Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 4850 ]  Přejít na stránku 1, 2, 3, 4, 5 ... 194  Další
Autor Zpráva
Offline
PříspěvekNapsal: 14 črc 2019 22:00 
Moderátor
Uživatelský avatar

Příspěvky: 7474
Od: 17 pro 2006 22:32
Bydliště: Brno
Já tama jezdil s 64/74, protože to čekání v koloně bylo něco na mě sarcastic sarcastic

_________________________________
7375 -> 7467 -> 7653 -> 7812 -> 7614 -> 7474 -> 7438 -> 7474 -> 7436 -> 7474 -> 7074 -> 7087


Nahoru
 Profil  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 12 črc 2019 17:23 

Příspěvky: 4463
Od: 27 úno 2010 07:40
Bydliště: Křepice
Ajo, ještě F. Skaunicové. Tou jsem snad ještě nejel, a to mám v Šimicách půl rodiny. A to hned u vchodu z Komprdovy, takže jinudy tam nejezdím.


Nahoru
 Profil  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 12 črc 2019 16:49 

Příspěvky: 2196
Od: 01 črc 2006 22:24
Bydliště: Bedřichovice
Jaktože ne? Pod tím je ještě jedna ulice, která je jednosměrná směrem ke hřbitovu, tak proč by Komprdka nemohla být jednosměrná opačně?


Nahoru
 Profil  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 12 črc 2019 11:56 

Příspěvky: 4463
Od: 27 úno 2010 07:40
Bydliště: Křepice
Pak se ovšem nedostaneš ke hřbitovu jinak než úplně stejně nesmyslnou Viniční.


Nahoru
 Profil  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 12 črc 2019 09:57 

Příspěvky: 2196
Od: 01 črc 2006 22:24
Bydliště: Bedřichovice
Spíš je otázka, jestli musí být Komprdka obousměrná. Ráno si tudy spousta chytráků krátí čekání v koloně tak, že směrem od Staré osady odbočí doprava, pak doleva a pak zavazí a blokují kolony od Vinohrad. Udělal bych tam jednosměrku a basta, stejně to tam není uzpůsobeno pro obousměrný provoz a parkování současně.


Nahoru
 Profil  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 11 črc 2019 22:12 
Moderátor
Uživatelský avatar

Příspěvky: 7474
Od: 17 pro 2006 22:32
Bydliště: Brno
Ta křižovatka je děs, ale nechápu posunutí zastávky ZC ještě dále od zástavby, ještě dál od Kasárna a Osady, a přiblížení k další zastávce duchů Akátky.

_________________________________
7375 -> 7467 -> 7653 -> 7812 -> 7614 -> 7474 -> 7438 -> 7474 -> 7436 -> 7474 -> 7074 -> 7087


Nahoru
 Profil  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 11 črc 2019 07:45 

Příspěvky: 4463
Od: 27 úno 2010 07:40
Bydliště: Křepice
Ono taky není úplně příjemné vyjíždět z Komprdky, když tam stojí kloub. Doprava není vidět nic, ulice je úzká, takže se zablokuje i vjezd do ní.


Nahoru
 Profil  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 10 črc 2019 21:12 

Příspěvky: 2196
Od: 01 črc 2006 22:24
Bydliště: Bedřichovice
Tipl bych si, že je zájem posunout zastávku směrem na Vinohrady o trošku dál až za křižovatku, aby stojící vozidla neblokovala provoz a nezpůsobovala zbytečně kolizní situace při odbočování vlevo. Což je fakt, že někdy to tam je o hubu, když magoři v BMW mění pruh třikrát během dvou sekund.


Nahoru
 Profil  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 09 črc 2019 23:15 

Příspěvky: 1046
Od: 23 říj 2012 11:06
Bydliště: na křížení trolejbusu 25 s devítkou
A s trolejbusama ta úprava značení souvisí jak?

