Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata



Odpovědět na téma Stránka 41 z 56    Přejít na stránku Předchozí  1 ... 38, 39, 40, 41, 42, 43, 44 ... 56  Další
Autor Zpráva
Offline
Uživatelský avatar

3395
12 čer 2007 02:11
Doma
mceza píše:
A bacha, ve středu jsem absolvoval velkou přednášku na téma "jak je T6 liší od KT8 :D" :D Musím upozornit, že zkosené čelo T6 má jednu hranu navíc (zatímco KT8 má rovné zkosení, u T6 se lomí)! Je ti sice neznatelné, ale dotyčný přednášející to bral jako jasný důkaz, že se T6 KT8 vůbec nepodobá :D

T6 se KT8 opravdu nepodobá, vždyť je to každý něco jinýho.

T6 asi opravdu vybočuje víc než T3 a proto se s ní do některých míst zrovna dvakrát nehrnu.

_________________________________
Medlánky jsou elita a Pisárky jelita


Offline
Uživatelský avatar

4738
23 dub 2010 00:41
BRONX
Ještě nadhazuji jeden odkaz, kde se podobné věci řeší:
http://www.k-report.net/discus/archiv2006/48/75173.html

EDIT:
Absolut n K-reportu píše:
KT8D5 samozřejmě šířka 2500 a vzdálenost čepů 7500
T6A5 šířka 2500 vzdálenost čepů 6700

Vzdálenost otočných čepů, délka/šířka/zkosení čumáku má opravdu vliv na průjezdný průřez. Při vybočování čela vozu vně oblouku lze hodně vykouzlit vhodným tvarováním čela - viz dále o tvaru čel KT8/T3/KT4.

Pak také nezapomínejte na vybočení dovnitř oblouku - na to je taky v normách pamatováno a tam je ve hře jen vzdálenost čepů a šířka vozidla. Když šly kachny do provozu tak běhal v TV spot, kde byly kolem tratě postaveny popelnice a ukazovalo se gumokolistům tak tramvaj pěkně zbourá ty popelnice když jede tim obloukem

Problém vozu KT8D5 na čumácích je v tom, že při přípravě vozu byla podmínka, že všechny dveře musí být v přímé rovnoběžně s nástupní hranou, což u T3/T6 samozřejmě není. Tam jsou ve zkosení už i přední a zadní dveře.


Naposledy upravil mceza dne 18 čer 2010 11:12, celkově upraveno 2

Offline
Uživatelský avatar

4738
23 dub 2010 00:41
BRONX
Osobně bych řekl že stejné problémy nemá (už jen proto, že by nebyly zákazy míjení pouze s KT8, ale i s T6).

Usuzuji tak na základě toho, že KT8 má od sebe vzdáleny čepy 7500mm, zatímco T6A5 6700mm (je to ale např. o 300mm víc než u T3 + je o 200mm delší na každé straně). Určitě se zde najde někdo znalejší, ale prošel jsem si všechny možné plánky, co mi vyplivl google a toto je můj laický závěr :)

A bacha, ve středu jsem absolvoval velkou přednášku na téma "jak je T6 liší od KT8 :D" :D Musím upozornit, že zkosené čelo T6 má jednu hranu navíc (zatímco KT8 má rovné zkosení, u T6 se lomí)! Je ti sice neznatelné, ale dotyčný přednášející to bral jako jasný důkaz, že se T6 KT8 vůbec nepodobá :D

Plánky, že kterých jsem čerpal:
T6A5: http://tramvajak.wz.cz/s-schemata_soubory/v-T6A5.gif
KT8: download/file.php?id=2440&mode=view


Offline
Uživatelský avatar

254
24 srp 2009 18:59
Má T6 stejné problémy s vybočováním jako KT8? Přesněji řečeno, tam kde je značka zákaz potkávání KT8 s něčím jiným, tak může se tam potkávat T6 s jiným typem kromě KT8? Vede mě k tomu podobnost karoserie. Nevím teda, jak velký je rozdíl v umístění podvozků a podobně. Díky

_________________________________
Sbohem Moravo, jedu do Brna...


Offline
Uživatelský avatar

561
28 čer 2008 10:20
Brno
Datle, a tak ta klima zas nebyla špatná,jen to byl takový poznatek.Třeba někdo bude vědět jak nastavit jinačí rozsah teplot.


Offline
1321
10 bře 2010 18:00
BRNO-Řečkovice
já jsem si ji vyfotil při odjezdu ze zastávky Jungmannova v čase 20:01 směr Medlánky


Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.


Offline
Uživatelský avatar

3311
24 úno 2006 20:32
Brno
daxi: Však to stačí, aspoň nebudeš nemocnej. Přehnané klimatizování není zrovna dobré pro organizmus. Jednou jsem se při "překlimatizování" pěkně nachladil v autě (venku mohlo být tak jak dneska).


