Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 4899 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8 ... 196  Další
Autor Zpráva
Offline
PříspěvekNapsal: 24 dub 2019 22:11 
Uživatelský avatar

Příspěvky: 11592
Od: 07 bře 2005 23:57
Bydliště: Brno
Bohužel to nebude tak rychle, jak píše Ondra, ale těšit se můžeme. :-) Snad o víkendu nebo příští týden.


Nahoru
 Profil  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 24 dub 2019 16:51 
Uživatelský avatar

Příspěvky: 578
Od: 06 led 2011 14:32
Bydliště: Brno
Dle transphota by se mělo jednat o vůz 9Tr ex-3136: http://transphoto.ru/vehicle/10344/

_________________________________
7615->7635->7814->7011->7099


Nahoru
 Profil  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 24 dub 2019 16:47 

Příspěvky: 2136
Od: 01 úno 2006 10:39
Bydliště: Brno
nějaká 9Tr ojetá pro reko na retro 9Tr?


Nahoru
 Profil  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 24 dub 2019 16:45 

Příspěvky: 2311
Od: 19 dub 2009 12:06
A jak dlouho se to tu ohřeje a co tu s tím bude v plánu?


Nahoru
 Profil  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 24 dub 2019 16:14 

Příspěvky: 848
Od: 28 čer 2014 21:40
Zítra by mělo dorazit na trajleru něco, co bude pravděpodobně připomínat trolejbus:
- bude to mít nápisy azbukou
- bude to zakulacený
- bude to mít listový pružiny
- bude v tom hromada stykačů
- no potěš koště

_________________________________
20 LET úspěšného provozu 21Tr v Brně


Nahoru
 Profil  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 23 dub 2019 13:05 

Příspěvky: 2136
Od: 01 úno 2006 10:39
Bydliště: Brno
Hlavně už žádný ojetiny....


Nahoru
 Profil  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 23 dub 2019 11:20 
Uživatelský avatar

Příspěvky: 1364
Od: 29 dub 2006 12:26
Bydliště: Sebrowitz
No, tak kdyby byly čtyři...

_________________________________
you are not stuck in traffic - you are traffic.


Nahoru
 Profil  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 23 dub 2019 10:41 
Uživatelský avatar

Příspěvky: 676
Od: 27 bře 2010 10:37
Bydliště: Brno Bohunice - 6, 8, 10, 50, E50, 60, 61, 69, 82, N90, N91 a N96
I když je to naprostej atyp?

_________________________________
Suzuki Swift Sedan 1.6i 16V (1994)

RT6N26 --> colt274


Nahoru
 Profil  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 23 dub 2019 09:41 

Příspěvky: 107
Od: 24 lis 2017 11:40
Vzhledem ke stavu nákupů přes výběrka - každej kus dobrej..


Nahoru
 Profil  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 23 dub 2019 08:49 
Uživatelský avatar

Příspěvky: 2289
Od: 05 úno 2007 18:12
Bydliště: Brno, Haškova
Robert píše:
Tohle by v Brně neprošlo? Nemám ponětí o nákladech na zbrněnštění.
http://www.busportal.cz/modules.php?nam ... 42&secid=1

Ale vždyť je to jeden kus ;-) To bychom si moc nepomohli ...

_________________________________
Mrtvole je naprosto fuk, kdo tu válku nakonec vyhraje! - Yossarian Yossarian

Připravovaný web o severním okolí Brna


Nahoru
 Profil  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 22 dub 2019 00:05 

Příspěvky: 4575
Od: 27 úno 2010 07:40
Bydliště: Křepice
Tohle by v Brně neprošlo? Nemám ponětí o nákladech na zbrněnštění.
http://www.busportal.cz/modules.php?nam ... 42&secid=1


Nahoru
 Profil  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 10 dub 2019 13:26 
Uživatelský avatar

Příspěvky: 212
Od: 18 kvě 2009 18:38
Bydliště: Pardubice
Podle článku https://mhd86.cz/2019/04/10/dpmb-pokrac ... wiC63wJRuo se DP bude snažit získat i 9Tr - stále tedy platí sna odkoupit zpět některou z původně brněnských 9Tr?