_________________________________
Jaro, léto, podzim a zima: nejlepší podnební pás.


Nahoru
 Profil  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 09 črc 2019 13:37 

Příspěvky: 2196
Od: 01 črc 2006 22:24
Bydliště: Bedřichovice
V tom místě je hlavně extrémně nebezpečný častý nešvar v ranní špičce a kolonách, kdy auta jedoucí v levém pruhu najedou odbočují doprava na Kulkovu. Postavit tam orgána, tak má za chvíli vyděláno...

Jinak samozřejmě v odbočení na Kulkovu semafor nepomůže, protože nevyřeší kolonu na té Kulkově...


Nahoru
 Profil  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 09 črc 2019 13:11 

Příspěvky: 387
Od: 29 lis 2014 18:06
goldfinger píše:
Na úřední desce magistrátu se objevil návrh opatření obecné povahy spočívající v posunutí zastávky Údolíček a zřízení přechodu se SSZ na začátku Rokytovy. Že tam těch chodců teda je. Další vyhozený love a zhoršení plynulosti dopravy. Prospěch z toho bude mít akorát firma, která dodává SSZ.

Sice tam chodců moc není, zpravidla sem tam jeden, dva co vystoupí z trolejbusu, ale přechod je nebezpečný neboť auta od Vinohrad málokdy jedou padesát a odbočit na Kulkovu je taky někdy kumšt. Zda to pomůže plynulosti v tomto úseku můžeme polemizovat, ale bezpečnosti to určitě přispěje.


Nahoru
 Profil  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 09 črc 2019 12:43 
Prznitel češšššššštiny
Prznitel češšššššštiny
Uživatelský avatar

Příspěvky: 1482
Od: 07 dub 2006 09:03
Na úřední desce magistrátu se objevil návrh opatření obecné povahy spočívající v posunutí zastávky Údolíček a zřízení přechodu se SSZ na začátku Rokytovy. Že tam těch chodců teda je. Další vyhozený love a zhoršení plynulosti dopravy. Prospěch z toho bude mít akorát firma, která dodává SSZ.


Naposledy upravil xcav8 dne 09 črc 2019 13:21, celkově upraveno 1
odpraseno


Nahoru
 Profil  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 07 črc 2019 20:56 
Moderátor
Uživatelský avatar

Příspěvky: 5481
Od: 11 dub 2010 15:05
Bydliště: Brno-Maloměřice
3508 viz téma 14 a 15Tr.

_________________________________
Šotouš bez foťáku, je jako tělo bez duše. :-)

"fejsbůk" BMHD.cz


Nahoru
 Profil  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 07 črc 2019 20:49 

Příspěvky: 116
Od: 23 led 2011 03:17
co stojí za trolejbus v autobazaru na začátku Rosic jak je kruhový objezd?


Nahoru
 Profil  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 25 čer 2019 15:58 

Příspěvky: 821
Od: 28 čer 2014 21:40
Taková zajímavost: o prázdninách by do Slatiny měly být zapůjčeny vozy 25Tr. Přesněji řečeno celá polovina (3610 mimo provoz).

_________________________________
20 LET úspěšného provozu 21Tr v Brně


Nahoru
 Profil  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 23 čer 2019 22:37 
Prznitel češšššššštiny
Prznitel češšššššštiny
Uživatelský avatar

Příspěvky: 1482
Od: 07 dub 2006 09:03
Jižní část Slovaňáku hotová a zprovozněná, a 44/84 a 53 a t30 už jezdí po definitivní trase, t32 dnes ještě na odklonové. Zbývá dodělat chodníky zejména na Ruské. Povrch na Ruské je odfláknutý - skoro každé vodovodní šoupátko propadlé, pochybuju, že to správce komunikace takto převezme.


Nahoru
 Profil  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 23 čer 2019 12:58 
Uživatelský avatar

Příspěvky: 307
Od: 29 led 2015 21:34
Bydliště: Brno - Žebětín
Jestli by se do takového VŘ vůbec někdo přihlásil... Patnáctimetry v ČR zastupuje Škoda 28Tr a u těch nevím, jak to teď je s možností výroby. Urbino 15 se nedočkalo následovníka v podobě IV. generace a nemyslím, že by se Solarisu k této délkové variantě (jako III. generaci) ještě chtělo vracet.
A možnost vstupu zahraničního výrobce opravdu nepředpokládám.
Takže by to dopadlo jako Ostrava s jejich slavným VŘ na patrové autobusy.

