Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 5252 ]  Přejít na stránku 1, 2, 3, 4, 5 ... 211  Další
Autor Zpráva
Offline
PříspěvekNapsal: 03 kvě 2021 09:40 
Uživatelský avatar

Příspěvky: 3403
Od: 08 čer 2005 23:12
Předpokládám, že výpravu x6/x8/61 si s linkou 30 prohodit nemůžou kvůli různým typům vozů (kloub/sólo)


Nahoru
 Profil  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 03 kvě 2021 09:26 
Uživatelský avatar

Příspěvky: 3769
Od: 25 led 2006 16:11
Bydliště: všudezdejší
ms222 píše:
Hlavně nevíte, proč nově náhradní dopravu za trolejbus 30 dostala Slatina? Garáže mají dál než Medlánky.


Asi proto, že Medlánky nemají busů nazbyt, díky vyšší vypravenosti počínaje dneškem.

_________________________________
Zkratka je většinou delší, zato horší cesta


Nahoru
 Profil  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 03 kvě 2021 09:23 
Uživatelský avatar

Příspěvky: 3769
Od: 25 led 2006 16:11
Bydliště: všudezdejší
pepola píše:
Už se někde řešilo, že se nevrátí, protože Metodějova ulice není součástí "dráhy", schválené Drážním úřadem.


Proč by se nevrátily? Pokud DÚ orazítkuje změnu trolejbusové dráhy, není co řešit.

_________________________________
Zkratka je většinou delší, zato horší cesta


Nahoru
 Profil  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 02 kvě 2021 23:54 

Příspěvky: 422
Od: 14 úno 2014 15:19
Bydliště: Brno
Hlavně nevíte, proč nově náhradní dopravu za trolejbus 30 dostala Slatina? Garáže mají dál než Medlánky.


Nahoru
 Profil  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 02 kvě 2021 21:11 
Uživatelský avatar

Příspěvky: 3486
Od: 28 úno 2006 19:00
Svoboda píše:
Jsem zvědavej, jestli na 30 vrátí parciály surprised

Už se někde řešilo, že se nevrátí, protože Metodějova ulice není součástí "dráhy", schválené Drážním úřadem.


Nahoru
 Profil  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 02 kvě 2021 19:46 

Příspěvky: 1711
Od: 23 říj 2012 11:06
Bydliště: na křížení trolejbusu 25 s devítkou
Dočasný ban by mu neškodil, ty otázky jak od nějakýho robota. :evil:

_________________________________
Jaro, léto, podzim a zima: nejlepší podnební pás.


Nahoru
 Profil  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 02 kvě 2021 19:17 
Uživatelský avatar

Příspěvky: 573
Od: 15 dub 2013 15:57
Prosím prosím, uděláte s tím člověkem něco? :)

_________________________________
Je hodně autobusů, jeden je však nejlepší
Karosa


Nahoru
 Profil  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 02 kvě 2021 19:14 

Příspěvky: 30
Od: 22 úno 2021 17:01
Opravdu ?


Nahoru
 Profil  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 02 kvě 2021 19:07 
Uživatelský avatar

Příspěvky: 8881
Od: 10 čer 2004 11:19
DPMB píše:
Jak to vypadá s 9 tr 3136 ?

Sokolnice..


Nahoru
 Profil  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 02 kvě 2021 19:07 

Příspěvky: 1104
Od: 28 čer 2014 21:40
To jsou opravdu neúnavné dotazy. Asi před deseti dny jsem psal, jak se věci mají. Kolik se toho asi mohlo změnit?

Tak pro pořádek, stojí to na odstavné hale v Komíně, čeká se na vyjâdření Zlineru a mezitím na vyšších místech probíhá tiché zděšení z toho, co se to koupilo za vraždu a že již není cesty zpět.

_________________________________
22Tr: 1.000.000 ujetých km


Nahoru
 Profil  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 02 kvě 2021 18:02 

Příspěvky: 30
Od: 22 úno 2021 17:01
Jak to vypadá s 9 tr 3136 ?


Nahoru
 Profil  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 27 dub 2021 21:42 

Příspěvky: 1104
Od: 28 čer 2014 21:40
Díky za zy autobusové km. Srovnaní vychází opravdu takové, že autobusy jezdí kolem 75.000 km ročně, trolejbusy tak 55.000.

_________________________________
22Tr: 1.000.000 ujetých km


Nahoru
 Profil  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 27 dub 2021 21:30 
Uživatelský avatar

Příspěvky: 589
Od: 06 led 2011 14:32
Bydliště: Brno
Většina krocanů má teď přibližně nalítáno kolem 800 tisíc km. Nejvíce jetý bude pravděpodobně 7813 s cca 840 tisíci km (nemám záznamy o všech vozech).
A co se týče sólo citelisů, tak nejvíce toho zvládl 7652, který při vyřazení měl kolem 920 tisíc km.

K vozu 3060 bych ještě rád doplnil, že v brněnském provozu najel něco málo pod 190 tisíc km a od roku 2017 byl dokonce přidělený.

_________________________________
gS: 7814 ->7099
gM: 7814 ->7699


Nahoru
 Profil  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 27 dub 2021 21:12 

Příspěvky: 181
Od: 21 dub 2009 20:30
Ono by mohlo být zajímavé srovnání i s tím, kolik mají natočeno třeba Crosswaye. Ty už se také pomalu blíží zaslouženému důchodu a jsou přitom o polovinu mladší než 21Tr.


Nahoru
 Profil  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 27 dub 2021 21:09 

Příspěvky: 1104
Od: 28 čer 2014 21:40
Přes 700.000 je nejvíc a to u 3611. Nejmíň má legendární 3617, přesně 500.000.

