Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 5040 ]  Přejít na stránku 1, 2, 3, 4, 5 ... 202  Další
Autor Zpráva
Offline
PříspěvekNapsal: 12 úno 2020 17:55 
Uživatelský avatar

Příspěvky: 8662
Od: 10 čer 2004 11:19
No najdi si tu příšernost, co vznikne nad benzinkou u tunelovýho portálu. To dělat brněnští drátaři, tak se nevymotaj ani na první rampu.. Tam to asi padá.


Nahoru
 Profil  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 12 úno 2020 14:02 
Uživatelský avatar

Příspěvky: 3682
Od: 25 led 2006 16:11
Bydliště: všudezdejší
PvvS píše:


No jsem zvědavej. Celkem bych pochyboval, že do budoucna je trať pouze dočasná, spíš bych viděl jako logičtější snahu trasu aspoň částečně zachovat. Tím částečně myslím ji protáhnout po Bělohorské na Starou Osadu, pokud by výstavba VMO po Jedovnické tbus zařízla.

Jinak jsem zvědavej na způsob napojení obou konců trasy, tedy zejména na kruháč u vozovny...to jsem se v tom elaborátu nedočetl...

_________________________________
Zkratka je většinou delší, zato horší cesta


Nahoru
 Profil  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 05 úno 2020 12:55 
Uživatelský avatar

Příspěvky: 8662
Od: 10 čer 2004 11:19
Trať po jedovnické.

https://www.brno-lisen.cz/verejna-vyhla ... avby/t7846


Nahoru
 Profil  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 29 led 2020 00:50 

Příspěvky: 107
Od: 02 bře 2012 14:57
Jak to vypadá s trolejbusem na Lesnou??


Nahoru
 Profil  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 28 led 2020 14:45 
Uživatelský avatar

Příspěvky: 6222
Od: 21 pro 2005 17:01
Tak jsem si to našel v technické zprávě. Dělníci na stavbě MÚK Tomkovo nám. budou mít v žst. Maloměřice mobilní WC.


Nahoru
 Profil  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 27 led 2020 22:51 
Moderátor
Uživatelský avatar

Příspěvky: 5614
Od: 11 dub 2010 15:05
Bydliště: Juliánov
PvvS: Etapizaci uvedenou v zásadách organizace výstavby je potřeba brát s rezervou. Reálný průběh stavby může být jiný.

_________________________________
Šotouš bez foťáku, je jako tělo bez duše. :-)

"fejsbůk" BMHD.cz


Nahoru
 Profil  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 27 led 2020 22:29 
Uživatelský avatar

Příspěvky: 6222
Od: 21 pro 2005 17:01
Pvvs: Nějak se nechytám, jaké WC?


Nahoru
 Profil  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 27 led 2020 20:53 
Uživatelský avatar

Příspěvky: 1280
Od: 11 lis 2008 15:56
Bydliště: Hodonín, zóna 900 IDS JMK
Pokud to bude jenom na úsek z Osady na Jírovu, tedy v podstatě prodlouženou t-27, tak si myslím, že by to Slatina mohla zvládnout, protože to snad opravdu bude jenom pár kousků. Ten zbytek, jestli jsem pochopil správně, bude buď možné obsluhovat z Husovic (a bez omezení snad i z Komína) nebo tam budou autobusy. Ale třeba jsem to pochopil špatně.

_________________________________
Zákaz kouření není zádná sranda!

Ares: To nejlepší z Irisbusu ;-)


Nahoru
 Profil  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 27 led 2020 18:10 
Uživatelský avatar

Příspěvky: 773
Od: 16 bře 2013 21:03
Bydliště: Bystrc, Černého
PvvS píše:
A ustájení bude ve Slatríně.

Je trolejbusová část vozovny Slatina schopna pobrat další trolejbusy (pár kusů to asi nebude)?


Nahoru
 Profil  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 27 led 2020 17:58 
Uživatelský avatar

Příspěvky: 8662
Od: 10 čer 2004 11:19
Procházím dokumenty a je tam pár zajímavých bodů :) . Jinak bude tam postaveno i dočasné mostní provizorium.
Bude tu latrínovlak
Citace:
Čištění WC bude fungovat tak, že v požadované době se plné naloží na vagón a to v okamžiku dovozu WC čistých.

