Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 1838 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3, 4, 5 ... 74  Další
Autor Zpráva
Offline
PříspěvekNapsal: 20 čer 2018 10:38 
Uživatelský avatar

Příspěvky: 3570
Od: 25 led 2006 16:11
Bydliště: všudezdejší
Maulincio píše:
Rozdíl vidím, jen sem nečekal že by to nešlo... škoda


Takhle, všechno jde, pokud existuje nějaká projektová dokumentace vozu, výkresy atd, dal by se postavit odznova, ale to pak jaksi popírá poslání muzejního vozu, kterej tady (jinde) jezdil. V případě překopání libovolné 14Tr tu doposud jezdící na verzi 14Tr0 by se minimálně musela komplet vyrobit kastle odpovídající parametrům kastle 14Tr0 a nemluvě o podvozku. Ve výsledku by to ale stálo takovou raketu, že nad tím nikdo nebude ani uvažovat.

_________________________________
Zkratka je většinou delší, zato horší cesta


Nahoru
 Profil  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 20 čer 2018 06:09 
Uživatelský avatar

Příspěvky: 169
Od: 31 led 2010 23:09
h8crew píše:
když se podíváš na tyto fotky jak vypadaly 14Tr0 je odpověď jasná, proč nejde zpětná retro-rekonstrukce: http://foto.bmhd.cz/foto.php?13483#photo. A jestli mne paměť neklame, tak dnešních dnů se nedožila ani jedna nulka nikde na světě, poslední ✝2012 v Plovdivu (ex Prešov)


Rozdíl vidím, jen sem nečekal že by to nešlo... škoda


Nahoru
 Profil  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 19 čer 2018 22:45 

Příspěvky: 339
Od: 20 čer 2008 14:08
když se podíváš na tyto fotky jak vypadaly 14Tr0 je odpověď jasná, proč nejde zpětná retro-rekonstrukce: http://foto.bmhd.cz/foto.php?13483#photo. A jestli mne paměť neklame, tak dnešních dnů se nedožila ani jedna nulka nikde na světě, poslední ✝2012 v Plovdivu (ex Prešov)


Nahoru
 Profil  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 19 čer 2018 20:20 
Uživatelský avatar

Příspěvky: 169
Od: 31 led 2010 23:09
Janatak píše:
No tak s nultou sérií jsme se jaksi rozloučili už v roce 1989 vyřazením posledního vozejku této série :-k


No tak byl by velkej problém udělat ze 14 0 ?


Nahoru
 Profil  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 18 čer 2018 20:52 
Uživatelský avatar

Příspěvky: 1229
Od: 03 zář 2009 13:18
Vůz 3282 půjčen dnes odpoledne do Slatina na 03305. Asi krize s vozy. A od 4.6. i s 3005.

_________________________________
Ať žije doprava, všeho druhu. :d-: :t-: :a-: :idsjmk1:
MHD Brno: :d-:1-12, :t-:25-39, :a-:40-84, š85-š88, N89-N99,
IDS JMK: :idsjmk1: :arrow: :a-:104-940, :idsjmk1: R8-R56, S2-S91


Nahoru
 Profil  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 18 čer 2018 19:50 
Uživatelský avatar

Příspěvky: 3570
Od: 25 led 2006 16:11
Bydliště: všudezdejší
No tak s nultou sérií jsme se jaksi rozloučili už v roce 1989 vyřazením posledního vozejku této série :-k

_________________________________
Zkratka je většinou delší, zato horší cesta


Nahoru
 Profil  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 18 čer 2018 18:24 
Uživatelský avatar

Příspěvky: 169
Od: 31 led 2010 23:09
Janatak píše:
Povídá se o 3260...v původním provedení série 14Tr14



Takže s nultou sérií se můžem rozloučit?


Nahoru
 Profil  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 28 kvě 2018 18:09 

Příspěvky: 163
Od: 04 bře 2013 22:47
Nějakou dobu nejezdí 3244. Už dojezdila?


Nahoru
 Profil  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 10 kvě 2018 08:26 
Uživatelský avatar

Příspěvky: 677
Od: 21 lis 2010 09:08
Dokumentační fotografie definitivně odstavených trolejbusů 14Tr v Husovicích


Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.

_________________________________
Obrázek


Nahoru
 Profil  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 01 kvě 2018 10:00 

Příspěvky: 1275
Od: 19 lis 2010 14:53
Bydliště: Cocktown
3279 dostala po vzoru 3274 taktéž červená tlačítka signalizace k řidiči. Zatím jsou zalepená páskou (nefunkční?).


Nahoru
 Profil  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 26 dub 2018 07:53 

Příspěvky: 1275
Od: 19 lis 2010 14:53
Bydliště: Cocktown
3218 je na nějakou dobu KO. Prasknul na ní most nápravy. Oprava je prý reálná, pokud se při ní nezjistí jiný průser.


Nahoru
 Profil  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 16 dub 2018 21:44 
Uživatelský avatar

Příspěvky: 677
Od: 21 lis 2010 09:08
3508


Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.

_________________________________
Obrázek


Nahoru
 Profil  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 11 bře 2018 19:34 
Uživatelský avatar

Příspěvky: 159
Od: 18 kvě 2009 18:38
Bydliště: Pardubice
Dobrý podvečer!
Na K-reportu ve zlínském vlákně proběhla nedávno diskuze ke správnému typovému označení 14/15Tr.
Cituji příspěvek uživatele "nereg.pozorovatel" :
"Vozidla typových řad, která jsou chybně označována jako:
14Tr13 (ev.č. 3252-3256)
14Tr14 (ev.č. 3257-3266)
jsou oficiálními typy:
14Tr10/6 "
Co vy na to?
AD. 3260: "do GO atypické provedení (unifikovaný nátěr při ponechání původních čel)" - Nebyla by fotka?

