Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 1824 ]  Přejít na stránku 1, 2, 3, 4, 5 ... 73  Další
Autor Zpráva
Offline
PříspěvekNapsal: dnes, 06:16 
Uživatelský avatar

Příspěvky: 163
Od: 31 led 2010 23:09
manil píše:
...rekonstrukce 15Tr 3502 se vyvíjí poměrně problematicky a už teď výrazně překročila časový plán, který na ni byl vyčleněn...


Jak teď vůbec vypadá nebo spíš co všechno ještě chybí dodělat?


Nahoru
 Profil  
 
Offline
PříspěvekNapsal: včera, 22:10 
Moderátor
Uživatelský avatar

Příspěvky: 5274
Od: 11 dub 2010 15:05
Bydliště: Brno-Maloměřice
Škoda udává životnost trolejbusů 15 let, takže to vyřazení 25Tr předčasné ani nebude. Fakt, že jsme zvyklí oprašovat 30 let staré trolejbusy, je zase jiná věc. Nicméně, doba je už jinde.

_________________________________
Šotouš bez foťáku, je jako tělo bez duše. :-)

"fejsbůk" BMHD.cz


Nahoru
 Profil  
 
Offline
PříspěvekNapsal: včera, 22:02 
Uživatelský avatar

Příspěvky: 1399
Od: 13 črc 2009 13:42
Bydliště: Brno-Lesná
OndraS píše:
No, popravdě, jsou to krámy, hromada věcí na prd z hlediska údržby, řidiče i cestujícího, ale jestli má k zastávce přijet SORka nebo Urban, tak to už radši ten Citelis. Strašný zjištění.

To nemyslíš vážně.


Nahoru
 Profil  
 
Offline
PříspěvekNapsal: včera, 21:44 
Uživatelský avatar

Příspěvky: 1636
Od: 01 srp 2006 14:13
Bydliště: Bezkov
Obávám se, že to dopadne blbě. Nové trajfy v autobusových kastlích se budou vyřazovat předčasně a kastle 21Tr/22Tr začnou odcházet na únavu materiálu.
Jistou možností je reko ala Vario: Instalace elektrovýzbroje vytěžené z 25Tr do nové autobusové kastle.


Nahoru
 Profil  
 
Offline
PříspěvekNapsal: včera, 21:22 

Příspěvky: 656
Od: 28 čer 2014 21:40
Vyřadit. GO nerentabilní.

_________________________________
25Tr - největší aušus v historii trolejbusové dopravy


Nahoru
 Profil  
 
Offline
PříspěvekNapsal: včera, 20:33 
Uživatelský avatar

Příspěvky: 490
Od: 15 dub 2013 15:57
A jak to vlastně bude s 25? Vyřazení, nebo GO?

_________________________________
Je hodně autobusů, jeden je však nejlepší
Karosa


Nahoru
 Profil  
 
Offline
PříspěvekNapsal: včera, 18:48 

Příspěvky: 656
Od: 28 čer 2014 21:40
No, popravdě, jsou to krámy, hromada věcí na prd z hlediska údržby, řidiče i cestujícího, ale jestli má k zastávce přijet SORka nebo Urban, tak to už radši ten Citelis. Strašný zjištění.

_________________________________
25Tr - největší aušus v historii trolejbusové dopravy


Nahoru
 Profil  
 
Offline
PříspěvekNapsal: včera, 17:07 

Příspěvky: 3680
Od: 27 úno 2010 07:40
Bydliště: Křepice
Předpokládám, že nejvíc to mrzí tebe. ;-)


Nahoru
 Profil  
 
Offline
PříspěvekNapsal: včera, 15:58 

Příspěvky: 656
Od: 28 čer 2014 21:40
No jo, když ony ty 21Tr mají mnohdy nalítaný víc než některý ty slavný 14Tr :)

Vyřazování 21Tr může za jistých okolností započít už za cca 3 roky. To už totiž budou vozy, co šly do druhého kola generálek jako první, mít za sebou 7 nebo 8 středních prohlídek. Bude záležet na nejich stavu, tzn eventualním prodloužení km, a disponibilitě zbytku vozů. Ono to bude zajímavý. Bude se to krýt s obdobím, kdy se definitivně rozpadnou 25Tr, půlka SORek bude nefunkčních, 14tky už nebudou, a nové vozy předpokládám taky ne.
Znovu bych rád upozornil, že mezi nákupem vozů 3040 - 3043 a nákupem 26Tr v počtu humorných deset ks, což nestačí ani na pokrytí linky 30, je propast 16let. To je mimojiné životní cyklus jedné generace vozů, například jsme úplně vynechali řadu 24Tr což jistě mrzí nejednoho příznivce těchto vozů :mrgreen:

_________________________________
25Tr - největší aušus v historii trolejbusové dopravy


Nahoru
 Profil  
 
Offline
PříspěvekNapsal: včera, 10:26 
Uživatelský avatar

Příspěvky: 3532
Od: 25 led 2006 16:11
Bydliště: všudezdejší
manil - úvaha o vyřazování 21Tr je poněkud předčasná v momentě, kdy mi v ulicích pořád ještě straší 26 provozních strojů 14Tr a tři patnáctky. Letošní dodávka parciálů 26Tr problém řeší jen částečně a že by se chystalo nové výběrko na další sóla, se zatím neví...nebo jo?

Ke 14Tr0 - vzhledem k době provozu těchto strojů se o přelomové stroje zrovna nejedná, ale pořád to jsou první čtrnáctky v Brně a pořád tu začaly jakousi modernější éru trolejbusové přepravy. Zpětně hodnoceno, velká škoda, že se tu jedna nulka nezachovala, dneska by se jednalo o světový unikát. Ale překopávat jakoukoliv současnou 14Tr na verzi "nula", je fakt ptákovina.

_________________________________
Zkratka je většinou delší, zato horší cesta


Nahoru
 Profil  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 20 čer 2018 20:10 
Uživatelský avatar

Příspěvky: 11464
Od: 07 bře 2005 23:57
Bydliště: Brno
Zpětná rekonstrukce jakékoliv "čtrnáctky" na něco, co by se mělo podobat 14Tr0, je naprostý nesmysl. A to jak z historického hlediska, tak z toho technického, protože 14Tr0 byly proti následujícím sériím výrazně technicky odlišné. Navíc ani 14Tr0 neměly v Brně nějakou zásadní historickou roli. Pokud by je někdo měl zachovávat jako přelomového zástupce, tak třeba muzeum Škody nebo NTM...

A co se týče naši 14Tr 3260: rekonstrukce 15Tr 3502 se vyvíjí poměrně problematicky a už teď výrazně překročila časový plán, který na ni byl vyčleněn. Kromě jednoho stání na těžké údržbě blokuje i generálky 21Tr, z nichž velká část postává s dojetými kilometry všemožně po komínské vozovně. Vzhledem k tomu, že retro trolejbusy nelze blokovat preventivní údržbu, renovace 3260 se prozatím odsune na neurčito s tím, že na oslavách 150 let MHD nás bude kromě muzejní 3173 bude reprezentovat i nějaká solidně vypadající 14TrM (klidně i právě 3260). A na 3260 by mohl vyjít čas někdy po dodávce většího počtu nových sól, kdy bude možnost začít vyřazovat i 21Tr místo hrocení jedné generálky za druhou.


Nahoru
 Profil  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 20 čer 2018 10:38 
Uživatelský avatar

Příspěvky: 3532
Od: 25 led 2006 16:11
Bydliště: všudezdejší
Maulincio píše:
Rozdíl vidím, jen sem nečekal že by to nešlo... škoda


Takhle, všechno jde, pokud existuje nějaká projektová dokumentace vozu, výkresy atd, dal by se postavit odznova, ale to pak jaksi popírá poslání muzejního vozu, kterej tady (jinde) jezdil. V případě překopání libovolné 14Tr tu doposud jezdící na verzi 14Tr0 by se minimálně musela komplet vyrobit kastle odpovídající parametrům kastle 14Tr0 a nemluvě o podvozku. Ve výsledku by to ale stálo takovou raketu, že nad tím nikdo nebude ani uvažovat.

_________________________________
Zkratka je většinou delší, zato horší cesta


Nahoru
 Profil  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 20 čer 2018 06:09 
Uživatelský avatar

Příspěvky: 163
Od: 31 led 2010 23:09
h8crew píše:
když se podíváš na tyto fotky jak vypadaly 14Tr0 je odpověď jasná, proč nejde zpětná retro-rekonstrukce: http://foto.bmhd.cz/foto.php?13483#photo. A jestli mne paměť neklame, tak dnešních dnů se nedožila ani jedna nulka nikde na světě, poslední ✝2012 v Plovdivu (ex Prešov)


Rozdíl vidím, jen sem nečekal že by to nešlo... škoda


Nahoru
 Profil  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 19 čer 2018 22:45 

Příspěvky: 331
Od: 20 čer 2008 14:08
když se podíváš na tyto fotky jak vypadaly 14Tr0 je odpověď jasná, proč nejde zpětná retro-rekonstrukce: http://foto.bmhd.cz/foto.php?13483#photo. A jestli mne paměť neklame, tak dnešních dnů se nedožila ani jedna nulka nikde na světě, poslední ✝2012 v Plovdivu (ex Prešov)


Nahoru
 Profil  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 19 čer 2018 20:20 
Uživatelský avatar

Příspěvky: 163
Od: 31 led 2010 23:09
Janatak píše:
No tak s nultou sérií jsme se jaksi rozloučili už v roce 1989 vyřazením posledního vozejku této série :-k


No tak byl by velkej problém udělat ze 14 0 ?


