Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 4738 ]  Přejít na stránku 1, 2, 3, 4, 5 ... 190  Další
Autor Zpráva
Online
PříspěvekNapsal: 12 led 2019 00:09 
Uživatelský avatar

Příspěvky: 684
Od: 21 lis 2010 09:08
Svoboda: Teprve včera vypršela lhůta pro podání nabídek.

_________________________________
Obrázek


Nahoru
 Profil  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 10 led 2019 22:23 

Příspěvky: 65
Od: 02 bře 2012 14:57
Dobrý den, chci se zeptat jak dopadlo výběrové řízení na nákup 25 parciálních trolejbusů??


Nahoru
 Profil  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 06 led 2019 19:20 
Uživatelský avatar

Příspěvky: 177
Od: 31 led 2010 23:09
V aktualitě z 2.1.2019 je psáno že ...Práce rovněž postupně pokračují i na trolejbusech TMB - Tatra T401 (ev. č. 461) a Škoda 8Tr (ev. č. 141)... zajímalo by mě jak moc se pokročilo od loňského roku?


Nahoru
 Profil  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 29 lis 2018 22:21 

Příspěvky: 738
Od: 28 čer 2014 21:40
Měly by dostat unifik, ano. Do ulice se vrâtí těžko říct kdy, se skluzem jakej panuje v generálkách,; nevim ani kdy jsou v oficiálním plánu.

_________________________________
25Tr - největší aušus v historii trolejbusové dopravy


Nahoru
 Profil  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 29 lis 2018 19:51 
Uživatelský avatar

Příspěvky: 6037
Od: 15 dub 2008 16:23
Bydliště: Žlutý kopec
Nově dostanou unifik, popř. kdy odhaduješ, že se vrátí do ulic?


Nahoru
 Profil  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 29 lis 2018 18:01 

Příspěvky: 738
Od: 28 čer 2014 21:40
Jen taková zprávička, dnes naposledy vyjela 3057, dnešním odpolednem dojede km do generálky. To znamená, že zmizelo z ulic celobílé zbarvení, nějakou dobu poznavací znamení obou negenerálkovaných ACček.

_________________________________
25Tr - největší aušus v historii trolejbusové dopravy


Nahoru
 Profil  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 04 lis 2018 23:38 
Uživatelský avatar

Příspěvky: 1313
Od: 03 zář 2009 13:18
Vozy jedou do vozovny Komín režijně. S odjezdy ze Staré osady ve 22.48 a 23.03, jedná se ve všední dny o kurzy 02531 a 02533 a o víkendu se jedná o kurzy 02517 a 02507.

_________________________________
Ať žije doprava, všeho druhu. :d-: :t-: :a-: :idsjmk1:
MHD Brno: :d-:1-12, :t-:25-39, :a-:40-84, š85-š88, N89-N99,
IDS JMK: :idsjmk1: :arrow: :a-:104-940, :idsjmk1: R8-R56, S2-S91


Nahoru
 Profil  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 04 lis 2018 19:58 
Prznitel češšššššštiny
Prznitel češšššššštiny
Uživatelský avatar

Příspěvky: 1391
Od: 07 dub 2006 09:03
Jezdí zatahující trajfy ze Starky (Vinohrad) do Komína po 22:30 hod.režijně, nebo berou cestující?


Nahoru
 Profil  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 25 říj 2018 20:57 

Příspěvky: 738
Od: 28 čer 2014 21:40
3239 se prokopala do prohlídky SO :shock:

_________________________________
25Tr - největší aušus v historii trolejbusové dopravy


Nahoru
 Profil  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 23 říj 2018 17:01 
Uživatelský avatar

Příspěvky: 179
Od: 18 kvě 2009 18:38
Bydliště: Pardubice
Tak to pak jo. Díky za info.

_________________________________
14Tr a 15Tr


Nahoru
 Profil  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 22 říj 2018 23:01 
Moderátor
Uživatelský avatar

Příspěvky: 5381
Od: 11 dub 2010 15:05
Bydliště: Brno-Maloměřice
Manipulační trať přes Bubeníčkovu a Zábrdovickou využívaly i zátahy 25/26 z Novolíšeňské do Husovic.

_________________________________
Šotouš bez foťáku, je jako tělo bez duše. :-)

"fejsbůk" BMHD.cz


Nahoru
 Profil  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 22 říj 2018 22:58 
Uživatelský avatar

Příspěvky: 2676
Od: 29 srp 2009 19:30
Ne. Akorát jsi to špatně pochopil - Tom S. popisuje aktuální stav.

_________________________________
Brnem hrne šmirgl, trajf a basík. Vo tym ani nedéché.


Nahoru
 Profil  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 22 říj 2018 22:42 
Uživatelský avatar

Příspěvky: 179
Od: 18 kvě 2009 18:38
Bydliště: Pardubice
Takže tu manipulační trať normálně využívá jen 27?