Offline
Uživatelský avatar

561
28 čer 2008 10:20
Brno
Dneska jsem s tím jezdil na 00906 (1205) a ta klima se mi zdála nic moc.Sice to foukalo příjemně,ale moc studený to nebylo.Šlo to nastavit jen na Teplotu v rozmezí 17 až 20 stupňů jako AUTO. Manuálně jen na -+17 až 20 stupňů.


Offline
Uživatelský avatar

11624
07 bře 2005 23:57
Brno
1205+1206 s klimou Janoza dnes na 10/6.


Offline
Uživatelský avatar

11624
07 bře 2005 23:57
Brno
Jen na 1205. Měla v původní bedně zkuš. klimatizaci fy Bartek, která byla vyhodnocena jako "nevyhovující".


Offline
Uživatelský avatar

3059
15 čer 2004 08:24
Na T6 se klimy vyměňuje taky???


Offline
470
01 zář 2005 23:14
1205 na TBZ taky, má klimatizaci Janosa


Offline
Uživatelský avatar

3085
29 srp 2009 19:30
Tak se omlouvám za dezinformaci, chtěl jsem tím hlavně říct, že je venku po VP...

_________________________________
Brnem hrne šmirgl, trajf a basík. Vo tym ani nedéché.


Offline
Uživatelský avatar

11624
07 bře 2005 23:57
Brno
TBZ se na Hlaváku nedělá.

TBZ - Technicko-bezpečnostní zkouška
To, na čem byla 1206, byla zřejmě zkušební jízda.


Offline
Uživatelský avatar

3085
29 srp 2009 19:30
Dnes 1206 na TBZ, viděna na Hlaváku v 13:35 směr Medlánky!

_________________________________
Brnem hrne šmirgl, trajf a basík. Vo tym ani nedéché.


Offline
Uživatelský avatar

3340
13 lis 2004 11:58
manil:

víceméně osvědčil, ovšem oproti Janoze není ještě schválená, což by znamelo mj. několik úprav.. co se dveří týká, tak to netuším..


Offline
Uživatelský avatar

872
13 bře 2007 20:20
Brno - Bystrc
Tak v tom pripade si pletu ev.c. a nereste me :)

_________________________________
RT6N1 fanklub :)


Offline
Uživatelský avatar

11624
07 bře 2005 23:57
Brno
niximor:
To určo ne, 1205+1206 je olezlina. :)

mh:
Bartek se neosvědčil? Jinak zůstanou dveřní pohony Bahoza nebo bude IGE.CZ?


Offline
Uživatelský avatar

3340
13 lis 2004 11:58
4karlos4 píše:
Ale snad zakrytovaná ne? Mě se zdá, že už nějakou klimu, aspoň na zkoušku, od Janozy měla :-k


Zkušební klimu ještě stále má (byť ne na dlouho), a to od firmy Bartek, ta byla vmontována do původní schrány.. Janoza tam samozřejmě schovaná nebude, protože je dodávána jako kompaktní celek (viz. 1589)..


Offline
Uživatelský avatar

2994
09 zář 2009 20:14
mh píše:
1205+06 šly dnes do VP.. a na 1205 by se měla objevit klima Janoza..

Ale snad zakrytovaná ne? Mě se zdá, že už nějakou klimu, aspoň na zkoušku, od Janozy měla :-k

_________________________________
Správce evidencí dopravců v IDS JMK
seznam-autobusu.cz | Karlos


Offline
Uživatelský avatar

872
13 bře 2007 20:20
Brno - Bystrc
Nebyly na nejake oprave nedavno? Mam pocit, ze kdyz jsem 1205 potkal pred nekolika dny, zarila novym lakem.

_________________________________
RT6N1 fanklub :)


Offline
Uživatelský avatar

3340
13 lis 2004 11:58
1205+06 šly dnes do VP.. a na 1205 by se měla objevit klima Janoza..


Offline
Uživatelský avatar

2109
20 zář 2006 19:51
Před chvilkou jelo do Lískovce nějaké Áčko na ZJ. Zřejmě 1209 po VP. :wink:


Offline
Uživatelský avatar

11624
07 bře 2005 23:57
Brno
Navíc ta tramvaj jela. Odstavena byla na vynechávající EDB.


Offline
Uživatelský avatar

3395
12 čer 2007 02:11
Doma
Tak sběrače se můžou stáhnout hned, ale proč si nezatopit že. Kdo by tam chtel mrznout než ten odtah prijede.

_________________________________
Medlánky jsou elita a Pisárky jelita


Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 1382 ]  Přejít na stránku Předchozí  1 ... 38, 39, 40, 41, 42, 43, 44 ... 56  Další

Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 8 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Přejít na:  
cron
Právě je 19 dub 2024 01:48
Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Fórum běží na systému phpBB
Pro BMHD.cz vytvořil mceza | © 2011-12 [mceza.com]