Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 1084 ]  Přejít na stránku Předchozí  1 ... 37, 38, 39, 40, 41, 42, 43, 44  Další
Autor Zpráva
Offline
PříspěvekNapsal: 22 srp 2005 21:31 
Uživatelský avatar

Příspěvky: 8612
Od: 10 čer 2004 11:19
Az na par drobnosti, jako klima je.


Nahoru
 Profil  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 22 srp 2005 21:18 
Uživatelský avatar

Příspěvky: 11592
Od: 07 bře 2005 23:57
Bydliště: Brno
Jsou T3RF uspůsobeny pro sólo provoz? Teda áčko je určitě, ale co "B" vůz?


Nahoru
 Profil  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 22 srp 2005 20:39 
Uživatelský avatar

Příspěvky: 1378
Od: 26 úno 2005 04:51
Bydliště: Brno soukromně / Ostrava studijně
Jen doplnim ze po opravach a prohlidkach jezdi kazdy vuz samostane takze neni problem zahlednout B vuz jako solo...ale pro samostany plnohodnotny provoz nemaji vybaveni stejne jako B vozy typu T3...plnohodnotnym provozem myslim kompletni panely buse, brnkatko a kompletni palubni desku...


Nahoru
 Profil  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 22 srp 2005 17:11 
Uživatelský avatar

Příspěvky: 8612
Od: 10 čer 2004 11:19
Nevadi, KT8 1701 a 1702 dosly s automatama a jezdily s nima hoodne dlouho, T3RF , dokud byly v medlankach, taky mely automaty . JInak to nicemu nevadi, akorat je vyssi riziko poskozeni. Automat stoji okolo 400 000 .


Nahoru
 Profil  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 22 srp 2005 16:55 

Příspěvky: 9159
Od: 15 led 2005 23:41
PvvS píše:
No predni vozy muzou na solo provoz hned po rozpojeni . Zadni na to nemaj vybaveni . Kdysi tak jezdily solo T6

a nevadí sólo provozu mezivozové spřáhlo? pokud vím, muselo by se demontovat


Nahoru
 Profil  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 22 srp 2005 16:52 
Uživatelský avatar

Příspěvky: 8612
Od: 10 čer 2004 11:19
No predni vozy muzou na solo provoz hned po rozpojeni . Zadni na to nemaj vybaveni . Kdysi tak jezdily solo T6


Nahoru
 Profil  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 21 srp 2005 16:06 
Uživatelský avatar

Příspěvky: 11592
Od: 07 bře 2005 23:57
Bydliště: Brno
T6 a T3R jsou o víkendech bez využití. Myslím, že by nebylo špatné některé soupravy T6 upravit pro sólo provoz třeba na d-4 nebo d-7...


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 08 srp 2005 22:13 
Pánové, víte co je zajímavé? Že i přesto, že design T6 / KT8, starej minimálně dvacet let, prostě hranatá pikslizace, vypadá ve městě moderněji než T3ojka, (ba i než ta slavná ostravská "wana"), milonkrát modernizovaná a natřená do "atraktivního" unifikovaného laku (a tedy téměř shodného s T6).
Jinak souhlasím s Rovym, mluví mi z duše, i já jakožto malý, neznalý, považoval jsem ze svého útlého školního pohledu T6ky za něco "z kosmu", prostě v té záplavě T3ojek a to bylo "něco", dveře netřískaly, vůz nedělal kravál MGéčkem, dveře se votvíraly na čudlík, sedátka polstrovaný, no a hlavně BUSE, to bylo něco jakokdyž "ze západu" prostě. Něco podobného jsem zažil i s příchodem trolejbusů 14TrM, sice elektricky to byla klasická 14Tr, ale ty oranžový madla, maticovej transparent a jinej nátěr než žluto pruhovanej, to na mě udělalo dojem. Mimochodem, kdopak si vzpomente, že trolejbusům 14TrM je v Brně již 10 let? To jsou šunky, co :mrgreen: ?
A jinak, z čistě "šotoušského pohledu" - nejlepší zvuky z oblasti "elektrických pazvuků" vydává dle mého opravdu T6A5, je v tom slyšet, že tam lítají nějaký pěkný ampéry. Jelikož jsem ne tohle úchyl :-D , tak se mi líbí třeba i stará 14Tr (aktuálně třeba vyřazená 3204, ta pěkně bručí, bzučím, kňučí a mečí, když jí šlápnete na plyn) než kdejaký eMko, to je na zvuky nuda.
Ostatně možná by to chtělo na toto téma rozvinout nějakou vpravdě úchylnou debatu, těch zvuků je v Brně už tolik, že každý vůz má svoje specifika