_________________________________
14Tr a 15Tr


Nahoru
 Profil  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 22 říj 2018 21:24 
Uživatelský avatar

Příspěvky: 1313
Od: 03 zář 2009 13:18
sominus:
husovické vozy končí z Kamenného vrchu nebo Osové přes Tomkovo nám. do Voz. Husovice a komínské vozy z Novolíšeňské nebo Staré osady do Voz. Komín.

_________________________________
Ať žije doprava, všeho druhu. :d-: :t-: :a-: :idsjmk1:
MHD Brno: :d-:1-12, :t-:25-39, :a-:40-84, š85-š88, N89-N99,
IDS JMK: :idsjmk1: :arrow: :a-:104-940, :idsjmk1: R8-R56, S2-S91


Nahoru
 Profil  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 22 říj 2018 20:54 
Uživatelský avatar

Příspěvky: 179
Od: 18 kvě 2009 18:38
Bydliště: Pardubice
Kudy se teď vlastně vrací trolejbusy ze Staré Osady do Husovic?

_________________________________
14Tr a 15Tr


Nahoru
 Profil  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 22 říj 2018 13:36 
Prznitel češšššššštiny
Prznitel češšššššštiny
Uživatelský avatar

Příspěvky: 1391
Od: 07 dub 2006 09:03
Propojení větví Komenského nám. a Brandlova by pomohlo například cestujícím z Barvičovy a Preslovy, aby nemuseli přecházet přes MMO nebo čekat na d4.


Nahoru
 Profil  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 22 říj 2018 13:07 
Uživatelský avatar

Příspěvky: 1160
Od: 11 lis 2008 15:56
Bydliště: Hodonín, zóna 900 IDS JMK
Golde, to co jsem napsal je, že t-30 tvoří ostrov spolu s linkami na Brandlovu. Linkově jsou t-30, 32, 34 a 36 jeden společný ostrov. Taková je současná realita. Jestli se to někdy v budoucnu změní, ať už díky parciálům nebo výstavbě nových tratí či odboček, to je věc druhá. Ale upřímně, pro propojení Brandlovy a Komenského náměstí tak úplně důvod nevidím. Nevím moc čemu by to pomohlo.

_________________________________
Zákaz kouření není zádná sranda!

Ares: To nejlepší z Irisbusu ;-)


Nahoru
 Profil  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 22 říj 2018 12:55 
Prznitel češšššššštiny
Prznitel češšššššštiny
Uživatelský avatar

Příspěvky: 1391
Od: 07 dub 2006 09:03
Taky se mi ta manipulační trať na Úvoze od Údolní po Tivoli a dál po Kotlářské a Pionýrské nezdála. Před zavedením t25/26 někteří zastánci tvrdého radiálního systému tvrdili, že ty linky budou vozit luft (stejně sýčkovali i u busových okružek a44/84).
Ale pokrok nezastavíš a dnes se Lesná by díky plánovaným parciálům mohla dočkat i přímého spojení do centra, kdyby se využilo plánované výluky na Tomkově nám. a t25 se vedla závlekem přes Českou.

t30 není ostrov. Díky Slovaňáku a Přívratu je propojena s větví na Brandlovu.

A sólo parciály by v budoucnu mohly linkově propojit větev na Komenského nám. s Brandlovou bez nutnosti stavět komplikovaná křížení (zejména ve směru Komenského nám. Brandlova, v opačném směru bych si dokázal představit propojku přes parkoviště za ÚS).


Nahoru
 Profil  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 22 říj 2018 12:50 
Uživatelský avatar

Příspěvky: 1160
Od: 11 lis 2008 15:56
Bydliště: Hodonín, zóna 900 IDS JMK
No, když se nad tím člověk zamyslí, tak ono se toho zase tolik nezměnilo od toho roku 1989. Některé linky přibyly, jiné ubyly ale ty základní ostrovní rysy zůstávají. Nejzásadnějšími změnami jsou samozřejmě vznik linek t-25 a 26 a pak t-30 ke královopolskému nádraží. Nicméně ty hlavní provozní ostrovy pořád zůstávají.

Podívejme se na ty ostrovy, které popsal Janatak a porovnejme je se současnou situací.
1) Ano, protáhlo se to z Mendláku do Židenic a díky t-35 se linkově propojil i Mendlák s Barvičkou, ale jinak je to, po zrušení t-29, opět ostrov linkově nepropojený s ničím jiným.
2) V bleděmodrém totéž. Přibyla t-30 ke královopolskému nádraží, ale po zrušení t-29 opět provozně nepropojeno a tím pádem vlastně ostrov.
3) Zrušeno.
4) Provozně propojeno s 1)
5) Zrušena trať ke slatinskému nádraží, jinak ale žádné změny.
Takže ten ostrovní charakter si brněnský trolejbusový provoz stále zachovává. Možná se může zdát, že je to trochu víc propojené, ale ve skutečnosti tomu až tak zcela není.

