Diskuzní fórum MHD Brno http://forum.bmhd.cz:80/ |
|
T6A5 http://forum.bmhd.cz:80/viewtopic.php?f=5&t=98 |
Stránka 40 z 56 |
Autor: | agent_s_teplou_vodou [ 20 led 2011 19:04 ] |
Předmět příspěvku: | Re: T6A5 |
Co je příčinou toho, když se u "B" vozu soupravy 2xT6 neotevřou v zastávce dveře, i když lidi ve voze mačkají poptávková tlačítka jak zběsilí, chtějíc vystoupit? Tlačítka byla rozsvícena. Na další zastávce už vše OK, takže jem šel (a se mnou dalších asi pět lidí) jednu zastávku zpátky pěškobusem. |
Autor: | mechoš [ 13 led 2011 19:22 ] |
Předmět příspěvku: | Re: T6A5 |
řekl bych to asi tak když tam projede T3R tak T6 musí |
Autor: | barmann [ 13 led 2011 14:39 ] |
Předmět příspěvku: | Re: T6A5 |
Když tam vjede Vario, tak tam musí najet i T6 ;) |
Autor: | daxi [ 12 led 2011 20:35 ] |
Předmět příspěvku: | Re: T6A5 |
ok,jen jsem si nebyl jistý |
Autor: | manil [ 12 led 2011 20:28 ] |
Předmět příspěvku: | Re: T6A5 |
daxi píše: Nevíte jak je to v Pisárkách při vjezdu tuším na 10 k. do vrat vozovny s T6,každopádně zrcátko se sklopit musí určitě.Teť si nejsu jistý jestli tam vůbec projede. Projede určitě. Mají úzké čelo a nevybíhají více než T3. |
Autor: | daxi [ 12 led 2011 20:24 ] |
Předmět příspěvku: | Re: T6A5 |
Nevíte jak je to v Pisárkách při vjezdu tuším na 10 k. do vrat vozovny s T6,každopádně zrcátko se sklopit musí určitě.Teť si nejsu jistý jestli tam vůbec projede. |
Autor: | MartinV [ 22 pro 2010 19:10 ] |
Předmět příspěvku: | Re: T6A5 |
sominus píše: Proč v začouzené malé Ostravě mají 38 ks T6A5 a v Brně jen 20? I v tebou pojmenované malé Ostravě zkracují o adventních víkendech interval MHD (narozdíl od Brna). |
Autor: | Dan [ 20 pro 2010 18:37 ] |
Předmět příspěvku: | Re: T6A5 |
Sominus:...začouděné malé Ostravě ....No to bych teda netvrdil, co se týče délky tramvajové sítě jsou Brno a Ostrava naprosto srovnatelné.Brno má cca 70 a Ostrava cca 65.Ale to už tu zase plevelím, jen mi to nedalo. |
Autor: | Tasa [ 20 pro 2010 10:22 ] |
Předmět příspěvku: | Re: T6A5 |
A proč je to u varií přesně naopak? To je zas jednou plodná diskuze :'( |
Autor: | MartinV [ 20 pro 2010 09:10 ] |
Předmět příspěvku: | Re: T6A5 |
Sominus: a taky řešíš (drobný) rozdíl, proč mají brněnské T6 dvoudílné dveře, zatímco v Ostravě mají skládačky? |
Autor: | mceza [ 20 pro 2010 00:08 ] |
Předmět příspěvku: | Re: T6A5 |
Proč má Brno 38 kačen a začouzená Ostrava jen 16? Proč má Ostrava LF3 a Brno ne? Proč jsou na Měsíci krátery? A prděj hadi? |
Autor: | Jakub S. [ 20 pro 2010 00:00 ] |
Předmět příspěvku: | Re: T6A5 |
sominus píše: Dotaz: Proč v začouděné malé Ostravě maj 38 T6A5 a v Brně jen 20? Protože si to město tak objednalo? Protože v Brně byla tou dobou menší potřeba obnovovat voz. park? |
Autor: | sominus [ 19 pro 2010 23:53 ] |
Předmět příspěvku: | Re: T6A5 |
Dotaz: Proč v začouděné malé Ostravě maj 38 T6A5 a v Brně jen 20? |
Autor: | manil [ 16 pro 2010 19:59 ] |
