Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 313 ]  Přejít na stránku 1, 2, 3, 4, 5 ... 13  Další
Autor Zpráva
Offline
PříspěvekNapsal: 10 čer 2019 17:02 

Příspěvky: 1289
Od: 19 lis 2010 14:53
Bydliště: Cocktown
3629 od začátku května jezdí pod Husovicema. Převeden nebo pouze zapůjčka? Číselně by sedělo to převedení...


Nahoru
 Profil  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 24 úno 2019 16:23 

Příspěvky: 811
Od: 28 čer 2014 21:40
Jo, prohozený z Ústí n/L, kde na zkoušku mají zase ty naše.

_________________________________
20 LET provozu 21Tr v Brně


Nahoru
 Profil  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 22 úno 2019 12:07 
Uživatelský avatar

Příspěvky: 2971
Od: 09 zář 2009 20:14
3620 má polstrované sedáky stejně jako nejnovější SORky/Urbany

_________________________________
Správce evidencí dopravců v IDS JMK
seznam-autobusu.cz | Karlos


Nahoru
 Profil  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 31 črc 2018 15:28 

Příspěvky: 2055
Od: 01 úno 2006 10:39
Bydliště: Brno
Bylo by to pěkné, kdyby se dodatečně daly klimy do všech Sorek jak busů tak T-busů, ale tuším někdo někde psal, či jsem někde četl, či někdo říkal, že to do Sorky dodatečně snad bohužel nejde namontovat. Nevím ale jistě, ale asi na tom něco bude, když se teď dávají jen do Urbanů.


Nahoru
 Profil  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 31 črc 2018 14:26 
Prznitel češšššššštiny
Prznitel češšššššštiny
Uživatelský avatar

Příspěvky: 1463
Od: 07 dub 2006 09:03
Souhlas, v Blavě jezdí 31 s klimou, takže by to byla sériovka.


Nahoru
 Profil  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 31 črc 2018 12:23 
Uživatelský avatar

Příspěvky: 3626
Od: 25 led 2006 16:11
Bydliště: všudezdejší
Chtěl bych se optat, když už se investuje do dodatečných montáží klimatizací pro cestující do krátkých Urbanů, neuvažuje se nad podobnou akcí i pro flotilu 31Tr? Vzhledem k počtu vozů, výhledové životnosti vozů a nasazování jich na dlouhé linky by to bylo nanejvýš vhodné....

_________________________________
Zkratka je většinou delší, zato horší cesta


Nahoru
 Profil  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 06 pro 2017 11:52 

Příspěvky: 169
Od: 04 bře 2013 22:47
Včera chcípl 3619 na Mendláku přímo v křižovatce Úvoz x Pekařská a zablokoval tak linky 5 a 6 v obou směrech a dopravu po Úvozu nahoru.


Nahoru
 Profil  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 04 lis 2017 16:02 

Příspěvky: 1658
Od: 22 led 2006 12:56
Bydliště: Brno
Vysoké možna. Ale nikde nemají tak málo místa "na délku chodidla", nikde jinde nejsou tak blbě šikmé "kolmé" stěny. Když tam lezu, nemám se kam postavit. Když bus prudčeji brzdí, normálně bych se zapřel nohama v prostoru pod sedačkou přede mnou, tady to nejde, protože je tam zas ten divnej blatník/ jiná bedna. Takže mám těžiště někde jinde a přepadávám dopředu.


Nahoru
 Profil  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 03 lis 2017 16:33 

Příspěvky: 2055
Od: 01 úno 2006 10:39
Bydliště: Brno
Děláte, jak kdyby to v Urbanu nebo Citelisu bylo jiný. Všeobecně všechny nízkopodlažky trpí tímto problémem. Podesty jsou stejně vysoké i v Ivecu i v Solarisu nebo Mercedesu, to samé místo na nohy. V některých vozech dieselových jako třeba v Bratislavě v Urbanu, nebo ve většině Mercedesů lezeš na sedadla vzadu u motoru jak po žebříku na dva i více schodů, ale to se zdá Vám nevadí, třeba takovej Tedom co tu byl, to byl na sedadla a místa na nohy asi nejhorší bus co jsem kdy měl možnost zkusit,ale to je taky ok, nadáváte jen na Sor. Chce to brát trochu spravedlivěji.


Nahoru
 Profil  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 03 lis 2017 15:22 

Příspěvky: 1658
Od: 22 led 2006 12:56
Bydliště: Brno
Souhlas, taky se nikam pořádně nevlezu. Navíc v SORu se na většinu sedadel leze jak do tanku.


