Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 5200 ]  Přejít na stránku 1, 2, 3, 4, 5 ... 208  Další
Autor Zpráva
Offline
PříspěvekNapsal: 25 úno 2021 19:11 

Příspěvky: 56
Od: 07 úno 2018 00:58
Bydliště: Brno-Žabovřesky
Tak to na tom sám Zliner hezky ještě vydělal.


Nahoru
 Profil  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 25 úno 2021 17:15 

Příspěvky: 1070
Od: 28 čer 2014 21:40
Přesně tak, ono se to ostatně v tom dokumentu píše, že se jedná o trolejbus kde majitel Zliner jej má umístěný dopotavaď v areálu DPMB, a to v pronájmu.

_________________________________
22Tr: 1.000.000 ujetých km


Nahoru
 Profil  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 25 úno 2021 14:59 

Příspěvky: 169
Od: 21 dub 2009 20:30
Rozumím tedy správně, že ta devítka byla doposud majetkem Zlineru, který ji na Ukrajině koupil a dovezl k nám a DPMB ten vrak až teď ofiko koupil za skoro 800.000? Celkem by mě zajímalo, na kolik přijde další oprava do historického (a provozuschopného) stavu.


Nahoru
 Profil  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 25 úno 2021 11:23 

Příspěvky: 1070
Od: 28 čer 2014 21:40
Jedná se pouze o oficiální odkup 3136.

_________________________________
22Tr: 1.000.000 ujetých km


Nahoru
 Profil  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 25 úno 2021 10:54 
Uživatelský avatar

Příspěvky: 8842
Od: 10 čer 2004 11:19
No vzhledem k tomu, že se prodává a DPMB už větší část 9tr vlastní... Tak to bude nová. Ale za mega to bude podobnej střep.


Nahoru
 Profil  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 25 úno 2021 10:18 

Příspěvky: 5521
Od: 27 úno 2010 07:40
A pak že nová sóla nebudou...


Nahoru
 Profil  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 25 úno 2021 10:04 

Příspěvky: 169
Od: 21 dub 2009 20:30
Dotaz na znalé:
Toto je ta devítka z Rivne nebo se jedná o jiný kousek? Každopádně nejpozději do konce příštího týdne by tu měla být.


Nahoru
 Profil  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 17 úno 2021 21:24 

Příspěvky: 1653
Od: 23 říj 2012 11:06
Bydliště: na křížení trolejbusu 25 s devítkou
Tak jedna věc je, kdy úřad rozhodl a druhá, kdy to doručil. Pochybuju, že by měl Zdopravy rozhodnutí dřív, než účastníci řízení. Takže se nedivím, že ten článek byl opožděný.

_________________________________
Jaro, léto, podzim a zima: nejlepší podnební pás.


Nahoru
 Profil  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 17 úno 2021 12:17 

Příspěvky: 594
Od: 24 čer 2005 20:56
Vtipné je, že článek na Zdopravy, na jehož základě vznikla tato diskuse, vyšel někdy 6. nebo 7. února, ale už 5. února rozhodl ÚOHS o zastavení řízení.

_________________________________
I cesta může být cíl.
You know nothing, Richie :-)


Nahoru
 Profil  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 17 úno 2021 08:31 
Uživatelský avatar

Příspěvky: 639
Od: 15 srp 2012 14:28
Tak to je velká škoda, těšil jsem se na 15Tr z Ústí sarcastic

_________________________________
"Všichni se jednoznačně shodli, že Solaris je novou, velmi moderní firmou s kvalitními produkty. A proto budeme mít trolejbusy SOR."


Nahoru
 Profil  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 17 úno 2021 03:06 

Příspěvky: 1653
Od: 23 říj 2012 11:06
Bydliště: na křížení trolejbusu 25 s devítkou
Tak super, tušil jsem, že to nepůjde dál prošetřovat, když je smlouva podepsaná, protože by šlo uložit předběžko jen před podpisem. Ale řeknu vám, bylo to zajímavé i pro právníka. :mrgreen:

_________________________________
Jaro, léto, podzim a zima: nejlepší podnební pás.


Nahoru
 Profil  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 16 úno 2021 21:35 
Uživatelský avatar

Příspěvky: 2928
Od: 29 srp 2009 19:30
No, významné dodávky se počítaly jen z posledních 3/5 let (přesně si to nepamatuju). Brněnské 31Tr se do toho kritéria už nevejdou. A pokus si dobře pamatuji, tak dodávka karoserie je za 1 bod, elektrické výzbroje za 5 bodů a finální dodavatel získá za každý trolejbus 10 bodů (v rámci kritérií až do určitého součtu).