Předmět příspěvku: | Re: T6A5 |
Poslední T6A5 s pomalými dveřmi - 1219+1220 jsou v dílnách na VP. |
Autor: | Tasa [ 17 zář 2010 07:40 ] |
Předmět příspěvku: | Re: T6A5 |
1217 + 1218 bílá bez reklamy s červeným obdelníkem na ##MLUVÍM SPROSTĚ##. |
Autor: | David Jaša [ 20 čer 2010 00:34 ] |
Předmět příspěvku: | Re: T6A5 |
H20 píše: Mistře, šlo by to bez té trapné ironie? Pokud se někdo ptá na samozřejmost vygůglitelnou během deseti minut, tak fakt ne. |
Autor: | H20 [ 19 čer 2010 21:13 ] |
Předmět příspěvku: | Re: T6A5 |
Citace: Ono by se hodilo tušit, co že to znamenají ta písmenka A-D v typovém označení, pak bys z toho nebyl tak vykulenej. Mistře, šlo by to bez té trapné ironie? Já vím, jste nejlepší na světě a všechno víte a znáte. Ostatním děkuji za odpovědi. |
Autor: | colt274 [ 19 čer 2010 13:11 ] |
Předmět příspěvku: | Re: T6A5 |
Mkzb: o projektech vím, ale psal jsem jen o těch realizovaných. O T6C5 vím (v závěru příspěvku mám o ní zmínku), zapomněl jsem dopsat dlouhý obusměrný ekvivalent, za což se omlouvám, myšleno správně, napsáno špatně P.S. máš u T6C5 špatný odkaz, odkazuje na 0032,jednosměrný prototyp s odlišnou výzbrojí |
Autor: | MKzB [ 19 čer 2010 13:03 ] |
Předmět příspěvku: | Re: T6A5 |
Existují i projekty na KT8A5 a KT8C5. Proč se nakonec vyráběly KT8D5, tak na to hledejte odpověď u plánovací komise ČSSR. P.S. Obousměrná T6A5, resp T6C5 existuje. |
Autor: | colt274 [ 19 čer 2010 12:22 ] |
Předmět příspěvku: | Re: T6A5 |
je to stejná typová řada, liší se v čelech a v šířce skříně - obousměrný ekvivalent pro T6A5 nebyl vyroben, ale krátká KT8D5 se jmenuje T6B5/T3M a dodávala se do SSSR. Nevím, proč se KT8 vyráběla pouze v široké variantě, ale písmeno A = jednosměrný úzký, B = jednosměrný široký, C = obousměrný úzký a D = obousměrný široký. (vzpomeňte si na T6A5, T5B5/T6B5, T6C5 a KT8D5) |
Autor: | chat-maniac [ 18 čer 2010 20:32 ] |
Předmět příspěvku: | Re: T6A5 |
jsou si hodně podobné, ale ty čela jsou fakt jiný, T6 ho má delší a užší, KT kratší ale širší atd. |
Autor: | Kari [ 18 čer 2010 18:21 ] |
Předmět příspěvku: | Re: T6A5 |
Pro mě elektromechanika je T6 a KT8 podobná víc, než si dokážete představit |
Autor: | MKzB [ 18 čer 2010 18:18 ] |
Předmět příspěvku: | Re: T6A5 |
T6 je KT8 podobná pouze v tom, že je taky hranatá. Toť vše. |
Autor: | David Jaša [ 18 čer 2010 15:23 ] |
Předmět příspěvku: | Re: T6A5 |
Ono by se hodilo tušit, co že to znamenají ta písmenka A-D v typovém označení, pak bys z toho nebyl tak vykulenej. |
Autor: | H20 [ 18 čer 2010 11:54 ] |
Předmět příspěvku: | Re: T6A5 |
Tak vycházel jsem z toho, že přeci jen obě vznikly ve stejném podniku v přibližně stejném vývojovém období. Takže některé ty dílce sjou snad unifikovány. Ale asi se pletu... |
Stránka 40 z 56 | Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ] |
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group http://www.phpbb.com/ |