Etapa 1
Citace:
Městská hromadná doprava je na začátku této etapy v plném provozu bez výluk a jejího dotčení. Provoz trolejbusů v ulici Dukelská není omezen (pro příjezd a výjezd z vozovny Husovice).

Podetapa SO303
Citace:
Výše zmíněné stavební úpravy předpokládají plnou uzavírku ulice Dukelské pro TRAM (kromě Fáze 1) a její nahrazení náhradní MHD (BUS). TRAM by končila ve smyčce Vranovská. Uzavírka a termín provádění těchto úprav by probíhal v letních prázdninových měsících. POZNÁMKA: V těchto měsících je statisticky nejvíce srážek s velkou intenzitou deště – letní bouřky. Proto toto období není nejvhodnější pro rekonstrukci stávajících stok jednotné kanalizace s omezením jejich kapacity. Tramvajová trať na ulici Dukelské by v rámci etap výstavby byla realizována v provizorním (dočasném) stavu po vybudování kanalizace v ulici Bratří Mrštíků, rozdělovací komory a větve části kanalizace ulice Dukelské (SO 303) v úseku mezi ulicí Bratří Mrštíků a sjezdem na parkoviště hotelu Amfora. Provoz TROLBUS (obousměrný) do/z vozovny Husovice bude zajištěn již realizovanou náhradní trasou (související stavbou). Tato náhradní trasa bude realizována v rámci související stavby před začátkem Etapy 1, aby se uvolnil prostor stavby Etapy 1 pro mechanizaci (snesení trolejového vedení trolejbusu atd.).

Etapa 6-2
Citace:
Dopravně inženýrská opatření (DIO) : MHD: V této etapě je navržena plná výluka tramvají. Náhradní doprava bude zajištěna autobusy, jež budou řízeny kyvadlově a jejich signální plán bude zahrnut do křižovatky
Dukelská x odsunutá Provazníkova, rampa Dukelská – VMO. Trolejbusy jsou v této podetapě nahrazovány náhradními autobusy, které budou využívat ve směru Merhautova stávající zastávkový ostrov, který bude na konci předcházející etapy zčásti vybourán z důvodu vytočení autobusu při vjezdu z rampy VMO na ulici Dukelskou. Během provádění středu křižovatky Dukelská x odsunutá Provazníkova, rampa Dukelská – VMO bude náhradní MHD (během víkendu) vedena kyvadlově po již hotovém jízdním pruhu směr centrum (obousměrně) a dále po realizovaném tramvajovém pásu ulici Valchařskou směrem na ulici Karlovu.

Citace:
11.1 1. etapa výstavby Doprava bude ponechána na stávajících komunikacích s omezením při provádění příčných překopů. Překopy budou prováděny s překrytím ocelovými deskami nebo protlaky.
MHD: Městská hromadná doprava je na začátku této etapy v plném provozu bez výluk a jejího dotčení. Provoz trolejbusů v ulici Dukelská není omezen (pro příjezd a výjezd z vozovny Husovice). Před zahájením prací na ulici Dukelské bude zprovozněna náhradní trasa pro příjezd a výjezd trolejbusů do a z vozovny Husovice (tato trasa je v současnosti v řešení v rámci samostatné akce) nebo bude depo trolejbusů řešeno jiným způsobem (bude rozhodnuto před zahájením výstavby).


Nahoru
 Profil  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 27 led 2020 17:28 
Prznitel češšššššštiny
Prznitel češšššššštiny
Uživatelský avatar

Příspěvky: 1587
Od: 07 dub 2006 09:03
Tady se míchají dohromady dvě věci: nájezd vozů z husovické vozovny na část ŠČ - KV/Osová (a návrat do maštale) a nájezd vozů z husovické vozovny na část SO - Jírova, který bude řešen, jak uvádí PvvS. Asi nejmíň problematický je návrat, bo z Provazníkovy se odbočí na Tomkáči doprava. Výjezd na Lískoveckou větev už je s otazníkem, ale asi je to nějak vymyšlené, což naznačuje zmínka o rozjížděcím
vekslu na Provazníkově (u věžáku), aby vozy začínaly na konečné. Pokud se má stávající most přes Svitavu zlikvidovat a postavit nový, tak by mne zajímalo, jaká bude organizace výstavby, aby se zachoval provoz aspoň v režimu 1+1, který bude tak jako tak znamenat převážně vymalováno.