_________________________________
14Tr a 15Tr


Nahoru
 Profil  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 15 úno 2018 00:46 

Příspěvky: 3861
Od: 27 úno 2010 07:40
Bydliště: Křepice
Diky. Na 3054 si pociham.


Nahoru
 Profil  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 15 úno 2018 00:35 

Příspěvky: 1275
Od: 19 lis 2010 14:53
Bydliště: Cocktown
Ze čtrnáctek to takhle celointeriérně nemá už nikdo (když nepočítám žlutý tyče u dveří na 3281). Jinak u jednadvacítek to takhle má 3054.


Nahoru
 Profil  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 14 úno 2018 23:01 

Příspěvky: 3861
Od: 27 úno 2010 07:40
Bydliště: Křepice
Asi jsem dnes objevil Ameriku, ale az pred chvili jsem zjistil, ze 3285 ma slusivy interier se zlutymi tycemi. Je takovych vozu vic?


Nahoru
 Profil  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 11 úno 2018 16:32 

Příspěvky: 99
Od: 26 čer 2014 22:31
Možná by bylo opravdu dobré držet trochu jednotný styl. Tato červená tlačítka jsou pokud vím pouze v 21 a 22tr, kde plní funkci nouzové signalizace k řidiči. Pamatuju dobu, kdy byla i přelepená, protože to asi pořád někdo mačkal.
Takže mi trochu uniká proč se tam neobjevilo tlačítko známé z autobusů i trolejbusů s nápisem STOP, které slouží opravdu pro zastavení v zastávce na znamení. Ta červená nálepka nad tím v tom dělá ještě větší zmatek.


Nahoru
 Profil  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 04 úno 2018 19:14 
Uživatelský avatar

Příspěvky: 3140
Od: 13 lis 2004 11:58
Funkci to možná splní, ale provedení se opravdu nepovedlo..


Nahoru
 Profil  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 03 úno 2018 16:48 
Uživatelský avatar

Příspěvky: 1122
Od: 17 črc 2010 21:41
Bydliště: Krno
Tak já se přiznám, že ani mě by asi nenapadlo toto tlačítko použít jako signalizaci k zastavení. V Karosách jsou tlačítka úplně jiného tvaru, lehce jiného odstínu a hlavně s nápisem STOP. Tady ta nálepka nad tím jen podporuje domněnku, že jde pouze o nouzovou signalizaci řidiči. Tohle jsou prostě věci, u kterých se nemůže předpokládat, že nad nimi každý bude dlouze přemýšlet a číst si nějaké komplikované návody. Pokud není jasné na první pohled, k čemu tlačítko slouží, lidi ho budou používat (nebo nepoužívat) blbě, tečka.

_________________________________
Ano, jsem to já, Fantomas...


Nahoru
 Profil  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 03 úno 2018 13:32 

Příspěvky: 704
Od: 28 čer 2014 21:40
To je pravda. Kdyby tam byl obrovskej vykřičník, bylo to na stropě a u toho napsaný, že stiskem tohoto tlačítka dojde k destrukci trolejbusu, tak to taky někdo zmáčkne.

_________________________________
25Tr - největší aušus v historii trolejbusové dopravy


Nahoru
 Profil  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 03 úno 2018 12:50 
Uživatelský avatar

Příspěvky: 6282
Od: 11 říj 2005 14:03
Bydliště: Brno - Kohoutovice
Ono je hlavně úplně jedno, co tam je za tlačítka, protože cestující mačkají vždycky a všechno, co mají v dosahu, a to ideálně několikrát za minutu. Výjimkou jsou pouze případy některých zastávek na znamení, kdy tlačítko nemačká nikdo, nebo případně 10 metrů před cedulí, a pak se všichni diví, že zastávku projeli.

_________________________________
Představte si to ticho, kdyby lidé říkali jen to, co vědí!
Karel Čapek


Nahoru
 Profil  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 03 úno 2018 12:21 

Příspěvky: 704
Od: 28 čer 2014 21:40
Ta "naše" 3278 měla karosácký červený stop tlačítka.

_________________________________
25Tr - největší aušus v historii trolejbusové dopravy


Nahoru
 Profil  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 03 úno 2018 11:58 

Příspěvky: 3861
Od: 27 úno 2010 07:40
Bydliště: Křepice
Tobě to asi jedno je, já se jen obávám, že jiným nebude. A zrovna na ně budou řidiči jako ty nadávat nejvíc.


Nahoru
 Profil  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 03 úno 2018 11:35 

Příspěvky: 1928
Od: 01 úno 2006 10:39
Bydliště: Brno
Naposled a končim tuto diskuzi, protože je zbytečná a poslední dobou chápu čím dál víc, proč do diskuzí zasahuje čím dál méně řidičů. Tento vůz nemá poptávku a proto tam zelené tlačítko nemá co dělat. Tečka. Je jedno, jestli to tlačítko je kulaté, hranaté či kosočtverec. Konec. Tečka.


Nahoru
 Profil  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 03 úno 2018 11:28 

Příspěvky: 3861
Od: 27 úno 2010 07:40
Bydliště: Křepice
Pokud je poptávka, pouziva se jako znamení k výstupu a červené tlačítko tohoto typu je jen nouze. Tady to má plnit funkci jinou. Kdyby tam bylo to, co je v Karosach, pochopili by to podle mě lidi líp, význam by byl stejný.


Nahoru
 Profil  
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 1838 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3, 4, 5 ... 74  Další

Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 návštěvník


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Přejít na:  
Právě je 24 zář 2018 23:07
Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Fórum běží na systému phpBB
Pro BMHD.cz vytvořil mceza | © 2011-12 [mceza.com]