Pokud u kloubů uděláme to, že vezmeme nejvíc ojetý vůz od každého typu a jeho km podělíme věkem, celkem vtipně dostaneme odpověď, který vůz jezdí nejvíc km ročně. 3602

Mauricio - musíš se na to dívat pohledem toho, že to je najeto opravdu pouze po městě, a v případě kloubů na těch nejotřískanějších linkách přes centrum města. Nelze srovnávat ani s meziměstskymi, natož s dálkovymi autobusy. Tam jsou samosebou daleko fantastičtější čísla nájezdu, ale zase v technicky příznivějších podmínkách.

_________________________________
22Tr: 1.000.000 ujetých km


Nahoru
 Profil  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 27 dub 2021 20:55 

Příspěvky: 1711
Od: 23 říj 2012 11:06
Bydliště: na křížení trolejbusu 25 s devítkou
A teď, kolik najely 25Tr, schválně. Má některý z nich víc, než 750k?

_________________________________
Jaro, léto, podzim a zima: nejlepší podnební pás.


Nahoru
 Profil  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 27 dub 2021 20:26 

Příspěvky: 9485
Od: 15 led 2005 23:41
Vzhledem k veku a vytizenosti mi to neprijde zas tak moc


Nahoru
 Profil  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 27 dub 2021 19:57 

Příspěvky: 1104
Od: 28 čer 2014 21:40
PvvS: ty km byly předpokládám myšleny k 21Tr. Tak tedy:
Původní brněnské vozy: nejmíň 3001 - 830.000 km, nejvíc ojetá 3024 - 1.230.000 km
Second handy: nejmíň 3062 - 520.000 km, nejvíc 3052 - 1.130.000 km (samosebou to jsou celkové km vozu, tj. včetně km u bývalých DP)

Pro zajímavost 3060 tj. vůz bez jakékoliv generálky, co půjde v pátek do šrotu, 600.000 km.
3057, druhý z těchto dvou "zapomenutých" neGO , 750.000 km.

_________________________________
22Tr: 1.000.000 ujetých km


Nahoru
 Profil  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 27 dub 2021 14:37 

Příspěvky: 1104
Od: 28 čer 2014 21:40
Díly z Citelisů jsou asi takové, že vyrachtané hnací nápravy a hotovo. Jinak díly kastle co použijeme maximálně při nehodách typu "ťuk", dveře, pár specifických dílů interiéru. Teď třeba nově stojí 3614 na zasekavající se sloupek řízení. Není stejný s autobusem, na ND se bude čekat a pak to stejně nepůjde bez újmy na voze sundat.
25Tr jsou technicky na konci života. Opotřebovaný podvozky s obtížně měnitelnýma komponentama, shnilý trubky topení, zoxidovaná a neustále všude možně prodřená kabeláž, vzdutá podlaha, a hlavně, opravdu neustále se zhoršující "duchařské" závady trakce.

_________________________________
22Tr: 1.000.000 ujetých km


Nahoru
 Profil  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 27 dub 2021 11:34 
Uživatelský avatar

Příspěvky: 8881
Od: 10 čer 2004 11:19
A jsou na ně i další díly ? Výzbroj ? Hnací nápravy to nezachráněj.. A myslím že se jich všichni rádi zbaví..


Nahoru
 Profil  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 27 dub 2021 10:44 

Příspěvky: 17
Od: 30 kvě 2019 09:36
Chtěl jsem se zeptat - opravdu dává smysl vyřazování 25Tr v situaci, kdy se takto rozpadají 21Tr? (Myšleno po dodání 27Tr.) Vždyť 25Tr jsou o nějakých 5-7 let mladší, takže by to teoreticky mohly ještě chvilku doklepat. Navíc se nějaké ND vytěžily z Citelisů.


Nahoru
 Profil  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 26 dub 2021 20:47 
Uživatelský avatar

Příspěvky: 8881
Od: 10 čer 2004 11:19
No svý odjezdily. A to co se z nich podařilo v Brně udělat je skoro zázrak. Kolik maj tak průměrnej nájezd ? Přes mega asi všechny, kromě ojetin.


Nahoru
 Profil  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 26 dub 2021 20:40 

Příspěvky: 114
Od: 02 bře 2012 14:57
Jsem zvědavej, jestli na 30 vrátí parciály surprised


Nahoru
 Profil  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 26 dub 2021 20:39 

Příspěvky: 1104
Od: 28 čer 2014 21:40
FD: nejede po ohřátí kontejneru. Hlavní sčot, nebo driver od IGBT Skiipů, nwebo kdoví co. Tiše doufám, že se to na tom dvoře buď samo rozpadne, nebo to někdo ukradne a už ten vůz nikdy neuvidíme. Je to v takovym opravárenským vákuu. Není to zčeho spravit, a až bude, nikdo neví, jestli to bude tím. Hlavně, "STOP- trakční obvody" vypisujou už skoro vśechny tyhle krámy, neví nikdo proč, nevíme kdy, ve vozovně to nedělá, v diagnostice se nikdo nic chytrýho nedozví. Je zcela evidentní, že limitem těchto vozů je trakční elektronika, unavená do bezvědomí.

_________________________________
22Tr: 1.000.000 ujetých km


Nahoru
 Profil  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 26 dub 2021 19:52 

Příspěvky: 323
Od: 25 říj 2019 10:12
Na Tomkáči se má začít něco viditelně dít už od prázdnin? Vím, že je tam vykáceno, něco se snad bourá, tak že by už začala stavba jako taková?


Nahoru
 Profil  
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 5252 ]  Přejít na stránku 1, 2, 3, 4, 5 ... 211  Další

Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 návštěvník


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Přejít na:  
Právě je 09 kvě 2021 00:22
Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Fórum běží na systému phpBB
Pro BMHD.cz vytvořil mceza | © 2011-12 [mceza.com]