Nahoru
 Profil  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 27 led 2020 17:21 
Uživatelský avatar

Příspěvky: 8662
Od: 10 čer 2004 11:19
Tuším, že to bude podle výstavby. Kvůli tomu se aj staví ta provizorní trať okolo spalovny.. A ustájení bude ve Slatríně.


Nahoru
 Profil  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 27 led 2020 17:10 

Příspěvky: 4797
Od: 27 úno 2010 07:40
Prosím o vysvětlení:

Při stavbě VMO Tomkovo nám. nebude úsek Tomkovo náměstí - Křižovatka Provazníkova/ Merhautova pro trolejbusy průjezdný. Linky 25 a 26 budou rozděleny na dvě části :
(Jírova) Novolíšeňská - Stará osada a osová/Kamenný vrch - Kohoutova.
Nová trasa má délku cca 600 m. Návrh nové trasy začíná levým odbočením z Provazníkové do Merhautovy ve směru od města. Součástí řešení je pravé odbočení z Provazníkovy do Merhautovy ve směru od vozovny Husovice pro nájezd trolejbusů na trať.


Takže to průjezdné bude? Nebo jde o omezení, přičemž těch pár vozů z vozovny bude pouštěno?


Nahoru
 Profil  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 27 led 2020 16:46 
Uživatelský avatar

Příspěvky: 3682
Od: 25 led 2006 16:11
Bydliště: všudezdejší
tohan píše:
V rámci VŘ na výstavbu VMO Tomkovo náměstí a VMO Rokytova je dostupná projektová dokumentace trolejbusové smyčky Kohoutova, kde se mají během stavby vozy otáčet.
Pro ty, které to zajímá, je to soubor Projekt TB smyčka Kohoutova.zip


Jo, takže přece jen nakonec obnova smyčky původní linky 146... :applause:

_________________________________
Zkratka je většinou delší, zato horší cesta


Nahoru
 Profil  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 27 led 2020 16:22 
Uživatelský avatar

Příspěvky: 75
Od: 31 pro 2014 16:57
Bydliště: Brno-Slatina, naproti gS
V rámci VŘ na výstavbu VMO Tomkovo náměstí a VMO Rokytova je dostupná projektová dokumentace trolejbusové smyčky Kohoutova, kde se mají během stavby vozy otáčet.
Pro ty, které to zajímá, je to soubor Projekt TB smyčka Kohoutova.zip


Nahoru
 Profil  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 24 led 2020 11:17 
Uživatelský avatar

Příspěvky: 8662
Od: 10 čer 2004 11:19
No právě. Krátké úseky. A při omezení odběru, kvůli troleji, stihne se nabít ? S rekuperací bych nepočítal. Ta půjde tak na pokrytí klimy a vlastní spotřeby.


Nahoru
 Profil  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 24 led 2020 10:23 

Příspěvky: 145
Od: 24 lis 2017 11:40
Tak jsou to relativně krátké úseky, nahoru trochu zápřah a dolů dobíjí. Dyť dojezd má ohromné rezervy. Nebo výkově je to omezené na baterky?


Nahoru
 Profil  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 23 led 2020 21:39 
Moderátor
Uživatelský avatar

Příspěvky: 5614
Od: 11 dub 2010 15:05
Bydliště: Juliánov
ds píše:
no už aby to bylo.

Hlavně čím víc bude parciálních trolejbusů, tím lepší a použitelnější linkové vedení půjde dělat. Jen namátkou, co by si zasloužily stávající linky bez větších úprav:
25,26 - prodloužení k nádraží Starý Lískovec / plánovaný parciál na Haškovu / v Líšni Mariánské údolí nebo i hřbitov?
27 - přes Růženin dvůr na Jírovu
31 - prodloužení do terminálu Šlapanice, Riegrova
32 - prodloužení přes Technické muzeum do Technologického parku
33 - možná časem elektrické přejezdy na 77?
35 - konečně nasadit trolejbusy :)
38, 39 - z Komenského náměstí protáhnout do uzlu Česká

...a dalo by to se toho samozřejmě vymyslet mnohem víc... :)

Ještě by to chtělo vzít v úvahu převýšení jednotlivých tras. Jezdit na baterie do kopců typu Seifertova, nebo Ondráčkova/Mifkova mi přijde jako blbost.

