme. Jednak je potřeba doplnit ten podstav a jednak vozy se asi budou vyřazovat jakmile "najedou kilometry" do další prohlídky, nebo se objeví závada, jejiž oprava by již byla nerentabilní. Ovšem jak známo z praxe z jiných měst, mohou do celého procesu zasáhnout neplánovaně vyšší mocnosti (politici, stínoví politici, mafie, atd..), kteří např. prohlásí něco ve smyslu: "Máte 40 nových trolejbusů, tak už tady nechceme vidět žádnou vysokou podlahu..." Nebo i něco úplně nesmyslného, např. vznik nové linky pro kloubové trolejbusy... Co my víme. Člověk plánuje, Bůh se směje. Je tedy samozřejmě možné, že se starší kloubáky ještě před smrtí podívají do míst, kde by je nikdo nečekal. I když já bych byl samozřejmě zcela zpátečnicky rád, kdyby se co nejdřív podívaly do Sokolnice a po městě nám ještě nějaký ten rok drandily zastaralé a nemoderní vysokopodlažní krabice typu 14Tr :-)

To je nějaký záměr nebo co, ty Sokolnice? Ale budiž, když už na to přišla řeč, existuje v Brně nějaké místo, kam by bylo záhodno trolejbusy prodloužit? Samozřejmě Lískovec je jasný, i když to nebude hned.

_________________________________
Mrtvole je naprosto fuk, kdo tu válku nakonec vyhraje! - Yossarian Yossarian

Můj nový web o severním okolí Brna


Offline
31
04 úno 2019 19:33
Nechci vám do toho kecat, zas tak dobře situaci v Brně neznám, ale mám ten dojem, že nyní je trolejbusů, a to hlavně kloubových, silný podstav. Tudíž prvních 20 vozů je mimimálně z poloviny doplnění do potřebného stavu. Pak výměna 15Tr, 22Tr a 25Tr sežere postupně dalších 20 vozů, tudíž navíc bude tak možná 10 kusů? A do té doby jistě někdo vymyslí, jak je využít. Ostatně co a jak rychle se bude vyřazovat, to v tuto chvíli asi ještě nikdo neví. Dle agentury JPP (jedna paní povídala), je platná verze, která se prezentuje v tisku. To znamená náhrada vozů starších, kloubových. Ovšem né systémem přijde 20 nových, 20 starých vyřadíme. Jednak je potřeba doplnit ten podstav a jednak vozy se asi budou vyřazovat jakmile "najedou kilometry" do další prohlídky, nebo se objeví závada, jejiž oprava by již byla nerentabilní. Ovšem jak známo z praxe z jiných měst, mohou do celého procesu zasáhnout neplánovaně vyšší mocnosti (politici, stínoví politici, mafie, atd..), kteří např. prohlásí něco ve smyslu: "Máte 40 nových trolejbusů, tak už tady nechceme vidět žádnou vysokou podlahu..." Nebo i něco úplně nesmyslného, např. vznik nové linky pro kloubové trolejbusy... Co my víme. Člověk plánuje, Bůh se směje. Je tedy samozřejmě možné, že se starší kloubáky ještě před smrtí podívají do míst, kde by je nikdo nečekal. I když já bych byl samozřejmě zcela zpátečnicky rád, kdyby se co nejdřív podívaly do Sokolnice a po městě nám ještě nějaký ten rok drandily zastaralé a nemoderní vysokopodlažní krabice typu 14Tr :-)


Offline
790
25 led 2006 09:46
Těch dalších dvacet kloubáků nahradí dvacet, nebo taky spíše třicet sól. A ta ostatní sóla 14Tr a 21Tr bude třeba nahradit buď tou samovýrobou, jejíž VŘ by se mělo právě vyhodnocovat, případně dalším VŘ.


Online
7090
27 úno 2010 07:40
Tak jestli přejde pár kloubů na Slatinu, bude potřeba sól nižší, ne?