Nahoru
  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 08 srp 2005 09:06 

Příspěvky: 68
Od: 23 čer 2004 22:21
Bydliště: Brno-Vinohrady
mauricio píše:
Honza píše:
Pohony BODE jsou tak pomalé, až člověk do poslední chvíle neví, jestli se zavřou správně. Někdy se zavřou, pak zase otevřou a to se i několikrát opakuje. Vypadají prostě neohrabaně, není to ten jistý pohyb jako např u zasunovaček a skládaček.
Někdo je zase nemá rád pro ten meeeeečivý zvuk při brždění motoru.
Na druhou stranu jsou lepší na zimu, protože líp těsní dveře a topení v bočnicích je taky plus. V létě zas je na obtíž absence první střešní větračky a vyklápěcí okna, která větrají méně než staré výsuvky (není to takový průvan).(můj dojem)

souhlasím. pohony by se měli vyměnit. Okna... z estetického hlediska jsou vyklápěcí lepší, aůle z praktického jsou lepší posuvný. Mě osobně teda vadí clá výzbroj T6A5... já radši trolejbuso-kloubákoidní "kníííí" anebo europulsácký "píííísk" :-P


No já zase naopak výzbroj TV3 v T6 a KT8 doslova zbožňuju :-D
Asi proto, že když jsem jako dítě jezdil tramvajemi, v našem městě (tím teď myslím své tehdejší bydliště, Olomouc) byly jen odporové vozy, tedy žádné "kvičení, bzučení ap.", prostě nuda. A v Brně nebo Ostravě se mě vždy moc líbily "v té době nové tramvaje" KT8 a jejich výzbroj. Tehdy jsem (jako malé dítě) netrpělivě očekával právě první do ČR dodané ostravské T6 a první svezení, to byl panečku zážitek. Pro naše provozy měly řadu novinek-poloautomatická spřáhla, , polopantograf, poptávkové otevírání dveří. Také měly "kostku" pro číslo linky na střeše, jako KT8, což se mě moc líbilo. Nikdy na tyto první okamžiky svezení nezapomenu! A od té doby mám nejraději T6-na svou dobu (a náš vozpark) moderní, elegantní nové tramvaje. Takže co si v dětství oblíbíte...asi vám zůstane napořád v srdci a naopak!


Nahoru
 Profil  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 07 srp 2005 17:19 
Uživatelský avatar

Příspěvky: 891
Od: 15 čer 2004 19:24
Jo,to je to Verushovo kníííí :-D Jednou to tady autenticky ozvučoval.


Nahoru
 Profil  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 07 srp 2005 17:08 

Příspěvky: 9159
Od: 15 led 2005 23:41
Honza píše:
Pohony BODE jsou tak pomalé, až člověk do poslední chvíle neví, jestli se zavřou správně. Někdy se zavřou, pak zase otevřou a to se i několikrát opakuje. Vypadají prostě neohrabaně, není to ten jistý pohyb jako např u zasunovaček a skládaček.
Někdo je zase nemá rád pro ten meeeeečivý zvuk při brždění motoru.
Na druhou stranu jsou lepší na zimu, protože líp těsní dveře a topení v bočnicích je taky plus. V létě zas je na obtíž absence první střešní větračky a vyklápěcí okna, která větrají méně než staré výsuvky (není to takový průvan).(můj dojem)

souhlasím. pohony by se měli vyměnit. Okna... z estetického hlediska jsou vyklápěcí lepší, aůle z praktického jsou lepší posuvný. Mě osobně teda vadí clá výzbroj T6A5... já radši trolejbuso-kloubákoidní "kníííí" anebo europulsácký "píííísk" :-P