_________________________________
Šotouš bez foťáku, je jako tělo bez duše. :-)

"fejsbůk" BMHD.cz


Nahoru
 Profil  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 23 led 2020 16:18 

Příspěvky: 145
Od: 24 lis 2017 11:40
a aby do dětské nemocnice jela 9 z nádraží a taky spojení česká - cejl...

kdyby to pak jelo přes triangl u nádraží dál, tak se uvolní místo ve smyšce na nádru pro nějaké busy. Akorát problém by tam byl s natrolejováním.


Nahoru
 Profil  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 23 led 2020 16:07 
Prznitel češšššššštiny
Prznitel češšššššštiny
Uživatelský avatar

Příspěvky: 1587
Od: 07 dub 2006 09:03
Oklika d11 je primárně proto, že šimičáci považují zastávky na 5. a 6. koleji u role za prašivé.


Nahoru
 Profil  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 23 led 2020 15:48 

Příspěvky: 963
Od: 09 lis 2006 18:16
Za mne 38/39 prodloužit přes Českou na Maliňák a případně upravit trasování linek 9/11, kdy obklika jedenáctky je i kvůli spojení Maliňáku a České.


Nahoru
 Profil  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 23 led 2020 15:36 

Příspěvky: 145
Od: 24 lis 2017 11:40
goldfinger píše:
Propojení terminálů Komenského nám. a Brandlovy by šlo s minimálními stavebními úpravami - akorát by zařval parkplatz za Ústavním soudem. Ve směru z Komenského nám. by trolejbus odbočil doleva k červenýmu kirchu a pak zahnul doprava za rok Ústavního soudu na Brandlovu. V opačným směru by se musela postavit krátká propojka do Marešovy, která je jednosměrná, proto tudy nemůžou oba směry a jedno SSZ pro trolejbusy křížící trasu MMO.


Tohle nikdo překopávat kvůli takovému spojení nebude bojím se. Ještě když jsem u těch propojení, už jsem zaslechl myšlenku ty trolejbusy ze severu propojit s těmi na Slatinu/Šlapanice, přece jen oboje vysypou lidi na kraji centra a takto by se dostali i na "odvrácenou" část nebo i dál. Po Rooseveltce přes Maliňák je navíc dopravní klid relativní, až se opraví komunikace (hlavně odstraní dlažba)...


Nahoru
 Profil  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 23 led 2020 15:30 
Uživatelský avatar

Příspěvky: 1280
Od: 11 lis 2008 15:56
Bydliště: Hodonín, zóna 900 IDS JMK
To protažení t-32 k technoparku se mi líbí, když už pro nic jiného, tak minimálně proto, že by tak tato část Brna dostala přímé spojení na d-12. Můžete namítnout, že je to zbytečné, když jedou obě linky na Českou, ale těch míst, které lépe obslouží buď jedna nebo druhá linka není zrovna málo, takže podle mě by to smysl dávalo.

_________________________________
Zákaz kouření není zádná sranda!

Ares: To nejlepší z Irisbusu ;-)


Nahoru
 Profil  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 23 led 2020 15:15 
Prznitel češšššššštiny
Prznitel češšššššštiny
Uživatelský avatar

Příspěvky: 1587
Od: 07 dub 2006 09:03
Propojení terminálů Komenského nám. a Brandlovy by šlo s minimálními stavebními úpravami - akorát by zařval parkplatz za Ústavním soudem. Ve směru z Komenského nám. by trolejbus odbočil doleva k červenýmu kirchu a pak zahnul doprava za rok Ústavního soudu na Brandlovu. V opačným směru by se musela postavit krátká propojka do Marešovy, která je jednosměrná, proto tudy nemůžou oba směry a jedno SSZ pro trolejbusy křížící trasu MMO.


Nahoru
 Profil  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 23 led 2020 14:42 

Příspěvky: 23
Od: 30 říj 2019 16:42
Sice jich má být až 60 ale teď s jistotou přijde půlka a na zbytek je opce. Tak mě spíš zajímá pokud se využije opce musí to být taky ve skladbě ½ 26Tr a ½ 32Tr nebo třeba jen 26Tr?

V současné době kdy hoří koudel u zadku s 21 je celkem zbytečný spekulovat o nějakém rozvoji linek trolejbusů


Nahoru
 Profil  
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 5040 ]  Přejít na stránku 1, 2, 3, 4, 5 ... 202  Další

Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 návštěvník


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Přejít na:  
Právě je 23 úno 2020 17:51
Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Fórum běží na systému phpBB
Pro BMHD.cz vytvořil mceza | © 2011-12 [mceza.com]