_________________________________
Brnem hrne šmirgl, trajf a basík. Vo tym ani nedéché.


Nahoru
 Profil  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 16 úno 2021 21:13 

Příspěvky: 608
Od: 25 led 2006 09:46
Třikrát hurá! Jestli byl předmětem stížnosti požadavek na kvalifikaci - tedy aby dodavtel doložil, že dříve vyrobi nebo se podílel na výrobě pěti kloubových trolejbusů, považuji to za zcela legitimní.
Jen si říkám, že SOR by tomu vyhověl, jen v Brně jezdí 30 kousků. Že by to tedy byl ostravský překupník Bogdanů?


Nahoru
 Profil  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 16 úno 2021 20:24 
Uživatelský avatar

Příspěvky: 3759
Od: 25 led 2006 16:11
Bydliště: všudezdejší
OndraS píše:
No a teď už jenom, kdo ty vozy zaplatí :mrgreen:


No kdoby, se zatne další sekera.

_________________________________
Zkratka je většinou delší, zato horší cesta


Nahoru
 Profil  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 16 úno 2021 19:56 

Příspěvky: 1070
Od: 28 čer 2014 21:40
No a teď už jenom, kdo ty vozy zaplatí :mrgreen:

_________________________________
22Tr: 1.000.000 ujetých km


Nahoru
 Profil  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 16 úno 2021 19:46 
Uživatelský avatar

Příspěvky: 3377
Od: 08 čer 2005 23:12
Z bodů 10 a 11 odůvodnění by to mělo jasně vyplývat
Citace:
10. Vzhledem k tomu, že zadavatel v předmětné veřejné zakázce uzavřel rámcovou dohodu s výše uvedeným vybraným dodavatelem, odpadl tak důvod řízení
...
uzavřením rámcové dohody s vybraným dodavatelem bylo předmětné zadávací řízení ukončeno, a i v případě, že by Úřad shledal pochybení na straně zadavatele, uložení nápravy ... již není možné.
...
11. S ohledem na skutečnost, že zadavatel uzavřel s vybraným dodavatelem rámcovou dohodu a v případě zjištění nezákonného postupu zadavatele již není možné předmětné správní řízení ukončit uložením nápravného opatření, Úřad konstatuje, že odpadl důvod předmětného správního řízení, a proto Úřad rozhodl o zastavení správního řízení tak, jak je uvedeno ve výroku tohoto usnesení.


Nahoru
 Profil  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 16 úno 2021 19:30 

Příspěvky: 169
Od: 21 dub 2009 20:30
Jakub S. píše:
Ne, tak nové 27Tr nemusí být. ÚOHS zakázal uzavření smlouvy ještě před jejím zveřejněním v rejstříku smluv. Ta tak velmi pravděpodobně nenabyla účinnosti.
https://zdopravy.cz/uohs-resi-nakup-tro ... isu-73118/


I když se v právničtině nevyznám, nevyplývá z tohoto, že UOHS ve věci nových trolejbusů pro DPMB nic dále šetřit nebude?


Nahoru
 Profil  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 09 úno 2021 19:36 

Příspěvky: 1070
Od: 28 čer 2014 21:40
No já myslím že už se to dost odchýlilo od tématu #-o

_________________________________
22Tr: 1.000.000 ujetých km


Nahoru
 Profil  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 09 úno 2021 19:30 
Uživatelský avatar

Příspěvky: 1808
Od: 01 srp 2006 14:13
Bydliště: Bezkov
Alanis píše:
RT6? :-s Jo ty sedadla naproti sobě ve středním článku, to je to co máme všichni rádi i na 13T... A všude samej schod, vždyť to byla prolejzačka. A ten randál, když to teda jelo...

Až na to, že 13T má ty sedačky naproti sobě na stupínku, zatímco RT6 je měla v nízkopodlažní části.


Nahoru
 Profil  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 09 úno 2021 16:53 

Příspěvky: 5521
Od: 27 úno 2010 07:40
Alanis píše:
RT6? :-s Jo ty sedadla naproti sobě ve středním článku, to je to co máme všichni rádi i na 13T... A všude samej schod, vždyť to byla prolejzačka. A ten randál, když to teda jelo...