_________________________________
Zákaz kouření není zádná sranda!

Ares: To nejlepší z Irisbusu ;-)


Nahoru
 Profil  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 22 říj 2018 12:29 

Příspěvky: 518
Od: 25 led 2006 09:46
Tak ta manipulační trať rozhodně nebyla v celé trase Úvoz - Tomkovo náměstí. Z Husovic se vyjíždělo výhradně přes Celj a Koliště, dále Marešovou na Údolní a Úvozem na Mendlák. Zpět to bylo ještě výživnější - Mendlovo náměstí - Úvoz - Komenského náměstí - Úvoz (na křižovatce Úvoz x Údolní byl jen oblouk Údolní vpravo Úvoz, samozřejmě s překládáním sběračů - přímé spojení Úvoz - Úvoz nebylo) - Konečného náměstí - Kounicova - Česká (projet smyčku) - Koliště - Celj - vozovna Husovice.
Celé se to popropojovalo až s prodloužením linky 145. A pokud se pozdějí jezdilo z Husovic směr Provazníkova, tak výhradně od Zimního stadionu vlevo na Drobného a Příkopem na Koliště.


Nahoru
 Profil  
 
Online
PříspěvekNapsal: 22 říj 2018 10:48 
Uživatelský avatar

Příspěvky: 890
Od: 14 čer 2004 18:43
Bydliště: Brno - Bystrc
Nejvetsi rozdil je neexistence dnesni 25/26 v useku Mendlovo namesti - Zidenice kasarna. Spojeni v tomto smeru vubec neexistovalo. Nicmene v cele trase byla manipulacni trat, coz umoznilo pomerne "levne" zavedeni dnesni 25 okolo roku 1995 (doplnoval se jen trolejovy oblouk Zidenice - kasarna - Vinohrady a vyhybka na Palavskem namesti). Z puvodniho intervalu 10 minut ve spicce v solo vozech se behem par let preslo na 5 minut a kloubove vozy.

sominus píše:
V dnešní době, kdy je to všechno tak pěkně propojené, si nedovedu představit že to skutečně fungovalo.


Nahoru
 Profil  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 21 říj 2018 17:38 
Uživatelský avatar

Příspěvky: 120
Od: 18 dub 2007 20:11
Ostrovní provoz je cca rok a půl Slatinská větev,díky opravám na ulici Koliště.Letos je aspoň možné odjet ze Slatinské větve přes Koliště a Cejl do vozovny Husovice.
Zpět se vozy přetahují za tahačem z Vinohrad kolem spalovny.


Nahoru
 Profil  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 21 říj 2018 15:14 
Uživatelský avatar

Příspěvky: 179
Od: 18 kvě 2009 18:38
Bydliště: Pardubice
V dnešní době, kdy je to všechno tak pěkně propojené, si nedovedu představit že to skutečně fungovalo.

_________________________________
14Tr a 15Tr


Nahoru
 Profil  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 21 říj 2018 14:03 
Uživatelský avatar

Příspěvky: 3591
Od: 25 led 2006 16:11
Bydliště: všudezdejší
Mimochodem, kolem roku 1989 existovalo v Brně pět ostrovních provozních trolejbusových větví, které ale byly navzájem linkově nepropojeny (manipulačně samozřejmě ano).

1) linky z Komenského nám. na Preslovu a Barvičovu, potažmo dále na Mendlák a do Kohoutek, na Kamenný vrch a na Labskou (139, 144; 137, 138 a 145) + z Mendlova náměstí do Kohoutovic a do Bohunic k Chiraně (142, 143)

2) linky z České do Kr.Pole na Srbskou, do Žabovřesk, do Komína a do Bystrce (132, 134, 136 a 140)

3) linka od Janáčkova divadla do Štefánikovy čtvrti (146)

4) linky ze Staré Osady na Vinohrady (135 a 147)

5) a nakonec slatinsko-šlapanická větev linek 131, 133 a 141.

_________________________________
Zkratka je většinou delší, zato horší cesta


Nahoru
 Profil  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 21 říj 2018 13:54 
Uživatelský avatar

Příspěvky: 179
Od: 18 kvě 2009 18:38
Bydliště: Pardubice
Děkuji za info. pripitek

_________________________________
14Tr a 15Tr


Nahoru
 Profil  
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 4738 ]  Přejít na stránku 1, 2, 3, 4, 5 ... 190  Další

Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 návštěvník


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Přejít na:  
Právě je 16 led 2019 22:10
Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Fórum běží na systému phpBB
Pro BMHD.cz vytvořil mceza | © 2011-12 [mceza.com]