Offline
Uživatelský avatar

800
15 srp 2012 14:28
Dobrý, vyhází se 15, 22 a 25Tr a ještě tu bude o dalších 20 kloubáků více, ale co sóla? 21Tr se vesele šrotují, ale náhrada v nedohlednu. A parciální kloubové trolejbusy tedy asi taky nebudou?

_________________________________
"Všichni se jednoznačně shodli, že Solaris je novou, velmi moderní firmou s kvalitními produkty. A proto budeme mít trolejbusy SOR."


Online
7090
27 úno 2010 07:40
Ano, to si myslím taky.


Offline
790
25 led 2006 09:46
Což by se určitě nelíbilo ostatním uchazečům VŘ - jeho podmínky lze těžko následně měnit.


Online
7090
27 úno 2010 07:40
Teoreticky by se to dalo vyřešit dodatkem ke smlouvě, ale nevím, jakou motivaci by k podpisu takového dodatku DPMB měl.


Offline
790
25 led 2006 09:46
Za situace alarmujícího nedostaku trolejbusů je využití opce nutností. Tím spíše za tak příznivou cenu.
Co se týká výbavy trolejbusů atd., to je snad dáno už v podmínkách VŘ a následně rámcovou smlouvou. Takže prostor pro nějakou low cost verzi snad dodavatel nemá.


Offline
118
29 črc 2014 19:57
Cracatit píše:
Opce lze uplatnit kdykoli po podpisu rámcové smlouvy, prostě objednáš první povinnou sérii a zjistíš, že cenově je to dobrá nabídka, nebo splnila jiný vlastnosti, tak objednáš další sérii, prostě jen naplníš rámcovku a pak nezáleží na tom, jestli už máš první auta doma, nebo ne.

Stačí zjistit, že to vyhrál Jediný správný dodavatel, viz 15T. :roll:


Offline
Uživatelský avatar

3971
25 led 2006 16:11
všudezdejší
Cracatit píše:
Mimochodem je základem stejný čtyřkový SU18, jaký se nakupuje už dva roky v naftě, tak by to nemuselo být zas tak špatný.


No ono půjde především o to, CO za tu vysoutěženou cenu podnik vlastně dostane. Tedy vybavení vozu pro cestující, pro řidiče, jízdní vlastnosti, atd.

_________________________________
Zkratka je většinou delší, zato horší cesta


Offline
2667
23 říj 2012 11:06
na křížení trolejbusu 25 s devítkou
Opce lze uplatnit kdykoli po podpisu rámcové smlouvy, prostě objednáš první povinnou sérii a zjistíš, že cenově je to dobrá nabídka, nebo splnila jiný vlastnosti, tak objednáš další sérii, prostě jen naplníš rámcovku a pak nezáleží na tom, jestli už máš první auta doma, nebo ne. Prostě rámcovka umožní nákupy v určitém období, tak to období využiješ. Mimochodem je základem stejný čtyřkový SU18, jaký se nakupuje už dva roky v naftě, tak by to nemuselo být zas tak špatný.

_________________________________
Jaro, léto, podzim a zima: nejlepší podnební pás.


Offline
1458
28 čer 2014 21:40
Fanklub 21/22Tr
Ještě nevyrobili ani jeden a my už kupujem další :mrgreen: Já myslel že opce lze uplatnit až po skončení základní várky.

_________________________________
Jediný normální auto na elektriku je trolejbus!


Offline
Uživatelský avatar

9266
10 čer 2004 11:19
https://zdopravy.cz/brno-vyuzilo-opci-n ... ozu-87794/

No aspon neco..


Offline
1
21 črc 2021 13:42
Ahoj, nevíte někdo náhodou, jaká je cena uhlíkového smyku, případně celé botky ? Díky !


Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 5705 ]  Přejít na stránku Předchozí  1 ... 14, 15, 16, 17, 18, 19, 20 ... 229  Další

Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 5 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Přejít na:  
Právě je 28 bře 2024 18:30
Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Fórum běží na systému phpBB
Pro BMHD.cz vytvořil mceza | © 2011-12 [mceza.com]