Ty prolízačky mohly vadit jen tomu, co měl z nějakého důvodu potřebu procházet celým vozem. Většině lidí, kteří nastoupili a sedli si/postavili se na první volné místo, to bylo fuk. Wana je totéž, jen opačně, a nezdá se, že by to někomu vadilo.


Nahoru
 Profil  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 09 úno 2021 16:42 

Příspěvky: 1653
Od: 23 říj 2012 11:06
Bydliště: na křížení trolejbusu 25 s devítkou
Tuším správně, že RT6 měly stejný druh sedaček jako K2R 1066?

_________________________________
Jaro, léto, podzim a zima: nejlepší podnební pás.


Nahoru
 Profil  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 09 úno 2021 16:41 

Příspěvky: 1653
Od: 23 říj 2012 11:06
Bydliště: na křížení trolejbusu 25 s devítkou
RT6N byla fajn, sedačky super, nejradši jsem si sednul nahoru mezi první a druhé dveře na některou z dvojsedaček. Jenom se psem to bylo horší, přecejen krátkosrstá kólie zabere trošku víc místa, než bordery nebo menší plemena, takže jsem občas stával v prostoru pro kočárek kvůli místu a při vycházení ven jsem musel pak kličkovat, protože prkno nebylo naproti dveřím, jak jsme zvyklí z ostatních typů, ale hned za dveřma na pravé straně, takže vystupování často skončilo motáním dokola okolo tyče, aby pes měl dost místa na celý manévr. Oproti tomu úplně zlaté 26Tr nebo nejnovější Draci. Vzpomínám, jak obtížně se s tímhle krátkosrstým velkým kóliákem hledalo místo na sezení ve vajíčku, když jezdilo často na šestce z Lískovce do města, ale nástup do něj byl vždycky lepší, než sezení nahoře v syčící "bulvě." Ve vajíčku jsem si často zalezl do některého z koutů trojky v čele, spíš zády ke směru jízdy, než na druhém konci a tak se dalo zaparkovat na delší jízdu až do Lískovce celkem pohodlně, ale výstup pak podobně krkolomný, jako z té RT6, možná ještě složitější. Nejprv pes dolů, pak moje nohy, nezašlápnout zvíře, projít mezi tyčema u dveří a pořádně ven.

_________________________________
Jaro, léto, podzim a zima: nejlepší podnební pás.


Nahoru
 Profil  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 09 úno 2021 16:18 
Uživatelský avatar

Příspěvky: 639
Od: 15 srp 2012 14:28
RT6? :-s Jo ty sedadla naproti sobě ve středním článku, to je to co máme všichni rádi i na 13T... A všude samej schod, vždyť to byla prolejzačka. A ten randál, když to teda jelo...

_________________________________
"Všichni se jednoznačně shodli, že Solaris je novou, velmi moderní firmou s kvalitními produkty. A proto budeme mít trolejbusy SOR."


Nahoru
 Profil  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 09 úno 2021 15:48 
Uživatelský avatar

Příspěvky: 1799
Od: 05 lis 2005 19:50
Mauricio píše:
Problémem toho klumpru ovšem je, že z pohledu cestujícího žádné srovnatelné vozidlo nikdy před tím a zatím ani nikdo potom nemělo stejně či lépe vyřešený interiér. A už vůbec ne K2 a deriváty, to je z pohledu cestujícího více než zlo.



Z pohledu kaštana měla z mého pohledu interiér vyřešený nejlíp RT6.


Nahoru
 Profil  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 09 úno 2021 15:36 
Uživatelský avatar

Příspěvky: 3759
Od: 25 led 2006 16:11
Bydliště: všudezdejší
Ondra K. píše:
...V takovém případě by byly úvahy nad koncem Aniter už úplně absurdní.


Já bych řekl, že úvahy kolegy Goldfingera se ubíraly o zahození Aster (koupených z Plzně na ND), ale nikoliv o Anitrách. Předpokládám, že právě vzhledem k nákupu ND se o konci této skupiny šalin vůbec neuvažuje.

_________________________________
Zkratka je většinou delší, zato horší cesta


Nahoru
 Profil  
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 5200 ]  Přejít na stránku 1, 2, 3, 4, 5 ... 208  Další

Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 návštěvník


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Přejít na:  
Právě je 01 bře 2021 12:48
Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Fórum běží na systému phpBB
Pro BMHD.cz vytvořil mceza | © 2011-12 [mceza.com]