Nahoru
 Profil  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 07 srp 2005 17:02 
Uživatelský avatar

Příspěvky: 891
Od: 15 čer 2004 19:24
Pohony BODE jsou tak pomalé, až člověk do poslední chvíle neví, jestli se zavřou správně. Někdy se zavřou, pak zase otevřou a to se i několikrát opakuje. Vypadají prostě neohrabaně, není to ten jistý pohyb jako např u zasunovaček a skládaček.
Někdo je zase nemá rád pro ten meeeeečivý zvuk při brždění motoru.
Na druhou stranu jsou lepší na zimu, protože líp těsní dveře a topení v bočnicích je taky plus. V létě zas je na obtíž absence první střešní větračky a vyklápěcí okna, která větrají méně než staré výsuvky (není to takový průvan).(můj dojem)


Nahoru
 Profil  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 06 srp 2005 21:48 

Příspěvky: 9159
Od: 15 led 2005 23:41
rovy píše:
Nechápu, v čem vozy T6 dělají ostudu-vysvětlete :-? Maximálně občas "zdechnou", jak každá jiná tram....ale to je častější spíše u K2. Jinak jsou to velice sympatická vozidla, alespoň pro mne.

kvůli dveřím


Nahoru
 Profil  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 06 srp 2005 21:44 

Příspěvky: 68
Od: 23 čer 2004 22:21
Bydliště: Brno-Vinohrady
Nechápu, v čem vozy T6 dělají ostudu-vysvětlete :-? Maximálně občas "zdechnou", jak každá jiná tram....ale to je častější spíše u K2. Jinak jsou to velice sympatická vozidla, alespoň pro mne.


Nahoru
 Profil  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 06 srp 2005 13:56 
Uživatelský avatar

Příspěvky: 891
Od: 15 čer 2004 19:24
Na d-5 jsou soupravy diskutabilní.
Mimochodem, už je ta rozvodna v Lískovci OK ???
Jsem pro to, aby se na d-3 nechaly. Jestli dělají ostudu na d-3, tak na
d-12, která jezdí po frekventované trase Zvonařka-Hlavní nádr.-Česká, dělají ještě větší. Vzhledem ke spolehlivosti, jsou na páteřní d-12 vhodnější spolehlivé vozy T3, protože výpadek jednoho kurzu T6 na d-12 si umíte přestavit.

Ps: I sedačky jsou vhodnější pro delší jízdu, která na d-12 není možná. :wink:


Nahoru
 Profil  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 05 srp 2005 23:34 

Příspěvky: 868
Od: 10 pro 2004 20:53
Bydliště: Brno
PvvS píše:
d-3 bude taky potrebovat dvojcata a proc je tam nevratit. Osvedcily se tam . Pokud vim tak by nemelo dojit k zadnym zmenam typu vypravovanych na linky.


No ale d-3 může mít 2xT3, stejně jako d-13. Na d-12 pak můžou T6. BtW:Dvojčata potřebují i linky d-5 a 9 :twisted: . Od 1.9 jsou v JD linky 9 uvedeny 2 medlánecký kurzy. Co tam má být? 2xT společně s pisáreckýma 2xT nebo K2P? jaká bude vypravenost d-9 od 1.9? Jd už jsou připraveny viz.Kordis stránky.


Nahoru
 Profil  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 05 srp 2005 21:38 
Uživatelský avatar

Příspěvky: 8612
Od: 10 čer 2004 11:19
d-3 bude taky potrebovat dvojcata a proc je tam nevratit. Osvedcily se tam . Pokud vim tak by nemelo dojit k zadnym zmenam typu vypravovanych na linky.


Nahoru
 Profil  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 05 srp 2005 21:35 

Příspěvky: 868
Od: 10 pro 2004 20:53
Bydliště: Brno
PvvS píše:
tam bych s nima osobne nepocital. Vratej se na linky vypravovany medlankama, a na a12 a d-13 se vratej pisoarky .