Nahoru
 Profil  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 03 lis 2017 07:54 

Příspěvky: 4
Od: 11 úno 2011 20:20
Jakub S. píše:
No, prostorné...
Jak pro koho. Já se svými 2 m výšky mám všeobecně se SORkami problém. Málo místa na nohy (ve smyslu na chodidla), výška dveří, měchu a té šikanózní vodorovné tyčky hned za dveřmi pro lidi do 190 cm, uličky mezi sedadly 2+2 pocitově úzké a vůbec celý interiér (zde srovnávám zejména se Solarisy). Za mě osobně, když srovnám 31Tr a Urbino 18 (jasný trol a bus konstrukce jsou trošku odlišné...), tak jasně vyhrává Solaris.

Můžu potvrdit. A to nemám zdaleka 2 m. Ze sedadel mohu použít tak max. 4, pokud nepočítám ty "invalidní".
Jednou jsem chtěl být za dobráka a pustit někoho staršího na sedadlo. Byl jsem odmítnut, že tam "nevyleze" a to neměla ani žádnou tašku.


Nahoru
 Profil  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 01 lis 2017 23:11 
Uživatelský avatar

Příspěvky: 729
Od: 16 bře 2013 21:03
Bydliště: Bystrc, Černého
Díky, asi jsem přehlédl při náhodném prohlížení. :oops:


Nahoru
 Profil  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 01 lis 2017 21:46 

Příspěvky: 382
Od: 29 lis 2014 18:06
Tomáš N. píše:
Zdravím, chtěl bych se zeptat. Které vozy byly vyrobené v Plzni a které v Ostravě? A liší se nějak od sebe?

neliší, údaje o kompletaci v Ostravě najdeš u daných vozů v poznámce v evidenci ;-)


Nahoru
 Profil  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 01 lis 2017 20:58 
Uživatelský avatar

Příspěvky: 729
Od: 16 bře 2013 21:03
Bydliště: Bystrc, Černého
Zdravím, chtěl bych se zeptat. Které vozy byly vyrobené v Plzni a které v Ostravě? A liší se nějak od sebe?


Nahoru
 Profil  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 02 črc 2016 20:14 
Uživatelský avatar

Příspěvky: 2651
Od: 07 kvě 2008 20:25
Bydliště: Brno-Žebětín (Kamechy)
MtM píše:
U linky 30 15-metráky ne-e. Ulicí Branka by měl problémy a křižovatku Branka x Hlavní by stěží projel. Kloubák je přece jen manévrovatelnější než 15-metrové vozidlo (navíc zde kloubák často jezdil, třeba na autobusové lince 30 před 6 lety). U linky 37 by ten problém nemusel být velký, ta linka jezdí po celkem širokých uličkách a prostorných křižovatkách. Zde by se špičkové kurzy daly opatřit 15-metrovými vozidly místo aktuálních sól. U zbytku linek nedokážu odhadnout, protože jimi nejezdím tak často.


myslím že je to o tom jak jsou s tím všichni sžití (jak samotní řidiči tak i řidiči osobáků)

Jak už jsem tu párkrát zmiňoval nacházím se na dovolené v plzni kde vozidla této kategorie jezdí (i v takovejch na můj vkus dost těsných serpentýnach) a pokud se jim do sesty nepřiplete mamlas z jiného města, který nemá vžité vybočování těchto busů (ano po té co jsem po cestě do plzně škodil v práglu škodím i zde :-P) problém bych v tom neviděl :-D

_________________________________
9 z 10 staro-novejch mechošů doporučuje piercing:-P (aktualně jich mám na těle víc jak 20....)
certifikovaný piercer


Nahoru
 Profil  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 02 črc 2016 18:15 
Uživatelský avatar

Příspěvky: 36
Od: 24 bře 2015 19:11
Bydliště: 1947
3619 má jinou výstrahu u 4. dveří, takovou rychlejší.


Nahoru
 Profil  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 30 dub 2016 20:57 

Příspěvky: 1171
Od: 10 bře 2010 18:00
Bydliště: BRNO-Řečkovice
U linky 30 15-metráky ne-e. Ulicí Branka by měl problémy a křižovatku Branka x Hlavní by stěží projel. Kloubák je přece jen manévrovatelnější než 15-metrové vozidlo (navíc zde kloubák často jezdil, třeba na autobusové lince 30 před 6 lety). U linky 37 by ten problém nemusel být velký, ta linka jezdí po celkem širokých uličkách a prostorných křižovatkách. Zde by se špičkové kurzy daly opatřit 15-metrovými vozidly místo aktuálních sól. U zbytku linek nedokážu odhadnout, protože jimi nejezdím tak často.