_________________________________
14Tr a 15Tr


Nahoru
 Profil  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 20 bře 2019 21:19 

Příspěvky: 848
Od: 28 čer 2014 21:40
Robert: vůbec ne, stačí na každej vůz tak pět šest hnacích náprav, a tento proběh dosahne :mrgreen:

_________________________________
20 LET úspěšného provozu 21Tr v Brně


Nahoru
 Profil  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 20 bře 2019 21:16 
Moderátor
Uživatelský avatar

Příspěvky: 5549
Od: 11 dub 2010 15:05
Bydliště: Juliánov
Životnost autobusu taky dost ovlivňuje existence spalovacího motoru, který při svém chodu neustále produkuje vibrace, kterými namáhá karoserii.

_________________________________
Šotouš bez foťáku, je jako tělo bez duše. :-)

"fejsbůk" BMHD.cz


Nahoru
 Profil  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 20 bře 2019 21:12 
Uživatelský avatar

Příspěvky: 1722
Od: 01 srp 2006 14:13
Bydliště: Bezkov
by mě zajímalo, co bude, až se začnou kastle 24Tr/25Tr rozpadat.
Nahradí se novým trolejbusem, nebo dojde k zastavění jejich výzbroje do nové kastle?


Nahoru
 Profil  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 20 bře 2019 19:51 

Příspěvky: 4575
Od: 27 úno 2010 07:40
Bydliště: Křepice
U těch pětadvacítek ale jde o součet, ne? :-)


Nahoru
 Profil  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 20 bře 2019 19:21 

Příspěvky: 848
Od: 28 čer 2014 21:40
No jo, ale ber to s rezervou. Třeba tu životnost počítali jinak.

_________________________________
20 LET úspěšného provozu 21Tr v Brně


Nahoru
 Profil  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 20 bře 2019 19:09 
Uživatelský avatar

Příspěvky: 319
Od: 29 led 2015 21:34
Bydliště: Brno - Žebětín
Díky za vysvětlení e_smile

_________________________________
http://seznam-autobusu.cz/uzivatel/odd


Nahoru
 Profil  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 20 bře 2019 17:49 

Příspěvky: 848
Od: 28 čer 2014 21:40
Tak zásadní rozdíl je v tom, že trolejbusy jako 14Tr, 21Tr jsou celosvařence. Oproti tomu Karosy, Citelis atp, jsou montované celky.
Potom taky skutečně kastle trolejbusu, který je od počátku trolejbusem, je dimenzovaná na dynamické namahání střechy, což třeba 25Tr řeší tím, že jde o karoserii CNG.
Životnost vozu se pak nebere jako životnost kastle, ale životnost celku. U některých vozů kastle shnije dřív než dojde život motorům a podvozkovým komponentům, někde je to zase naopak. Devítikilo shnije a rozlomí se,14Tr shnije stejně, ale pořád drž pohromadě. Zastará komponentama, a morálně. U 21Tr jde všechno tak nějak pospolu, shnije, nebudou na ni ND a bude nemoderní cca ve stejnej den.
Minulej tejden jsem si byl v Medlánkách půjčit nevratně jeden díl z odstaveného Citelisu18M. Stojí jich tam víc, zvenku vypadají, že kdyby se to naleštilo a spravily odřeniny, bude to nový auto. Pod hromadou plastů je ale vyběhaná pastouška. Motor na konci života, převodovka na konci života, náprava před koncem, karoserie ohnilá, trubky pod autem sežraný, podlaha rozklížená.
Nemam předtsavu o kilometrickém proběhu autobusů. Pro představu cca největší nájezdy u trolejbusů "neaktualních" typů:
14Tr: 1,4 milionu km
15Tr: 1,4 milionu km
21Tr: 1 milion km
22Tr: 900.000 km
25Tr: 600.000 km

_________________________________
20 LET úspěšného provozu 21Tr v Brně


Nahoru
 Profil  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 20 bře 2019 17:24 

Příspěvky: 2136
Od: 01 úno 2006 10:39
Bydliště: Brno
Trolejbusová karoserie by měla být vyztužena kvůli výzbroji na střeše a sběračům? Ale třeba se pletu.