Ale d-12 a částečně i 13 vypravují medlánky, takže by tam klidně mohly být i dál. Hlavně ať se nevrací na d-3 :evil: .


Nahoru
 Profil  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 05 srp 2005 21:29 
Uživatelský avatar

Příspěvky: 8612
Od: 10 čer 2004 11:19
tam bych s nima osobne nepocital. Vratej se na linky vypravovany medlankama, a na a12 a d-13 se vratej pisoarky .


Nahoru
 Profil  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 05 srp 2005 18:54 
Uživatelský avatar

Příspěvky: 11592
Od: 07 bře 2005 23:57
Bydliště: Brno
VS píše:
Kde budou od pondělí po skončení výluk jezdit T6, zůstanou na d-12 nebo se bohužel :evil: vrátí na d-3? mě se na d-12 líbí, jenže ve školním roce by asi ty dveře byly problém při té přecpanosti jakou d-12 má. proto se taky daly pryč. Na d-3/5 stejně jezdit mohly, protože T3R a K2R tam byly normálně.

Souhlasím s tebou, d-12 nebo případně d-13 je pro T6ky ideální :-) Na d-3 akorát dělají ostudu.


Nahoru
 Profil  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 05 srp 2005 18:10 

Příspěvky: 868
Od: 10 pro 2004 20:53
Bydliště: Brno
Kde budou od pondělí po skončení výluk jezdit T6, zůstanou na d-12 nebo se bohužel :evil: vrátí na d-3? mě se na d-12 líbí, jenže ve školním roce by asi ty dveře byly problém při té přecpanosti jakou d-12 má. proto se taky daly pryč. Na d-3/5 stejně jezdit mohly, protože T3R a K2R tam byly normálně.


Nahoru
 Profil  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 05 srp 2005 10:58 
Uživatelský avatar

Příspěvky: 894
Od: 14 čer 2004 18:43
Bydliště: Brno - Bystrc
Izzy píše:
Presne tak...mezi vozy neni tahano 600V...takze kazdy vuz si jede na svoje a k tomu je potreba ptg...je pro me ale s podivem ze vlecnak ma svuj statak takze tim malym kablikem je do nej vedeno 600V i kdyz u T6 to neni mozne...

Ono hlavne to proudove propojeni na T6 neni zadarmo - na prt-kach nekdo psal, ze jedno sprahlo na T6 s proudovym propojenim stoji okolo 0.5 mil Kc. (informace neni overena z vice zdroju)


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 05 srp 2005 10:24 
...neni taky rozdil mit kabel a konektory na trakcni napeti a ca. 30A (statak+topeni vleku, tyhle proudy a napeti prenesou i normalni trifazove zastrcky+zasuvky co mate na michacku na chate:) a na nejakych 600 - 700 A trakce T6ky?


Nahoru
  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 05 srp 2005 00:50 
Uživatelský avatar

Příspěvky: 1378
Od: 26 úno 2005 04:51
Bydliště: Brno soukromně / Ostrava studijně
Presne tak...mezi vozy neni tahano 600V...takze kazdy vuz si jede na svoje a k tomu je potreba ptg...je pro me ale s podivem ze vlecnak ma svuj statak takze tim malym kablikem je do nej vedeno 600V i kdyz u T6 to neni mozne...


Nahoru
 Profil  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 04 srp 2005 21:50 
Uživatelský avatar

Příspěvky: 11592
Od: 07 bře 2005 23:57
Bydliště: Brno
V jedné chytré knížce jsem se dočetl, že narozdíl od T6 v jiných městech ty naše nemají silové spojení na spřáhlech, takže musí být provozovány na oba ptg (Stemann Fb500).


Nahoru
 Profil  
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 1084 ]  Přejít na stránku Předchozí  1 ... 37, 38, 39, 40, 41, 42, 43, 44  Další

Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 návštěvník


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Přejít na:  
Právě je 14 říj 2019 21:06
Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Fórum běží na systému phpBB
Pro BMHD.cz vytvořil mceza | © 2011-12 [mceza.com]