_________________________________
http://seznam-autobusu.cz/uzivatel/odd


Nahoru
 Profil  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 23 čer 2019 11:11 
Uživatelský avatar

Příspěvky: 6085
Od: 15 dub 2008 16:23
Bydliště: Žlutý kopec
Nebylo by též marné vypsat VŘ na patnáctimetry.


Nahoru
 Profil  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 22 čer 2019 22:06 

Příspěvky: 88
Od: 02 bře 2012 14:57
Parciální nebo normální??


Nahoru
 Profil  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 22 čer 2019 21:25 
Moderátor
Uživatelský avatar

Příspěvky: 5481
Od: 11 dub 2010 15:05
Bydliště: Brno-Maloměřice
Janatak píše:
No snad to bude znamenat urychlený nákup adekvátního počtu trolejbusů. Mimochodem třeba ta moje přidělená 3037 začátkem srpence oslaví rok od svého odstavení.

I kdyby byl zájem něco rychle koupit, pořád je potřeba vzít v úvahu výrobní možnosti výrobců. Viz. třeba nezájem výrobců o VŘ na autobusy pro České Budějovice, nebo Ústecký kraj.

_________________________________
Šotouš bez foťáku, je jako tělo bez duše. :-)

"fejsbůk" BMHD.cz


Nahoru
 Profil  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 22 čer 2019 21:09 

Příspěvky: 49
Od: 23 čer 2014 12:31
Ono by to hlavně chtělo nákup nových trolejbusů pravidelně, v menších počtech. Prostě mít nějakou koncepci. To tady chybí. Aby to vždy jednou za 15 let nebyl takový šok.


Nahoru
 Profil  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 22 čer 2019 19:47 

Příspěvky: 135
Od: 06 pro 2009 11:01
Tak údajně se právě připravuje výběrové řízení na nákup krátkých trolejbusů.


Nahoru
 Profil  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 22 čer 2019 18:20 
Uživatelský avatar

Příspěvky: 3632
Od: 25 led 2006 16:11
Bydliště: všudezdejší
OndraS píše:
... postupně se zjišťuje, že 16ti letá díra, kdy se nenakupovaly sóla, se musí někde projevit...


No snad to bude znamenat urychlený nákup adekvátního počtu trolejbusů. Mimochodem třeba ta moje přidělená 3037 začátkem srpence oslaví rok od svého odstavení.

_________________________________
Zkratka je většinou delší, zato horší cesta


Nahoru
 Profil  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 22 čer 2019 18:10 

Příspěvky: 821
Od: 28 čer 2014 21:40
Nedostatek řidičů se momentálně kompenzuje nedostatkem vozidel.
Mimojiné začíná soumrak 21Tr. Akuálně je zastaveno přistavování vozidel do GO a propočítává se rentabilita a postupně se zjišťuje, že 16ti letá díra, kdy se nenakupovaly sóla, se musí někde projevit.
Kastle jsou na konci životnosti (té reálné), komponentů ND je čím dál méně.
Otazníky visí nad vozidly jako např 3037, 3033, 3041 apod.

_________________________________
20 LET úspěšného provozu 21Tr v Brně


Nahoru
 Profil  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 21 čer 2019 18:53 

Příspěvky: 2196
Od: 01 črc 2006 22:24
Bydliště: Bedřichovice
Nene, 33 je taky většinou po 10 minutách (trajfy), ale v exponovaných směrech vypomáhají po 15 minutách klouby z a-77.


Nahoru
 Profil  
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 4850 ]  Přejít na stránku 1, 2, 3, 4, 5 ... 194  Další

Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 návštěvník


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Přejít na:  
cron
Právě je 19 črc 2019 23:20
Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Fórum běží na systému phpBB
Pro BMHD.cz vytvořil mceza | © 2011-12 [mceza.com]