Nahoru
 Profil  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 20 bře 2019 17:17 
Uživatelský avatar

Příspěvky: 319
Od: 29 led 2015 21:34
Bydliště: Brno - Žebětín
Často čítávám, že trolejbus má delší životnost než autobus. Dlouho jsem uvažoval, z čeho vychází. Např. v článku na webu čs-dopraváka psali, že vzhledem k tomu že 24Tr má autobusovou karoserii, tak už po 13 letech dosluhuje. A on by byl nějaký rozdíl, kdyby byla speciálně vyvinutá kastle pro trolejbus? 21Tr by tady snad taky nebyly tak dlouho bez GO.
Když srovnám autobus a trolejbus - jediný rozdíl je asi v tom, že od elektromotoru nejde tolik vibrací. Ale to neřeší to, proč by na tom měly být autobusové karoserie hůř, možná právě spíš líp, jestli jsou dimenzované na větší zatížení od vibrací.
Nevím, celkem by mě zajímalo v čem je rozdíl :).

_________________________________
http://seznam-autobusu.cz/uzivatel/odd


Nahoru
 Profil  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 05 úno 2019 21:51 
Prznitel češšššššštiny
Prznitel češšššššštiny
Uživatelský avatar

Příspěvky: 1535
Od: 07 dub 2006 09:03
Jediné dva smysluplné záměry z toho dlouhého výčtu jsou trať k Leskavě na terminál ČD a obsluha Nové Zbrojovky. Úplně mimo je linka ze Žabin na odsunutou rolu, bo NMT v původní podobě nebude, takže by od role do Žabin neměla kudy jet - Příkop je jednosměrný.


Nahoru
 Profil  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 05 úno 2019 21:45 

Příspěvky: 1124
Od: 23 říj 2012 11:06
Bydliště: na křížení trolejbusu 25 s devítkou
Naopak trasa od Kampusu na Vodařskou mi dává smysl už v současné zástavbě a po rozšíření ul. Vinohrady by ji šlo postavit už dneska.

_________________________________
Jaro, léto, podzim a zima: nejlepší podnební pás.


Nahoru
 Profil  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 05 úno 2019 21:44 

Příspěvky: 1124
Od: 23 říj 2012 11:06
Bydliště: na křížení trolejbusu 25 s devítkou
Tratě Chironovou do St. Lískovce a Husovkou mi přijdou jako hodně velkej úlet. :lol: Baví mě to hodně.

_________________________________
Jaro, léto, podzim a zima: nejlepší podnební pás.


Nahoru
 Profil  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 05 úno 2019 21:30 

Příspěvky: 26
Od: 29 lis 2017 11:29
Jsem příznivcem fantazírování, ale postaveného aspoň trošku na realitě. Ve většině těch návrhů vidím jediné - zlomit odpor části veřejnosti k odsunu nádraží. Proto megalomanie typu trolejbus z Vinohrad po Táborské. Zkrátka v duchu toho, aby (skoro) každá městská část měla na novou rolu přímý spoj. V případě Šlapanic je tato snaha navíc naprosto kontraproduktivní, zde díky dvěma zastávkám vlaku bude nové nádraží dostupné víc než solidně, to spíš lidi zapláčou po spojení do centra. No stejně, u většiny projektů to vidím na typické - papír snese vše. Možná jsem zaujatý, protože propojení Slatiny a Vinohrad mi v hlavě leželo už dlouho předtím, než se objevil tento návrh, ale lepší propojení slatinské větve se zbytkem sítě by se prostě podle mě hodilo zachovat. Samozřejmě s linkou od Vinohrad, Líšeň je se Slatinou spojena kvalitně pomocí a-78 a případný přímý spoj od Jírovy přes Olomouckou na nádraží by díky šalině nevyužil asi ani ten poslední nepřestupování chtivý důchodce. Na tom by vydělal opravdu jen slatinský Kaufland, nic jiného.


Nahoru
 Profil  
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 4899 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8 ... 196  Další

Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 návštěvník


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Přejít na:  
Právě je 22 říj 2019 01:00
Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Fórum běží na systému phpBB
Pro BMHD.cz vytvořil mceza | © 2011-12 [mceza.com]