_________________________________
Ve fotogalerii pod jménem Igor Pukl. :)


Nahoru
 Profil  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 30 dub 2016 20:40 
Uživatelský avatar

Příspěvky: 33
Od: 11 bře 2013 20:01
MartinV píše:
Jakube: jenže bohužel tu solarisí trolejbusy nemáme. Snad se jich někdy dočkáme. Osobně si myslím, že než výběrko na sóla bychom v Brně uživili další klouby (t-37, t-30 minimálně).

A co jakýsi kompromis v podobě 28Tr? Nebo se 15 metráky po testu 28Tr před lety zavrhly kvůli nějakým problémovým místům atp.?


Nahoru
 Profil  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 29 dub 2016 10:43 
Uživatelský avatar

Příspěvky: 11
Od: 27 dub 2016 12:45
LukinT: ale přece měnírna by neměla být problémem pro navýšení kapacity linky. V tom případě (kdyby to bylo aktuální) by se muselo upravit i tohle. Každopádně doufám, že to někdy někoho na radnici napadne.
Když se zvýší kapacita vozidel, následně díky tomu přibudou i cestující (protože zjistí, že MHD není jen o stání na jedné noze a ještě k tomu na cizí). :-)

_________________________________
Blikej tu: Jarin z Brna na Facebooku. Občas hodím čučku na to, co právě hejbe Brnem.


Nahoru
 Profil  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 28 dub 2016 20:49 

Příspěvky: 1171
Od: 10 bře 2010 18:00
Bydliště: BRNO-Řečkovice
Ta měnírna by to u linky 30 utáhla, pokud by se změnil interval. Třeba by tam nebyl 5-minutový takt ve špičce jako do výluky Minská, ale třeba 7-8 minutový ve špičce. A sedlo není problém. Teď tam jezdí sóla v taktu 20 minut (na lince 30) a horší už to být nemůže. sarcastic

_________________________________
Ve fotogalerii pod jménem Igor Pukl. :)


Nahoru
 Profil  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 28 dub 2016 17:26 
Uživatelský avatar

Příspěvky: 697
Od: 21 lis 2010 09:08
Na lince 30, a určitě i na jiných dalších, by to nezvládla měnírna. Už teď stačí ty výpadky na Pisárecké.
Kloubový vůz by se ve špičce hodil skoro na každé lince, v sedlech by to pak ale znamenalo nežádoucí prodloužení intervalů, tak aby se provoz tohoto vozu vyplatil.

_________________________________
Obrázek


Nahoru
 Profil  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 28 dub 2016 15:24 

Příspěvky: 1171
Od: 10 bře 2010 18:00
Bydliště: BRNO-Řečkovice
Na 30 taky určitě, pokud se nevrátí původní interval. Ale zde je problém, že město zde ani vysokokapacitní vozidla nepožaduje, jak psal nedávno Ondra. Teoreticky by se jinak klouby daly vypravovat sem zrovna i v současné době (díky nedostatku kloubů). Jinak se sem budou posílat sóla, i kdyby bylo k dispozici 50 kloubů.

_________________________________
Ve fotogalerii pod jménem Igor Pukl. :)


Nahoru
 Profil  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 28 dub 2016 15:17 

Příspěvky: 1289
Od: 19 lis 2010 14:53
Bydliště: Cocktown
Na 37 určitě, ale až se nějak vyřeší ten Mendlák...


Nahoru
 Profil  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 28 dub 2016 12:52 
Uživatelský avatar

Příspěvky: 6075
Od: 15 dub 2008 16:23
Bydliště: Žlutý kopec
Jakube: jenže bohužel tu solarisí trolejbusy nemáme. Snad se jich někdy dočkáme. Osobně si myslím, že než výběrko na sóla bychom v Brně uživili další klouby (t-37, t-30 minimálně).


Nahoru
 Profil  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 28 dub 2016 12:25 
Uživatelský avatar

Příspěvky: 2744
Od: 29 srp 2009 19:30
No, prostorné...
Jak pro koho. Já se svými 2 m výšky mám všeobecně se SORkami problém. Málo místa na nohy (ve smyslu na chodidla), výška dveří, měchu a té šikanózní vodorovné tyčky hned za dveřmi pro lidi do 190 cm, uličky mezi sedadly 2+2 pocitově úzké a vůbec celý interiér (zde srovnávám zejména se Solarisy). Za mě osobně, když srovnám 31Tr a Urbino 18 (jasný trol a bus konstrukce jsou trošku odlišné...), tak jasně vyhrává Solaris.

_________________________________
Brnem hrne šmirgl, trajf a basík. Vo tym ani nedéché.


Nahoru
 Profil  
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 313 ]  Přejít na stránku 1, 2, 3, 4, 5 ... 13  Další

Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 návštěvník


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Přejít na:  
Právě je 19 čer 2019 00:42
Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Fórum běží na systému phpBB
Pro BMHD.cz vytvořil mceza | © 2011-12 [mceza.com]