Nahoru
 Profil  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 18 čer 2018 20:52 
Uživatelský avatar

Příspěvky: 1158
Od: 03 zář 2009 13:18
Vůz 3282 půjčen dnes odpoledne do Slatina na 03305. Asi krize s vozy. A od 4.6. i s 3005.

_________________________________
Ať žije doprava, všeho druhu. :d-: :t-: :a-: :idsjmk1:
MHD Brno: :d-:1-12, :t-:25-39, :a-:40-84, š85-š88, N89-N99,
IDS JMK: :idsjmk1: :arrow: :a-:104-940, :idsjmk1: R8-R56, S2-S91


Nahoru
 Profil  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 18 čer 2018 19:50 
Uživatelský avatar

Příspěvky: 3532
Od: 25 led 2006 16:11
Bydliště: všudezdejší
No tak s nultou sérií jsme se jaksi rozloučili už v roce 1989 vyřazením posledního vozejku této série :-k

_________________________________
Zkratka je většinou delší, zato horší cesta


Nahoru
 Profil  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 18 čer 2018 18:24 
Uživatelský avatar

Příspěvky: 163
Od: 31 led 2010 23:09
Janatak píše:
Povídá se o 3260...v původním provedení série 14Tr14



Takže s nultou sérií se můžem rozloučit?


Nahoru
 Profil  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 28 kvě 2018 18:09 

Příspěvky: 155
Od: 04 bře 2013 22:47
Nějakou dobu nejezdí 3244. Už dojezdila?


Nahoru
 Profil  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 10 kvě 2018 08:26 
Uživatelský avatar

Příspěvky: 674
Od: 21 lis 2010 09:08
Dokumentační fotografie definitivně odstavených trolejbusů 14Tr v Husovicích


Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.

_________________________________
Obrázek


Nahoru
 Profil  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 01 kvě 2018 10:00 

Příspěvky: 1268
Od: 19 lis 2010 14:53
Bydliště: Cocktown
3279 dostala po vzoru 3274 taktéž červená tlačítka signalizace k řidiči. Zatím jsou zalepená páskou (nefunkční?).


Nahoru
 Profil  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 26 dub 2018 07:53 

Příspěvky: 1268
Od: 19 lis 2010 14:53
Bydliště: Cocktown
3218 je na nějakou dobu KO. Prasknul na ní most nápravy. Oprava je prý reálná, pokud se při ní nezjistí jiný průser.


Nahoru
 Profil  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 16 dub 2018 21:44 
Uživatelský avatar

Příspěvky: 674
Od: 21 lis 2010 09:08
3508


Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.

_________________________________
Obrázek


Nahoru
 Profil  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 11 bře 2018 19:34 
Uživatelský avatar

Příspěvky: 140
Od: 18 kvě 2009 18:38
Bydliště: Pardubice
Dobrý podvečer!
Na K-reportu ve zlínském vlákně proběhla nedávno diskuze ke správnému typovému označení 14/15Tr.
Cituji příspěvek uživatele "nereg.pozorovatel" :
"Vozidla typových řad, která jsou chybně označována jako:
14Tr13 (ev.č. 3252-3256)
14Tr14 (ev.č. 3257-3266)
jsou oficiálními typy:
14Tr10/6 "
Co vy na to?
AD. 3260: "do GO atypické provedení (unifikovaný nátěr při ponechání původních čel)" - Nebyla by fotka?

_________________________________
14Tr a 15Tr


Nahoru
 Profil  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 15 úno 2018 00:46 

Příspěvky: 3680
Od: 27 úno 2010 07:40
Bydliště: Křepice
Diky. Na 3054 si pociham.


Nahoru
 Profil  
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 1824 ]  Přejít na stránku 1, 2, 3, 4, 5 ... 73  Další

Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 2 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Přejít na:  
Právě je 22 čer 2018 16:48
Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Fórum běží na systému phpBB
Pro BMHD.cz vytvořil mceza | © 2011-12 [mceza.com]